«Укртелеком»: куди звертатися
- 31.01.2020
З 1 листопада минулого року Фастівський центр обслуговування абонентів «Укртелекому» був зачинений. Причин тому є кілька, як зазначає керівництво Укртелекому у своїх листа: це і оптимізація кількості центрів обслуговування, і неукомплектованість штату центрів обслуговування. Та найголовніша причина – Укртелеком планує максимально перевести обслуговування клієнтів у режим он-лайн.
Однак, все ж певні питання потребують персональних відвідин Центрів абонентами. Куди ж можна звертатися фастівчанам:
- БУДЬ-ЯКИЙ центр обслуговування абонентів
- Найближчий Центр: м.Біла Церква, бул.Олександрівський 23/1 (режим роботи: ПН-ПТ 9:00-18:00, СБ, НД, святкові дні – вихідні)
Телефони для зв’язку:
0 800 506 800 – вирішення будь-яких питань (для фізичних осіб).
У разі виникнення питань щодо роботи послуг можна залишити заявку в автоматичному режимі за одним з цих номерів:
- 0 800 506 508 – ремонт телефону;
- 0 800 506 575 – ремонт радіо;
- Для зміни способу доставки рахунків: 0 800 506 056.
Ті ж абоненти, які не бажають телефонувати, можуть отримати належне обслуговування за допомогою інтернету:
- заповнити форму зворотного зв’язкуна офіційному сайті
- отримати допомогу на сторінці компанії у мережі Facebookу додатку «Online допомога» чи через приватні повідомлення».