КП ФМР „Фастівське бюро технічної інвентаризації”
- 20.01.2020
Особистий прийом громадян:
директор
Ушакова Людмила Іванівна
Вівторок, середа, четвер
з 9.00 до 12.30
Біографічна довідка директора Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації»
Ушакова Людмила Іванівна 24 вересня 1978 року народження вища освіта, є працівником підприємства з 2010 року, керівником КП ФМР «Фастівське БТІ» працює за контрактом з 2018 року.
Тел. 045-65-6-02-11
Населені пункти зони обслуговування КП ФМР ФАСТІВСЬКЕ БТІ
Режим роботи та адреса:
Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00
П`ятниця з 8.00 до 16.00
Обідня перерва з 12.30 до 13.15
Вихідні дні: субота та неділя
Останній четвер кожного місяця – архівний день.
Стіл замовлень кабінет № 1 не працює.
Адреса:
м. Фастів, Київська область
вул. Івана Ступака, 1 (бувша Радянська)
(2 поверх)
Тел.045-65-6-02-11 – директор
045-65-6-25-27 – заступник директора (земельні питання)
045-65-5-20-06 – техніки з інвентаризації нерухомого майна
045-65-5-11-35 – головний бухгалтер
КП ФМР «Фастівське БТІ» є юридичною особою і здійснює свою діяльність на основі господарського розрахунку відповідно до чинного законодавства та статуту підприємства.
Основною діяльністю підприємства є задоволення потреб фізичних та юридичних осіб м. Фастова та Фастівського району в послугах пов’язаних з:
- технічною інвентаризацією, паспортизацією та оцінкою об’єктів нерухомого майна, незалежно від форм власності;
- експертною оцінкою об’єктів нерухомого, рухомого майна, незалежно від форми власності;
- виконання усіх видів землевпорядних робіт;
- надання довідок, витягів з документів що є в наявності архіву Підприємства.
Підприємство є учасником господарських відносин і здійснює господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), має відокремлене майно і несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна .
КП ФМР «Фастівське БТІ» інформує про те, що з 01.01.2024 року по землевпорядним роботам будуть застосовуватися наступні тарифи:
- Визначення кадастрового номеру на земельну ділянку (по державному акту)
- 1 земельна ділянка – 4200,00 грн.
- 2 земельні ділянки – 6500,00 грн.
- Визначення кадастрового номеру
– на неприватизовану земельну ділянку – 4500,00 грн.
- Виготовлення проекту землеустрою – 5800,00 грн.
- Поділ однієї земельної ділянки
– на дві окремі – 5000,00 грн.
– на три окремі – 7000,00 грн.
- Об’єднання земельних ділянок – 4500,00 грн.
- Технічна документація по виправленню технічних помилок – 4200,00 грн.
- Виготовлення обмінного файлу – 1000,00 грн.
- Технічна документація по зміні конфігурації земельної ділянки – 4200,00 грн.
- Виготовлення кадастрового плану – 2000,00 грн.
- Винесення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) – від 2000,00 грн. ( 400,00 грн. межовий знак).
Тарифи послуг
- Визначення кадастрового номера на земельну ділянку
(по державному акту) – 2301,00 грн.
2 ділянки – 3510,00грн.
Необхідні документи:
- копію Державного акта завірити нотаріально;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера.
- Визначення кадастрового номера на неприватизовану
земельну ділянку – 3003,00 грн
Необхідні документи:
- рішення розпорядника земель про надання дозволу на розробку
землевпорядної документації;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера;
- копія генерального плану та поетажного плану;
- копія права власності на нерухоме майно посвідчене нотаріально.
- Виготовлення проектів землеустрою – 3822,00 грн.
Необхідні документи:
- рішення розпорядника земель про надання дозволу на розробку
землевпорядної документації;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера;
- копія звернення до розпорядника земель стосовно надання земельної ділянки.
- Поділ однієї земельної ділянки на дві окремі – 4056,00 грн.
на три окремі – 6006,00 грн
Необхідні документи:
- копію Державного акта завірити нотаріально;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера;
- заява погодження на розподіл земельної ділянки завірена
нотаріально.
- Об`єднання земельних ділянок – 2574,00 грн.
Необхідні документи:
- копії Державних актів завірити нотаріально;
- копія особистих паспортів (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційних номерів;
- заяви погодження на об`єднання земельних ділянок завірена
нотаріально.
- Технічна документація по виправленню технічних помилок –
від 2574,00 грн.
Необхідні документи:
- копію Державного акта завірити нотаріально;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера.
- 7. Виготовлення обмінного файлу – 351,00 грн.
Необхідні документи:
- копія Державного акта;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера.
- Технічна документація по зміні конфігурації земельної ділянки –
від 2574,00 грн.
Необхідні документи:
- копія Державного акта ;
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера;
- заява про згоду на зміну конфігурації земельної ділянки завірити нотаріально.
9 Виготовлення кадастрового плану – 1265,00 грн.
Необхідні документи:
- копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- копія ідентифікаційного номера;
- копія генерального плану ;
- копія права власності на нерухоме майно.
- Винесення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) – 300,00 грн за один межовий знак.
- Виготовлення технічного паспорта на квартиру – від 1200,00 грн.
на приватний житловий будинок – від 1500,00 грн.
При оформленні замовлення на інвентаризацію нерухомого майна
проводиться попередня оплата, повна вартість робіт
визначається при отриманні документації.
Проведення первинної інвентаризації нерухомого майна.
Необхідні документи:
- будівельний паспорт;
- повідомлення про початок будівельних робіт будівельної інспекції в Київській області;
- оригінал та копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- оригінал та копія державного акту на земельну ділянку або витяг з Державного реєстру.
- Виготовлення технічного паспорта для юридичних осіб ціна –
за домовленням.
- Копія технічного паспорта – від 500,00 грн.
- Заповнення штампів в будинкових книгах – від 385,00 грн.
Необхідні документи:
- право власності на будинок, квартиру, т.д., якщо змінився власник – ксерокопію правовстановлюючого документу та інформаційної довідки;
- оригінал та копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- оригінал та копія ідентифікаційного номера;
- технічний паспорт на нерухоме майно – оригінал.
- будинкова книга – оригінал
- Видача довідки про наявність чи відсутність майна – від 135,88 грн.
на одну особу.
Необхідні документи:
- особистий паспорт;
- довідка про склад сім`ї.
16 Видача довідки для оформлення спадщини – від 460,00 грн.
Необхідні документи:
– право власності на будинок, квартиру, т.д.
– запит нотаріуса
- оригінал та копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
- оригінал та копія ідентифікаційного номера;
- при наявності приватизованої земельної ділянки Державний акт на землю (копія);
- Свідоцтво про смерть оригінал та копія ;
- технічний паспорт на нерухоме майно – оригінал.
- Надання юридичних консультацій з питань оформлення нерухомості – безкоштовно.
- Експертна оцінка на житловий будинок від – 1154,00 грн;
на квартиру від – 900,90 грн.
Інформаційні послуги за одним фактом передавання однієї інформації
зі звіту про оцінку становить:
– у разі, коли оціночна вартість об`єкта оцінки становить не більше як
29999 грн. вартість – 984,00 грн. в т.ч. ПДВ- 20%;
- у разі, коли оціночна вартість об`єкта оцінки становить від
30 000 грн. до 300 000 грн. вартість 1704,00 грн. в т.ч. ПДВ- 20%;
- у разі, коли оціночна вартість об`єкта оцінки становить більше як
300 000 грн. вартість – 1860,00 грн. в т.ч. ПДВ- 20%;
Необхідні документи:
– копія права власності на будинок, квартиру;
– копія особистого паспорта (1,2,11 стр.);
– копія ідентифікаційного номера;
– копія технічного паспорта;
– копія права власності на земельну ділянку для обслуговування
житлового будинку і господарських споруд з витягом про реєстрацію.