Майбутнє освіти

  • 13.01.2020

У Фастові успішно реалізується проєкт впровадження в освітній процес навчальних закладів STEM (STEAM) – освіти. Програма охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics). Комплексне, а не відокремлене вивчення цих дисциплін відіграє важливу роль у навчанні. Діти не просто слухають курс точних наук та інженерії, а вчаться застосовувати матеріал на практиці. STEM-освіта – це те, що може допомогти дітям підготуватися до працевлаштування в майбутньому.

Сьогодні STEM – освіта у нашому місті стає одним з пріоритетних напрямків, за яким майбутнє. Можна вже впевнено говорити, що завдяки підтримці міської влади у Фастові за два роки від її впровадження здійснено справжній прорив. В рамках проєкту закуплено спеціальне обладнання майже на 400 тис.грн.

Це дозволило в Академічному ліцеї №9 створити академію  Cisco для Stem-освіти, де проводяться курси  «Вступ до інтернету речей» та «Кібербезпека» за програмою затвердженою Міністерством освіти (на уроках факультативу).

Вже є досягнення. Учень 7 класу  Ільющіц Артур став автором винахідницької роботи МАН: «РОЗРОБКА СИСТЕМИ ПОЗИЦІЙНОГО ТРЕКІНГА«OASIS HandSystem» ДЛЯ ЗНАХОДЖЕННЯ ПОЗИЦІЇ РУК», яка зареєстрована у конкурсі «Техно-Україна».

Щосуботи на базі цього закладу  проводяться курси з «3D-графіки та роботи з 3D принтером». Як  результат, учениця 10 класу ліцею Демченко Анна стала автором манівських робіт «Створення 3D моделей архітектурної місцевості» та «Розробка процесу 3Д друку створених моделей», що будуть учасниками обласного етапу конкурсу МАН.

Методика STEM в центр уваги і в Академічному ліцеї № 2. З ранніх етапів навчання STEM методику в ньому супроводжують спеціалізовані інструменти та програми. Створена матеріальна база у цьому навчальному закладі сприяє тому, що його учні вчаться не боятися поставлених задач, а шукати креативні рішення, розвивати критичне мислення і, ставлячи практичне завдання чи проблему, шляхом спроб та помилок знаходять шляхи вирішення не в теорії, а на практиці.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ