Запрошуємо спеціалістів та фахівців до Служби раннього втручання
- 21.03.2025

У Фастівській громаді запроваджується послуга раннього втручання, яка допомагатиме дітям раннього віку з особливостями розвитку та їхнім сім’ям. Її головна мета – вчасно помітити можливі порушення розвитку та надати необхідну підтримку на ранньому етапі.
Рання комплексна допомога дозволяє вчасно виявити відхилення у розвитку дитини, покращити її адаптацію, сприяти гармонійному розвитку та підтримувати батьків у процесі виховання.
Відкриті вакансії у Службі раннього втручання
КНП Фастівської міської ради “Фастівський міський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” формує мультидисциплінарну команду фахівців та запрошує до співпраці:
- Керівника Служби
- Психолога / психотерапевта
- Дефектолога / логопеда
- Фахівця з фізичної реабілітації
- Фахівця із соціальної роботи
Фахівці матимуть можливість пройти спеціалізоване навчання та отримати підтримку від Благодійної організації «Надія і дім для дітей».
Важливим фактором при відборі фахівців Служби раннього втручання буде базова професійна освіта за рівнем підготовки «бакалавр», «магістр» за відповідним профілем діяльності в команді. Перевагою буде практичний досвід роботи за професією.
Як подати заявку?
Якщо Вас зацікавила наша вакансія і Ви готові доєднатися до команди фахівців з раннього втручання, надсилайте Ваше резюме до 31 березня 2025 року електронною поштою на адресу: fastivml@ukr.net, i.tkach@hopeandhomes.org.ua з назвою посади в темі листа.
Коротко про кваліфікаційні критерії для кандидатів на запропоновані посади
Для роботи з дітьми раннього та дошкільного віку та їхніми батьками
Керівник Служби
Освітній рівень:
- вища освіта; вітається освіта психолога
Основні функції:
- управління командою фахівців та реалізація міждисциплінарного підходу у роботі з дітьми і сім’ями;
- моніторинг, оцінка ефективності та контроль якості надання послуг відповідно до стандартів раннього втручання, впровадження заходів для їх покращення;
- планування та розподіл обов’язків серед фахівців команди, забезпечення ефективної роботи команди фахівців, координація їхніх дій;
- ведення внутрішньої документації, звітність перед керівними органами;
- взаємодія з державними та місцевими органами влади, закладами охорони здоров’я, освіти, соціального захисту;
- пошук та залучення партнерів, донорських програм для підтримки діяльності Служби; планування та контроль використання фінансових та матеріальних ресурсів;
- представлення інтересів Служби на місцевому, регіональному та національному рівнях;
- організація інформаційної роботи серед населення щодо діяльності Служби та
послуги раннього втручання.
Професійні компетенції:
- знання законодавства в сфері соціальної політики та соціальної роботи, соціального захисту, охорони здоров’я; нормативно-правові акти, що реґулюють охорону материнства й дитинства, права неповнолітніх, дітей з інвалідністю;
- правила і методи організації процесу обслуговування отримувачів;
- основи естетики, етики, психології і культури обслуговування відвідувачів;
- основи економіки, організації праці і управління;
- правила і норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;
- основні відомості із загальної, вікової, соціальної, спеціальної психології, патопсихології;
- методики психодіагностики та психокорекції; основи альтернативної та додаткової комунікації; сучасні досягнення психолого-педагогічної науки та практики;
- вміння проводити індивідуальні консультації та групові заняття з дітьми, дорослими;
- правила внутрішнього трудового розпорядку.
Психолог / психотерапевт
Освітній рівень:
- вища психологічна освіта;
- підвищення кваліфікації в різних психолого-корекційних методиках роботи з дітьми, зокрема у когнітивно-поведінковому методі психолого-корекційної робити, спеціальної травмотерапії, арт-терапії, ігротерапії, казкотерапії та інших терапевтичних методів, які застосовуються у ранньому втручанні є перевагою;
- досвід проведення індивідуального консультування батьків дітей раннього та дошкільного віку; практичні навички застосування діагностичних методик для роботи з дітьми раннього віку та їхніми сім’ями;
- проведення індивідуальних та групових консультацій дорослих.
Основні функції:
- визначення індивідуальних потреб дитини та розробка відповідних рекомендацій;
- надання психологічних послуг у межах реалізації індивідуального сімейного плану;
- участь у підготовці і виконанні сімейного плану раннього втручання, робота з сім’ями з дітьми раннього і дошкільного віку, які мають або можуть мати порушення розвитку, із застосуванням міждисциплінарного підходу;
- проведення психодіагностичних та психоконсультативних заходів у межах реалізації індивідуального сімейного плану;
- сімейне консультування та навчання батьків доступним методам і прийомам психокорекційної та розвивальної роботи з дітьми, з урахуванням їхніх можливостей;
- ведення документації за встановленими у Службі формами;
- участь у супервізіях, інтервізіях та командних обговореннях;
- взаємодія з іншими спеціалістами Служби для забезпечення комплексного підходу у роботі з сім’ями;
- проведення інформаційної роботи серед населення та працівників щодо впровадження послуги раннього втручання.
Професійні компетенції:
- основні відомості із загальної, вікової, соціальної, спеціальної психології, патопсихології;
- методики психодіагностики та психокорекції;
- основи поведінкового аналізу;
- основи ігрової терапії;
- основи альтернативної та додаткової комунікації;
- сучасні досягнення міжнародної та вітчизняної психолого-педагогічної науки, практики.
Дефектолог / логопед
Освітній рівень:
- вища освіта, вчитель-дефектолог-логопед.
Основні функції:
- визначення індивідуальних потреб дитини та розробка відповідних рекомендацій;
- надання послуг дефектолога, логопеда у межах реалізації індивідуального сімейного плану;
- участь у підготовці і виконанні сімейного плану раннього втручання, робота з сім’ями з дітьми раннього і дошкільного віку, які мають або можуть мати порушення розвитку, із застосуванням міждисциплінарного підходу;
- проведення глибокого та всебічного обстеження розвитку дитини для виявлення специфічних потреб та визначення оптимальних шляхів корекції;
- сімейне консультування та навчання батьків доступним методам і прийомам корекційної та розвивальної роботи з дітьми;
- ведення документації за встановленими у Службі формами;
- участь у супервізіях, інтервізіях та командних обговореннях;
- взаємодія з іншими спеціалістами Служби для забезпечення комплексного підходу у роботі з сім’ями;
- проведення інформаційної роботи серед населення та працівників щодо впровадження послуги раннього втручання в громаді.
Професійні компетенції:
- основні відомості з дефектології, логопедії;
- методики діагностики та корекції мовленнєвих порушень, з урахуванням вікових особливостей;
- анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології;
- основи організації годування дітей раннього віку;
- основи альтернативної та додаткової комунікації;
- основи використання адаптивних технологій в дефектології, логопедії;
- сучасні досягнення міжнародної та вітчизняної психолого-педагогічної, дефектологічної, логопедичної науки та практики;
- надання корекційно-відновлюваної роботи з дотриманням усіх аспектів розвитку дитини;
- вміння проведення логопедичного масажу.
Фахівець з фізичної реабілітації
Освітній рівень:
- вища освіта, фахівця з фізичної реабілітації.
Основні функції:
- визначення індивідуальних потреб дитини у фізичній реабілітації та розробка відповідних рекомендацій;
- надання послуг з фізичної реабілітації у межах реалізації індивідуального сімейного плану.;
- участь у підготовці і виконанні сімейного плану раннього втручання, робота з сім’ями з дітьми раннього і дошкільного віку, які мають або можуть мати порушення розвитку, із застосуванням міждисциплінарного підходу;
- проведення комплексної оцінки моторних навичок, м’язового тонусу, координації рухів та інших аспектів фізичного розвитку дитини;
- інформування батьків про особливості фізичного розвитку їхньої дитини та надання рекомендацій щодо підтримки цього процесу в домашніх умовах;
- сімейне консультування та навчання батьків спеціальних вправ та технік, які сприяють фізичному розвитку дитини;
- ведення документації за встановленими у Службі формами;
- участь у супервізіях, інтервізіях та командних обговореннях;
- взаємодія з іншими спеціалістами Служби для забезпечення комплексного підходу у роботі з сім’ями;
- проведення інформаційної роботи серед населення щодо впровадження послуги раннього втручання у громаді.
Професійні компетенції:
- організація реабілітаційної допомоги, сучасні технології, що застосовуються у реабілітаційній практиці;
- анатомія та фізіологія дитини;
- методи профілактики і корекції м’язово-скелетних, неврологічних та кардіореспіраторних дисфункцій на підставі виявлення анатомічних, фізіологічних, патологічних та психосоціальних характеристик дитини;
- теорія застосування фізичних вправ, методи, форми, прийоми реабілітаційної та абілітаційної допомоги;
- біомеханіка моторний контроль, розвиток людини, кінезіологія;
- методика, доцільність та обсяг застосування заходів профілактики і корекції рухових дисфункцій у дітей раннього віку;
- основи психології;
- методологічні та практичні засади застосування Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ, 2001) та Міжнародної класифікації хвороб (МКХ-10);
- правила використання технологічних засобів та устаткування приміщень для кращої адаптації дітей з порушеннями розвитку;
- тенденції розвитку та сучасні досягнення науки та практики у відповідних галузях фізичної терапії, ерготерапії, реабілітації.
Фахівець із соціальної роботи
Освітній рівень:
- вища освіта (соціальний працівник/ фахівець із соціальної роботи /практичний психолог);
- підвищення кваліфікації з питань надання соціальних послуг, психосоціальної підтримки сім’ям та окремим особам, управління стресом, ведення кейс-менеджменту в соціальній роботі, кризового менеджменту, надання першої психологічної та домедичної допомоги, профілактики емоційного та професійного вигорання фахівців є перевагою.
Основні функції:
- надання допомоги батькам дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями або з ризиком їх виникнення у взаємодії з відповідними управліннями та структурами місцевої влади, установами соціального захисту, охорони здоров’я та освіти, а також громадськими організаціями;
- надання допомоги у батькам зборі необхідної документації для направлення дитини на обстеження або отримання додаткових послуг;
- спільно з мультидисциплінарною командою розробка та впровадження стратегій підтримки, орієнтованих на конкретні потреби кожної дитини і сім’ї, участь у підготовці та реалізації індивідуальних сімейних планів раннього втручання;
- інформування батьків щодо доступних соціальних послуг, пільг та підтримки, які вони можуть отримати, надання консультації батькам із соціальних питань;
- збір та аналіз даних про дітей, сімей, які є отримувачами послуги РВ для кращого розуміння їхніх потреб та планування роботи;
- ведення документації за встановленими у Службі формами;
- складання розкладу зустрічей з сім’ями, організація графіка відвідувань та консультацій, враховуючи потреби та можливості сімей;
- планування командних та методичних зустрічей, підготовка змістовного наповнення зустрічей;
- забезпечення захисту персональних даних дітей та сімей, дотримання законодавства щодо конфіденційності та безпеки інформації.
Професійні компетенції:
- законодавство України з питань соціального захисту й допомоги;
- нормативні, методичні та інші розпорядчі документи та матеріали, які реґламентують організацію соціальної роботи;
- основи державної сімейної політики та захисту дітей;
- нормативно-правові акти, що реґулюють охорону материнства й дитинства, права неповнолітніх, дітей з інвалідністю;
- сутність, значення, види соціальної роботи, її напрямки (психологічний, соціально-педагогічний, юридичний, економічний, медичний);
- міжнародний досвід роботи у соціальній сфері;
- зміст, форми, методи і критерії ефективності соціальної роботи;
- сучасний досвід соціальної роботи; охорону праці й вимоги до безпечного ведення робіт у різних соціальних обставинах.