У рівень з часом

  • 23.08.2019

Науковцями і практиками визнано, що отримання знань, формування вмінь і навичок, розвиток особистісних якостей, набуття певних компетентностей особистості учня є найефективнішими, якщо в освітньому процесі використовують інтерактивні форми і методи. Як відгук на вимоги часу, впродовж останніх років у Фастові ведеться цілеспрямована робота щодо облаштування шкільних класів інтерактивним обладнанням.  Про це на апаратній нараді у міськвиконкомі розповіла начальник управління освіти Наталія Єриш.

Зміни відчуваються у всіх школах міста, запевнила вона. Вже оновлено комп’ютерну техніку в 10 комп’ютерних класах. Зокрема, в ЗОШ № 5 для реалізації проекту «Розумники» в початковій школі придбано інтерактивний дисплей, ноутбук для вчителя та 27 планшетів для кожного учня загальною сумою 370 тис гривень. У перші класи продовжує закуповуватись комп’ютерне та мультимедійне обладнання, меблі, дидактичні матеріали для реалізації навчальних програм НУШ.

Є чим похвалитись й іншим закладам міста. Завдяки реалізації проекту – переможцю Бюджету участі облаштовано кабінети біології в академічному ліцеї №9.  В академічному ліцеї №2 за кошти державної субвенції обладнано кабінет фізики, а за кошти міського бюджету сучасний кабінет хімії. У цих навчальних приміщеннях  встановлено автоматичні робочі місця вчителя, куди входить мультимедійна дошка, а також лабораторні набори для дослідницької діяльності, меблі та стенди.

Нині кожна школа має телевізори та мультимедійні комплекси.

Цього року продовжено роботу в цьому напрямку. За кошти громадського бюджету доукомплектовано кабінет біології в академічному ліцеї №2 лабораторними наборами, дидактичним матеріалом та гербаріями.

Суттєво оновлення відбувається у академічному ліцеї №9. Він, отримавши цільову субвенцію з державного бюджету,  минулого тижня закупив інтерактивне обладнання для кабінету географії (інтерактивний мультимедійний комплекс, акустична система, документ камера, меблі для облаштування класу та дидактичні матеріали).

Цим двом навчальним закладам не випадково надається пріоритет щодо освітньої субвенції. Адже вони мають природничо – математичні профілі.

Усвідомлюючи, що сучасна освіта вимагає сучасної техніки та сучасних підходів до навчання місто і надалі дбатиме, щоб кожна школа мала сучасну техніку.

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ