Результати аудиту фінансового та відповідності КНП ФМР «Фастівський міський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги»

  • 20.07.2020

ДОПОВІДНА

щодо результатів проведення аудиту фінансового та відповідності КНП ФМР «Фастівський міський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» за період з 2017, 2018 та завершений звітний період 2019р

 

Відповідно п.1.1 Плану роботи відділу внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого комітету Фастівської міської ради на ІІ півріччя 2019року відділом проведено аудит фінансовий та відповідності КНП ФМР «Фастівський міський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги»  за період 2017, 2018 та завершений звітний період 2019р.

Аудит проведено з 03.09.2019 по 05.06.2020 року. (термін призупинення з 31.10.2019 р. по 02.06.2020р). Аудиторський звіт вручено 05.06.2019 року. Отримання звіту засвідчено підписом директора підприємства. Проте після ознайомлення  з ним (30 календарних днів) Курліковський В.В. без заявлення мотивів (причин) відмовився від його підписання.

В ході аудиту проведена оцінка діяльності підприємства щодо законності та достовірності фінансової та бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку, дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів (договорів) з питань стану збереження активів стосовно законності та ефективності використання бюджетних коштів та коштів від основної (додаткової) діяльності.

В періоді, що підлягав аудиту мали місце фінансові порушення, що призвели до неефективного витрачання коштів в загальній сумі 1 663 933,88грн., та інші порушення, що не призвели до неефективного витрачання коштів в сумі 2156560,24 гривень.

Аудитом відповідності фактичної діяльності передбаченій Статутом та іншими регуляторними актами встановлено, що протягом 2017 та 2018 рр. підприємством (до 03.01.2018р. Лікарнею) здійснювалася діяльність з використанням джерел іонізуючого випромінення без наявності відповідних дозвільних документів (ліцензії), чим порушено вимоги ст. 7 Закону України «Про дозвільну діяльність в сфері використання ядерної енергії»

Згідно ст. 17-1 Закону України «Про дозвільну діяльність в сфері використання ядерної енергії»  суб’єкти діяльності у сфері використання ядерної енергії несуть відповідальність за провадження діяльності у сфері використання ядерної енергії, щодо якої цим Законом встановлені вимоги обов’язкового отримання ліцензії та/або іншого документа дозвільного характеру і реєстрації.

Крім того, Статутом підприємства передбачено, що Засновник погоджує створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Підприємства. Такі відділення діють відповідно до положення про них, погодженого із Засновником та затвердженого наказом керівника.

Проте, при наявності відділення невідкладної допомоги, що знаходиться за адресою м. Фастів вул. Т. Шевченка 57, відсутнє затверджене у встановленому порядку положення про відділення.

 

Аудитом складання та затвердження фінансових планів встановлено, в порушення п.8 ст. 78 Господарського Кодексу України від 16.01.03 № 436-ІV (із змінами та доповненнями), наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі від 02.03.2015 № 205 та вимог Порядку складання, затвердження та контролю за виконанням фінансових планів комунальних підприємств, затвердженого рішенням Фастівської міської ради № 13-VІІІ-VІІ від 29.01.2016 року фінансовий план КНП ФМР “Фастівський міський ЦПММСД” на 2018, 2019, 2020 роки не складено та не затверджено у встановленому порядку.

Відповідно п 7. «Порядку складання, затвердження та контролю за виконанням фінансових планів комунальних підприємств», затвердженого рішенням Фастівської міської ради № 13-VІІІ-VІІ від 29.01.2016 року контроль за своєчасним складанням фінансових планів комунальних підприємств, а також за виконанням показників погоджених фінансових планів комунальних підприємств здійснюють керівники цих підприємств. Відповідальність за достовірність та обґрунтованість планування  показників несе керівник підприємства згідно з укладеним контрактом, у разі відсутності контракту – згідно посадової інструкції.

Вищевикладене є порушенням Курліковським В.В. пп.10,23,26 п.5 Контракту від 29.12.2017 та п.2.2.10, п.2.2.23 Контракту від 30.08.2019 року

 

Аудитом дотримання законодавства в частині своєчасності проведення інвентаризації каси встановлено, що протягом 2017, 2018 та 2019 років перед початком відпустки, лікарняного чи відсутності з інших причин матеріально-відповідальної особи інвентаризація каси на підприємстві не проводилася, чим недотримано п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879, п. 4.10 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затвердженого постановою Правління Національного банку України від  15.12.2004 № 637, п.46  «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затвердженого постановою Правління Національного банку України від  29.12.2017 № 148.

 

Аудитом дотримання законодавства при нарахування та здійсненні виплат підзвітних сум працівникам Підприємства у відрядженні встановлено, що умовами Колективного договору з липня 2019 році передбачено в межах Київської обл. та м. Київ добові не виплачувати.

Згідно ст.9 КЗпП України, умови договорів про працю, які погіршують становище працівників порівняно з законодавством України про працю є недійсними.

Враховуючи вищевикладене, відсутність виплат добових на підприємстві є порушенням права працівників, в частині наданих державних гарантій.

 

Аудитом правомірності здійснення  витрат на оплату праці встановлено, порушень на загальну суму 750946,14 гривень, а саме:

Так, протягом січня-жовтня 2019 року КНП ФМР «Фастівський міський ЦПММСД» за рахунок коштів місцевого бюджету  КПКВ 0212111 «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної)т допомоги» КЕКВ 2610 здійснювалося нарахування та виплата заробітної плати працівникам підприємства, посади яких передбачено фінансувати за рахунок коштів НСЗУ, чим порушено ст. 9 Закону України «Про бухгалтерських облік та фінансову звітність» від 16.07.1999 р. № 996-ХІV, Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну України від 24.05.1995 р. № 88, п.4 ст.48 Бюджетного кодексу України, п.9 Постанови КМУ від 28.02.2002  № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» та призвело до безпідставного перерахування бюджетних коштів в загальній сумі 242140,93 грн. (в т.ч. оплата праці – 198476,17 грн., державні цільові фонди в сумі 43664,76 грн.)

Відповідне порушення усунуте в повному обсязі.

Крім того, нарахування та виплата директору (головному лікарю) надбавок, премій та інших доплат без відповідного рішення органу управління та всупереч законодавству, що призвело до безпідставного нарахування та виплати заробітної плати з січня 2017 по серпень 2019 року загальній сумі  119536,66 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 26298,07 гривень., а саме:

  • в порушення п.14, 15 Контракту від 28.12.2015р., абз. 2 п. 1.6 Умов № 308/519 протягом 2017 року на підставі щомісячних наказів головного лікаря (без відповідного рішення органу управління), надавалася матеріальна винагорода за участь в організації, обліку, забезпеченні та наданні медичної допомоги застрахованим особам та проведену роботу щодо постачання медикаментів асистуючими компаніями, в наслідок чого безпідставно нараховано та виплачено винагороду в сумі 44250,00 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 9735,00 гривень.
  • в порушення п.3.1.3 Умов № 308/519 протягом 2017 року за суміщуваною посадою лікаря-педіатра окрім доплати за суміщення нараховувалася і виплачувалася надбавка за вислугу років та безперервний стаж, в наслідок чого безпідставно нараховано та виплачено надбавка в сумі 5977,62 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 1315,08 гривень.
  • в недотримання п.15 Контракту від 28.12.2015 року, абз. 2 п. 1.6 Умов № 308/519, без відповідного рішення органу управління, головному лікарю на підставі наказу від 20.12.2017 №209 безпідставно нараховано та виплачено премію до свята в сумі 8306,91 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 1827,52 гривень.
  • в порушення п.3.2.1 додаткової угоди від 16.04.2018 №1 до Контракту від 12.2017 року, з 01.04.2018 оплата праці головному лікарю провадилася в розрахунку від посадового окладу 14096,0 грн., при тому, що відповідний розмір встановлений додатковою угодою до контракту лише з 16.04.2018 року, внаслідок чого безпідставно нараховано та виплачено коштів у квітні 2018 року в сумі 1834,43 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 403,58 гривень. Крім того у липні 2019 року внаслідок внесення до табелю недостовірних даних щодо робочого часу в.о. директора Курліковського В.В., призвело до безпідставної виплати посадового окладу та премії за 2 дні загальній сумі 1838,61 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 404,50 гривень
  • абз.13 п.4.1 Колективного договору на 2018-2022 роки передбачено виплату надбавки за вислугу років медичним працівникам та іншим працівникам відповідно Додатку №7 Колективного договору. Однак посада головного лікаря не відноситься ні до медичного персоналу, ні передбачена Додатком №7 Колективного договору. Таким чином, внаслідок вищевикладеного головному лікарю безпідставно нараховано та виплачено надбавки за вислугу років у січні-березні 2018 року в сумі 9384,42 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 2064,57 гривень.
  • в недотримання п. 15 Контракту та п.3.2 додаткової угоди до контракту від 16.04.2018 №1, постанови КМУ № 859 протягом січня-червня 2018 року на підставі щомісячних наказів по підприємству головному лікарю нараховано муніципальну надбавку в розмірі 20%, яка не передбачена умовами контракту та призвело до безпідставного нарахування та виплати коштів в сумі 23101,95 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 5082,43 гривень. Слід зазначити, що Мінсоцполітики в листі від 04.09.2017 р. № 202/0/103-17 підкреслило, що Постановою №859  встановлений вичерпний перелік виплат, які можуть здійснюватись керівникам підприємств, заснованих на комунальній власності. Будь-які інші види надбавок, доплат, премій, які визначені колективним договором, але не передбачені вищезазначеною постановою, керівникам державних і комунальних підприємств не виплачуються
  • в недотримання п. 15 Контракту від 29.12.2017 та п.3.2.2 додаткової угоди до контракту від 16.04.2018 №1, протягом 2018 року без розпоряджень органу управління безпідставно нараховано та виплачено премію в сумі 8824,49 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 1941,38 гривень.
  • в порушення п.4.1 Колективного договору на 2018-2022 рр., п.3.1.3 Умов № 308/519 протягом 2018 року за суміщуваною посадою лікаря-педіатра окрім доплати за суміщення нараховувалася і виплачувалася надбавка за вислугу років та безперервний стаж, в наслідок чого безпідставно нараховано та виплачено кошти в сумі 10072,20 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 2215,89 гривень.
  • в недотримання вимоги ст. 122 КЗпП, пп. а п.1 Постанови КМУ №695 у травні-червні 2019 року, при направленні на курси підвищення кваліфікації головного лікаря Курліковського В.В. до розрахунку середньоденного заробітку за основною посадою (головний лікар) включено виплати по сумісництву за посадою лікаря-педіатра, що призвело до безпідставного нарахування та виплати коштів в сумі 5948,03 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 1308,57 гривень.

 

Аудитом правильності нарахування доплати за кваліфікаційну категорію, встановлено, що в порушення п. 3.1.2 Колективного договору працівникам відділення невідкладної допомоги відповідна доплата розраховувалася від посадового окладу з урахуванням доплати за роботу у святкові і вихідні дні, внаслідок чого протягом січня-серпня 2019 року безпідставно виплачено доплат в загальній сумі 2301,31 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 506,29 гривень.

Порушення усунуто в ході аудиту.

Аудитом дотримання законодавства при встановленні, нарахуванні та виплаті працівникам підприємства доплат за використання в роботі дезінфікувальних засобів встановлено що протягом 2018, 2019 року акушерці, та працівникам клінічно-діагностичної лабораторії (фельдшер-лаборант) нараховувалася та виплачувалася доплата за використання в роботі дезінфікувальних засобів в розмірі 10% посадового окладу, чим недотримано умови п. 4.1, Додатку 6 Колективного договору, абз. г п.3.2.1 Положення про оплату праці на 2019-2022рр., що призвело до безпідставної виплати доплат та надбавок в загальній сумі 29278,34 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 6441,24 грн ( в т.ч. 2018р. – 4530,73 грн., 2019р. – 31188,85 грн.)

Перевіркою дотримання законодавства при встановленні та нарахуванні доплат за розширення зони обслуговування, збільшення обсягу робіт та суміщення професій встановлено в недотримання п. 3.1.2, п.3.1.4 наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я України „Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення” від 05.10.05 № 308/519, Постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.1981 №1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» та виданою щодо застосування цієї постанови Інструкцією Держкомпраці СРСР, Мінфіну СРСР та ВЦРПС «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» від 14.05.1982 №53-ВЛ протягом 2018, січня-серпня 2019 року при відсутності вакантних посад та фактів виконання працівниками Підприємства поряд зі своєю основною роботою, визначеною посадовими інструкціями, додаткового обсягу робіт за однією і тією самою професією нарахувувалися та виплачувалися доплати за збільшення обсягів робіт, що призвело до безпідставно виплачено заробітної плати в загальній сумі 178698,92грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 71193,18 гривень.

Аудитом щодо правомірності надання додаткових відпусток, передбачених Колективним договором, встановлено що протягом 2018-2019 року фельдшерам відділення невідкладної допомоги надавалася додаткова відпустка за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці  всупереч постанови КМУ від 17.11.1997 р. № 1290 «Про затвердження Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці» та умов Колективного договору, що призвело безпідставного нарахування та виплати заробітної плати в сумі  19555,48 грн. та перераховано до державних цільових фондів кошти в сумі 4302,31 гривень.

Перевіркою дотримання законодавства при здійсненні операцій з оплати праці сумісникам встановлено, що в порушення вимог п.4 Постанови КМУ від 3 квітня 1993 р. № 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій», п.4 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України 28.06.1993 № 43 наказом головного лікаря від 02.01.2018 року №2 завідувачу господарством Титаренку В.М. дозволено з 02.01.2018 по 31.12.2018  сумісництво 0,5 ставки  електромонтера та призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати завідувачу господарству протягом 2018 року в загальній суму 22317,17 та здійснення нарахувань на заробітну плату та перерахування внесків до державних цільових фондів на загальну суму 4909,78 гривень.

Аналогічно, на підставі наказу головного лікаря від 16.02.2018 №14/ос, від 12.07.2018 №105  на головну медичну сестру Чуб О.М. покладено обов’язки старшої сестри медичної амбулаторії загальної практики – сімейної медицини на час лікарняного Крижанівської Л.М. та надано сумісництво 0,5 ставки старшої сестри медамбулаторії та призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати у лютому, березні, липні серпні 2018р. в загальній суму 4787,07 та здійснення нарахувань на заробітну плату та перерахування внесків до державних цільових фондів на загальну суму 1053,16 гривень.

Крім того, на підставі наказу головного лікаря Курліковського В.В. від 02.01.2018 року №3 «Про суміщення на 2018 рік» дозволено суміщати в межах робочого часу за основною посадою завідувачу амбулаторії ЗПСМ Кусняку В.С. 0,25 ставки посади лікаря – терапевта відділу платних послуг,  чим не дотримано вимоги п. 3.1.4 наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я України „Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення” від 05.10.05 №308/519, пп3 п.3 Постанова КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30 серпня 2002 р. № 1298 яким визначено, що доплати за суміщення пофесій не  встановлюються  керівникам  закладів,  їх заступникам,  керівникам  структурних підрозділів та їх заступникам.

Крім того, посада завідувача амбулаторії не відноситься до переліку керівних посад  визначених п.3.1.3 Наказу 308/519 яким надано дозвіл вести в закладах, установах, у штаті яких вони є, роботу за спеціальністю у межах робочого часу за основною посадою з виплатою їм до 25 відсотків посадового окладу лікаря відповідної спеціальності

Вищевказане порушення призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати  завідувачу амбулаторії ЗПСМ Кусняку В.С. протягом 2018 року на загальну суму 14447,73 грн. та здійснення нарахувань на заробітну плату та перерахування внесків до державних цільових фондів на загальну суму 3178,50 гривень.

В ході аудиту вищевказаними особами написано заяви, щодо утримання частинами суми безпідставно перерахованої заробітної плати.

 

Аудитом дотримання законодавства при здійсненні державних закупівель, встановлено що протягом 2017-2019 рр. інформація, щодо річного плану закупівлі та додатку до нього відображається на сайті https://prozorro.gov.ua/ без прийняття відповідного рішення тендерним комітетом, що оформлюється протоколом, чим недотримано вимоги п. 3, п. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.

Крім того, в порушенням п.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII протягом 2017-2019 років мають місце випадки не включення до річного плану закупівлі та додатку до нього інформації щодо закупівлі товарів робіт та послуг Підприємством, наприклад: господарські товари, папір, канцелярське приладдя, послуги з обслуговування оргтехніки, медикаменти, послуги з водопостачання та водовідведення, вивезення ТПВ та інше.

Таким чином, при плануванні Підприємством порушено один із принципів закупівель, передбачених ч.1 ст.3 Закону №922, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях публічних закупівель.

Крім того, аудитом дотримання законодавства під час закупівель встановлено, що протягом 2017 року, в порушення п.7. ст. 2, п.3 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі» №922 Підприємством здійснено поділ предмету закупівлі на частини та укладено договори без проведення тендерних процедур на закупівлю медичного обладнання (ДК 33190000-8) на загальну суму 342800,00 грн., а саме:

– 18.12.2017 №353 з ФОП Старішко Олександр Іванович на закупівлю візок для перевезення хворих із регулюємою висотою ТПБР та візок анатомічний ТАП на загальну суму 146500,00 грн.;

– 19.12.2017 №359 з ФОП Старішко Олександр Іванович на закупівлю сумок укладок на загальну суму 196300,00 гривень.

Аналогічно, протягом 2018 року, в порушення п.7. ст. 2, п.3 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі» №922 Підприємством здійснено поділ предмету закупівлі на частини та укладено договори без проведення тендерних процедур за ДК 33190000-8 на загальну суму 341904,55 грн., а саме:

– 05.12.2018 №248/2018 з ДП «Компанія Заповіт» на закупівлю меблів медичного призначення на загальну суму 159904,55 грн.;

– від 23.11.2018 №229 з ТОВ «МК ВІКТОРІ» на закупівлю меблів медичного призначення (операційний стіл) на загальну суму 182000,0 гривень.

Крім того, при відсутності всіх документів передбачених тендерною документацією, тендерним комітетом Підприємства безпідставно обрано ТОВ «Таргет груп менеджмент» виконавцем робіт з капітального ремонту водопровідної та каналізаційної системи та укладено з ним договір в супереч тендерного законодавства.

 

Аудитом стану збереження комунального майна, використання оборотних та необоротних активів встановлено, не складання  відповідних документів на введення в експлуатацію об’єктів, що експлуатуються, та не збільшення вартості основних засобів, призвело до заниження вартості об’єктів, внесення недостовірних даних до фінансової звітності за 2018-2019 роки.  80463,15 грн., чим порушено вимоги Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІУ, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 “Основні засоби”, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №92 від 27.04.2000

Порушення усунуто шляхом оприбуткування відповідного майна.

Крім того, на підставі наказу керівника Центру від 12.03.2019 №51 «Про передачу матеріальних цінностей» актом приймання-передачі передано в користування  комунальному некомерційному підприємству Фастівської районної ради «Фастівська ЦПМСД» комунальне майно, а саме основні засоби та інші матеріальні активи які знаходилися в момент передачі за адресою вул.. І.Ступака, 11 на загальну суму 160537,57  гривень.

Проте, передача вищевказаного майна суму 160537,57гривень проведено без відповідного погодження Виконавчого комітету Фастівської міської ради, чим недотримано вимоги ст. 26, 29 Закону України «Про місцеве самоврядування», рішення Фастівської міської ради від 03.05.2018 №25-ХL-VII «Про делегування повноважень міської ради виконавчому комітету Фастівської міської ради, щодо передачі рухомого майна комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» в користування».

 

Аудитом використання бюджетних коштів на проведення Підприємством капітальних вкладень встановлено порушень на загальну суму 752450,17 грн., а саме:

– оплата бюджетних коштів за коригування проектно-кошторисної документації  в сумі 11795,20 грн. (9948,40 грн.  + 1846,80 грн.) за порушення та недоліки допущені  Виконавцем робіт..

– безпідставне перерахування коштів за не виконання зобов’язань Виконавцями по забезпеченню технічного та авторського нагляду за виконанням будівельних робіт в загальній сумі 12365,96 грн. (8025,00 грн.+ 2828,65 грн.+ 1512,31 грн.);

– проведення експертизи проектно-кошторисної документації, коригування якої повинно бути проведено за рахунок Виконавця на суму сумі 1710,35 грн .- не ефективне використання бюджетних коштів за рахунок завищення цін на окремі види робіт та матеріали, завищення обсягів робіт та врахування видів робіт, що не передбачені проектно-кошторисною документацією на загальну суму  701345,37 грн. (90963,64  грн. +184174,20 грн.+ 75456,12 грн.+ 134253,59 грн.+ 155708,62 грн.+ 60789,20 грн.)

– не оприбуткування металевого брухту по бухгалтерському обліку Підприємства у загальній кількості 1,44519 т на загальну суму 2542,16 грн. (2408,43 грн. + 133,73 грн.), який утворився в результаті демонтажних будівельних робіт.

     – не здійснено нарахування пені за порушення строків виконання робіт в загальній сумі 2029,53 грн.     – безпідставне відшкодування коштів на покриття адміністративних витрат Підрядникам, які не є будівельними організаціями в сумі 20661,60 грн. (14800,07 грн.+ 5861,53 грн.)

Крім того, аудитом встановлено, що в недотримання вимоги п.13.4 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 16 травня 2011 року №45 Підприємством не визначалося у Договорах на виготовлення проектно – кошторисної документації кількості примірників виготовленої документації.

При проведенні коригування проектно – кошторисної документації Замовником не складалося технічне завдання, чим не дотримано вимоги  п.3 Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560  «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».

Аудитом, правильність відображення дебіторської та кредиторської заборгованості. Стан претензійно-позовної роботи, встановлено що Підприємством не відображено по бухгалтерському обліку та у фінансовій звітності дебіторську заборгованість в сумі 1391392,54 грн. станом на 01.05.2017, 01.06.2017, 01.07.2018, 01.12.2018, яка виникла в результаті перерахування авансу, чим не дотримано вимоги ст.3 та ст.8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-УІ, Порядок складання типових форм меморіальних ордерів та інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору, затвердженого наказом Міністерства фінансів України   від 08.09.2017  № 755, що призвело до викривлення даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

 

Свириденко Н.О.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ