Запрошуємо спеціалістів та фахівців до Служби раннього втручання

  • 21.03.2025

У Фастівській громаді запроваджується послуга раннього втручання, яка допомагатиме дітям раннього віку з особливостями розвитку та їхнім сім’ям. Її головна мета – вчасно помітити можливі порушення розвитку та надати необхідну підтримку на ранньому етапі.

Рання комплексна допомога дозволяє вчасно виявити відхилення у розвитку дитини, покращити її адаптацію, сприяти гармонійному розвитку та підтримувати батьків у процесі виховання.

Відкриті вакансії у Службі раннього втручання

КНП Фастівської міської ради “Фастівський міський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” формує мультидисциплінарну команду фахівців та запрошує до співпраці:

  • Керівника Служби
  • Психолога / психотерапевта
  • Дефектолога / логопеда
  • Фахівця з фізичної реабілітації
  • Фахівця із соціальної роботи

Фахівці матимуть можливість пройти спеціалізоване навчання та отримати підтримку від Благодійної організації «Надія і дім для дітей».

Важливим фактором при відборі фахівців Служби раннього втручання буде базова професійна освіта за рівнем підготовки «бакалавр», «магістр» за відповідним профілем діяльності в команді. Перевагою буде практичний досвід роботи за професією.

Як подати заявку?

Якщо Вас зацікавила наша вакансія і Ви готові доєднатися до команди фахівців з раннього втручання, надсилайте Ваше резюме до 31 березня 2025 року електронною поштою на адресу: fastivml@ukr.neti.tkach@hopeandhomes.org.ua з назвою посади в темі листа.

 

Коротко про кваліфікаційні критерії для кандидатів на запропоновані посади

 

Для роботи з дітьми раннього та дошкільного віку та їхніми батьками

 

Керівник Служби

 

Освітній рівень:

  • вища освіта; вітається освіта психолога

 

Основні функції:

  • управління командою фахівців та реалізація міждисциплінарного підходу у роботі з дітьми і сім’ями;
  • моніторинг, оцінка ефективності та контроль якості  надання послуг відповідно до стандартів раннього втручання, впровадження заходів для їх покращення;
  • планування та розподіл обов’язків серед фахівців команди, забезпечення ефективної роботи команди фахівців, координація їхніх дій;
  • ведення внутрішньої документації, звітність перед керівними органами;
  • взаємодія з державними та місцевими органами влади, закладами охорони здоров’я, освіти, соціального захисту;
  • пошук та залучення партнерів, донорських програм для підтримки діяльності Служби; планування та контроль використання фінансових та матеріальних ресурсів;
  • представлення інтересів Служби на місцевому, регіональному та національному рівнях;
  • організація інформаційної роботи серед населення щодо діяльності Служби та

послуги раннього  втручання.

 

Професійні компетенції:

  • знання законодавства в сфері соціальної політики та соціальної роботи, соціального захисту, охорони здоров’я; нормативно-правові акти, що реґулюють охорону материнства й дитинства, права неповнолітніх, дітей з інвалідністю;
  • правила і методи організації процесу обслуговування отримувачів;
  • основи естетики, етики, психології і культури обслуговування відвідувачів;
  • основи економіки, організації праці і управління;
  • правила і норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;
  • основні відомості із загальної, вікової, соціальної, спеціальної психології, патопсихології;
  • методики психодіагностики та психокорекції; основи альтернативної та додаткової комунікації; сучасні досягнення психолого-педагогічної науки та практики;
  • вміння проводити індивідуальні консультації та групові заняття з дітьми, дорослими;
  • правила внутрішнього трудового розпорядку.

 

 

Психолог / психотерапевт

Освітній рівень:

  • вища психологічна освіта;
  • підвищення кваліфікації в різних психолого-корекційних методиках роботи з дітьми, зокрема у когнітивно-поведінковому методі психолого-корекційної робити, спеціальної травмотерапії, арт-терапії, ігротерапії, казкотерапії та інших терапевтичних методів, які застосовуються у ранньому втручанні є перевагою;
  • досвід проведення індивідуального консультування батьків дітей раннього та дошкільного віку; практичні навички застосування діагностичних методик для роботи з дітьми раннього віку та їхніми сім’ями;
  • проведення індивідуальних та групових консультацій дорослих.

 

Основні функції:

  • визначення індивідуальних потреб дитини та розробка відповідних рекомендацій;
  • надання психологічних послуг у межах реалізації індивідуального сімейного плану;
  • участь у підготовці і виконанні сімейного плану раннього втручання, робота з сім’ями з дітьми раннього і дошкільного віку, які мають або можуть мати порушення розвитку, із застосуванням міждисциплінарного підходу;
  • проведення психодіагностичних та психоконсультативних заходів у межах реалізації індивідуального сімейного плану;
  • сімейне консультування та навчання батьків доступним методам і прийомам психокорекційної та розвивальної роботи з дітьми, з урахуванням їхніх можливостей;
  • ведення документації за встановленими у Службі формами;
  • участь у супервізіях, інтервізіях та командних обговореннях;
  • взаємодія з іншими спеціалістами Служби для забезпечення комплексного підходу у роботі з сім’ями;
  • проведення інформаційної роботи серед населення та працівників щодо впровадження послуги раннього втручання.

 

Професійні компетенції:

  • основні відомості із загальної, вікової, соціальної, спеціальної психології, патопсихології;
  • методики психодіагностики та психокорекції;
  • основи поведінкового аналізу;
  • основи ігрової терапії;
  • основи альтернативної та додаткової комунікації;
  • сучасні досягнення міжнародної та вітчизняної психолого-педагогічної науки, практики.

 

 

Дефектолог / логопед

Освітній рівень:

  • вища освіта, вчитель-дефектолог-логопед.

 

Основні функції:

  • визначення індивідуальних потреб дитини та розробка відповідних рекомендацій;
  • надання послуг дефектолога, логопеда у межах реалізації індивідуального сімейного плану;
  • участь у підготовці і виконанні сімейного плану раннього втручання, робота з сім’ями з дітьми раннього і дошкільного віку, які мають або можуть мати порушення розвитку, із застосуванням міждисциплінарного підходу;
  • проведення глибокого та всебічного обстеження розвитку дитини для виявлення специфічних потреб та визначення оптимальних шляхів корекції;
  • сімейне консультування та навчання батьків доступним методам і прийомам корекційної та розвивальної роботи з дітьми;
  • ведення документації за встановленими у Службі формами;
  • участь у супервізіях, інтервізіях та командних обговореннях;
  • взаємодія з іншими спеціалістами Служби для забезпечення комплексного підходу у роботі з сім’ями;
  • проведення інформаційної роботи серед населення та працівників щодо впровадження послуги раннього втручання в громаді.

 

Професійні компетенції:

  • основні відомості з дефектології, логопедії;
  • методики діагностики та корекції мовленнєвих порушень, з урахуванням вікових особливостей;
  • анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології;
  • основи організації годування дітей раннього віку;
  • основи альтернативної та додаткової комунікації;
  • основи використання адаптивних технологій в дефектології, логопедії;
  • сучасні досягнення міжнародної та вітчизняної психолого-педагогічної, дефектологічної, логопедичної науки та практики;
  • надання корекційно-відновлюваної роботи з дотриманням усіх аспектів розвитку дитини;
  • вміння проведення логопедичного масажу.

 

Фахівець з фізичної реабілітації

 

Освітній рівень:

  • вища освіта, фахівця з фізичної реабілітації.

 

Основні функції:

  • визначення індивідуальних потреб дитини у фізичній реабілітації та розробка відповідних рекомендацій;
  • надання послуг з фізичної реабілітації у межах реалізації індивідуального сімейного плану.;
  • участь у підготовці і виконанні сімейного плану раннього втручання, робота з сім’ями з дітьми раннього і дошкільного віку, які мають або можуть мати порушення розвитку, із застосуванням міждисциплінарного підходу;
  • проведення комплексної оцінки моторних навичок, м’язового тонусу, координації рухів та інших аспектів фізичного розвитку дитини;
  • інформування батьків про особливості фізичного розвитку їхньої дитини та надання рекомендацій щодо підтримки цього процесу в домашніх умовах;
  • сімейне консультування та навчання батьків спеціальних вправ та технік, які сприяють фізичному розвитку дитини;
  • ведення документації за встановленими у Службі формами;
  • участь у супервізіях, інтервізіях та командних обговореннях;
  • взаємодія з іншими спеціалістами Служби для забезпечення комплексного підходу у роботі з сім’ями;
  • проведення інформаційної роботи серед населення щодо впровадження послуги раннього втручання у громаді.

 

Професійні компетенції:

  • організація реабілітаційної допомоги, сучасні технології, що застосовуються у реабілітаційній практиці;
  • анатомія та фізіологія дитини;
  • методи профілактики і корекції м’язово-скелетних, неврологічних та кардіореспіраторних дисфункцій на підставі виявлення анатомічних, фізіологічних, патологічних та психосоціальних характеристик дитини;
  • теорія застосування фізичних вправ, методи, форми, прийоми реабілітаційної та абілітаційної допомоги;
  • біомеханіка моторний контроль, розвиток людини, кінезіологія;
  • методика, доцільність та обсяг застосування заходів профілактики і корекції рухових дисфункцій у дітей раннього віку;
  • основи психології;
  • методологічні та практичні засади застосування Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ, 2001) та Міжнародної класифікації хвороб (МКХ-10);
  • правила використання технологічних засобів та устаткування приміщень для кращої адаптації дітей з порушеннями розвитку;
  • тенденції розвитку та сучасні досягнення науки та практики у відповідних галузях фізичної терапії, ерготерапії, реабілітації.

 

Фахівець із соціальної роботи

 

Освітній рівень:

  • вища освіта (соціальний працівник/ фахівець із соціальної роботи /практичний психолог);
  • підвищення кваліфікації з питань надання соціальних послуг, психосоціальної підтримки сім’ям та окремим особам, управління стресом, ведення кейс-менеджменту в соціальній роботі, кризового менеджменту, надання першої психологічної та домедичної допомоги, профілактики емоційного та професійного вигорання фахівців є перевагою.

 

Основні функції:

  • надання допомоги батькам дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями або з ризиком їх виникнення у взаємодії з відповідними управліннями та структурами місцевої влади, установами соціального захисту, охорони здоров’я та освіти, а також громадськими організаціями;
  • надання допомоги у батькам зборі необхідної документації для направлення дитини на обстеження або отримання додаткових послуг;
  • спільно з мультидисциплінарною командою розробка та впровадження стратегій підтримки, орієнтованих на конкретні потреби кожної дитини і сім’ї, участь у підготовці та реалізації індивідуальних сімейних планів раннього втручання;
  • інформування батьків щодо доступних соціальних послуг, пільг та підтримки, які вони можуть отримати, надання консультації батькам із соціальних питань;
  • збір та аналіз даних про дітей, сімей, які є отримувачами послуги РВ для кращого розуміння їхніх потреб та планування роботи;
  • ведення документації за встановленими у Службі формами;
  • складання розкладу зустрічей з сім’ями, організація графіка відвідувань та консультацій, враховуючи потреби та можливості сімей;​
  • планування командних та методичних зустрічей, підготовка змістовного наповнення зустрічей;
  • забезпечення захисту персональних даних дітей та сімей,  дотримання законодавства щодо конфіденційності та безпеки інформації.

 

Професійні компетенції:

  • законодавство України з питань соціального захисту й допомоги;
  • нормативні, методичні та інші розпорядчі документи та матеріали, які реґламентують організацію соціальної роботи;
  • основи державної сімейної політики та захисту дітей;
  • нормативно-правові акти, що реґулюють охорону материнства й дитинства, права неповнолітніх, дітей з інвалідністю;
  • сутність, значення, види соціальної роботи, її напрямки (психологічний, соціально-педагогічний, юридичний, економічний, медичний);
  • міжнародний досвід роботи у соціальній сфері;
  • зміст, форми, методи і критерії ефективності соціальної роботи;
  • сучасний досвід соціальної роботи; охорону праці й вимоги до безпечного ведення робіт у різних соціальних обставинах.

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ