Задля впізнаваності і створення іміджу
- 16.12.2019
На виконання заходів плану місцевого економічного розвитку міста в травні 2019 року сесією Фастівської міської ради було прийнято рішення щодо проведення робіт по створенню бренду Фастова (логотип та система візуальної ідентифікації міста ). З цією метою створено наглядовий оргкомітет, укладено договір з виконавцем робіт. Про це на апаратній нараді, яку проводив цього понеділка міський голова М. Нетяжук, проінформувала головний спеціаліст управління економіки та міжнародного співробітництва Т. Вишнякова. Нині розробка логотипу та брендбуку міста Фастова перебуває на завершальному етапі, а саме:
– розроблено логотип міста Фастова (графічний знак) в електронному вигляді з розробкою кольорової гами та шрифтовою гарнітурою;
-розроблено рекламно-іміджеву продукцію (фірмовий стиль), конкретно здійснено адаптацію фірмового стилю під рекламну продукцію.
Зовнішня реклама та поліграфічна продукція:
– Рекламний постер міста
– Рекламний білборд міста
– Рекламний брендмауер
– Сітілайт з рекламою міста
– Рекламна брошура
– шаблон бланку А4
Сувенірна брендована продукція:
– Поштовий конверт
– Cувенірний пакет паперовий (шаблон) + пакет «банан» (одно – дву кольоровий)
– Сувенірна наклейка
– Брендована футболка (чол.\жін. 1 шт.)
– Світшот (світер загальний 1 шт.)
– Брендована кепка
– Значок з логотипом міста
– Прапор з новою символікою
– Ручка
– Фірмова папка для презентаційних матеріалів.
А також – навігація по місту( дорого вказівники вулиць, міст тощо).
Окрім того проведена стилізація існуючого сайту міста, Online ресурсів (соціальні мережі), а саме: створено у новому стилі весь пакет дизайну для соціальних мереж Facebook, Instagram, Telegram. У пакет входять дизайн обкладинки сторінки Facebook, аватар з логотипом міста, 3 види постів (шаблон) для подання інформації на сторінках в Facebook та Instagram.
Водночас розроблено чорновий варіант інструкції з використання Brandbook, який надано на розгляд наглядовому оргкомітету.
Після реалізації розробки логотипу та бренбуку місто приверне увагу інвесторів, нових жителів чи туристів, створить імідж і підвищить рівень «впізнаваності», завдяки чому з’явиться більше можливості для підвищення припливу інвестицій і збільшення надходження до міського бюджету.