Увага! Конкурс!

  • 12.07.2021

Виконавчий комітет Фастівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних   посад: 

  • державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління надання адміністративних послуг (тимчасово, на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за спеціальністю правознавство, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року та  успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України, вільне  володіння комп’ютерною технікою та державною  мовою.

  • головного спеціаліста управління розвитку територій та благоустрою Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів (2 посади)

Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня бакалавра. Без вимог до стажу роботи,  вільне  володіння комп’ютерною технікою та державною  мовою.

  • Завідувача сектору надання адміністративних послуг управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського  старостинських округів

Кваліфікаційні вимоги:  вища освіта не нижче ступеня бакалавра, спеціаліста, магістра. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років,  вільне  володіння  комп’ютерною  технікою  та  державною  мовою.

Кандидати, які бажають взяти участь у конкурсі подають до відділу управління  персоналом наступні документи:

– заяву на ім’я міського голови про участь у конкурсі;

– заповнену особову картку (форма  П-2 ДС) з відповідними додатками;

– дві фотокартки розміром 4 х6 см;

-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, за потреби, засвідчені відповідно до встановленого законодавством порядку, а також документів, що підтверджують рівень вільного володіння державною мовою. Такими документами можуть бути зокрема: посвідчення щодо вільного володіння державною мовою, отримане до 25 жовтня 2019 року  або  сертифікат щодо вільного володіння державною мовою, видане Національною  комісією  зі стандартів державної мови отримане  після 16.07.2021року, або документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни);

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;

– копію паспорта громадянина України;

–  копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

-копію військового квитка для військовослужбовців або військовозобов’язаних;

– довідку  про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Заяви приймаються протягом місяця з дня оприлюднення оголошення за адресою: 08500, м. Фастів, Київська область, площа  Соборна, 1, каб. 305. з 9.00 до 17.00, вихідні: субота, неділя.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ