Види відключень електропостачання
- 11.10.2024
Залежно від причини відключення електроенергії можуть бути:
Стабілізаційні – це відключення які відбуваються на завчасно визначений об’єм електроенергії, яку потрібно зекономити.
Екстрені – це відключення які вводяться в дію тоді, коли треба збалансувати енергосистему на більшу потужність, ніж це передбачено графіком. Таке навантаження на систему неможливо спрогнозувати заздалегідь, тому ДТЕК відключає одночасно більше споживачів і відключення не відповідає графіку.
Крім того відсутність електроенергії може бути спричинена аварійною ситуацією – пошкодженням кабельних ліній електропередач (наприклад через погіршення погодних умов).
Якщо у Вашій оселі відсутня електроенергія в першу чергу потрібно перевірити автоматичний вимикач у квартирі чи будинку, оскільки відсутність електроенергії може бути спричинена коротким замиканням або надмірним навантаженням мережі всередині приміщення.
Якщо ж світла немає і в сусідніх будинках необхідно на вебсайті ДТЕК Київські регіональні електромережі перевірити чи діють наразі за Вашою адресою стабілізаційні або екстрені відключення.
Якщо відключення стабілізаційне час відновлення світла буде вказаний у графіку, якщо ж відключення екстрене електропостачання може бути відсутнє довше, оскільки для збалансування енергосистеми потрібен час.
Якщо інформація про дію стабілізаційних чи екстрених відключень на вебсайті ДТЕК відсутня, можливо виникла аварійна ситуація. У такому разі для того, щоб приїхала аварійна бригада необхідно обов’язково повідомити ДТЕК одним зі способів:
– залишити заявку на вебсайті ДТЕК, натиснувши кнопку «Повідомити»;
– у чат-боті ДТЕК у Viber або Telegram;
– написати приватне повідомлення на сторінці ДТЕК у Facebook;
– подзвонити на гарячу лінію контактного центру за номерами +3 8067 495 70 40, +3 8099 495 70 40, +3 8093 495 70 40.
Зазначаємо, що під час відключень електроенергії на гарячу лінію надходить дуже багато дзвінків, у зв’язку з цим час очікування на лінії збільшується. Також потрібно врахувати, що під час повітряної тривоги енергетики змушені вживати заходів безпеки. З метою якнайшвидшої обробки Вашої заявки Ви можете залишати її на вебсайті, у чат-ботах та приватних повідомленнях на сторінці Facebook.
Слід зазначити, що аварійні бригади в першу чергу виїжджають на місця, де зафіксовано обірвані ліній електропередач. Якщо Ви побачили обірваний провід – одразу повідомляйте ДТЕК одним із вищевказаним способів. Суворо заборонено наближатися до обірваного проводу, адже він може бути під напругою!