Адміністративна послуга: Довідка про перейменування вулиці
- 04.10.2022
Якщо особа планує здійснювати певні нотаріальні дії зі своєю нерухомістю, і потрібно внести зміни у правовстановлюючі документи щодо зміни назви вулиці чи провулку на території Фастівської територіальної громади, для цього необхідно отримати довідку про перейменування вулиці.
Ким надається:
- уповноваженим органом містобудування та архітектури через центр надання адміністративних послуг на підставі заяви та пакету документів.
Як подати?
- у паперовій формі через центри надання адміністративних послуг.
Перелік документів для отримання витягу з містобудівної документації:
- заява;
- копія правовстановлюючого документа на нерухоме майно/земельну ділянку;
- паспорт (1, 2, 11 стор.), довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (для фізичної особи), установчі документи – для юридичної особи.
Строк надання:
- протягом 30 календарних днів з дня надходження відповідної заяви та пакета документів.
Вартість:
- безкоштовно