Телефонна служба 112 повноцінно запрацювала у Київській області
- 02.10.2023
112 – це «єдине вікно» для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації. Воно використовується як альтернатива гарячим лініям 101, 102, 103 та 104, дозволяючи не витрачати час на те, щоб дзвонити у кожну службу окремо.
АЛГОРИТМ ДІЙ
Опинившись у безвихідному становищі, людині не треба визначатись, кому телефонувати. Людині не потрібно буде у разі якоїсь складної ситуації, де необхідна участь декількох служб наприклад, і ДСНС, і швидкої допомоги, чи ще інших, вживати якихось додаткових заходів і телефонувати в декілька служб. Треба лише сповістити про проблему на 112. Зателефонувавши за цим номером, людина зможе отримати комплексну допомогу в екстрених ситуаціях, які загрожують здоров’ю, життю, майну, навколишньому природному середовищу або громадському порядку. Вона повідомляє оператору ту інформацію, яку може
надати. Оператор автоматично бачить місце розташування абонента, формує картку події, заповнює згідно нової методики вже чіткий план реагування, задіює оперативно-диспетчерські підрозділи, які обслуговують дане місце.
Унікальність номеру 112 у тому, що він має найвищий
пріоритет у мережі і його можна набрати з будь-якого телефонного апарата, навіть у тому випадку, коли мобільний пристрій заблокований, або ж на карті відсутні кошти.
Також на лінію можуть звернутися і люди з порушенням слуху чи мовлення.