Проєкт регуляторного акту «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади»

  • 14.03.2025

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 14.03.2025 року оприлюднюється проєкт регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади».

Прийняття рішення «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» є необхідним кроком для забезпечення правового регулювання проведення демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які встановленні без дозвільних документів чи з порушенням вимог Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244. Реалізація запропонованого порядку дозволить створити чіткий механізм дій, підвищити рівень благоустрою та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства.

Проєкт регуляторного акта та відповідний АРВ оприлюднено на офіційному сайті міської ради та її виконавчих органів в розділі «ЕКОНОМІКА / Регуляторна політика / 7. Оприлюднення нових проєктів регуляторних актів для проведення обговорень за участю представників громадськості» (http://fastiv-rada.gov.ua/7-opryliudnennia-novykh-proektiv-rehuliatornykh-aktiv-dlia-provedennia-obhovoren-za-uchastiu-predstavnykiv-hromadskosti/).

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді від фізичних та юридичних осіб їх об’єднань в місячний термін з дня опублікування проєкту регуляторного акту за адресою: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.111 – 04565 6-02-14 (відділ звернення громадян), каб. 306 – 04565 6-13-95 (загальний відділ).

14.03.2025 рік

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Фастівської міської ради

«Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади»

 

  1. I. Визначення проблеми

 

Розміщення тимчасових споруд регулюється рядом нормативно-правових актів, а саме: Земельним кодексом України, Законами України «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 №244. Але, на сьогодні, чинним законодавством не визначено питання демонтажу таких тимчасових споруд.

Відповідно до пункту 2.29 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 №244, у разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив’язки, самовільного встановлення ТС для провадження підприємницької діяльності, така ТС підлягає демонтажу.

На сьогоднішній день, досить часто існують випадки самовільного розміщення на землях комунальної власності тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою. Дана проблема негативно впливає як на благоустрій громади так і на утримання в належному стані території громади, архітектурний вигляд громади та його економічний розвиток в цілому, оскільки у випадках закінчення строку дії, анулювання паспортів прив’язки, самовільного встановлення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, зазначені споруди власниками/користувачами, як правило не демонтуються, що порушує право територіальної громади на володіння, користування територією, створює ознаки незаконної економічної конкуренції.

Протягом 2024 року представниками відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради та КП ФМР «Фастів-благоустрій» було виявлено ряд самовільно встановлених (без будь-яких документів дозвільного характеру) тимчасових споруд (гаражів – 3, тимчасових споруд – 3) на вулицях, площах населених пунктів громади.

Протягом останніх 4-х років відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради підготовлено 18 рішень виконавчого комітету про демонтаж тимчасових споруд на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади по 33 тимчасових спорудах.

На виконання прийнятих рішень виконавчим комітетом Фастівської міської ради Комунальним підприємством ФМР «Фастів-благоустрій» примусово були демонтовані та евакуйовані 12 ТС.

Хаотичне та не систематизоване розміщення таких об’єктів створює небезпеку учасникам дорожнього руху, обмежуються або повністю створюються перешкоди для доступу до підземних інженерних мереж, порушуються санітарні норми реалізації продукції, погіршується архітектурний, естетичний вигляд населених пунктів громади. Вищевказані проблеми значним чином негативно впливають на економічний розвиток Фастівської міської територіальної громади в цілому.

Відповідно до підпункту 5 п. 1 статті 16 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» на об’єктах благоустрою забороняється самовільно встановлювати об’єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо. Забороняється самовільно встановлювати тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності також і згідно з підпунктом 2.30 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Мінрегіону № 244 від 21.10.2011 (зі змінами).

Разом з тим, порядок демонтажу самовільно розміщених тимчасових споруд на законодавчому рівні не врегульовано.

Нормами частин 1, 2 статті 4 Європейської хартії місцевого самоврядування, що ратифікована Законом України «Про ратифікацію Європейської хартії місцевого самоврядування», головні повноваження і функції органів місцевого самоврядування визначаються конституцією або законом. Однак це положення не перешкоджає наділенню органів місцевого самоврядування повноваженнями і функціями для спеціальних цілей відповідно до закону. Органи місцевого самоврядування в межах Закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції і вирішення якого не доручене жодному іншому органу.

Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень виконавчих органів сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об’єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об’єктів тощо.

Окрім того, згідно з пунктом 44 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується питання, зокрема, встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку. У 2021 році Фастівською міською радою затверджено Правил благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади, яких відповідно до ст. 17 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» повинні дотримуватись громадяни та усі суб’єкти господарювання.

Запропонованим проєктом регуляторного акта «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» (далі – Порядок) пропонується розв’язати існуючу проблему шляхом затвердження передбачуваного алгоритму щодо визначення підстав, строків і механізму проведення демонтажу самовільно встановлених тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

При цьому, слід зауважити, що цим Порядком особам, які самовільно встановили тимчасові споруди, гаражі та інші елементи об’єктів благоустрою на об’єктах благоустрою населених пунктів Фастівської міської територіальної громади, надається альтернативна щодо можливості усунення порушення Правил благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади, здійснивши демонтаж такої споруди власними силами на підставі Припису про усунення порушень щодо розміщення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою на території Фастівської міської територіальної громади.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни +
Держава +
Суб’єкти господарювання, +
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* +

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки в умовах ринку реалізуються насамперед інтереси його учасників – суб’єктів господарювання, і ринкові механізми неспроможні відтворювати та забезпечувати баланси соціальних інтересів, які виходять за межі ринкового обміну. Порядок демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади, зокрема, передбачає підготовку, механізм, підстави, терміни проведення демонтажу самовільно розміщених тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

 

  1. II. Цілі державного регулювання

 

Головними цілями прийняття рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» є:

– забезпечення дотримання вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;

– сприяння покращенню стану благоустрою Фастівської громади та дотримання естетичних стандартів;

– встановлення чіткого алгоритму демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших об’єктів на землях комунальної власності.

– врегулювання правових відносин у вирішенні майнових питань між органами місцевого самоврядування та фізичними і юридичними особами незалежно від форм власності, що виникають під час виявлення самовільно розміщених на об’єктах благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади стаціонарних та пересувних тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою;

– створення умов для ефективного використання земель комунальної власності.

– роз’яснення громадянам та суб’єктам господарювання процедури демонтажу, обліку і зберігання демонтованих тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, порядку їх повернення власнику, а також сплати власником демонтованої споруди компенсації витрат на демонтаж таких об’єктів згідно з калькуляціями (розрахунками), складеними уповноваженим органом КП ФМР «Фастів-благоустрій», КП «Борівський ККП», КП «Господар».

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 

  1. Визначення альтернативних способів досягнення цілей

 

Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Не забезпечується досягнення цілей щодо нормативно-правового врегулювання майнових питань, пов’язаних з  демонтажем самовільно розміщених на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади  стаціонарних та пересувних тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою
Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного акта

 

Основною проблемою, яку вирішує прийняття даного рішення, є неврегульованість порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, що:

–          самовільно розміщені на землях комунальної власності;

–          перешкоджають ефективному використанню земель комунальної власності та їх утриманню в належному стані;

–          створюють загрозу для громадської безпеки та порушують естетичний вигляд громади.

Відсутність чіткого порядку призводить до:

–          складнощів у здійсненні демонтажу незаконно встановлених споруд;

–          незадоволення мешканців громади через порушення благоустрою;

–          додаткових витрат бюджету громади на усунення наслідків таких порушень.

Прийняття рішення дозволить запровадити прозорий механізм дій для органів місцевого самоврядування та підвищити відповідальність за порушення правил благоустрою.

Дія регуляторного акту буде розповсюджена на всіх суб’єктів підприємницької діяльності та громадян Фастівської міської територіальної громади.

Альтернатива 3.

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

Існуюча проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки в умовах ринку реалізуються насамперед інтереси його учасників – суб’єктів господарювання, і ринкові механізми неспроможні відтворювати та забезпечувати баланси соціальних інтересів, які виходять за межі ринкового обміну.

Чинним законодавством не визначено питання демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

Запропонований спосіб регулювання, а саме затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади, є найприйнятнішим способом досягнення поставлених цілей.

Ефективність запропонованого способу регулювання ґрунтується на загальнообов’язковому характері рішень органу місцевого самоврядування, прийнятих в межах повноважень, для всіх суб’єктів на відповідній території.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органу місцевого самоврядування)

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Відсутні Залишення на тому ж рівні понесених витрат КП ФМР «Фастів-благоустрій», КП «Борівський ККП», КП «Господар». на відновлення об’єктів благоустрою, демонтаж і евакуацію самовільно встановлених тимчасових споруд.
Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного акта

 

Запровадження чіткого механізму демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, визначення обов’язків та відповідальних працівників структурних підрозділів, комунальних підприємств черговість виконання заходів та робіт по демонтажу.

Забезпечується досягнення цілей щодо нормативно-правового врегулювання питань, пов’язаних з удосконалення порядку демонтажу самовільно розміщених тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

 

Зменшення випадків незаконного зайняття земель.

Витрати, що виникають у зв’язку з істотними порушеннями у сфері благоустрою.

 

 

Альтернатива 3.

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

Відсутні На тому ж рівні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Відсутні Відсутні.

 

Погіршення стану об’єктів благоустрою, зниження рівня комфортності населених пунктів громади.

Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного акта

 

Передбачуваність у вирішенні майнових питань між органами місцевого самоврядування та фізичними і юридичними особами незалежно від форм власності, що виникають внаслідок самовільного розміщення на об’єктах благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

Сприятиме покращенню стану благоустрою, впорядкуванню та збереженню архітектурного вигляду території населених пунктів громади.

Витрати часу на ознайомлення з регуляторним актом.

 

У разі дотримання громадянами Правил благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади додаткові витрати не вбачаються.

Альтернатива 3.

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

Відсутні Погіршення стану об’єктів благоустрою, зниження рівня комфортності населених пунктів громади

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць 33 33
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків 100 Х

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Відсутні

(але, у випадку відсутнього законодавчого встановленого порядку демонтажу тимчасових споруд, можливе отримання прибутку)

Відсутні
Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного акта

Передбачуваність у правовому вирішенні майнових питань між органами місцевого самоврядування та фізичними і юридичними особами незалежно від форм власності, що виникають внаслідок самовільного розміщення на об’єктах благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

Сприятиме покращенню стану благоустрою, впорядкуванню та збереженню архітектурного вигляду території населених пунктів громади.

Витрати часу на ознайомлення з регуляторним актом та організації виконання вимог регулювання.

17 424,00 грн/рік

 

У разі дотримання Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та Правил благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади додаткові витрати на демонтаж не вбачаються.

 

Можливі витрати у вигляді повернення коштів на компенсацію комунальним підприємствам за виконання робіт по демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою згідно з кошторисом, складеним уповноваженим органом КП ФМР «Фастів-благоустрій», КП «Борівський ККП», КП «Господар»

Альтернатива 3.

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

Відсутні Відсутність єдиних правових вимог щодо ринкових механізмів

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»).

Сумарні витрати за альтернативами Сума витрат, гривень
Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)
Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)
Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

*Примітка: витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачити неможливо, оскільки на них дія регуляторного акта не поширюється.

 

  1. IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного акта

4 Встановлення чіткого алгоритму демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших об’єктів на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади.

У разі прийняття цього регуляторного акта, заплановані цілі буде досягнуто.

Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

1 Продовження хаотичного розміщення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою. Альтернатива є неприйнятною, оскільки проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети.
Альтернатива 3.

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

1 Відсутність інструментів для боротьби з порушеннями.

Альтернатива є неприйнятною, оскільки проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети.

 

Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Відсутні Витрати бюджетних коштів залишаться на тому ж рівні, що призводитиме до погіршення стану об’єктів благоустрою, зниження рівня комфортності населених пунктів громади та їх естетичного вигляду. Залишиться існуючий стан регулювання питання, отже, мета не буде досягнута
Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного акта

Передбачуваність у правовому вирішенні майнових питань між органами місцевого самоврядування та фізичними і юридичними особами незалежно від форм власності, що виникають внаслідок самовільного розміщення на об’єктах благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

Сприятиме покращенню стану благоустрою, впорядкуванню та збереженню архітектурного вигляду населених пунктів громади.

Витрати часу на ознайомлення з регуляторним актом та організації виконання вимог регулювання.

 

Витрати суб’єктів господарювання –

17 424,00 грн./рік

 

У разі дотримання громадянами та суб’єктами господарювання Правил розміщення  тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та Правил благоустрою на  території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади додаткові витрати не вбачаються.

Альтернатива є найраціональнішим варіантом врахування інтересів усіх основних груп, на які проблема справляє вплив. Заплановані цілі буде досягнуто.
Альтернатива 3.

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

Відсутні У зв’язку з тим, що розв’язання даної проблеми за допомогою ринкових механізмів не можливе, витрати залишаються на тому ж рівні, що призводить до погіршення стану об’єктів благоустрою, зниження рівня комфортності населених пунктів громади та їх естетичного вигляду. Проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети.

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1.

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Не забезпечує досягнення визначених цілей.

Альтернатива є неприйнятною.

Х
Альтернатива 2.

Прийняття запропонованого проєкту регуляторного  акта

Альтернатива є найраціональнішим варіантом врахування інтересів усіх основних груп, на які проблема справляє вплив. Заплановані цілі буде досягнуто.

Сприятиме зменшенню витрат бюджетних коштів на відновлення елементів благоустрою, котрі пошкоджуються внаслідок самовільного розміщення фізичними та юридичними особами на об’єктах благоустрою тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

Сприятиме покращенню стану благоустрою, впорядкуванню та збереженню архітектурного вигляду населених пунктів громади.

У разі внесення змін до чинного законодавства, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні коригування.
Альтернатива 3

Розв’язання зазначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів

Оскільки існуюча проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, переваги щодо її обрання відсутні. Х

 

  1. V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

 

Для розв’язання вищезазначеної проблеми пропонується затвердити рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади», яким буде забезпечено нормативно-правове врегулювання майнових питань, пов’язаних з демонтажем тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою самовільно розміщених на території Фастівської міської територіальної громади.

З метою урахування думки усіх зацікавлених груп, на які впливає існуюча проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання – прийняттям цього проєкту регуляторного акту, пропонуються наступні заходи:

– оприлюднити проєкт регуляторного акта з аналізом регуляторного впливу (з М-Тестом) на офіційному сайті Фастівської міської ради та її виконавчих органів;

– здійснити організаційні заходи з обговорення проєкту регуляторного акта, пропозицій до нього (за наявності) та надання експертного висновку на засіданні постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, боротьби з корупцією, зв’язків із ЗМІ, громадськістю та політичними партіями з відповідності регуляторного акта (РА) принципам державної регуляторної політики;

– направити проєкт рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» на розгляд Державної регуляторної служби України з метою отримання зауважень та пропозицій;

– винести цей проєкт регуляторного акта з урахуванням пропозицій та зауважень на розгляд сесії міської ради для затвердження.

Для впровадження цього регуляторного акта Фастівської міської ради планується здійснити такі заходи:

  1. Забезпечити інформування громадян та суб’єктів господарювання про набрання чинності прийнятого рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» шляхом оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради та її виконавчих органів.
  2. Доручити представникам відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради та відділам контролю за станом благоустрою КП ФМР «Фастів-благоустрій», КП «Борівський ККП», КП «Господар» постійно проводити роз’яснювальну роботу щодо необхідності дотримання громадянами та суб’єктами господарювання Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та Правил благоустрою території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади, у тому числі попереджати про відповідальність за адміністративні порушення цих правил, що передбачено відповідно до статті 152 КУАПП.
  3. У випадках виявлення самовільно розміщених тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою надавати роз`яснення громадянам та суб’єктам господарювання з питань щодо демонтажу таких споруд або об’єктів, які були встановлені самовільно, порядку їх повернення власнику, а також сплати власником примусово демонтованої споруди компенсації витрат на демонтаж таких об’єктів згідно з калькуляцією (розрахунком), складеним уповноваженим органом – КП ФМР «Фастів-благоустрій», КП «Борівський ККП», КП «Господар».

Рекомендувати зацікавленим особам звертатись до Центру надання адміністративних послуг для оформлення паспортів прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та іншої документації на розміщення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

 

  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта органи виконавчої влади, не нестимуть додаткові витрати.

У разі дотримання Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та Правил благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади, суб’єкти господарювання не нестимуть витрат, що пов’язані з впровадженням цього регуляторного акта, а саме за примусовий демонтаж самовільно встановлених тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою.

До аналізу регуляторного впливу розроблено м-Тест (тест підприємництва), оскільки кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється дія запропонованого регуляторного акта складає 100%. Витрати, які можуть нести суб’єкти господарювання, це витрати часу на ознайомлення з регуляторним актом.

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Початок впровадження регуляторного акта з дати його офіційного прийняття на засіданні сесії Фастівської міської ради.

Строк дії запропонованого регуляторного акта не обмежений.

Зміни та доповнення до рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» вноситимуться у разі необхідності, в тому числі за результатами відстеження результативності регуляторного акта, а також у випадку внесення змін до законодавства України.

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта визначатиметься за наступними показниками:

Показники результативності Очікувані показники за 1 рік регулювання Очікувані показники за 3 роки регулювання
1 Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, од. 50 60
2 Кількість самовільно встановлених тимчасових споруд, од. 3 0
3 Кількість демонтованих власником тимчасових споруд, од. 2 0
4 Кількість прийнятих рішень виконавчим комітетом Фастівської міської ради щодо примусового демонтажу самовільно встановлених тимчасових споруд, од. 1 0
5 Розмір коштів і час , що витрачається суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта (в середньому на одного суб’єкта господарювання), грн./год. 528,00/2 432,00/2
6 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, % 100 100

 

  1. IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься

відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження результативності регуляторного акта – рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» здійснюватиметься у терміни, встановлені у ст. 10 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а саме:

Базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності регуляторного акта.

Повторне відстеження буде проведено через рік після набрання чинності актом. Повторне відстеження результативності регуляторного акта проводитиметься шляхом порівняння результативності показників, визначених під час проведення базового відстеження.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження. Установлені кількісні та якісні значення показників результативності акта порівнюватимуться із значеннями аналогічних показників, встановлених під час повторного відстеження.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.

Конкретні дати здійснення відстеження регуляторного акта будуть вказані в річному плані здійснення відстежень діючих регуляторних актів та оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради та її виконавчих органів http://fastiv-rada.gov.ua/rehuliatorna-polityka/.

Цільові групи осіб, що обиратимуться для участі у відповідному опитуванні, що залучатимуться для проведення відстеження:

– власники тимчасових споруд, гаражів та інших об’єктів благоустрою, розміщених на землях комунальної власності.

– представники малого та мікро бізнесу, які використовують тимчасові споруди для здійснення підприємницької діяльності.

– представники комунальних підприємств, що здійснюють утримання територій та здійснюють нагляд за дотриманням правил благоустрою.

 

 

Міський голова                                                                                           Михайло НЕТЯЖУК

 

 

Начальник відділу  містобудування                                                       Ксенія ПЕРЕХРЕСТ

та архітектури виконавчого комітету

Фастівської міської ради

 

 

 

 

Додаток 4
до Методики проведення аналізу впливу

регуляторного акта

 

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «18» листопада 2024 р. по «16» грудня 2024 р.

 

П/н Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
1 Робочі зустрічі 5 Доведення до відома обґрунтувань щодо доцільності ухвалення рішення «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади». Отримання інформації та пропозицій. В цілому регулювання сприймається.
2 Телефонні розмови 4 Доведено до відома суб’єктів господарювання основні аспекти проєкту регуляторного акта, надані роз’яснення щодо основних положень, які пропонується затвердити.

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 33 (одиниць), у тому числі малого підприємництва – (одиниць) та мікропідприємництва – (одиниць);

* Примітка: кількість суб’єктів господарювання малого підприємництва визначена як кількість тимчасових споруд щодо яких було прийнято рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про демонтаж, за період 2020-2024 рр.

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№ п/п Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за п’ять років
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)
4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
5 Інші процедури (уточнити)

 

6 Разом, гривень

Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

7 Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 33
8 Сумарно, гривень
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

(пошук відповідного регуляторного акту та ознайомлення з ним)

* При розрахунку використовується мінімальний розмір заробітної плати, яка з 01.04.2024 року становить: 8000,00 грн. та 48,00 грн. у погодинному розмірі

96,00

(48,00 грн.*2 години*1 процедуру)

96,00 480,00
10 Процедури організації виконання вимог регулювання

(проходження процедури погодження розміщення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою)

432,00

(48,00 грн.*3 години*3 процедури)

432,00

 

2 160,00
11 Процедури офіційного звітування 0 0 0
12 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок 0 0 0
13 Інші процедури (уточнити) 0 0 0
14 Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

528,00 Х 2 640,00
15 Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 33
16 Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

17 424,00 Х 87 120,00

Норма робочого часу на 2024 рік при 40-годинному робочому тижні становить 2096 годин. При розрахунку використовується мінімальний розмір заробітної плати, яка з 01.01.2024 року повинна становити: 8000,00 грн. та 48,00 грн. у погодинному розмірі (Закон України Про Державний бюджет на 2024 рік  № 3460-IX від 09.11.2023 року)

* Примітка: п.7 кількість суб’єктів господарювання малого підприємництва визначена як кількість тимчасових споруд щодо яких було прийнято рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про демонтаж, за період 2020-2024 рр.

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

№ п/п Показник Перший рік регулювання (стартовий), грн. За п’ять років, грн.
1 Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання 0 0
2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування 17 424,00 87 120,00
3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання 17 424,00 87 120,00
4 Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва 0 0
5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (1+2+3+4) 17 424,00 87 120,00

 

 

  1. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

 

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) впровадження компенсаторних заходів не потрібно.

З метою зменшення часу, необхідного для ознайомлення з актом, акт (після його затвердження) буде розміщено у вільному доступі на офіційному вебсайті Фастівської міської ради та її виконавчих органів http://fastiv-rada.gov.ua/rehuliatorna-polityka/. Це дозволить скоротити час, необхідний для ознайомлення суб’єктів господарювання з актом орієнтовно на 10%, що в свою чергу скоротить витрати малого підприємництва

 

 

 

Міський голова                                                                                           Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

Начальник відділу  містобудування                                                       Ксенія ПЕРЕХРЕСТ

та архітектури виконавчого комітету

Фастівської міської ради

 

 

 

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

проекту рішення Фастівської міської ради

«Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади»

 

 

Виконавець заходів відстеження – відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

Цілі прийняття акта: Проєкт рішення «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» розроблено з метою забезпечення дотримання вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів, сприяння покращенню стану благоустрою Фастівської громади та дотримання естетичних стандартів, встановлення чіткого алгоритму демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших об’єктів на землях комунальної власності та врегулювання правових відносин у вирішенні майнових питань між органами місцевого самоврядування та фізичними і юридичними особами незалежно від форм власності, що виникають під час виявлення самовільно розміщених на об’єктах благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади стаціонарних та пересувних тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою;

 

Строк виконання заходів з відстеження – 8 днів (17.12.2024 – 24.12.2024 р.)

 

Тип відстеження заходів – базове.

 

Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення чинного законодавства: Земельний кодекс України, Закони України «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 №244.

 

Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.

 

Аналіз отримання значень показників результативності

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, зібраних відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності

  1. Кількісним показником результативності рішення є:
Назва показника 2022 рік 2023 рік 2024 рік
1 Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, од. 6 5 4
2 Кількість самовільно встановлених тимчасових споруд, од. 6 5 5
3 Кількість демонтованих власником тимчасових споруд, од. 4 4 1
4 Кількість прийнятих рішень виконавчим комітетом Фастівської міської ради щодо примусового демонтажу самовільно встановлених тимчасових споруд, од. 6 3 2
5 Розмір коштів і час , що витрачається суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта (в середньому на одного суб’єкта господарювання), грн./год.
6 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, %

 

 

Висновки та рекомендації

 

Прийняття рішення «Про затвердження Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади» є необхідним кроком для забезпечення правового регулювання проведення демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які встановленні без дозвільних документів чи з порушенням вимог Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244.

Реалізація запропонованого порядку дозволить створити чіткий механізм дій, підвищити рівень благоустрою та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства.

Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

Міський голова                                                                                           Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

Начальник відділу  містобудування                                                       Ксенія ПЕРЕХРЕСТ

та архітектури виконавчого комітету

Фастівської міської ради

 

 

 

 

 

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

__________________                            м. Фастів                   № _________________

 

 

Про затвердження Порядкудемонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади

 

З метою забезпечення реалізації заходів по впорядкуванню встановлених на території Фастівської міської  територіальної громади тимчасових споруд, гаражівта інших елементів об’єктів благоустрою, врегулювання окремих питань пов’язаних з їх демонтажем, керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Порядок демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громадизгідно з додатком до даного рішення.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних відносин та містобудування та першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

 

 

Міський голова                                                           Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

 

Додаток

до рішення міської ради

 

 

 

Порядок

демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади

 

  1. Загальні положення
    • Порядок демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади (далі – Порядок) розроблений відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону культурної спадщини», Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, Правил благоустрою території населених пунктів, затверджених рішенням Фастівської міської ради №30-IХ-VIII від 15.06.2021 рокута інших нормативних актів.
    • Цей Порядок визначає підстави та механізм проведення демонтажу тимчасових споруд, гаражів, літніх майданчиків для здійснення комерційної діяльності в складі закладів громадського харчування та інших елементів об’єктів благоустрою, які встановленні без дозвільних документів чи з порушенням вимог Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, а також процедуру зберігання та повернення демонтованих тимчасових споруд, гаражів, конструкцій та інших елементів об’єктів благоустрою.
    • У Порядку терміни вживаються в такому значенні:
  • Демонтаж – комплекс заходів, які передбачають відокремлення елементівоб’єкта благоустрою, гаражу, тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності,конструкцій літнього майданчику для здійснення комерційної діяльності в складі закладу громадського харчуваннявід місця встановлення/розміщення, завантаження та транспортування до місця їх подальшого тимчасового зберігання у порядку та випадках, передбачених даним Порядком та чинними нормативними актами;
  • Елементами (частинами) об’єктів благоустрою є:

1) покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм;

2) зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об’єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях;

3) будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів;

4) засоби та обладнання зовнішнього освітлення;

5) технічні засоби регулювання дорожнього руху;

6) будівлі та споруди системи інженерного захисту території;

7) комплекси та об’єкти монументального мистецтва, декоративні фонтани і басейни, штучні паркові водоспади;

8) обладнання (елементи) дитячих, спортивних та інших майданчиків;

9) малі архітектурні форми;

10) інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами.

  • Літній майданчик для здійснення комерційної діяльності в складі закладу громадського харчування – місце для надання послуг з харчування біля стаціонарного (капітального) закладу громадського харчування, який відкритий для обслуговування населення на певний сезон року, розміщений на відкритому повітрі (під тентами, на верандах) та виготовлений з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, та встановлений тимчасово, без улаштування фундаменту, не є капітальною спорудою.
  • Мала архітектурна форма – це елемент декоративного чи іншого оснащення об’єкта благоустрою.До малих архітектурних форм належать: альтанки, павільйони, навіси; паркові арки (аркади) і колони (колонади); вуличні вази, вазони і амфори; декоративна та ігрова скульптура; вуличні меблі (лавки, лави, столи); сходи, балюстради; паркові містки; огорожі, ворота, ґрати; інформаційні стенди, дошки, вивіски; інші елементи благоустрою, визначені законодавством;
  • Майданчик тимчасового зберігання – спеціально обладнана та огороджена територія, призначена для зберігання демонтованих тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, а також майна, яке в ній знаходилось на момент демонтажу;
  • Тимчасова споруда для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення (далі – ТС) – одноповерхова спорудадля провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту;
  • Тимчасовий гараж (далі – ТГ) – одноповерхова споруда для зберігання, а також технічного обслуговування транспортних засобів, що встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту;
  • Уповноважена особа – підприємство, що здійснює демонтаж тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, літніх майданчиків, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади(на території міста Фастова – комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій», на території Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів – комунальне підприємство «Господар», на території Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів – комунальне підприємство «Борівський ККП»).

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про благоустрій населених пунктів», Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244.

 

  1. Демонтаж тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності на території Фастівської міської територіальної громади

 

  • Демонтаж тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою проводиться за наявності хоча б однієї з наступних підстав:
    • тимчасова споруда, гараж чиінший елемент об’єкту благоустрою, що встановлені самочинно та використовуються власником (користувачем) без наявності дозвільних документів на її/його розміщення/використання;
    • відсутності, припинення, закінчення строку дії паспорта прив’язки ТС, договору та/або інших дозвільних документів, на підставі яких її встановлено/розміщено об’єкти;
    • невідповідності розташування тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустроюбудівельним нормам та правилам, чинним нормативним актам у сфері благоустрою, паспорту прив’язки ТС, документам на елементи благоустрою (технічним паспортам на об’єкти благоустрою, паспортам дитячих ігрових та спортивних майданчиків, тощо);
    • тимчасова споруда, гараж чиінший елемент об’єкту благоустрою,які створюють аварійну ситуацію або загрозу її виникнення;
    • рішення суду;
    • власник (користувач)тимчасовоїспоруди, гаража чи іншого елементу об’єкту благоустрою невідомий або відсутній;
    • в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
  • Виявлення ТС, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які підлягають демонтажу, здійснюється уповноваженою особою та відділоммістобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради.
  • За наявності підстав для демонтажу ТС,гаражучиінших елементів об’єктів благоустрою, передбачених пунктом 2.1. цього Порядку, спеціалістамиуповноваженої особи, відділу раціонального використання земельвиконавчого комітету Фастівської міської ради та відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради складається акт про розміщення ТС,гаражучиінших елементів об’єктів благоустрою.

В даному акті має бути зазначено:

  • дата, час, місце складання акту;
  • посади , прізвища, імена, по батькові та підписи осіб, що склали акт;
  • місце розташування ТС, гаражачиінших елементів об’єктів благоустрою;
  • опис ТС, гаража чи інших елементів об’єктів благоустрою, а саме: геометричні розміри, матеріал, наявність підключення до мереж та інші дані, що ідентифікують ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою;
  • відомості про власника (користувача) ТС, гаража чи іншого елемента об’єкту благоустрою (за наявності);
  • підпис власника (користувача) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою про ознайомлення з актом (якщо він відомий і був присутній при складанні акту).

У разі відмови особи від підписання акту, про це робиться запис чи відмітка.

2.4. З метою усунення виявлених порушень та проведення власником (користувачем) демонтажу в добровільного порядку, складаєтьсяПриписпро усунення порушень щодо розміщення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою на території  Фастівської міської територіальної громади (за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку), який надсилається власнику (користувачу) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або вручається особисто. У Приписі встановлюється місячний строк для усунення порушень.

2.5. У разі якщо власник (користувач) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою невідомий, то Припис закріплюється на фасаді чи в іншому зручному місці ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою з проведенням фотофіксації.У такому випадку ідентифікаційні дані власника (користувача) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою в Приписі не заповнюються, а особа вважається належним чином повідомленою про необхідність усунення порушень, вказаних в Приписі.

2.6. У разі невиконання власником (користувачем) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустроюПрипису щодо добровільного демонтажу та неприведення місця розміщення ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою в належний стан з відновленням благоустрою протягом одного місяця, відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради готує і подає на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради проєкт рішення про демонтаж ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою,що встановлені з порушенням будівельних норм та правил, чинних нормативних актів у сфері благоустрою, паспорту прив’язки ТС, документів на елементи благоустрою тощо.

На засіданні виконавчого комітету може бути присутній власник (користувач) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою. Відсутність власника (користувача) на засіданні виконавчого комітету не є перешкодою для розгляду питання та прийняття відповідного рішення.

2.7. Відповідальними за організацію заходів по здійсненню демонтажу ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустроює уповноважена особа. Демонтаж здійснюється власними силами комунального підприємства та/або з залученням інших суб’єктів господарювання, що мають необхідне обладнання, техніку чи працівників, та з якими укладено договір про надання послуг (виконання робіт).

Для демонтажу також залучаються представники правоохоронних органів, відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу державного-архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради.

2.8. Перед здійсненням демонтажу власник (користувач) самостійно відкриває об’єкт та звільняє його від товарно-матеріальних цінностей чи особистого майна, про що робиться відповідний запис в акті про демонтаж. У разі відсутності власника (користувача) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою, що підлягає демонтажу, відкриття об’єкту проводиться в присутності представника правоохоронних органів.

2.9. За результатами демонтажу представниками уповноваженої особи складається акт, який підписується представниками правоохоронних органів, відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу державного-архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради , що брали участь у здійсненні демонтажу.

В даному акті має бути зазначено:

  • дата, час, місце складання акту;
  • посади, прізвища, імена, по батькові та підписи осіб, що склали акт;
  • рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради, на підставі якого здійснюється демонтаж;
  • опис ТС, гаража чи інших елементів об’єктів благоустрою, а саме: геометричні розміри, матеріал, наявність підключення до мереж та інші дані, що ідентифікують ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою;
  • опис товарно-матеріальних цінностей чи майна, що знаходиться в тимчасовій споруді;
  • прізвище, ім’я, по батькові, підпис власника (користувача) ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою про ознайомлення з актом (якщо він відомий і був присутній при складанні акту).

Після здійснення опису майна, уповноважена особа закриває об’єкт, опечатує його, здійснює демонтаж та переміщення до місця зберігання в опечатаному вигляді.

У день демонтажу об’єкта уповноважена особа письмово повідомляє про здійснені заходи територіальний орган Національної поліції.

2.10. Виконавчий комітет Фастівськоїміської ради, уповноважена особачи інший суб’єкт господарювання, який брав участь у демонтажі ТС,гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустроюне несуть відповідальності за погіршення стану ТС,гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустроювнаслідок демонтажу, а також через об’єктивну відсутність спеціальних приміщень для зберігання демонтованих об’єктів або належних умов зберігання (через погодні умови, втручання третіх осіб, стихійні лиха тощо). Пошкодження, заподіяні ТС,гаражу чи іншому елементу об’єкту благоустроюпід час демонтажу, не підлягають відшкодуванню.

2.11. Демонтована ТС,гараж чи інший елемент об’єкту благоустроюзберігається на спеціально визначеному майданчику тимчасового зберіганняуповноваженої особита можебути повернуто власнику після відшкодування понесених витрат за зберігання, демонтаж, транспортування тощо. На вимогу власника, товарно-матеріальні цінності чи інше майно, що знаходиться в ТС, гаражі мають бути повернуті без внесення плати.

2.12. Демонтовані ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою повертається за заявою власника(користувача) до уповноваженої особипісля надання ним відповідних документівна ТС,гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою, які дають можливість встановити належність демонтованого рухомого майна їх власнику(користувачу),а також після відшкодування вартості робіт з відключення від інженерних мереж, робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження (інших необхідних робіт і послуг) та зберігання, вартості відновлення благоустрою на місці демонтованих об’єктів згідно з калькуляціями (розрахунками), наданими уповноваженою особою.

2.13. Власник  ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою може відмовитися від права власності на майно, заявивши про це Фастівській міській раді або уповноваженій особі або вчинивши інші дії, які свідчать про його відмову від права власності у відповідності до ч. 1 ст. 347 Цивільного кодексу України.

У разі такої відмови, ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою переходить у власність Фастівської міської територіальної громади(без державної реєстрації) у відповідності до ч. 2 ст. 347 Цивільного кодексу України.

2.14. Фастівська міська територіальна громада, у відповідності до приписів ч.1 ст. 338 Цивільного кодексу України, набуває право власності на демонтовану ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою після спливу шести місяців з моменту її (його) демонтажу та  повідомлення територіального органу Національної поліції,якщо:

1) не буде встановлено власника або іншу особу, яка має право вимагати повернення ТС, гаража чи іншого елемента об’єкту благоустрою;

2) власник або інша особа, яка має право вимагати повернення ТС, гаража чи іншого елемента об’єкту благоустрою, не заявить про своє право на річ уповноваженій особі, Національній поліції або Фастівській міській раді.

 

  1. Демонтаж об’єктів сфери послуг – літніх майданчиків

в складі закладів громадського харчування, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади

 

  • Демонтаж літнього майданчику в складі закладу громадського харчування проводиться за наявності хоча б однієї з наступних підстав::

3.1.1 літній майданчик в складі закладу громадського харчування розміщений на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади самочинно та використовується власником (користувачем) без наявності дозвільних документів на його розміщення/використання;

  • відсутності, припинення, закінчення строку та неподання документів на продовження строку дії дозволу на встановлення літнього майданчика;
    • порушення вимог розташування об’єктів відповідно до будівельних норм та правил, чинних нормативних актів у сфері благоустрою;
    • наявне рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради або рішення суду про демонтаж літнього майданчика в складі закладів громадського харчування;
    • створення загрози здоров’ю або життю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам у результаті погіршення технічного стану майданчика.
  • За наявності підстав для демонтажу літнього майданчику в складі закладу громадського харчування, передбачених пунктом 3.1. цього Порядку, спеціалісти уповноваженої особи, відділу раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради та відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради складають акт про розміщення літнього майданчику в складі закладу громадського харчування.

В даному акті має бути зазначено:

  • дата, час, місце складання акту;
  • посади , прізвища, імена, по батькові та підписи осіб, що склали акт;
  • місце розташування літнього майданчику в складі закладу громадського харчування;
  • опис літнього майданчику в складі закладу громадського харчування, що встановлений з порушенням будівельних норм правил чи чинних нормативних актів: розміри, площа, приблокована до базового об’єкту або з відступом від нього, з сонцезахисними пристроями (вказати тип) або без тощо;
  • підпис власника (користувача) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування про ознайомлення з актом (якщо власник (користувач) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування був присутній при складанні акту).

У разі відмови особи від підписання акту, про це робиться запис чи відмітка.

  • З метою усунення виявлених порушень та проведення власником (користувачем) демонтажу в добровільного порядку, складається Припис про усунення порушень щодо розміщення літнього майданчику в складі закладу громадського харчування на території Фастівської міської територіальної громади (за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку) який надсилається власнику (користувачу) цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або вручається особисто. У Приписі встановлюється місячний строк для усунення порушень.
  • У разі невиконання власником (користувачем) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування Припису протягом одного місяця, відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради готує і подає на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради проєкт рішення про демонтаж літнього майданчику в складі закладу громадського харчування, що встановлений з порушенням будівельних норм та правил, чинних нормативних актів.

На засіданні виконавчого комітету може бути присутній власник (користувач) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування. Відсутність власника (користувача) на засіданні виконавчого комітету не є перешкодою для розгляду питання та прийняття відповідного рішення.

  • Організація заходів зі здійснення демонтажу літнього майданчику в складі закладу громадського харчування покладається на уповноважену особу. Демонтаж здійснюється власними силами уповноваженої особи та/або з залученням інших суб’єктів господарювання, що мають необхідне обладнання, техніку чи працівників, та з якими укладено договір про надання послуг (виконання робіт).

Для демонтажу також залучаються представники правоохоронних органів, відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу державного-архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради.

  • Перед здійсненням демонтажу власник (користувач) самостійно забирає товарно-матеріальні цінності і особисте майно, про що робиться відповідний запис в акті про демонтаж.
  • Відсутність власника (користувача) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування під час демонтажу не є підставою для його відкладення чи перенесення. За результатами демонтажу представниками уповноваженої особи складається акт, який підписується представниками правоохоронних органів, відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу державного-архітектурного будівельного контролю виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради, відділу житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради , що брали участь у здійсненні демонтажу.

В даному акті має бути зазначено:

  • дата, час, місце складання акту;
  • посади, прізвища, імена, по батькові та підписи осіб, що склали акт;
  • рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради, на підставі якого здійснюється демонтаж;
  • опис конструкції літнього майданчику та товарно-матеріальних цінностей, що на ньому знаходились;
  • прізвище, ім’я, по батькові, підпис власника (користувача) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування про ознайомлення з актом (якщо він був присутній при складанні акту).

Після здійснення опису майна, КП ФМР «Фастів-благоустрій» демонтує літній майданчик та переміщає його до місця зберігання.

Уповноважена особа  у день демонтажу об’єкта письмово повідомляє про здійснені заходи територіальний орган Національної поліції.

3.9. Виконавчий комітет Фастівської міської ради, уповноважена особа, інший орган чи суб’єкт господарювання, який брав участь у демонтажі літнього майданчику в складі закладу громадського харчування не несуть відповідальності за погіршення стану конструкції літнього майданчику внаслідок демонтажу, а також через об’єктивну відсутність спеціальних приміщень для зберігання демонтованих об’єктів або належних умов зберігання (через погодні умови, втручання третіх осіб, стихійні лиха тощо). Пошкодження, заподіяні літньому майданчику в складі закладу громадського харчування під час демонтажу, не підлягають відшкодуванню.

3.10. Демонтований літній майданчик в складі закладів громадського харчуваннязберігається на спеціально визначеному майданчику тимчасового зберігання уповноваженої особи та може бути повернутий власнику після відшкодування витрат за зберігання, демонтаж, транспортування, та інші витрати.

3.11. Демонтований літній майданчик повертається за заявою власника (користувача) до КП ФМР «Фастів-благоустрій» після надання ним відповідних документів на літній майданчик, які дають можливість встановити належність демонтованого рухомого майна їх власнику, а також після відшкодування вартості робіт з відключення від інженерних мереж, робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження (інших необхідних робіт і послуг) та зберігання, вартості відновлення благоустрою на місці демонтованого літнього майданчика згідно з калькуляціями (розрахунками), наданими КП ФМР «Фастів-благоустрій».

3.12. Власник  літнього майданчика в складі закладу громадського харчуванняможе відмовитися від права власності на майно, заявивши про це Фастівській міській раді або уповноваженій особі або вчинивши інші дії, які свідчать про його відмову від права власності у відповідності до ч. 1 ст. 347 Цивільного кодексу України.

У разі такої відмови, демонтований літній майданчик в складі закладів громадського харчуванняпереходить у власність Фастівської міської територіальної громади (державної реєстрації) у відповідності до ч. 2 ст. 347 Цивільного кодексу України.

3.13. У разі відсутності відмови від права власності власника літнього майданчика в складі закладу громадського харчування та у разі відкритого, безперервного володіння демонтованим літнім майданчиком (рухомим майном) протягом п’яти років, Фастівська міська територіальна громада, у відповідності до приписів ч.3 ст. 335, ст. 344 Цивільного кодексу України, набуває право власності на це майно (набувальна давність).

 

 

Секретар  міської ради                                                         Людмила РУДЯК

Додаток 1 до Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади

 

ПРИПИС

про усунення порушень щодо розміщення тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустроюна території Фастівської міської територіальної громади

 

_____________________                                                      «____»_____________202___р.

місце складання                                                              дата складання

 

Видано власнику (користувачу) тимчасової споруди, гаража, іншого елементу об’єкту благоустрою)_______________________________________________________________________________

 (код ЄДРПОУ та повне найменування юридичної особи або П.І.П, місце реєстрації та ІПН фізичної особи-підприємця)

______________________________________________________________________________________________________________________

або П.І.П, місце реєстрації та ІПН фізичної особи)

______________________________________________________________________________________________________________________

 

Адреса розміщення тимчасової споруди, гаража, іншого елемента об’єкта благоустрою:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

У результаті здійснення заходів контролю щодо дотримання Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів і інших елементів об’єктів благоустрою, самовільно розміщених на території Фастівської міської територіальної громади та інших норм законодавствавстановлено:

_______________________________________________________________________________

(вказати конкретні порушення з посиланням на відповідні пункти Порядку та норми законодавства)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Протягом 1 місяцяусунути зазначені порушення шляхом демонтажу встановленої тимчасової споруди, гаражу, іншого елементу об’єкту благоустрою. Про усунення порушень письмово повідомити відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради за адресою: 08500, м. Фастів, вул. Івана Ступака,5-А.

У випадку невиконання у зазначений строк вимог цього Припису, буде здійсненодемонтаж тимчасової споруди, гаражу, іншого елементу об’єкту благоустрою відповідно до Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади, затвердженого рішенням Фастівської міської ради від __ ___ 202__р. №____, з подальшим стягненням з Вас витрат пов’язаних з демонтажем, перевезенням, розвантаженням, зберіганням тимчасової споруди, гаражу, іншого елементу об’єкту благоустрою та відновленням благоустрою території.

Демонтована ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою повертається за заявою власника (користувача) до КП ФМР «Фастів-благоустрій» після надання ним відповідних документів, які дають можливість встановити належність демонтованого рухомого майна їх власнику (користувачу), а також після відшкодування вартості робіт з відключення від інженерних мереж, робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження (інших необхідних робіт і послуг) та зберігання, вартості відновлення благоустрою на місці демонтованих об’єктів згідно з калькуляціями (розрахунками), наданими уповноваженою особою.

Власник  ТС, гаражу чи іншого елементу об’єкту благоустрою може відмовитися від права власності на майно, заявивши про це Фастівській міській раді або уповноваженій особіабо вчинивши інші дії, які свідчать про його відмову від права власності у відповідності до ч. 1 ст. 347 Цивільного кодексу України.

У разі такої відмови, ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою переходить у власність Фастівської міської територіальної громади (без державної реєстрації) у відповідності до ч. 2 ст. 347 Цивільного кодексу України

Фастівська міська територіальна громада, у відповідності до приписів ч.1 ст. 338 Цивільного кодексу України, набуває право власності на демонтовану ТС, гараж чи інший елемент об’єкту благоустрою після спливу шести місяців з моменту її (його) демонтажу та  повідомлення територіального органу Національної поліції, якщо:

1) не буде встановлено власника або іншу особу, яка має право вимагати повернення ТС, гаража чи іншого елемента об’єкту благоустрою;

2) власник або інша особа, яка має право вимагати повернення ТС, гаража чи іншого елемента об’єкту благоустрою, не заявить про своє право на річ уповноваженій особі, Національній поліції або Фастівській міській раді.

 

 

 

 

Посада                                       _________________           _______________________
(підпис)                                      (ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

 

 

 

 

 

 

Секретар  міської ради                                                         Людмила РУДЯК

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади

 

ПРИПИС

про усунення порушень щодо розміщення літнього майданчику в складі закладу громадського харчуванняна території Фастівської міської територіальної громади

 

_____________________                                                      «____»_____________202___р.

місце складання                                                                           дата складання

 

Видано власнику (користувачу) літнього майданчику в складі закладу громадського харчування_____________________________________________________________________

               (код ЄДРПОУ та повне найменування юридичної особи або П.І.П, місце реєстрації та ІПН фізичної особи-підприємця)

______________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

 

Адреса розміщення літнього майданчику в складі закладу громадського харчування:__________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

У результаті здійснення заходів контролю щодо дотримання Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів і інших елементів об’єктів благоустрою, самовільно розміщених на території Фастівської міської територіальної громадита інших норм законодавства встановлено:

_______________________________________________________________________________

(вказати конкретні порушення з посиланням на відповідні пункти Порядку та норми законодавства)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Протягом 1 місяцяусунути зазначені порушення шляхом демонтажу встановленого літнього майданчику в складі закладу громадського харчування. Про усунення порушень письмово повідомити відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Фастівської міської ради за адресою: 08500, м. Фастів, вул. Івана Ступака, 5-А.

У випадку невиконання у зазначений строк вимог цього Припису, буде здійснено демонтаж літнього майданчику в складі закладу громадського харчування відповідно до Порядку демонтажу тимчасових споруд, гаражів та інших елементів об’єктів благоустрою, які розміщені на землях комунальної власності Фастівської міської територіальної громади, затвердженого рішенням Фастівської міської ради від __ ___ 202__р. №____, з подальшим стягненням з Вас витрат пов’язаних з демонтажем, перевезенням, розвантаженням, зберіганням літнього майданчику в складі закладів громадського харчування та відновленням благоустрою території.

Демонтований літній майданчик в складі закладів громадського харчування повертається за заявою власника(користувача)  до уповноваженої особи після надання ним відповідних документів на літній майданчик, які дають можливість встановити належність демонтованого рухомого майна їх власнику, а також після відшкодування вартості робіт з відключення від інженерних мереж, робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження (інших необхідних робіт і послуг) та зберігання, вартості відновлення благоустрою на місці демонтованого літнього майданчика згідно з калькуляціями (розрахунками), наданими уповноваженою особою .

Власник  літнього майданчика в складі закладів громадського харчування може відмовитися від права власності на майно, заявивши про це Фастівській міській раді уповноваженій особіабо вчинивши інші дії, які свідчать про його відмову від права власності у відповідності до ч. 1 ст. 347 Цивільного кодексу України.

У разі такої відмови, демонтований літній майданчик в складі закладів громадського харчування переходить у власність Фастівської міської територіальної громади (державної реєстрації) у відповідності до ч. 2 ст. 347 Цивільного кодексу України.

У разі відсутності відмови від права власності власника літнього майданчика в складі закладу громадського харчування та у разі відкритого, безперервного володіння демонтованим літнім майданчиком (рухомим майном) протягом п’яти років, Фастівська міська територіальна громада, у відповідності до приписів ч.3 ст. 335, ст. 344 Цивільного кодексу України, набуває право власності на це майно (набувальна давність).

 

 

 

Посада                                       _________________           _______________________
(підпис)                                      (ім’я та ПРІЗВИЩЕ)

 

 

 

 

Секретар  міської ради                                                         Людмила РУДЯК

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ