«Сучасний урок: у пошуках натхнення»

В онлайн-режимі відбулося перше заняття міської педагогічної студії вчителів української мови та літератури Фастівської ЗОШ І – ІІІ ступенів №5 О. Архипчук  та С. Усенко – «Сучасний урок: у пошуках натхнення».

Натхнення, захоплення, радість відкриття, мотивація… Де тільки не шукає їх сучасний учитель: на вебінарах, майстерках, конференціях, у творчих групах, в онлайн-спілкуванні з колегами, відвідуючи літні школи для педагогів… Навчається, запам’ятовує, упроваджує, пробує застосувати на своїх уроках, аналізує, ділиться досвідом, рефлексує… Пошук учительського натхнення – це, справді, цікавий і дуже серйозний процес пізнання себе у своїй професії. Для чого вчитель це робить? Мабуть, для того, щоб його уроки були для учнів цікавими, ефективними, практично цінними. Але чи часто ми звертаємося до ідей самих вихованців, спираємося на їхні інтереси у пошуках свого педагогічного натхнення? Що викликає захоплення в сучасних учнів, чого вони прагнуть, і як разом з ними зробити урок цікавим, про це вела мову консультант Центру професійного розвитку педагогічний працівників Н. Жуковська.

Про новації ЗНО – 2021 з української мови та літератури, як організувати роботу учнів на Інтернет-сервісах, зокрема, використовуючи мультимедійні дидактичні вправи LearningApps, розповіли керівники педстудії О. Архипчук  та С. Усенко. LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.

Озброївшись новою інформацією, учасники обговорили домашнє завдання, побажали успіхів один одному та творчих звершень.

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ