Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта рішення Фастівської міської ради «Про встановлення транспортного податку на 2021 рік» від 02.06.2020 року № 9-LХХVІІ-VІІ
- 08.11.2021
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта
рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення транспортного податку на 2021 рік»
від 02.06.2020 року № 9-LХХVІІ-VІІ
Виконавець заходів відстеження – фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Цілі прийняття акта: впорядкування сплати транспортного податку на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.
Строк виконання заходів з відстеження – 5 днів (18.10.21–22.10.21 р.)
Тип відстеження заходів – повторне.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення Податкового кодексу України, нормативно-правових актів, щодо визначення правомірності встановлення місцевих податків та зборів рішенням органу місцевого самоврядування.
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.
Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних – рішення підготовлено відповідно до вимог ст.10, 12, 265, 267 Податкового кодексу України. Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності регуляторного акта використовується інформація Фастівської ДПІ ГУ ДПС у Київській області та фінансового управління.
Аналіз отримання значень показників результативності
Відповідні відстеження проводились шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є фінансове управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Кількісні та якісні значення показників результативності
№ | Показники результативності | 2018 р. | 2019 р. | 9 міс.
2020 р. |
2020 р. | 9 міс.
2021 р. |
1 | Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб) в т.ч.: | 9 | 10 | 0 | 0 | 6 |
кількість платників транспортного податку – юридичних осіб (осіб); | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
кількість платників транспортного податку фізичних осіб (осіб); | 9 | 10 | 0 | 0 | 6 | |
2 | Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від юридичних осіб | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від фізичних осіб | 288501,67 | 180372,75 | 14228,16 | 15241,54 | 155184,28 |
4 | Загальні надходження до місцевого бюджету від транспортного податку, грн. | 288 501,67 | 180 372,75 | 14228,16 | 15241,54 | 155184,28 |
5 | Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн./год.)* | – | 80,6/2 | 80,6/2 | 80,6/2 | 72,22/2 |
6 | Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта, % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
* Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності, органами місцевого самоврядування та Державними фіскальними органами
Висновки та рекомендації: Прийняття даного регуляторного акту забезпечило впорядкування сплати транспортного податку на території Фастівської МТГ.
Згідно результатів повторного відстеження встановлено, що платники транспортного податку – юридичні особи у 2020 році і у 2021 році відсутні.
Кількість платників транспортного податку – фізичних осіб у 2021 році збільшилася порівняно з 2020 роком на 6 осіб.
Збільшення надходжень транспортного податку до місцевого бюджету пояснюється збільшення показників фактичного надходження податку через розширення об’єктів оподаткування та залучення ширшого кола платників до сплати податку ( відповідно до розпорядження КМУ від 20 травня 2020 року № 600-р було затверджено перелік спроможних територіальних громад Київської області, в т.ч. Фастівської, з адміністративним центром м. Фастів, у яку увійшло 9 (дев’ять) старостинських округів, утворилася Фастівська міська територіальна громада. Рішенням Фастівської міської ради від 24.11.2020 року № 1-II-VIII було утворено старостинські округи Фастівської міської ради).
За результатами повторного відстеження результативності регуляторного акту – рішення Фастівської міської ради від 02.06.2020 року № 9-LХХVІІ-VІІ «Про встановлення транспортного податку на 2021 рік» встановлено, що даний регуляторний акт відповідає вимогам Податкового кодексу України та вимогам чинного податкового та бюджетного законодавства для забезпечення надходжень до бюджету громади.
Перший заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих
органів ради О.Б. Зикова
Начальник фінансового управління Л.В. Цедзінська