Роз’яснення щодо порядку отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
- 25.10.2024
Замовник, який має наміри здійснити будівництво індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, елементів інженерного захисту та благоустрою на земельній ділянці повинен отримати будівельний паспорт забудови земельної ділянки (далі – будівельний паспорт).
З вересня 2020 р. відомості про будівельні паспорти забудови земельної ділянки повинні бути внесені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі – ЄДЕССБ). В результаті кожному будівельному паспорту присвоюється реєстраційний номер ЄДЕССБ (формат BP00:0000-0000-0000-0000) та формується QR-код з посиланням на вказаний будівельний паспорт на порталі e-construction.gov.ua
Будівельний паспорт створюється виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності у формі електронного документа та підписується начальником відділу містобудування та архітектури з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Для отримання будівельного паспорта на замовник подає заяву наведеної форми до якої додаються наступні документи:
- Копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо речове право на земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці, у разі якщо право власності на об’єкт нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту);
- Згода співвласника (співвласників) об’єкта нерухомого майна, розташованого на земельній ділянці (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту) (за умови перебування у спільній власності);
- Схема намірів забудови земельної ділянки (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
- Проектна документація (за наявності);
- Згода співвласника (співвласників) земельної ділянки на забудову (у разі розміщення нових об’єктів) (за умови перебування у спільній власності);
- Інформація про наявність у межах земельної ділянки режимоутворюючих об’єктів культурної спадщини та обмеження у використанні земельної ділянки у разі здійснення нового будівництва об’єкта (за наявності).
Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником).
Після внесення адміністратором ЦНАПу заяви з відповідними документами через електронний кабінет Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, інформація автоматично поступає в електронний кабінет уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури.
На підставі отриманого пакета документів відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам та за його результатами в термін визначений чинним законодавством надає будівельний паспорт або надає відмову у видачі будівельного паспорту з відповідним
обґрунтуванням.
В подальшому зареєстрований в реєстрі будівельної діяльності будівельний паспорт є підставою для подачі повідомлення про початок виконання будівельних робіт (процедура подачі та перелік необхідних документів визначено в статті 36 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»).
Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється.