Витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС

  • 17.07.2024

ГУ ДПС в Київській області повідомляє, що в електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платниками документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано з накладенням кваліфікованого електронного підпису керівника економічного аналізу територіального органу ДПС (далі – Витяг щодо стану розрахунків).

Для платників податків з 01 травня 2024 в електронному кабінеті стане доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на відмінну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.

Покроковий алгоритм дій для платників у отриманні Витягу щодо стану розрахунків.

  1. Платник створює «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:

для поля «період з «01» січня 20_року по «__» __20__року» Запиту:

вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;

для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)*** » Запиту:

встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;

для поля «В розрізі платежів» Запиту:

встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;

для поля «З підписом**** (станом на 1 число  звітного місяця)» Запиту:

встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП).

Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.

  1. Надсилає Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.
  2. Отримує Витяг за формою «J/F1400207».

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua 

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

ДПС у Київській області

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ