Проєкт регуляторного акту «Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них»

  • 29.11.2024

 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

 

Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 29.11.2024 року оприлюднюється проєкт регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проєкту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них».

Даний проєкт розроблений з метою упорядкування відносин та усунення порушень чинного законодавства (як наприклад торгівля в невстановлених місцях) та встановлення економічно обґрунтованих тарифів вартості обслуговування торгівельної площі на ярмарках на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади.

Проєкт регуляторного акта та відповідний АРВ оприлюднено на офіційному сайті міської ради та її виконавчих органів в розділі «ЕКОНОМІКА / Регуляторна політика / 7. Оприлюднення нових проєктів регуляторних актів для проведення обговорень за участю представників громадськості» (http://fastiv-rada.gov.ua/7-opryliudnennia-novykh-proektiv-rehuliatornykh-aktiv-dlia-provedennia-obhovoren-za-uchastiu-predstavnykiv-hromadskosti/).

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді від фізичних та юридичних осіб їх об’єднань в місячний термін з дня опублікування проєкту регуляторного акту за адресою: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1 – каб.111 – 04565 6-02-14 (відділ звернення громадян – для фіз.осіб), каб. 306 – 04565 6-13-95 (загальний відділ – для юр.осіб).

 

 

29.11.2024  року

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради

«Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них»

 

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

 

Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає у збалансуванні інтересів органів місцевого самоврядування та користувачів послуг по обслуговуванню торгівельних місць, а також у забезпеченні якісних послуг для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють свою діяльність на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади та встановленні економічно обґрунтованих тарифів відповідно до вимог чинного законодавства на послуги по обслуговуванню торговельних місць на ярмарках.

Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради підготовлений з дотримання вимог діючого законодавства щодо державного регулювання цін на послуги, що надаються ринками з продажу продовольчих та непродовольчих товарів.

До виконавчого комітету Фастівської міської ради надходять звернення від суб’єктів господарювання щодо виділення площі під ярмарки на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади та надання можливості здійснювати господарську діяльність, а саме продаж продовольчих та непродовольчих товарів. Так як на даний час відсутні ярмарки за зазначеними старостинськими округами, з метою організації та створення рівних, конкурентоспроможних можливостей для усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність, з метою упорядкування відносин та усунення порушень чинного законодавства (як наприклад торгівля в невстановлених місцях), виникла необхідність створити ярмарки на території старостинських округів та встановити економічно обґрунтовані тарифи вартості обслуговування торгівельної площі на ярмарках.

Для можливості встановлення розміру плати за утримання у належному стані торгових місць та надання в оренду торгових площ у відповідність до вимог законодавства прийнято рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради                             від 21.10.2024 №557 «Про визначення місць для здійснення ярмаркової торгівлі на території Фастівської міської територіальної громади», яким зокрема визначено місця для здійснення ярмаркової торгівлі на території Фастівської міської територіальної громади для комунального підприємства Фастівської міської ради «Борівський комбінат комунальних підприємств», а також розроблено регуляторний акт щодо встановлення тарифу вартості 1м² за участь в торгівлі на ярмарку.

Відсутність місць для здійснення законної торгівлі та відсутність встановлених тарифів створює перешкоди для діяльності усіх суб`єктів господарювання та для подальшого розвитку, удосконалення умов для здійснення торгівельної діяльності, а саме: благоустрою прилеглої до ярмарків земельної ділянки, створення сприятливих умов для торгівлі та інше.

У розрахунку на послуги з організації торгівлі на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади пропонується тариф за 1м² – 6,09 грн.

Прийняття даного регуляторного акту призведе до впорядкування тарифної політики КП ФМР «Борівський ККП».

Враховуючи вищевикладене, з метою стабілізації ситуації на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади, організації та створення рівних, конкурентноспроможних можливостей для усіх суб’єктів господарювання, які бажають здійснювати торгівельну діяльність на ярмарках, з метою упорядкування відносин та усунення порушень чинного законодавства, виникла необхідність встановлення тарифів вартості обслуговування торгівельного місця на ярмарках.

Розгляд та затвердження тарифів проводиться у відповідності до рівня витрат і доходів по кожному виду послуг. Враховуючи складну економічну ситуацію, при розрахунку нових тарифів включені мінімально необхідні витрати підприємства.

Прийняття даного регуляторного акту призводить до впорядкування тарифної політики підприємства, дозволить сформувати прозорі, чіткі та зрозумілі правила поведінки суб’єктів підприємницької діяльності та споживачів на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни +  
Держава +  
Суб’єкти господарювання, +  
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* +  

 

  1. Цілі державного регулювання

 

Проект про затвердження тарифу вартості 1 кв. м за здійснення ярмаркової торгівлі на території Фастівської міської територіальної громади для комунального підприємства Фастівської міської ради «Борівський комбінат комунальних підприємств» розроблено з наступними основними цілями:

  1. Забезпечити якісне і в повному обсязі надання послуг населенню та суб’єктам господарювання.
  2. Встановити економічно обґрунтовані тарифи вартості обслуговування торгівельного місця за участь у торгівлі на ярмарках на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади, у відповідності до вимог чинного законодавства України.
  3. Реалізація державної політики ціноутворення на послуги з обслуговування торгівельного місця на ярмарках КП ФМР «Борівський ККП».
  4. Недопущення необґрунтованого зростання вартості вказаних послуг.
  5. Відкритість та прозорість структури тарифів до споживачів.
  6. Збільшення доходів міського бюджету.
  7. Забезпечити своєчасну оплату підприємством та підприємцями податків та зборів.

 

  • Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу

 

Під час розробки проекту «Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них», було розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

  1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутність рішення про встановлення тарифу вартості 1 кв. м за здійснення ярмаркової торгівлі на території Фастівської міської територіальної громади для комунального підприємства Фастівської міської ради «Борівський комбінат комунальних підприємств» порушує дію чинного законодавства.

Відсутність обґрунтованих економічних тарифів не забезпечує стабільну діяльність суб’єктів підприємницької діяльності, адже це провокує здійснювати торгівельну діяльність з порушенням чинного законодавства (як наприклад торгівля в невстановлених місцях).

 

Враховуючи вказане, необхідно відмовитись від такої альтернативи.

Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

Рішення забезпечує досягнення цілей державного регулювання та відповідає принципам державної регуляторної політики.

У рішенні встановлено економічно обґрунтовані тарифи на послуги КП ФМР «Борівський ККП», відповідно до вимог чинного законодавства що надасть змогу підприємству належним чином забезпечити надання послуг у повному обсязі

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні Відсутні
Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

Зміцнення довіри до влади за рахунок прозорості дій та встановлення економічно обґрунтованого розміру плати за обслуговування торгівельної площі на ярмарках. Реалізація державної політики у сфері ціноутворення та регулювання цін, виконання повноважень щодо встановлення й узгодження тарифів. Витрати робочого часу, пов’язані з підготовкою регуляторного акта та виконанням його вимог

 

Витрати на адміністрування регулювання (за рік)

– 1 440,00 грн.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні Відсутні
Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

Отримання кращого рівня обслуговування.

Забезпечення громадян, які користуються послугами ярмарків, якісними послугами за економічно-обгрунтованими тарифами

Затрати часу на вивчення даного регуляторного акту.

Матеріальні витрати не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом*
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць 10
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків 100

*Регулювання стосується суб’єктів МСБ, які користуються та матимуть намір користуватися послугами КП ФМР «Борівський ККП». Кількість суб’єктів МСБ, які планують користуватися послугами КП ФМР «Борівський ККП» на даний час невідома. Тому до розрахунку взято кількість суб’єктів, які потенційно можуть користуватись послугами КП ФМР «Борівський ККП».

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні Відсутні
Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

Забезпечення якісного надання послуг, з належними умовами для здійснення підприємницької діяльності на ярмарках Витрати суб’єктів господарювання на виконання запланованого регулювання.

Оплата послуг КП ФМР «Борівський ККП» за економічно обґрунтованими тарифами.

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання – 810 103,50грн.

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за 4-бальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

1 Не відповідає нормам діючого законодавства

Проблема продовжує існувати

Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

3 Ця альтернатива забезпечує досягнення цілей державного регулювання та майже повною мірою дозволяє

вирішити проблему.

Враховуючи, довготривалість процедури затвердження

тарифів та відсутність можливості швидко змінювати розмір тарифу, альтернативі присвоюється бал «3»

 

Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Відсутні Відсутні Проблема продовжує існувати
Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

Реалізація державної політики у сфері ціноутворення та регулювання цін. Забезпечення якісного надання послуг за економічно-обгрунтованими тарифами Помірні додаткові витрати за рахунок зростання вартості наданих послуг.

Відсутність можливості швидко змінювати розмір плати за послуги.

 

Розрахунок витрат (за рік):

– для суб’єктів господарської діяльності -– середня величина сплати за надані послуги 10 СГД – 810 103,50 грн.

 

Для КП ФМР «Борівський ККП»  – 1 440,00 грн.

Найважливіші аспекти проблеми буде вирішено.

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті майже повною мірою

 

Таким чином, порівнявши вигоди і витрати, що виникають внаслідок впровадження регуляторного акта, маємо загальний позитивний соціально-економічний ефект та робимо висновок про доцільність введення вартості послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП», що дозволить впорядкувати торгівельну діяльність на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади та здійснення суб’єктами господарювання торгівельної діяльності без порушення чинного законодавства (як наприклад незаконна торгівля в невстановлених місцях).

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/

причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Альтернатива 1

Відсутність регулювання

Не відповідає нормам діючого законодавства Х
Альтернатива 2

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта – встановлення тарифу на послуги

Єдина можлива альтернатива:

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання та майже повною мірою відповідає потребам у вирішенні проблеми

Головним зовнішнім чинником, який вплине на дію регуляторного акта, є зміни в чинному законодавстві України та стан господарських відносин у громаді.

Неможливість швидко змінювати розмір плати за послуги у разі зростання складових собівартості тарифу.

Незалежні від господарської діяльності підприємства причини, зокрема, зростання заробітної плати, комунальних послуг, електроенергії, тощо.

При внесенні змін до норм чинного законодавства або прийнятті нових, буде проведено моніторинг оцінки таких чинників та внесені відповідно зміни чи доповнення до регуляторного акта

 

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить впорядкувати торгівельну діяльність на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади.

Затвердження цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня його прийняття.

На підставі вищевикладеного можна дійти висновку, що прийняття даного регуляторного акту забезпечує досягнення цілей державного регулювання та відповідає принципам державної регуляторної політики.

У ньому встановлено економічно обґрунтовані тарифи на послуги КП ФМР «Борівський ККП», відповідно до вимог чинного законодавства, що надасть змогу підприємству належним чином забезпечити надання послуг у повному обсязі.

 

  1. V. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

 

Проблеми, якими обумовлено необхідність прийняття запропонованого нормативно-правового акта, вирішуються шляхом його запровадження. Внаслідок прийняття регуляторного акта, запроваджується детальний і прозорий механізм визначення та встановлення економічно обґрунтованого розміру за послуги підприємства. В зв’язку з відсутністю єдиної методики визначення вартості послуг ярмарків, основою для визначення розміру плати за обслуговування торгівельної площі на ярмарках в належному стані є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім наданням цих послуг. Зазначені розрахунки проводились у відповідності до положень (стандартів) бухгалтерського обліку.

Прийняття даного регуляторного акту забезпечить ефективну господарську діяльність КП ФМР «Борівський ККП», покращення якості наданих послуг населенню та суб’єктам господарювання, встановить економічно обґрунтовані тарифи з обслуговування торгівельного місця на ярмарках на території Борівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського, Оленівського старостинських округів Фастівської міської територіальної громади, забезпечить своєчасну сплату податків та зборів до місцевого бюджету.

Таким чином, даний регуляторний акт містить економічно обґрунтовані тарифи на послуги КП ФМР «Борівський ККП», що позитивно вплине на роботу підприємства та покращення якості послуг в цілому.

Організаційні заходи для впровадження регулювання:

  1. Проведення детального аналізу витрат на окремі види послуг, що надаються підприємством.
  2. Розробка калькуляцій на послуги з обслуговування торговельного місця на ярмарках враховуючи витрати, що склалися на цей час окремо по кожному виду послуг.
  3. Винечення на розгляд засідання виконавчого комітету Фастівської міської ради та затвердження регуляторного акта «Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них».
  4. Оприлюднення вартості послуг по обслуговуванню торгівельних місць на ярмарках в установленому порядку.

 

  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%.

Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (додаток 1 до Аналізу регуляторного впливу Тест малого підприємництва).

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Початок впровадження регуляторного акта з дати його прийняття. Термін дії запропонованого регуляторного акта невизначений або до внесення змін до законодавства України, прийняття нових нормативних актів. У разі потреби, до цього регуляторного акту вноситимуться зміни.

 

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується встановити такі статистичні показники:

Показники результативності 2022 р. 2023 р. 9 міс.

2024 р.

2025 р.

прогноз***

1 Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб) * * * 10
2 Надходження від сплати тарифу вартості 1м² за участь в торгівлі на ярмарку, грн. * * * 810 103,50
3 Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн./год.)** * * * 72,00/1,5
4 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,% * * * 100%

* Дані відсутні у зв’язку із відсутністю нормативно-правового акту, яким регулювалось питання щодо сплати тарифів вартості вартості 1м² за участь в торгівлі на ярмарку.

** Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.

*** Прогнозні показники є орієнтовними – очікується, що суб’єкти господарювання будуть щоденно на постійній основі здійснювати господарську діяльність на ярмарках.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Базове відстеження проведене на стадії розробки проекту регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності буде проведено через рік після набуття чинності регуляторним актом.

Періодичні відстеження – кожні три роки після прийняття регуляторного акта.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний.

Вид даних – статистичні дані, опитування.

Цільові групи осіб, що обиратимуться для участі у відповідному опитуванні –  суб’єкти господарювання – заявники на отримання дозволу.

 

Додаток 1

до аналізу регуляторного впливу

 

ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

 

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 вересня 2024 року по 01 жовтня 2024 року.

 

№ п/п Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
1 Телефонні консультації 5

 

Роз’яснено підприємцям розрахунок тарифу вартості обслуговування торгівельної площі на ярмарках.

Уточнення інформації щодо витрат суб’єкта господарювання на виконання вимог регулювання

2 Робочі зустрічі 1 Роз’яснено підприємцям про необхідність затвердження тарифів вартості обслуговування торгівельного місця на ярмарках
3 Особисті зустрічі з окремими суб’єктами малого підприємництва 2 При зустрічах було роз’яснено тарифи вартості обслуговування торгівельного місця на ярмарках

 

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 10 (одиниця), у тому числі  мікропідприємництва;

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків).

Примітка: Регулювання стосується суб’єктів МСБ, які матимуть намір користуватися послугами КП ФМР «Борівський ККП», кількість таких суб’єктів МСБ невідома. Тому до розрахунку взято кількість суб’єктів, які потенційно можуть користуватись послугами КП ФМР «Борівський ККП», та звертались із заявами щодо розміщення торгових точок на ярмарках.

 

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

№ п/п Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за
п’ять років
1 Витрати пов’язані з оплатою за надані КП ФМР «Борівський ККП» послуги

Формула:

Орієнтовний розрахунок витрат = Пз х Т х Д, де

Пз – середня торгівельна площа на ярмарку на одного суб’єкта господарювання, який користується послугами підприємства, (кв.м);

Т – тариф вартості 1м² за обслуговування торгівельного місця за один день, грн.

Д- кількість робочих днів у році

Примітка. Розрахунок витрат (за перший рік регулювання, за наступний рік та за п’ять років сумарно)  – середня величина сплати за надані послуги на одного суб’єкта господарської діяльності

Розрахунково: 12,65 м2 (усереднений показник загальної торгівельної площі на ярмарку) х 20,46 грн. (тариф за надані послуги) х 313 днів = 81 010,35 грн.

24 113,05

81 010,35

24 113,05

81 010,35

120 565,25

405 051,75

2 Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 10
3 Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х  кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 1 Х рядок 2)

810 103,50 810 103,50 4 050 517,50
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
4 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

*(зп. 8000 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 167, вартість 1 год. = 48,00 грн.)

*(зп. 8000 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 167 (квітень 2024), вартість 1 год. = 48,00 грн.)

48,00

(1,0 год. * 40,80)

48,00 240,00
5 Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

0 0 0
6 Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

0 0 0
7 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

8 Інші процедури (уточнити)

укладання договору про пайову участь (витрати часу = 0,5 год.  на укладання договору; ср. зарплата відп. особи 8000 грн/місяць, 1 год. = 48,00 грн.

Формула 0,5 год.*48,00 грн. = 24,00 грн.)

24,00

 

(0,5 год.

*48,00)

24,00

 

120,00
9 Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 4 +5 +6 + 7 +8)

72,00 72,00 360,00
10 Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 10
11 Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 9 Х рядок 10)

720,00 720,00 3 600,00

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів

малого підприємництва

Підприємство, для якого здійснюється розрахунок вартості регулювання:

Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Борівський ККП»

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв Планові витрати часу на процедуру Вартість часу співробітника підприємства (заробітна плата) Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта Оцінка кількості

суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1.            надання консультаційних послуг суб’єкту;

2.            прийняття та опрацювання  звернення замовника про укладення договору про надання послуг;

3.            укладання договору про надання послуг.

(середня зп. 8000 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 167, вартість 1 год. = 48,00 грн.)

1

 

48,00 1

(процедури:

Розраховує обсяг та оформлює договір)

10 480,00
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання,

що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

–            камеральні
–            виїзні 1 48,00 4 10 480,00
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акту про порушення вимог регулювання
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
6. Підготовка звітності за результатами регулювання 1 48,00 4 10 480,00
7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
Разом за рік Х Х Х Х 1 440,00
Сумарно за п’ять років Х Х Х Х 7 200,00

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

№ п/п Показник Перший рік регулювання (стартовий), грн. За п’ять років, грн.
1 Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання 810 103,50 4 050 517,50
2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування 720,00 3 600,00
3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання (1+2) 810 823,50 4 054 117,50
4 Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва 1 440,00 7 200,00
5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (3+4) 812 263,50 4 061 317,50

 

 

 

В.о.директора

КП ФМР «Борівський ККП»                                           Павло ЧАСТУХІН

 

ЗВІТ ПРО БАЗОВЕ ВІДСТЕЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради 

«Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них»

 

Виконавець заходів з відстеженняКП ФМР «Борівський ККП».

 

Мета прийняття акта – реалізація державної політики ціноутворення на послуги з обслуговування торгівельного місця на ярмарках КП ФМР «Борівський ККП» та недопущення не обґрунтованого зростання вартості вказаних послуг.

 

Строк виконання заходів з відстеження – 5 днів (07.10.2024-11.10.2024)

 

Тип відстеження –  базовий

 

Метод одержання результатів відстеження Статистичний метод.  Моніторинг показників ефективності дії регуляторного акту.

 

Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення фінансово-економічних показників згідно аналізу фактичних витрат з урахуванням економічних умов сьогодення.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних. Дані про результативність отримуються шляхом накопичення протягом року інформації про кількість платників послуг, розміри надходження від сплати тарифу вартості 1м² за участь в торгівлі на ярмарку пов`язаних із дією акта.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності:

 

Показники результативності 2022 р. 2023 р. 9 міс.

2024 р.

1 Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб) * * *
2 Надходження від сплати тарифу вартості 1м² за участь в торгівлі на ярмарку,грн.      
3 Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн./год.)** * * *
4 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,% * * *

* Дані відсутні у зв’язку із відсутністю нормативно-правового акту, яким регулювалось питання щодо сплати тарифів вартості вартості 1м² за участь в торгівлі на ярмарку.

** Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Із затвердженням тарифів КП ФМР «Борівський ККП» забезпечить реалізацію державної політики ціноутворення на послугу з обслуговування торгових місць на ярмарках, збільшить надходження до місцевого бюджету, створить рівні конкурентоспроможні можливості для усіх суб`єктів  господарювання, які здійснюють торгівельну діяльність з метою упорядкування відносин та усунень порушення чинного законодавства. Оптимальним варіантом вирішення проблеми є встановлення економічно обґрунтованих тарифів. Як результат очікується збільшення реалізації з даного виду послуг і поліпшення фінансового стану підприємства.

Рекомендовано даний проект регуляторного акта винести на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

 

 

В.о.директора

КП ФМР «Борівський ККП»                                           Павло ЧАСТУХІН

 

 

 

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

_______________                                  м.Фастів                                        №_____

 

 

Про затвердження платних послуг,

які надаються КП ФМР «Борівський ККП»

та тарифів на них

 

Розглянувши подання КП ФМР «Борівський ККП» від «     » __________ №_____ «Про затвердження платних послуг, які надаються КП ФМР «Борівський ККП» та тарифів на них», керуючись ст. 4, 7, 8, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та пп. 2 п. а ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

 

  1. З «___» _________ 2024 р. затвердити тариф для здійснення ярмаркової торгівлі на території Фастівської міської територіальної громади для комунального підприємства Фастівської міської ради «Борівський комбінат комунальних підприємств», згідно додатку в розмірі 20,46 грн. за 1м² за один робочий день.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКХ.

 

 

 

Міський голова                                                             Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого

комітету міської ради

№_____________________

від «____» _________ 2024р.

 

 

Тариф (калькуляція)

вартості 1 кв. м за здійснення ярмаркової торгівлі на території Фастівської міської територіальної громади для комунального підприємства Фастівської міської ради «Борівський комбінат комунальних підприємств», за один робочий день,

станом на “    ”                         2024 року

 

№ п/п Елементи витрат Собівартість (12,6458*50*313)м.кв. Собівартість         1 кв.м
1 Загальновиробничі витрати 951 058,32 4,81
1.1. Заробітна плата 779 556,00 3,94
1.2. Відрахування на соціальні заходи 171 502,32 0,87
2 Адміністративні витрати 297 758,80 1,50
3 Вивіз твердих побутових відходів 431 436,76 2,18
4  Інші витрати 371 240,00 1,88
5 Амортизація 198 248 1,00
      0,00
  Всього витрати 2 249 741,88 11,37
  Рентабельність 50% 1 124 870,94 5,68
  ВСЬОГО без ПДВ 3 374 612,82 17,05
  ПДВ 20% 674 922,56 3,41
  РАЗОМ З ПДВ 4 049 535,38 20,46
  Вартість 1 кв.м.   20,46

 

 

Головний бухгалтер

КП ФМР «Борівський ККП»                                   Ольга ТАРАСОВА

 

Керуючий справами                                                  Леся ТХОРЖЕВСЬКА

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ