Екологічно-економічна свідомість дитини – потреба XXI століття

  • 27.05.2021

Нагальною потребою XXI століття стає формування такого способу життя, який був би основою довготривалого ощадливого гармонійного розвитку людства. Науково-технічний прогрес, нові технології самі по собі не здатні подолати загрози, що постали перед людством. Загалом ідеться про систему цінностей, складову культурного світобачення кожної людини і суспільства в цілому, яка не залежала б від економічних сплесків чи занепадів, зміни політичної влади, у якій би захист і збереження природи, турбота про людину, її життя і дотримання її прав вважались такими ж важливими, як і саме життя.

Надихає на дії ЗДО № 2 «Ромашка», педагоги якого вже декілька років поспіль реалізують інтегрований курс з формування в дітей дошкільного віку екологічно-економічної свідомості. Їх мета — аби діти не пасивно засвоювали знання, а активно долучалися до пошуку і застосовували їх у повсякденному житті. Заключне засідання педстудії з цієї теми, яке  відбулося 25 травня, пройшло у форматі світового кафе, де  фасилітатор Кравцова Анна Вікторівна опрацювала з учасниками всі аспекти формування економіко-екологічного світогляду в інтегрованому просторі ЗДО. Екологічна гра «А я знаю», авторський мультиплікаційний фільм, арт-майстерня «Сміттєві пожирачі», виступ Афлатуна стали складовими засідання, в яких педагоги із задоволенням брали участь. У кафе «Ромашка»  панувала пізнавально-креативна та позитивна атмосфера.

Координатор педстудії консультант з дошкільної освіти КЗ ФМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Шуляк Вікторія Вікторівна.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ