Дистанційного навчання: обмін досвідом

Дистанційне навчання – новий освітній досвід, що з’явився в Україні зовсім недавно, але вже встиг отримати своє місце в педагогічному середовищі. Про всі «за» і «проти», нові можливості як для вчителів, так і для учнів ішлося на засіданні обласного майстер-класу вчителя зарубіжної літератури Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Курмазенко Лесі Василівни «Вивчення зарубіжної літератури: організація дистанційного навчання», який відбувся 23 листопада 2021 р. для вчителів Київщини.

Змушений перехід закладів освіти на дистанційне навчання, як зауважила Наталія Химера, методист Київського інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, продемонстрував і успіхи, і проблеми нових освітніх технологій.

Звичайно, і  для учня, який хоче вчитися, і для вчителя, який  навчає дистанційно, освітній процес був незвичний, багато чому всім його учасникам доводилося вчитися.ТомуЛеся Василівна поділилася власним досвідом організації дистанційного навчання. До прикладу, на уроках літератури особливе місце посідає вивчення біографії письменників.Чи можливе знайомство з біографією автора лише через статтю підручника? Сьогодні діти надають перевагу візуальній інформації, тому мандрівка  віртуальним музеєм сприяє цьому. Тож для досягнення відмінного результату учитель поєднує стандартні методи із цифровими технологіями, що надає її урокам різноманітності.

Отже, дистанційна форма навчання – це потужна інноваційна технологія, яка має як переваги так і недоліки. Безумовно, діти мають ходити до школи, соціалізовуватися, спілкуватися, вчитися і розвиватися. Жодний розумний електронний засіб не може замінити вчителя-людину. Проте сучасні педагоги мають бути готовими до форс-мажорних обставин і володіти методикою дистанційного навчання, яка зараз набирає обертів.

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ