Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру

  • 13.09.2022

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі (далі ЄДР) є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.

Відомості, що містяться в ЄДР, надаються у вигляді:

1) безоплатного доступу через портал електронних сервісів до

відомостей з ЄДР, які актуальні на момент запиту.

2) оприлюднення публічної інформації ЄДР у формі відкритих даних відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”;

3) безоплатного доступу через персональний кабінет до документів, поданих юридичною особою, фізичною особою – підприємцем та громадським формуванням, що не має статусу юридичної особи, для проведення реєстраційних дій, відомостей про результати їх розгляду, документів, що містяться в реєстраційній справі таких осіб в електронній формі, та відомостей про цих осіб, які актуальні на момент запиту та на визначену дату, – шляхом їх перегляду, копіювання та роздрукування;

4) документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі;

5) виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі;

6) витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату;

Кабінет Міністрів України може визначати інші форми надання відомостей з ЄДР та розмір плати за їх надання.

Банки, бюро кредитних історій на свій електронний запит отримують інформацію з ЄДР в електронному вигляді у форматі бази даних, витягу та/або в іншій формі у режимі реального часу на платній основі на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором.

Виписка формується за результатами проведення реєстраційної дії.

Виписки для проставлення апостилю, витяги в паперовій формі та документи, що містяться в реєстраційній справі, надаються протягом 24 годин після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

Витяги в електронній формі надаються в режимі реального часу.

Витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу.

Безоплатний доступ до відомостей з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається з метою перегляду, копіювання та друку. Скористатись такою опцією можна за цим посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Пошук здійснюється без реєстрації користувача на порталі за кількома критеріями, зокрема за найменуванням або ідентифікаційним кодом юридичної особи.

Витяг з Єдиного державного реєстру в паперовій формі надається за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Єдиного державного реєстру.

Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів за цим посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/home («Замовити відомості з ЄДР» — «Створити запит») за умови реєстрації користувача на порталі та справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ