Реалізація інтегрованого підходу на уроках української мови та літератури

  • 10.12.2020

09 грудня 2020 року в режимі онлайн відбулося перше заняття педагогічної студії вчителів української мови та літератури Фастівської СЗОШ І-ІІІ ступенів №4 з поглибленим вивченням іноземних мов Коноваленко О.М, Полулях В.А. «Реалізація інтегрованого підходу на уроках української мови та літератури».

Вхідне анкетування учасникам було запропоновано пройти у Google Classroom. Керівники педагогічний студії Оксана Миколаївна та Валентина Анатоліївна презентували свої напрацювання  з цієї теми та наголосили, що в останні роки в освіті намітилася тенденція до використання в навчанні різних предметів, у тому числі української мови й літератури, нового типу уроку, який названо інтегрованим (від лат. integer – повний, цілісний), тобто, органічне поєднання в уроці відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, що сприяє інформаційному збагаченню сприймання, мислення і почуттів учнів за рахунок залучення цікавого матеріалу, що також дає змогу з різнобічно пізнати якесь явище, поняття, досягти цілісності знань.

Координатор педстудії Жуковська Н. О., консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, зазначила, що ідея інтегрованого навчання нині надзвичайно актуальна,  оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах.
Отже, для досягнення цієї мети учасники педстудії на наступному занятті мають представити виконане домашнє завдання «Інтегроване навчання: недоліки та переваги».

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ