Про  затвердження  Положення про  порядок  списання  майна, що  належить  до  комунальної  власності територіальної громади м.Фастів

  • 03.09.2020

ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00

Р І Ш Е Н Н Я

№ 16-LХХІХ-VІІ

від  27.08.2020 року

Про затвердження Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Фастів

 

З метою вдосконалення системи управління майном, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова та встановлення єдиних вимог до порядку його списання, відповідно до статті 327 Цивільного кодексу України, частини сьомої статті 75 Господарського кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 13 вересня 2016 року №818 “Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання” , керуючись частиною першою статті 26 та частиною п’ятою статті 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова (далі – Положення, додається).
  2. Керівникам організацій, установ, закладів, комунальних підприємств при вирішенні питань щодо списання, відчуження та передачі основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, що є комунальною власністю територіальної громади м. Фастова, керуватись у своїй діяльності цим Положенням.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства, постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів і секретаря міської ради.

 

 

Міський голова                                                         М.В. Нетяжук

 

 

 

 

 

       Додаток
до рішення міської ради

№ 16-LХХІХ-VІІ

від  27.08.2020 року

Положення

про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

І Загальна частина

1.1 Положення про порядок списання майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Фастова (далі – Положення) розроблено відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Порядку відчуження об’єктів державної власності, Порядку списання об’єктів державної власності, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 року № 803 та 8 листопада 2007 року № 1314, з урахуванням законів та інших нормативно-правових актів з питань управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.

1.2 Положення визначає єдині вимоги до порядку списання об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова, що закріплено за виконавчими органами міської ради,  установами, закладами на праві оперативного управління або комунальними підприємствами  на праві господарського відання (далі – суб’єкти господарювання).

1.3 До об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Фастова, належать об’єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами (далі – майно).

1.4 Списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова проводиться шляхом ліквідації, відчуження та безоплатної передачі у порядку визначеному цим Положенням.

1.5 Терміни, які використовуються у цьому Положенні, вживаються у значенні, наведеному в законодавчих актах, що регулюють питання правового режиму власності відповідного майна та питання управління майном, його оцінки та бухгалтерського обліку.

1.6. Дія цього Положення поширюється на майно:

– закріплене на праві господарського відання або оперативного управління за комунальними підприємствами, установами та організаціями територіальної громади міста Фастова;

– яке перебуває на балансі інших юридичних осіб (на підставах, визначених окремими рішеннями Фастівської міської ради, прийнятими у відповідності до статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”).

1.7. Дія цього Порядку не поширюється на майно, порядок списання якого визначається окремими законами (об’єкти житлового фонду, військове майно, державний матеріальний резерв, об’єкти цивільної оборони, цілісні майнові комплекси підприємств тощо).

 

ІІ. Списання майна шляхом ліквідації

2.1 Списанню підлягає майно, що не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане комунальним підприємствам, установам чи організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне), у разі, коли таке майно морально чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання суб’єктом  господарювання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха та відновленню не підлягає, або виявлене  в результаті інвентаризації як нестача.

При цьому списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача, здійснюється після відшкодування його вартості, крім випадків, коли здійснити таке відшкодування неможливо.

Морально застаріла комп’ютерна техніка, придатна для подальшого використання, може передаватися та закріплюватися за відповідними підприємствами, закладами, установами та організаціями визначеними відповідним рішенням.

Нарахований знос у розмірі 100% на майно, яке придатне до подальшої експлуатації, не може бути підставою для його списання.

 

Прийняття рішення про списання майна

2.2. Списання майна здійснюється суб’єктом господарювання, на балансі якого воно перебуває, на підставі прийнятого рішення про надання згоди на його списання Фастівською міською радою або виконавчим комітетом Фастівської міської ради враховуючи п.2.3 Положення.

Списання майна здійснюється за умови врахування особливостей правового режиму майна, наявності встановлених законодавчими актами обтяжень чи обмежень щодо розпорядження майном (крім випадків, коли встановлено заборону розпорядження майном).

2.3 Рішення про списання (надання згоди на списання) повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів з балансів суб’єктів господарювання приймається:

  • первісною (переоціненою) вартістю за одиницю (комплект) в розмірі до 6000 гривень (крім будівель, споруд, приміщень та транспортних засобів) – рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради;
  • первісною (переоціненою) вартістю за одиницю (комплект) в розмірі більше 6000 гривень (в тому числі будівель, споруд, приміщень та транспортних засобів) – рішенням Фастівської міської ради.

Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів (крім нерухомого майна), а також прискорена амортизація основних фондів підприємств, організацій, установ незалежно від первісної (переоціненої) вартості за одиницю (комплект) здійснюється  за наданням висновку відповідного експерта про неможливість використання основних засобів за початковим призначенням через невідповідність існуючим технічним або експлуатаційним нормам, або неможливість проведення їх відновлювального ремонту через відсутність запасних частини, які вже не виробляються.

2.4. Проект рішення міської ради (або рішення виконавчого комітету) про надання згоди на списання майна готує та подає разом з відповідними документами суб’єкт господарювання.

2.5 З метою отримання згоди на списання майна суб’єкт господарювання подає до виконавчого комітету Фастівської міської ради разом із зверненням стосовно списання майна такі документи:

1) техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, визначення способу списання, а саме: шляхом ліквідації, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна та про те, як воно вплине на фінансовий план (для комунальних підприємств), напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання, а також чи перебуває майно під наглядом державних інспекцій;

2) відомості про майно, що пропонується до списання за даними бухгалтерського обліку (крім об’єктів незавершеного будівництва), згідно з додатком 1;

3) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;

4) акт технічного стану майна, затверджений керівником суб’єкта господарювання;

5) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується до списання (разом з відповідними підтвердними документами);

6) матеріали фотофіксації майна, що пропонується до списання, на електронних та паперових носіях;

7) відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, що пропонується до списання, із зазначенням напрямів подальшого використання земельних ділянок, які вивільняються, а також копії відповідних підтвердних документів про користування цією земельною ділянкою;

8) відомості про об’єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку і припинення будівництва, затверджена кошторисна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проектування, загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт);

9) проект рішення про надання згоди на списання комунального майна.

2.6. Розгляд документів щодо списання майна, проводиться комісією (робочою групою), склад і повноваження якої затверджуються розпорядженням міського голови.

2.7. Відповідна комісія перед погодженням документів про списання майна повинна перевіряти наявність майна, що підлягає списанню, контролювати та перевіряти зміст наданих на погодження документів та достовірність наведених у них даних. За результатами розгляду документів комісія готує відповідний висновок.

2.8. У разі потреби комісія може запитувати від суб’єкта господарювання додаткові документи, необхідні для прийняття рішення про списання майна (технічні паспорти, витяги з реєстрів, висновки спеціалізованих організацій, договори або їх проекти тощо).

2.9. Підставою відмови у прийнятті до розгляду проекту рішення про надання згоди на списання майна або погодженні списання майна є:

  • майно не відповідає вимогам, визначеним у пп. 1.7, 3 цього Положення;
  • суб’єкт господарювання подав передбачені цим Положенням документи з порушенням установлених вимог, а також коли в документах наявні помилки та/або неточності;
  • у техніко-економічному обґрунтуванні доцільності списання майна відсутні економічні та/або технічні розрахунки, що підтверджують необхідність списання майна;
  • відповідно до законодавства заборонено розпорядження майном.

 

Утворення суб’єктом господарювання комісії із списання майна, її завдання та повноваження

2.10 Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та /або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна суб’єктом господарювання утворюється комісія із списання майна (далі – комісія).

Склад комісії затверджується розпорядчим актом суб’єкта господарювання.

2.11 Для встановлення факту непридатності використання майна, що перебуває під наглядом державних інспекцій (транспортних засобів тощо), суб’єкт господарювання залучає для участі в роботі комісії представника відповідної інспекції, який підписує акт про списання або передає комісії свій письмовий висновок, що додається до акта.

2.12 Комісія:

1) проводить в установленому законодавством порядку інвентаризацію майна, що пропонується до списання, та за її результатами складає відповідний акт;

2) проводить огляд майна з використанням необхідної технічної документації (технічних паспортів, поверхових планів, відомостей про дефекти тощо), а також даних бухгалтерського обліку;

3) визначає економічну (технічну) доцільність чи недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і вносить відповідні пропозиції;

4) встановлює конкретні причини списання майна (моральна застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого використання суб’єктом господарювання, зокрема у зв’язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкодження внаслідок аварії чи стихійного лиха та неможливість відновлення, або виявлення його в результаті інвентаризації як нестачі);

5) визначає можливості використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об’єкта, що підлягає списанню;

6) здійснює контроль за вилученням з майна, що підлягає списанню, придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, а також вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, визначає їх кількість, вагу та контролює здачу на склад і оприбуткування на відповідних балансових рахунках;

7) складає відповідно до законодавства акт на списання майна за встановленою типовою формою після надання згоди у випадках, передбачених цим Положенням.

2.13 За результатами роботи складається протокол засідання комісії, до якого додаються:

1) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання;

2) акт технічного стану майна, що пропонується до списання;

3) акт на списання майна;

4) інші документи (копія акта про аварію, висновки відповідних інспекцій, державних органів тощо (за наявності).

У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо шляхів використання майна, списання якого за висновками комісії є недоцільним, заходи з відшкодування вартості майна, в результаті інвентаризації якого виявлена нестача, чи розукомплектованого.

Протокол засідання комісії підписується всіма членами комісії. У разі незгоди з рішенням комісії її члени мають право викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

В акті технічного стану майна зазначаються рік виготовлення (будівництва) майна, дата прийняття в експлуатацію, обсяг проведеної роботи з модернізації, модифікації, добудови, дообладнання і реконструкції, стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів.

В акті на списання майна детально зазначаються причини його списання та робиться висновок про економічну (технічну) недоцільність та/або неможливість відновлення майна.

У разі списання майна, пошкодженого внаслідок аварії чи стихійного лиха, до акта на його списання додається належним чином завірена копія відповідного акту, в якому зазначаються причини, що призвели до неї.

Протокол засідання комісії, акт інвентаризації, акти на списання майна та технічного стану затверджуються керівником суб’єкта господарювання.

Механізм списання майна

2.14 Розбирання та демонтаж майна, що пропонується до списання, проводиться тільки після прийняття Фастівською міською радою або виконавчим комітетом  рішення про надання згоди  на списання майна (згідно з п.2.3 Положення).

2.15 Розбирання, демонтаж та списання майна, а також відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення відповідних господарських операцій згідно з цим Положенням забезпечується безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває майно.

2.16 Усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.

Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо).

2.17 Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання майна, проводиться відповідно до законодавства.

2.18 Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб’єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння з урахуванням Закону України «Про металобрухт» та інших нормативних документів.

Забороняється знищувати, здавати в брухт з кольорових і чорних металів техніку, апаратуру, прилади, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх вилучення та одночасного оприбуткування придатних для подальшого використання деталей.

У разі відсутності брухту кольорових та дорогоцінних металів у виробах, приладах, обладнанні чи неможливості їх вилучення, організація, яка здійснює утилізацію, надає суб’єкту господарювання відповідне заключення.

2.19 Кошти, що надійшли в результаті списання майна, спрямовуються відповідно до вимог законодавства.

Кошти отримані від реалізації дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, відповідно Бюджетного кодексу, спрямовуються в дохід місцевого бюджету в розмірі:

– 80 % коштів, отриманих підприємствами, установами та організаціями, за здані у вигляді брухту і відходів золото, платину, метали платинової групи, дорогоцінне каміння,

– 50 % коштів, отриманих цими підприємствами, установами та організаціями за здане у вигляді брухту і відходів срібло.

Кошти отримані від реалізації брухту кольорових та чорних металів, а також іншого майна залишається у розпорядженні суб’єкта господарювання.

2.20 Суб’єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають до виконавчого комітету Фастівської міської ради у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з Додатком 3.

2.21 У разі наявності зауважень, відповідний звіт повертається суб’єкту  суб’єктові господарювання для врахування зауважень та подання протягом 10 робочих днів звіту для нового розгляду.

2.22 Процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб’єктом господарювання до виконавчого комітету Фастівської міської ради звіту про списання майна.

2.23. Керівник суб’єкта господарювання та члени комісії забезпечують згідно із законодавством подання достовірних матеріалів, передбачених цим Положенням.

 

                                                 ІІІ. Відчуження майна.

3.1 Відчуження майна (віднесеного відповідно до законодавства до основних засобів) здійснюється шляхом його продажу.

Відчуження майна може здійснюватися лише за умови врахування особливостей правового режиму окремого майна, наявності встановлених законодавчими актами обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном.

3.2 Дія цього Положення не поширюється на відчуження:

1) цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, їх структурних підрозділів;

2) індивідуально визначеного майна, що в установленому порядку включене до переліків об’єктів, які підлягають приватизації відповідно до законодавства з питань приватизації;

3) майна, на яке відповідно до законодавства встановлена заборона на відчуження (застава, податкова застава, накладення арешту тощо);

4) майна, порядок відчуження якого визначається окремим законом;

5)  майна, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств у  процесі приватизації (корпоратизації), але перебуває на їх балансі, і відчуження якого здійснюється шляхом приватизації;

6) майна, переданого в оренду у складі цілісних майнових комплексів комунальних підприємств  (їх структурних підрозділів).

 

Прийняття рішення про відчуження майна

3.3 Рішення про відчуження майна приймається Фастівською міською радою і здійснюється безпосередньо суб’єктом господарювання, на балансі якого перебуває таке майно.

Проект рішення про відчуження майна готує та подає на розгляд міської ради  суб’єкт господарювання.

Рішення про відчуження майна або погодження відчуження майна приймається лише за таких умов:

– відчуження майна не обмежує провадження суб’єктом господарювання виробничої та іншої діяльності та/або відповідно до економічних, технічних (або інших) показників подальше використання майна є неможливе та/або економічно недоцільне;

– відчуження майна не впливає на цілісність майнового комплексу суб’єкта господарювання або його структурного підрозділу;

– відчуження майна, що не зазначене у пункті 3.2 цього Положення, та відповідає вимогам,  визначеним в абзаці другому пункту 3.1 цього Положення.

3.4 Для отримання згоди на відчуження майна суб’єкт господарювання подає разом із зверненням стосовно відчуження майна:

1) техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна та напрямів використання коштів (з обов’язковим визначенням впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);

2) відомості про об’єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки згідно з    додатком 4;

3) акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, згідно з додатком5;

4) акт технічного стану майна, складений на дату оцінки та затверджений керівником суб’єкта господарювання;

5) звіт про оцінку майна;

6) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, яке пропонується до відчуження (разом з відповідними підтвердними документами);

7) протокол (виписка з протоколу) засідання комісії з приватизації (у разі її утворення) про надання згоди на відчуження майна;

8)  за наявності заборгованості з виплати заробітної плати – відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов’язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів.

Строк подання документів, зазначених у підпунктах 2-5 цього пункту, до Фастівської міської ради, не може перевищувати двох місяців від дати  оцінки.

Розгляд відповідних документів здійснюється у порядку визначеному п.2.6, п. 2.7, п 2.8  Положення.

Вичерпний перелік додаткових документів надсилається суб’єкту господарювання у 10-денний строк з дати надходження документів, зазначених у підпунктах 1-8 цього пункту.

3.5 За результатами розгляду документів комісія надає висновок про         погодження чи відмову в погодженні відчуження майна.

Висновок про відмову в наданні згоди або погодження на відчуження майна надається у разі, коли:

майно, запропоноване до відчуження, не відповідає вимогам, установленим абзацами третім-шостим пункту 3.3 цього Положення;

суб’єкт господарювання подав не в повному обсязі документи, передбачені цим Положенням, або не подав їх у встановлений цим Положенням строк, а також за наявності у документах суперечностей;

техніко-економічне обґрунтування доцільності відчуження майна не містить необхідних економічних та/або технічних розрахунків, що підтверджують необхідність відчуження  майна  (зокрема  визначення впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);

відсутній  висновок про вартість майна.

3.6. У разі надання згоди та/або погодження на відчуження майна спосіб та умови проведення продажу визначається відповідним рішенням міської ради.

 

Оцінка майна, що пропонується до відчуження

3.7. Незалежна оцінка майна, що пропонується до відчуження, проводиться відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність.

3.8. Початкова ціна продажу майна встановлюється на підставі висновку про вартість такого майна.

3.9. Після проведення оцінки майна суб’єкту господарювання забороняється вчиняти дії щодо об’єкта відчуження, які можуть призвести до зміни його вартості.

Висновок  про вартість майна дійсний до закінчення строку дії згоди, але не більше 6 місяців.

 

Загальні вимоги щодо процедури відчуження майна

3.10. Відчуження майна шляхом його продажу здійснюється на конкурентних засадах – через біржі, на аукціоні.

Під час здійснення продажу через біржі, на аукціоні суб’єкт господарювання після прийняття міською радою рішення на відчуження майна забезпечує укладення договору з організатором аукціону (юридичною особою, яка визначається на конкурентних засадах в установленому Фондом державного майна порядку).

3.11. Відчуження майна через біржі, на аукціоні здійснюється у порядку встановленому Законом України “Про товарну біржу”, регламентів, затверджених організаторами аукціону та іншого законодавства що регулює продаж майна на аукціоні.

 

Розрахунки за придбане майно

3.12. Керівник суб’єкта господарювання, на балансі якого перебуває об’єкт продажу, забезпечує збереження зазначеного майна до набуття покупцем права власності на придбаний об’єкт.

3.13. Затверджений протокол є підставою для укладення  протягом 10 днів договору купівлі-продажу між переможцем аукціону та суб’єктом господарювання. У договорі зазначаються:

1) відомості про суб’єкта господарювання та покупця;

2) найменування об’єкта і його технічна характеристика;

3) ціна продажу об’єкта на аукціоні;

4) взаємні зобов’язання суб’єкта господарювання і покупця;

5) момент передачі  об’єкта  продажу  покупцю  (після  сплати коштів у повному обсязі за придбане майно);

6) номери поточних рахунків;

7) найменування і адреси банківських установ;

8) порядок розрахунків за придбане майно;

9) інші умови, передбачені законодавством.

До договору купівлі-продажу додається затверджений протокол аукціону.

3.14. Договір купівлі-продажу є підставою для внесення коштів до банківської установи як оплати за придбане майно.

Покупець зобов’язаний оплатити придбане майно протягом 30 календарних днів з дати підписання договору купівлі-продажу.

Суб’єкт господарювання здійснює у встановленому порядку передачу майна покупцю тільки після сплати ним коштів у повному обсязі за придбане майно шляхом укладення акта приймання-передачі.

Суб’єкт господарювання у 10-денний строк після передачі майна подає до виконавчого комітету  відомості про факт передачі, для внесення змін до реєстру об’єктів комунальної власності територіальної громади м. Фастова.

3.15. У разі коли майно не продано, суб’єкт господарювання, на балансі якого перебуває об’єкт продажу, може прийняти рішення про повторний його продаж.

У разі повторного проведення аукціону можлива зміна умов продажу, включаючи початкову ціну. У цьому разі початкову ціна продажу може бути зменшено не більш як на 30 відсотків.

Повторний аукціон проводиться у порядку визначеному в п.3.11 цього Положення. У повторному аукціоні не може брати участь переможець попереднього аукціону, якщо ним не виконані умови договору купівлі-продажу.

3.16. Керівник суб’єкта господарювання забезпечує згідно із законодавством  цільове використання коштів, отриманих від реалізації майна, подання достовірної інформації, передбаченої цим Положенням.

3.17. Рішення міської ради про відчуження майна діє не більш як 12 місяців з дати його прийняття.

3.18. Спори, що виникають у процесі відчуження майна відповідно до цього Положення, розв’язуються у порядку, передбаченому законодавством.

3.19 Суб’єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають до виконавчого комітету Фастівської міської ради у місячний строк після закінчення процедури відчуження (продажу), звіт про за результатами відчуження та використання коштів, отриманих, згідно з Додатком 6.

 

ІV. Передача майна у межах комунальної власності
 територіальної громади м. Фастова

4.1 Безоплатна передача майна (крім нерухомого) в межах комунальної власності територіальної громади м. Фастова з балансу суб’єктів господарювання здійснюється за погодженням сторін та у порядку визначеному п. 2.3 Положення.

 

  1. V. Прикінцеві положення

5.1. Керівник суб’єкта господарювання, бюджетної установи або керівник виконавчого органу міської ради контролює, організовує, забезпечує та відповідає за дотримання процедури списання майна відповідно до цього Положення.

5.2. Керівник суб’єкта господарювання, бюджетної установи та керівник виконавчих органів міської ради несуть відповідальність за зміст та достовірність документів, що надаються згідно з цим Положенням.

5.3. Керівник суб’єкта господарювання, бюджетної установи або керівник виконавчого органу міської ради відповідає згідно з чинним законодавством України за цільове використання коштів, отриманих від реалізації основних засобів (рухомого майна).

5.4. Спірні питання, що виникають у процесі списання майна відповідно до цього Положення, вирішуються у відповідності з вимогами чинного законодавства України.

 

 

Секретар міської  ради                          С.А. Ясінський

 

 Додаток 1

 До Положення про порядок списання майна,  що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________

(посада керівника)

__________________________

          (суб’єкта господарювання)

__________________________

(підпис)     (ПІБ)

_____ ______________20__

М.П.

 

 

 

ВІДОМІСТЬ

про майно комунальної власності, що пропонуються до списання станом на ___ ______ 20__

 

№ п/п Найме-

нуван-

ня

об’єкту

Рік

випуску, дата

введе-

ння в експлуа-

тацію

Номер об’єкта Інформація

про проведе-ння мо-дернізації, модифіка-

ції, добу-

дови, ре-конструкції

Вартість здійснених капіталь-

них інвес-тицій

(грн.)

Первісна (переоці-нена) вартість

(грн.)

Сума на-рахова-

ного

зносу

(грн.)

Балан-       сова

(залишко-ва)

вартість

(грн.)

Ліквіда-

ційна вартість

(грн.)

інвентарний

(номенклатурний)

заводський паспортний
                       

 

Усього

 

Дані про дорогоцінні метали ___________________________________________

                                                      (подаються у разі їх наявності за кожним об’єктом)

 

 

Головний бухгалтер    _____________            ______________________

     (підпис)                                                     (ініціали та прізвище)

 

 

Секретар  міської ради                                                           С.А. Ясінський

   Додаток 2

До Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________

         (посада керівника)

__________________________

         (суб’єкта господарювання)

__________________________

 (підпис) (ініціали та прізвище)

_____ ______________ 20__

М.П.

 

АКТ

інвентаризації майна комунальної власності,

що пропонуються до списання

___________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

(найменування суб’єкта господарювання та його місцезнаходження (цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація)

 

На підставі наказу (розпорядження) від __ _______ 20__ р. № ____

комісією у складі __________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

(посада, прізвище та ініціали членів комісії)

проведено інвентаризацію майна комунальної власності, що пропонуються до списання і відображаються на субрахунку № _______________________

станом на ___ ___________ 20__ р.

Інвентаризацію розпочато ___ ___________ 20__ р.

Інвентаризацію закінчено ___ ___________ 20__ р.

Під час проведення інвентаризації встановлено таке:

 

№ п/п Найменування об’єкту Рік випуску, дата вве-дення в експ-луатацію Номер об’єкта Станом на __.__.20__ При-

мітка

інвентар-ний (номен-клатурний) заводський паспорт-ний фактич-но вияв-лено за дани-ми бух-обліку
                 

 

Усього

 

Усього за актом: _____________________________________________________

(цифрами і словами)

 

1) загальна кількість об’єктів (фактично) _________________________________

                                                                                        (цифрами і словами)

 

2) на суму, гривень (фактично) _________________________________________

                                                                                        (цифрами і словами)

 

Голова комісії: ______________  ____________________  ___________________

(посада)                         (підпис)                            (ініціали та прізвище)

 

Члени комісії:        ______________ _____________________________________

______________ _________________ ____________________  _________________________ ___________________________ ___________________________  _________________________

 

 

Секретар міської ради                                                             С.А. Ясінський

 

 

 

 

                             Додаток 3

До Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

          ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________________________                                      ______________________________________________

     (найменування суб’єкта господарювання)                                                                                               (посада керівника

__________________________________________                                      ______________________________________________

_________________________________________                                                           суб’єкта господарювання)

        (місцезнаходження суб’єкта господарювання)                                                                        ____________ __________________________________

__________________________________________                                                      (підпис)                                (ініціали та прізвище)

(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ)                                                   ____________ __________________________ 20___ р.

М.П.

ЗВІТ

про списання майна комунальної власності

№ п/п Наймену-вання об’єкта Рік випуску, дата введення в експлуа-тацію Інвентарний (номенкла-турний) номер Заводський номер Витрати на списання об’єкта

(грн.)

Оприбутковано в результаті списання Отримано коштів в результаті реалізації матеріа-лів, сиро-вини тощо

(грн.)

Напрями використання коштів Документи, що підтверджують отримання коштів
Придатних вузлів та агрегатів Матеріалів сировини Основних засобів Загальна вартість

(грн.)

кіль-кість вар-тість кіль-кість вар-тість кіль-кість вар-тість кіль-кість вар-тість
                                   

Усього

Голова комісії:      ____________     ______________________

    (підпис)                    (ініціали та прізвище)

Члени комісії:        ____________     ______________________

____________     ______________________

 

                                                  Секретар міської ради                                                                      С.А. Ясінський

 

 

 

Додаток 4

До Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

ЗАТВЕРДЖУЮ

Керівник суб’єкта господарювання
__________ ____________________
(підпис)           (ініціали та прізвище)

___ ____________ 20_ р.

М. П.

ВІДОМОСТІ

про об’єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження

на ____________ 20_ р.

Найме-нування об’єкта Рік випус-ку (побу-дови) Номер об’єкта Інформація про прове-дення мо-дернізації, модифіка-ції, добудо-ви, дооблад-нання, ре-конструкції Вартість здійснених капіталь-них інвестицій, гривень Первісна (переоцінена) вартість, гривень Сума нарахованого зносу, гривень Балансова (залишкова) вартість, гривень Дані про дорогоцінні метали*
інвентарний заводський паспортний
                     
                     
Усього + + + + +  

____________
* Подаються у разі їх наявності за кожним інвентарним об’єктом.

Головний бухгалтер суб’єкта господарювання _____________
(підпис)
______________________
(ініціали та прізвище)

Секретар міської ради                                                                      С.А. Ясінський

 

Додаток 5

До Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________

         (посада керівника)

__________________________

         (суб’єкта господарювання)

__________________________

 (підпис) (ініціали та прізвище)

_____ ______________ 20__

М.П.

 

АКТ

інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________найменування об’єкта (суб’єкта господарювання, цеху, дільниці тощо), де проводилась інвентаризація, та його місцезнаходження)

 

На підставі наказу (розпорядження) від __.__.20___ № ____ комісією у складі  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(посада, ініціали та прізвище членів комісії)

проведено інвентаризацію основних засобів, які пропонуються до відчуження і відображаються на субрахунку № ____ на __.__20___.

 

Інвентаризацію почато _____.20__ р. Інвентаризацію закінчено _____.20__ р.

 

 

 

Під час інвентаризації встановлено:

Найме-

нування

об’єкта

Рік

випуску

Номер об’єкта Обліковується на __ _______ 20__ р. Примітка

 

інвентарний заводський паспортний фактично

виявлено

за даними бухгалтерського обліку
кількість первісна

(переоцінена)

вартість, грн.

кількість первісна

(переоцінена)

вартість,грн.

                   
Усього                  

Усього:

а) загальна кількість одиниць, фактично ____________________________

(словами)

б) на суму, гривень, фактично _____________________________________

(словами)

Голова комісії       ____________     ______________            _______________________

     (посада)                    (підпис)                      (ініціали та прізвище)

 

Члени комісії:        ____________     _____________   _______________________

     (посада)                    (підпис)                      (ініціали та прізвище)

____________     _____________   _______________________

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                                      С.А. Ясінський

 

 

 

 

 

Додаток 6

До Положення про порядок списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Фастова

 

          ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________________________________                            ______________________________________________

     (найменування суб’єкта господарювання)                                                                                               (посада керівника

__________________________________________                            ______________________________________________

(місцезнаходження суб’єкта господарювання)                                                            суб’єкта господарювання)

____________ __________________________________

__________________________________________                                                      (підпис)                                (ініціали та прізвище)

(ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ)                                          ____________ __________________________ 20___ р.

М.П.

ЗВІТ

за результатами відчуження та використання коштів, отриманих

від продажу основних засобів (рухомого майна)

п/п

 

Назва,

адреса

під-

приємства

 

Назва

органу,

який

надав

дозвіл

на

відчуд-

ження

Номер

та дата

доку-

мента,

яким

був

наданий

дозвіл

Назва,

інвен-

тарний

номер

об’єкта

продажу

Назва,

адреса

посеред-

ника з

продажу

Назва,

адреса

фірми-

покупця

 

Номер,

дата

реєстрації

контракту

(договору

купівлі-

продажу)

Сума

коштів,

отрима-

них від

продажу,

номер

рахунка

Використання

коштів згідно

з техніко-

економічним

обґрунтува-нням

Фактичне

використання

коштів

Приміт-ки

 

призна-

чення

обсяг

 

призна-

чення

обсяг

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник підприємства          ______________________         _________________________________

(підпис)                                           (прізвище та ініціали)

 

Головний бухгалтер       ______________________             _________________________________

М.П.               (підпис)                                            (прізвище та ініціали)

 

 

 

 

Секретар міської  ради                                                                      С.А. Ясінський

 

 

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ