Про затвердження Положення про сектор надання адміністративних послуг  Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради

  • 24.10.2021

ПРОЕКТ

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про затвердження Положення про сектор надання адміністративних послуг  Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів

Фастівської міської ради

З метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства керівних документів сектору надання адміністративних послуг Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради, створеного відповідно до рішення Фастівської міської ради від 23.12.2020 № 42-ІV-VІІІ та поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, діючи у відповідності до законів України «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013  №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»,  керуючись ст.25, ч.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

       міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Положення про сектор надання адміністративних послуг Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради (додаток).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

 

Міський голова                                                                          М.В. Нетяжук

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення міської ради

 

                                                       

ПОЛОЖЕННЯ

 про сектор надання адміністративних послуг Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради

  1. Сектор надання адміністративних послуг управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – Сектор ) – утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг на відповідній території.
  2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Сектору приймається відповідним рішенням Фастівської міської ради.
  3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцію України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та іншими законодавчими, нормативно-правовими актами та організаційно-розпорядчими документами за напрямом діяльності, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядчими актами міського голови, положенням про Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради, Колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку у виконавчих органах Фастівської міської ради та цим Положенням .
  4. Основними завданнями Сектору є:
  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  1. Сектор забезпечує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Сектор, визначається рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради.

  • У Секторі суб’єктам звернень надається вичерпна інформація і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є:
  • виконавчі органи Фастівської міської ради;
  • Головне територіальне управління юстиції в Київській області
  • Державна міграційна служба України в Київській області
  • Головне управління Держгеокадастру у Київській області
  • Державне агентство водних ресурсів України
  • Головне управління ДСНС в Київській області
  • Управління патрульної поліції у Київській області
  • Управління Держпродспоживслужби в Київській області
  • Державного комітету телебачення і радіомовлення України
  • Фастівський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Київській області
  • державні реєстратори;

У Секторі:

  • приймаються від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, для здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
  • здійснюється видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
  • здійснюється контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
  • складаються протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

За рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

  1. Приміщення Сектору має бути облаштоване інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
  2. Завідувач Сектору має право:
  • безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
  • погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
  • інформувати начальника Управління надання адміністративних послуг та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
  • посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
  • порушувати клопотання перед начальником Управління щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Сектору.
  1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
  2. Завідувач відповідно до завдань, покладених на Сектор :
  • здійснює керівництво роботою Сектору;
  • організовує діяльність Сектору, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Сектору;
  • планує роботу Сектору;
  • забезпечує ведення діловодства, зберігання документів і справ. Організовує роботу з документами відповідно до чинного законодавства;
  • складає номенклатуру справ сектору;
  • забезпечує дотримання правил роботи із зверненнями громадян;
  • дотримується та виконує вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки та нормативних актів з охорони праці, які діють в апараті Фастівської міської ради та її виконавчих органах.
  • сприяє створенню належних умов праці у Секторі;
  • здійснює функції адміністратора;
  • виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та цим Положенням.

На період тимчасової відсутності (відпустки, лікарняного та інше) завідувача Сектору за окремим наказом начальника Управління його функціональні обов’язки виконує головний спеціаліст Управління.

  1. Завідувач Сектору несе відповідальність відповідно до посадової інструкції.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені в суді в порядку, встановленому законом.

  1. Сектор під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями, структурними підрозділами органу виконавчої влади та інші.
  2. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Сектор.
              

 

Секретар міської ради                            Л.І. Рудяк

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ