«Укртелеком»: куди звертатися

  • 31.01.2020

З 1 листопада минулого року Фастівський центр обслуговування абонентів «Укртелекому» був зачинений. Причин тому є кілька, як зазначає керівництво Укртелекому у своїх листа: це і оптимізація кількості центрів обслуговування, і неукомплектованість штату центрів обслуговування. Та найголовніша причина – Укртелеком планує максимально перевести обслуговування клієнтів у режим он-лайн.

Однак, все ж певні питання потребують персональних відвідин Центрів абонентами. Куди ж можна звертатися фастівчанам:

  • БУДЬ-ЯКИЙ центр обслуговування абонентів
  • Найближчий Центр: м.Біла Церква, бул.Олександрівський 23/1 (режим роботи: ПН-ПТ 9:00-18:00, СБ, НД, святкові дні – вихідні)

Телефони для зв’язку:

0 800 506 800 – вирішення будь-яких питань (для фізичних осіб).

У разі виникнення питань щодо роботи послуг можна залишити заявку в автоматичному режимі за одним з цих номерів:

  • 0 800 506 508 – ремонт телефону;
  • 0 800 506 575 – ремонт радіо;
  • Для зміни способу доставки рахунків: 0 800 506 056. 

 Ті ж абоненти, які не бажають телефонувати, можуть отримати належне обслуговування за допомогою інтернету:

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ