Комплексний супровід дитини з особливим освітніми потребами: теорія та практика
- 28.05.2021
В останні роки у закладах дошкільної освіти збільшується кількість дітей, які потребують інклюзивної освіти. Тому перед педагогами постає завдання шукати нові форми і методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Досвід ЗДО № 6 «Казка» показав, що злагоджена командна робота фахівців є підґрунтям для досягнення результату. Діти інклюзивних груп цього закладу мають змогу спілкуватися з однолітками та підтримувати дружні стосунки з ними, брати участь у спільній діяльності групи та садочку, тому що навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дитини.
Другий рік поспіль педагоги ЗДО № 6 «Казка» діляться досвідом роботи, набутим з часу впровадження інклюзивної освіти у закладі з колегами Київської області. На заключному засіданні обласної педагогічної студії «Комплексний супровід дитини з ООП в умовах ЗДО» (керівники: Шуригіна Тетяна, директор та Тимошенко Олена, вихователь-методист ЗДО №6 «Казка»), що відбулося 26 травня 2021 року висвітлено значення корекційно–розвиткової роботи у процесі дошкільної освіти дітей з ООП.
Вчитель-логопед Олена Соснівська розкрила особливості проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами та продемонструвала відео застосування спеціальних технологій навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.
Вчитель-реабілітолог Фастівського навчально-реабілітаційного центру “Крила Надії” Наталія Тюліна представила увазі учасників педстудії презентацію-брифінг на тему “Співпраця із залученими спеціалістами в роботі з дітьми з ООП».
Тест на самооцінювання готовності педагога до роботи з дітьми з ООП та онлайн-анкетування щодо результатів роботи засідань педстудіїї провела консультант Центру ПРПП Вікторія Шуляк.
Координатор педагогічної студії Луценко Тамара Михайлівна, завідувач Центру підтримки інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів» наголосила, що важливим у навчанні таких дітей є залучення кваліфікованих спеціалістів, які володіють інноваційними формами і методами корекційної роботи.
Центр ПРПП