Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта рішення Фастівської міської ради  «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» від 02.06.2020 року № 41-LХХVІІ-VІІ

  • 08.11.2021

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта

рішення Фастівської міської ради

«Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» від 02.06.2020 року № 41-LХХVІІ-VІІ

 

Виконавець заходів з відстеження результативності: Фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.

Цілі прийняття акта впорядкування сплати  податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері,спрямовану на поповнення  доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.

Строк виконання заходів з відстеження: 5 днів (18.10.2021–22.10.2021 р.)

Тип відстеження: повторне.

Заходи які були виконані з відстеження результативності вивчення Податкового кодексу України, нормативно-правових актів, щодо визначення правомірності  встановлення місцевих податків та зборів  рішенням органу місцевого самоврядування

Методи одержання результатів відстеження результативності: Статистичний метод

Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Рішення підготовлено відповідно до вимог ст.10, 12, 265, 267 Податкового кодексу України. Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності регуляторного акта використовується інформація Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ  ДПС у Київській області  та фінансового управління

Кількісні показники результативності

Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

 

Показники результативності 2018 р. 2019 р. 9 міс. 2020 р. 2020 р. 9 міс.

2021 р.

1 Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб) 2803 2986 3210

 

3232 3623
2 Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений юридичними особами,які є власниками об’єктів житлової нерухомості, грн. 120 949,16 155923,39 114652,30 150848,75 168809,86
3 Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений фізичними  особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості, грн. 311 368,73 529 038,78 515381,87 590299,43 725290,63
4 Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений фізичними  особами, які є власниками об’єктів не житлової нерухомості, грн. 213 848,39 484 926,89 911652,23 1089755,99 1049074,76
5 Находження від податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,сплачений юридичними особами,які є власниками об’єктів не житлової нерухомості, грн. 3560777,76 6207393,71 5214406,94 7289940,44 7707048,87
6 Загальні надходження до місцевого бюджету, грн. 4 206 944,04 7 377 282,77 6756093,34 9120844,61 9650224,12
7 Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн./год.)* 80,6 /2 80,6 /2 80,6 /2 72,22/2
8 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,% 100% 100% 100% 100%

* Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності, органами місцевого самоврядування та Державними фіскальними органами.

Висновки та рекомендації: Прийняття даного регуляторного акту забезпечило впорядкування сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території міста Фастів.

Показником результативності даного регуляторного акта є збільшення фактичних надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки до бюджету міста за 9 місяців 2020 року у порівнянні з фактичними надходженнями за аналогічний період 2021 року.

Збільшення показників фактичного надходження податку спостерігається через розширення об’єктів оподаткування та залучення ширшого кола платників до сплати податку( Відповідно до розпорядження КМУ від 20 травня 2020 року № 600-р було затверджено перелік спроможних територіальних громад Київської області, в т.ч. Фастівської, з адміністративним центром м. Фастів, у яку увійшло 9 (дев’ять) старостинських округів, утворилася Фастівська міська територіальна громада. Рішенням Фастівської міської ради від 24.11.2020 року № 1-II-VIII було  утворено старостинські округи Фастівської міської ради).

За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акту – рішення Фастівської міської ради від 02.06.2020 року № 41-LХХVІІ-VІІ «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки на 2021 рік» встановлено, що даний регуляторний акт має достатній рівень досягнення визначених цілей. Результати реалізації положень даного регуляторного акту мають позитивну динаміку для забезпечення надходжень до місцевого бюджету.

 

Перший заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих

органів ради                                                                                                            О.Б. Зикова

 

 

Начальник фінансового управління                                                                Л.В. Цедзінська

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ