Про плату за оренду земель Фастівської міської ради в 2020 році

  • 24.05.2019

ПРОЕКТ

              ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про плату за оренду земель Фастівської міської ради в 2020 році

 

У зв’язку з численними зверненнями підприємців міста Фастова, враховуючи пропозиції постійної комісії міської ради з питань земельних відносин, екології та містобудування, у відповідності до Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», керуючись п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Встановити ставки орендної плати за земельні ділянки комунальної власності у відсотках від нормативної грошової оцінки землі, згідно з додатком.
  2. Встановити, що у разі змішаного використання земельної ділянки комунальної власності, ставка орендної плати за землю застосовуються більша, згідно додатку до даного рішення.
  3. Рішення Фастівської міської ради від 26.06.2018 р. №18/2-XLII-VІІ «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
  4. Дане рішення набуває чинності з 01 січня 2020 року.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних відносин, екології та містобудування.

Міський  голова                                                                           М.В.Нетяжук

 

Додаток

до рішення міської ради

№_____від ___

Ставки орендної плати

за землю в межах міста Фастова

№ п/п Відсоткова ставка від нормативної грошової оцінки землі На які земельні ділянки розповсюджуються
1

 

  За земельні ділянки для підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють оптову та роздрібну торгівлю, безпосередньо в торгівлі:
1.1.

 

5

 

Торгівля хлібобулочними та молочними виробами,  дитячим харчуванням, свіжими овочами та фруктами.
1.2. 5 Торгівля харчовими виробами (без торгівлі лікеро-горілчаними та тютюновими виробами).
1.3. 10 Торгівля лікеро-горілчаними та тютюновими виробами.
1.4. 7 Торгівля слабоалкогольними та прохолоджувальними напоями.
1.5. 12 Продуктові ринки.
1.6. 12 Речові ринки.
1.7. 7 Роздрібна та оптова торгівля нафтопродуктами, зжиженим та стислим газом.
1.8. 7 Торгівля автомобілями та ювелірними виробами.
1.9.

 

6

 

Торгівля товарами побутової техніки, електронною технікою, побутовою хімією, товарами легкої промисловості, канцелярськими товарами, меблями.
1.10 5 Торгівля будівельними матеріалами
1.11. 10 Торгівля медичними препаратами, надання медичних послуг населенню.
1.12 5 Торгівля квітами, насінням для рослин
2 7 Обслуговування та ремонт побутової, електронної техніки та автомобілів.
3   Землі промисловості:
3.1

 

3

 

За земельні ділянки земель промисловості, що перебувають у користуванні суб’єктів підприємницької діяльності усіх галузей, в тому числі для юридичних осіб, що забезпечують сплату податку на доходи фізичних осіб на 1 га землі за попередній рік у сумі, що еквівалентна розміру понад 180 мінімальних заробітних плат, встановлених на 01 січня поточного року.
3.2 5 За земельні ділянки земель промисловості, що перебувають у користуванні суб’єктів підприємницької діяльності усіх галузей, в тому числі для юридичних осіб, що забезпечують сплату податку на доходи фізичних осіб на 1 га землі за попередній рік у сумі, що еквівалентна розміру від 36 до 180 мінімальних заробітних плат, встановлених на 01 січня поточного року.
3.3 7 За земельні ділянки земель промисловості, що перебувають у користуванні суб’єктів підприємницької діяльності усіх галузей, в тому числі для юридичних осіб, що забезпечують сплату податку на доходи фізичних осіб на 1 га землі за попередній рік у сумі, що еквівалентна розміру до 36 мінімальних заробітних плат, встановлених на 01 січня поточного року.
4

 

 

 

 

7

 

 

 

 

За земельні ділянки юридичних та фізичних осіб, які здійснюють діяльність у сфері права, бухгалтерського обліку, оподаткування, туристичних агентств та бюро подорожей, перукарень, салонів краси, мобільного зв’язку, готелів, ресторанів, барів, кафе, будинків відпочинку, туристичних баз, пансіонатів, кемпінгів тощо.
5 10

 

За земельні ділянки юридичних та фізичних осіб, які здійснюють діяльність у сфері операцій з нерухомістю, банківських, фінансових та кредитних установ.
6 10 За земельні ділянки юридичних та фізичних осіб, які здійснюють діяльність у сфері державних лотерей.
7

 

 

 

5

 

 

 

За земельні ділянки їдалень, дитячих кафе, громадських організацій та політичних партій, підприємств транспорту та зв’язку, побутових послуг (пошиття та ремонт одягу, взуття, хімчистки, пральні), наукових та проектно-вишукувальних установ, організацій та у сфері інформатики.
8 7 За земельні ділянки для ведення городництва
9 3 За земельні ділянки для іншого сільськогосподарського призначення
10 7 За земельні ділянки під індивідуальними гаражами
11 3 За земельні ділянки під гаражними кооперативами.
12 4 За земельні ділянки технічної інфраструктури, будинків рибалок і мисливців
13 3 За земельні ділянки фізичної культури і спорту, молодіжних організацій
14 6 Землі енергетики
15 7 За земельні ділянки, що не ввійшли до цього переліку.
16 3 На період капітального будівництва об’єктів терміном не більше  2-х років.
17 3 За земельні ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку

 

Секретар міської ради                                                                                              С.А. Ясінський

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Фастівської міської ради

«Про плату за оренду земель Фастівської міської ради в 2020 році»

 

І. Визначення та аналіз проблем, які пропонується розв’язати

Плата за землю є важливою умовою підприємницької діяльності. Від досконалості земельних відносин, зокрема рівня орендної плати, залежить зацікавленість суб’єктів господарювання у розвитку підприємницької діяльності. Згідно чинного законодавства в основі визначення плати за земельні ділянки несільськогосподарського призначення лежить грошова оцінка землі, яка встановлюється за визначеною методикою. Отже, орендна плата визначається залежно від нормативної грошової оцінки землі.

Ставки у відсотках від нормативної грошової оцінки землі для встановлення орендної плати за землю на території міста Фастова встановлювалися у 2018 році. За цей період відбулось значне збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму доходів громадян та відповідно збільшення рівня цін на товари та послуги. У зв’язку із зверненнями підприємців міста Фастова постала потреба у прийнятті рішення Фастівської міської ради «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради на 2020 рік».

Тому, з метою ефективного використання земельних ділянок, даним рішенням передбачається привести відносини з оренди землі на території Фастівської міської ради у відповідність до норм чинного законодавства, встановивши економічно обґрунтовані, справедливі ставки орендної плати, диференціації ставок в залежності від функціонального використання земельної ділянки, приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Орган місцевого самоврядування V  
Громадяни V  
Суб’єкти господарювання: V  
у тому числі суб’єкти малого підприємництва V  

 

ІІ.Цілі

Ухвалення зазначеного регуляторного акту переслідує декілька цілей:

– задоволення інтересів територіальної громади за допомогою найбільш ефективного та раціонального використання земельних ділянок;

– встановлення економічно обґрунтованих, справедливих ставок орендної плати за землю;

– застосування єдиного підходу до визначення розміру орендної плати за землю у відповідності до функціонального використання земельної ділянки.

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи Опис альтернативи
Відмова від регулювання Така альтернатива є неприйнятною, оскільки вона веде до порушень норм діючого законодавства та не враховує інтереси територіальної громади міста Фастова та суб’єктів господарської дільності
Прийняття проекту  «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради на 2020 рік» Прийняття даної альтернативи дасть можливість вирішити визначені проблеми в найбільш короткий термін, з найменшими витратами. Тому вона є прийнятною.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів органу місцевого самоврядування

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Неприйняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)                відсутні Відсутні надходження до бюджету від сплати орендної плати
Прийняття проекту «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради на 2020 рік» Встановлення економічно обґрунтованих, справедливих ставок орендної плати за землю, наповнення дохідної частини місцевого бюджету Витрати, пов’язані зі збільшенням документообігу та внесенням змін до існуючих договорів оренди землі

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Неприйняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) відсутні По закінченню 2019 року рішення про встановлення плати за землю на території Фастівської

міської ради має бути скасовано як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.  Платники плати за землю залишаться без нормативного акту.

Прийняття проекту «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради на 2020 рік» Забезпечення прозорості у процесі розрахунку розміру орендної плати за землю Часові витрати, необхідні для укладення додаткових угод до договорів оренди землі;

Оплата за проведення державної реєстрації змін в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість платників податку, що підпадають під дію регулювання, одиниць * * * * 563
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків * * * * 100

*Примітка: Інформація щодо розподілу суб’єктів господарювання на групи в розрізі великих, середніх, малих  та мікро – за даними Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області наразі відсутня.

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) відсутні
Прийняття проекту «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради на 2020 рік» Прозорість і гласність у процесі визначення розмірів орендної плати  за  землю Часові витрати, необхідні для укладення додаткових угод до договорів оренди землі;

Оплата за проведення державної реєстрації змін в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу

 досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін. 1 Ризик можливого зменшення надходження до місцевого бюджету.
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України та враховують особливості території. 4  Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

 

Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін. відсутні Орендарі у 2020 році будуть сплачувати орендну плату у відповідності до рішення Фастівської міської ради «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради» за №18/2-XLІІ-VІІ від 26.06.2018 року Не вирішення проблеми. Зменшення надходжень до місцевого бюджету

 

 

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України та враховують особливості території. Забезпечує прозорість механізму розрахунку орендної плати за землю, реалізовує державну політику в сфері регулювання земельних відносин. Має на меті встановлення економічно обґрунтованих, виходячи із рентабельності видів господарювання діяльності, справедливих розмірів  відсоткових ставок, враховуючи максимальні та мінімальні розміри річної орендної плати, визначені нормами Податкового кодексу України, на підставі всебічного аналізу розміру орендної плати за землю.

Створення рівних умов конкуренції, прозорість і гласність у процесі формування розмірів орендної плати за землю.

 

Наповнення дохідної частини місцевого бюджету та можливість реалізації соціальних програм міста внаслідок надходжень.

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін. Рішення Фастівської міської ради «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради» за №18/2-XLІІ-VІІ від 26.06.2018 року буде діяти для орендарів і в 2020 році. Збереження існуючої ситуації, в свою чергу збільшить фіскальне навантаження на категорію суб’єктів, менш захищеної верстви населення, які є соціально незахищені і не спроможні платити великі податки та суб’єкти менш рентабельного виду господарювання діяльності, у разі значного зростання коефіцієнтів індексації, що застосовуються до нормативної грошової оцінки при застосуванні наявних діючих ставок розрахунку орендної плати збільшить податковий тиск на останніх та негативно вплине на їх діяльність, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету  та може призвести до втрат доходної частини  міського бюджету. Х
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України та враховують особливості території.  Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. Зміни у Податковому кодексі України, зниження платоспроможності платників орендної плати, зменшення кількості суб’єктів господарювання. Політична та економічна ситуація в країні.

 

 

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Реалізація запропонованого регулювання здійснюється шляхом впровадження наступних заходів:

  1. Прийняття місцевого нормативного документу, який в рамках чинного законодавства дає можливість спростити, удосконалити і зробити прозорим порядок та механізм нарахування орендної плати за оренду земельних ділянок комунальної власності міста Фастова.
  2. 2. Забезпечення раціонального, ефективного використання земельного фонду, методів його оцінки і розрахунків ставок за його використання.
  3. 3. Невідкладне оприлюднення нового регулювання в засобах масової інформації з метою громадського обговорення проекту регуляторного акту та надання зауважень та пропозицій від громадськості.
  4. 4. Забезпечення прозорості і вільного доступу до інформації щодо визначення розміру орендної плати за земельні ділянки.
  5. 5. Внесення змін до існуючих договорів оренди земельних ділянок.

 

  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Після затвердження, рішення «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради» буде обов’язковим для виконання всіма громадянами та суб’єктами господарювання, незалежно від форм власності, які орендують земельні ділянки комунальної власності на території міста Фастова.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Початок впровадження регуляторного акта планується з початку бюджетного періоду, наступного за тим, у якому відбудеться затвердження регуляторного акту (з 01 січня 2020 року). Строк дії запропонованого регуляторного акта становить 1 рік або до моменту внесення змін до Законів України, які можуть суттєво змінювати норми даного регуляторного акту.

До акта можуть вноситися зміни за підсумками відстеження його результативності.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до регуляторного акта будуть вноситись відповідні коригування.

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Для визначення результативності даного регуляторного акта пропонується встановити такі статистичні показники:

– Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту, (осіб)

– Кількість договорів оренди землі;

– Загальні надходження від орендної плати за землю до бюджету міста, (тис.грн.):

– Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.;

– Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, %.

 

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Інформація отримана від податкової інспекції, фінансового управління та від суб’єктів господарювання в ході проведення робочих зустрічей та круглих столів. Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з “04” лютого 2019 р. по “22” березня 2019 р.

Порядковий номер Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
1 Робочі зустрічі 2 Отримання інформації та пропозицій
2 круглі столи 1 Отримання інформації
  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється регулювання: 563

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків).

*так, як об’єктивно визначити кількість малого підприємництва на яких проблема справляє вплив не маємо можливості, беремо для розрахунку загальну кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється регулювання.

 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за п’ять років
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)  0 0 0
2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування 0 0 0
3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали) 0 0 0
4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)  0 0 0
5 Інші процедури (податки та збори) 21 438,33 1 107 191,66
6 Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)
21 438,33 Х 107 191,66
7 Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 563   563
8 Сумарно, гривень

 

12 069 781,1 Х 60 348 905,5
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
1,5г*4173/176*2=71,13грн. 71,13  355,65
10 Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
2г*4173/176=47,42 грн. 47,42 237,10
11 Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
0 0 0
12 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік
0 0 0
13 Інші процедури (уточнити) 0 0 0
14 Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
118,55 Х 592,75
15 Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 563 Х 563
16 Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)
66 743,65 Х 333 718,25

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

Фастівська ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області

(назва державного органу)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб’єктів малого та мікропідприємництв) Планові витрати часу на процедуру Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання 23,71 1 563 13 348,73
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:   4173/176 =23,71грн за 1час      
камеральні 23,71  1 563 13 348,73
виїзні
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання  16г 379,36 1 282 106 979,52
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання 23,71 1 282 5 686,22
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання  –
6. Підготовка звітності за результатами регулювання 94,84  1 282 26 744,88
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
виклик платника, складання листа
94,84  1 282 26 744,88
Разом за рік Х Х Х Х 192 852,96
Сумарно за п’ять років Х Х Х Х 964 264,80
  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер Показник Перший рік регулювання (стартовий) За п’ять років
1 Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання 12 069 781,1 60 348 905,5
2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування 66 743,65 333 718,25
3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання 12 136 524,8 60 682 624
4 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва 192 852,96 964 264,80
5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання 24 465 902,5 122 329 512,50

 

Начальник відділу з питань

раціонального використання земель                                                                  І.С. Зінченко

 

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

Проект рішення Фастівської міської ради

«Про плату за оренду земель Фастівської міської ради в 2020 році»

Виконавець заходів відстеження – відділ з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради

Цілі прийняття акта:

Основними цілями прийняття даного регуляторного акта є:

– задоволення інтересів територіальної громади за допомогою найбільш ефективногота раціонального використання земельних ділянок;

– встановлення економічно обґрунтованих, справедливих коефіцієнтів підвищення для встановлення орендної плати за землю;

– застосування єдиного підходу до визначення розміру орендної плати за землю у відповідності до функціонального використання земельної ділянки.

 

Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (11.03.19–21.03.19 р.)

Тип відстеження заходів – базове.

Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення чинного законодавства: Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі» та інших документів чинного законодавства України.

Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.

Аналіз отримання значень показників результативності

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відділом з питань раціонального використання земель шляхом аналізу статистичної інформації.

Кількісні та якісні значення показників результативності

  1. Кількісним показником результативності рішення є :
Назва показника 2017 р. 2018 р.
Кількість суб’єктів господарювання та громадян, на яких поширюватиметься дія акта 548 563
Загальні надходження від орендної плати за землю до бюджету міста, (тис.грн.) 11 719,887 12 069,781
Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.; 2 2
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, % 100* 100*
Кількість договорів оренди землі 549 564

 

* Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Фастівської міської ради в мережі Інтернет за адресою: http://fastiv-rada.gov.ua  в розділі «Регуляторна політика».

Висновки та рекомендації

Прийняття рішення Фастівською міською радою «Про плату за оренду земель Фастівської міської ради на 2020 рік» сприятиме приведенню відносин з оренди землі на території Фастівської міської ради у відповідність до норм чинного законодавства, встановленню економічно обґрунтованих коефіцієнтів підвищення для встановлення орендної плати за землю, диференціації ставок в залежності від функціонального використання земельної ділянки.

З прийняттям даного регуляторного акта будуть враховані інтереси територіальної громади та суб’єктів підприємницької діяльності при визначенні орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, а також будуть приведені діючі договори оренди землі у відповідність до вимог даного акту.

Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Начальник відділу з питань

раціонального використання земель                                                                  І.С. Зінченко

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ