Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельного місця на ринку КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою» від 15.11.2019 № 594
- 05.01.2021
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта
рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельного місця на ринку КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою» від 15.11.2019 № 594
Виконавець заходів з відстеження – Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Центр торгівлі та благоустрою».
Мета прийняття акта – реалізація державної політики ціноутворення на послуги з обслуговування торгівельного місця на ринку КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою» та недопущення не обґрунтованого зростання вартості вказаних послуг.
Строк виконання заходів з відстеження – 8 днів (09.11.2020-16.11.2020 рр.)
Тип відстеження – повторне
Метод одержання результатів відстеження – Статистичний метод. Моніторинг показників ефективності дії регуляторного акту.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення фінансово-економічних показників згідно аналізу фактичних витрат за попередній рівень з урахуванням економічних умов сьогодення. В ході чого було виявлено незадовільний стан підприємства: збитки за 1 півріччя 2020 склали 98,5 тис. грн., та надходження до бюджету у вигляді сплати частини чистого прибутку за півріччя 2020 року склали 0 грн.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних. Дані про результативність отримуються шляхом накопичення протягом року інформації про кількість платників послуг, розміри надходження до місцевого бюджету пов`язаних із дією акта та обсяги наданих послуг у вартісному та кількісному виразі.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Показники | 1 півріччя 2018 | 1 півріччя 2019 | 1 півріччя 2020 | |||||||||
Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія акта (кількість платників послуг) | 121 | 108 |
110 |
|||||||||
Обсяг послуг у вартісному виразі | Ринок по вул. Костельна, 9 | Ярмарок по вул. Зигмунда Козара | Ярмарок по вул. Небесної сотні | Ярмарок по вул. Шевченко між будівлями №49, №51 на прилеглій території привокзальної площі м. Фастів | Ринок по вул. Костельна, 9 | Ярмарок по вул. Зигмунда Козара | Ярмарок по вул. Небесної сотні | Ярмарок по вул. Шевченко між будівлями №49, №51 на прилеглій території привокзальної площі м. Фастів | Ринок по вул. Костельна, 9 | Ярмарок по вул. Зигмунда Козара | Ярмарок по вул. Небесної сотні | Ярмарок по вул. Шевченко між будівлями №49, №51 на прилеглій території привокзальної площі м. Фастів |
384,9 тис. грн.
без ПДВ
|
36,3, тис. грн.
без ПДВ |
20 тис. грн.
без ПДВ |
4,8 тис. грн., тис. грн.
без ПДВ |
452,8 тис. грн.
без ПДВ
|
68,2, тис. грн.
без ПДВ |
30,2 тис. грн.
без ПДВ |
6,2 тис. грн., тис. грн.
без ПДВ |
419,2 тис. грн.
без ПДВ |
44,9 тис. грн.
без ПДВ |
23,7 тис. грн.
без ПДВ |
4,1 тис. грн.
без ПДВ |
|
Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акту (у вигляді сплати чистого прибутку) | 0 | 0 |
0 |
|||||||||
Проведення відстеження рівня поінформованості суб’єктів малого підприємництва, % | 100 | 100 |
100 |
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Регуляторний акт має низький ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають негативну динаміку, він потребує внесення змін.
На даний час підприємство в своїй господарській діяльності керується тарифами на послуги по обслуговуванню торгівельних місць на ринку, ярмарках, що затверджені рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради від 15.11.2019 №594 «Про затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ринку КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою».
Розміри даних тарифів цілком не відповідають покриттю витрат, так як вони повинні відшкодовувати витрати на створення і утримання торгових місць, сплату податку на додану вартість та інші податки, що сплачуються з доходу, а не з прибутку та забезпечити рентабельність.
Із затвердженням нових тарифів КП ФМР «Центр торгівлі та благоустрою» забезпечить реалізацію державної політики ціноутворення на послугу з обслуговування торгових місць на ринках та ярмарках, збільшить надходження до місцевого бюджету, створить рівні конкурентоспроможні можливості для усіх суб`єктів господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність з метою упорядкування відносин та усунень порушення чинного законодавства. Оптимальним варіантом вирішення проблеми є встановлення економічно обґрунтованих тарифів. Як результат очікується збільшення реалізації з даного виду послуг і поліпшення фінансового стану підприємства.
Перший заступник міського голови О.Б.Зикова
Директор КП ФМР
«Центр торгівлі та благоустрою» А.В.Старушенко