Увага! Конкурс!
- 03.02.2021
Виконавчий комітет Фастівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- головного спеціаліста юридичного управління виконавчого комітету Фастівської міської ради
Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування (правознавство) за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом у державних органах влади або органах місцевого самоврядування не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння комп’ютерною технікою та державною мовою.
- головного спеціаліста відділу по роботі зі школами управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Кваліфікаційні вимоги: повна вища педагогічна освіта, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи в закладі загальної середньої освіти не менше 5 років або стаж роботи на державній службі чи стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років, вільне володіння комп’ютерною технікою та державною мовою.
- державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління надання адміністративних послуг (тимчасово, на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за спеціальністю правознавство, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року та успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України, вільне володіння комп’ютерною технікою та державною мовою.
Кандидати, які бажають взяти участь у конкурсі подають до відділу управління персоналом наступні документи:
– заяву на ім’я міського голови про участь у конкурсі;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки розміром 4 х6 см;
-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, за потреби, засвідчені відповідно до встановленого законодавством порядку, а також документів, що підтверджують рівень вільного володіння державною мовою. Такими документами можуть бути зокрема: документ державного зразка про середню/вищу освіту, в якому зазначено про вивчення предмета/дисципліни, що підтверджує знання української мови; посвідчення щодо вільного володіння державною мовою, отримане до 25 жовтня 2019 року;
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
– копію паспорта громадянина України;
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
-копію військового квитка для військовослужбовців або військовозобов’язаних;
– довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Заяви приймаються протягом місяця з дня оприлюднення оголошення за адресою: 08500, м. Фастів, Київська область, площа Соборна, 1, каб. 305. з 9.00 до 17.00, вихідні: субота, неділя.