Проєкт регуляторного акту «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»
- 04.03.2025
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 04.03.2025 року оприлюднюється проєкт регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Фастівської міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ».
Даний проєкт розроблений з метою приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства, стабілізації фінансового стану та беззбиткової роботи підприємства, поліпшення якості та скорочення термінів надання послуг, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації».
Проєкт регуляторного акта та відповідний АРВ оприлюднено на офіційному сайті міської ради та її виконавчих органів в розділі «ЕКОНОМІКА / Регуляторна політика / 7. Оприлюднення нових проєктів регуляторних актів для проведення обговорень за участю представників громадськості» (http://fastiv-rada.gov.ua/7-opryliudnennia-novykh-proektiv-rehuliatornykh-aktiv-dlia-provedennia-obhovoren-za-uchastiu-predstavnykiv-hromadskosti/).
Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді від фізичних та юридичних осіб в місячний термін з дня опублікування проєкту регуляторного акту за адресою: 08500, м.Фастів, пл.Соборна,1 – тел. 04565 6-02-11 (КП ФМР «Фастівське БТІ»), каб.111 – 04565 6-02-14 (відділ звернення громадян), каб. 306 – 04565 6-13-95 (загальний відділ).
04.03.2025 року
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»»
- Визначення проблеми
Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації» виконує роботи і послуги з технічної інвентаризації, оцінки об’єктів нерухомого майна, що знаходяться у власності фізичних і юридичних осіб, всіх видів землевпорядних робіт і надає довідки та всю необхідну інформацію, що є в наявності архіву підприємства відповідно до Статуту.
Послуги, що надаються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації» платні, розмір яких визначається підприємством самостійно, виходячи з розрахункової вартості однієї нормо-години на виконання робіт з урахуванням рентабельності та норм часу, визначених згідно «Збірника норм часу на роботи, що виконуються суб’єктами господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна», затверджених Наказом державного комітету будівництва, архітектури і житлової політики України від 21.11.2003р. №198 (із змінами і доповненнями).
Діюча вартість однієї нормо-години на послуги, які надаються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації» була затверджена рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради № 499 від 29.10.2018 року. На сьогоднішній день минула вартість нормо-години не відповідає фактичній собівартості в результаті підвищення тарифів на енергоносії, природній газ, що використовується взимку для опалення, паливно-мастильні матеріали, канцелярські та інші товари; оренду та послуги сторонніх організацій.
Для стабілізації стану і недопущення істотного зростання тарифів, комунальне підприємство постійно контролювало розмір витрат. Але в даний час зростання мінімальної заробітної плати, а відповідно збільшення нарахування на фонд заробітної плати, зростання тарифів на електричну енергію, природній газ, що використовується взимку для опалення, вартості матеріальних витрат, картриджів, виготовлення бланків, вартості послуг сторонніх організацій подорожчало в середньому в 3 рази. На даний час підприємство вичерпало всі можливі ресурси щодо економії витрат.
Діючий розмір вартості однієї нормо-години на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації» в подальшому може стати збитковим, тому потрібно своєчасно відреагувати і підвищити тарифи, але в той же час потрібно залишитися конкурентноспроможними на ринку нерухомості.
Цей регуляторний акт приймається для розв’язання проблеми приведення тарифів на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації», у відповідність принципам державної регуляторної політики.
Основними групами, на які визначена проблема справляє вплив, є:
Групи | Так | Ні |
Громадяни | + | |
Держава | + | |
Суб’єкти господарювання | + | |
в тому числі суб’єкти малого підприємництва | + |
- Цілі державного регулювання
Основними цілями прийняття даного регуляторного акту є:
- приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства;
- стабілізація фінансового стану та беззбиткова робота підприємства;
- поліпшення якості та скорочення термінів надання послуг, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації»;
- збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів від сплачених підприємством податків та соціальних внесків;
- можливість модернізації та комп’ютеризації виробництва, економічного розвитку підприємства;
- поліпшення умов роботи виробничого персоналу підприємства та соціально-матеріального забезпечення.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Залишити без змін вартість 1 нормо-години – 156,00 грн (з ПДВ), що встановлена рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради |
Альтернатива 2 | Встановити нову вартість 1 нормо-години – 385,03 грн (з ПДВ) рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради. |
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1.
Залишити вартість 1 нормо-години без змін |
Відсутні | Підприємство може збанкрутіти і громадяни, що працюють на цьому підприємстві можуть позбавитись своїх робочих місць. |
Альтернатива 2.
Встановити нову вартість 1 нормо-години |
Запропонована вартість однієї нормо-години встановить тариф на роботи та послуги на беззбитковому рівні, що призведе до більшого та стабільного рівня сплати відрахувань до державного та місцевого бюджетів, Пенсійного та інших соціальних фондів. | Відсутні |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1.
Залишити вартість 1 нормо-години без змін |
Вартість робіт та послуг залишиться на тому самому рівні. | Збереження існуючої вартості 1 нормо-години матиме негативний вплив на якість надання послуг з інвентаризації об’єктів нерухомого майна та інших послуг, що надаються КП «Фастівське БТІ» або зовсім унеможливить надання таких послуг у разі банкрутства підприємства. |
Альтернатива 2. Встановити нову вартість 1 нормо-години | Підвищиться якість та скоротяться терміни надання послуг КП «Фастівське БТІ», оскільки підприємство матиме змогу надавати послуги оновленими вимірювальними пристроями та за допомогою комп’ютеризованих систем. | У зв’язку з підвищенням тарифу споживачі послуг з інвентаризації нерухомого майна зазнають додаткових витрат
Витрати за 1 нормо-годину виконуваних робіт (послуг) збільшаться у 2,4 рази |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць | * | * | * | 18 | 18 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | * | * | * | 100% | 100% |
*Примітка: Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання взято відповідно до даних Фастівського бюро технічної інвентаризації щодо юридичних осіб, які користувались послугами.
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1.
Залишити вартість 1 нормо-години без змін |
Вартість робіт та послуг залишиться на тому самому рівні | Погіршення якості надання послуг підприємством, збиткова робота підприємства, скорочення робочих місць, банкрутство підприємства. |
Альтернатива 2. Встановити нову вартість 1 нормо-години | В результаті прийняття нової вартості 1 нормо-години на роботи та послуги фінансовий стан стабілізується, підприємство буде платоспроможним. Поліпшення умов роботи виробничого персоналу, модернізація виробництва та підвищення конкурентоспроможності. | Збільшення витрат на отримання послуг підприємства. |
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1.
Залишити вартість 1 нормо-години без змін |
1 | При прийнятті даної альтернативи проблема, яку передбачається розв’язати, продовжуватиме існувати |
Альтернатива 2. Встановити нову вартість 1 нормо-години | 3 | При прийнятті даної альтернативи важливі аспекти проблеми існувати не будуть |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу |
Альтернатива 2. Встановити нову вартість 1 нормо-години | Встановлення вартості однієї нормо-години в економічно обґрунтованому розмірі на ринку послуг з інвентаризації об’єктів нерухомого майна, забезпечення стабільного та якісного рівня надання послуг, збереження робочих місць та збільшення відрахувань до бюджетів та соціальних фондів. | Підвищення витрат на роботи та послуги в межах чинного законодавства та з урахуванням норм витрат на їх проведення. | При прийнятті даної альтернативи важливі аспекти проблеми існувати не будуть |
Альтернатива 1.
Залишити вартість 1 нормо-години без змін |
Збереження рівня вартості послуг та робіт на рівні 2018 року | При прийнятті даної альтернативи не буде забезпечено ефективне та безперебійне надання послуг та виконання робіт з інвентаризації об’єктів нерухомого майна. | При прийнятті даної альтернативи проблема, яку передбачається розв’язати, продовжуватиме існувати. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 2. Встановити нову вартість 1 нормо-години | Дана альтернатива є економічно обґрунтованою, дає змогу КП «Фастівське БТІ» забезпечити ефективне та безперебійне надання послуг та виконання робіт громадянам в повному обсязі відповідно до потреб. | Зміна собівартості робіт та послуг з економічних причин (інфляційні впливи, збільшення мінімальної заробітної плати, збільшення прожиткового мінімуму,як розрахункової величини в штатному розкладі). У разі зміни з об’єктивних причин собівартості послуг, встановлену вартість 1 нормо-години буде переглянуто. |
Альтернатива 1.
Залишити вартість 1 нормо-години без змін |
Дана альтернатива не є прийнятною, оскільки діюча вартість 1 нормо-години не відповідає фактичним витратам підприємства на даний час та не дає підприємству ефективно та безперервно надавати послуги. | Відсутність спроможності у наданні послуг з інвентаризації об’єктів нерухомого майна КП «Фастівське БТІ» при збільшенні собівартості послуг з економічних причин |
- Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Встановлення нової вартості 1-ї нормо-години на роботи та послуги дозволить у повному обсязі відшкодовувати витрати підприємства з надання послуг та забезпечити рентабельну роботу комунальному підприємству «Фастівське бюро технічної інвентаризації», якісно та ефективно обслуговувати замовників. Враховуючи, що запропонована вартість 1-ї нормо-години на роботи та послуги регулюється за допомогою даного регуляторного акту, це дозволить перешкоджати необґрунтованому підвищенню цін на послуги комунального підприємства «Фастівське бюро технічної інвентаризації», своєчасно оцінювати та вносити відповідні зміни до даного рішення з метою створення сприятливих умов для замовників.
Застосування економічно обґрунтованої вартості 1-ї нормо-години сприятиме захисту населення та суб’єктів господарювання від монопольних проявів на ринку послуг, недопущенню безпідставного зростання тарифів та здійсненню контролю за правильністю їх формування.
- Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%.
Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (додаток 1 до Аналізу регуляторного впливу Тест малого підприємництва).
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Початок впровадження регуляторного акта з дати його прийняття.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні та змін розмірів витрат у складі собівартості 1-ї нормо-години на роботи та послуги. Якщо такі зміни призведуть до суттєвого підвищення вартості 1-ї нормо-години на послуги, що виконуються комунальним підприємством «Фастівське бюро технічної інвентаризації», буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акту або прийняття нового акту в установленому порядку.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акту
З метою відстеження результативності даного регуляторного акту визначені наступні показники результативності:
№ | Показники результативності | Очікувані показники за 1 рік регулювання | Очікувані показники за 3 роки регулювання |
1 | Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія данного регуляторного акту, (осіб) | 20 | 20 |
2 | Кількість замовлень на проведення технічної інвентаризації та виготовлення документації по всім видам землевпорядних робіт для юридичних осіб (тис. грн.) | 49,6 | 49,6 |
3 | Обсяг робіт по технічній інвентаризації об’єктів нерухомого майна, виготовленню архівних довідок (тис.грн.) | 2,0 | 2,0 |
4 | Надходження від сплати за інвентаризацію нерухомого майна (тис.грн.) | 188,7 | 188,7 |
5 | Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн./год.)* | 48,00/1 | ** |
6 | Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта,% | 100% | 100% |
* Норма робочого часу на 2024 рік при 40-годинному робочому тижні становить 2096 годин. При розрахунку використовується мінімальний розмір заробітної плати, яка з 01.04.2024 року становить: 8000,00 грн. та 48,00 грн. у погодинному розмірі (Закон України «Про Державний бюджет на 2024 рік» № 3460-IX від 09.11.2023 року)
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаний з виконанням вимог акта, може бути змінений, якщо зміниться розмір мінімальної заробітної плати.
** Прогнозні показники є орієнтовними – очікується, що суб’єкти господарювання будуть звертатись за отриманням послуги з інвентаризації нерухомого майна до КП ФМР «Фастівське БТІ»
- Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.
Періодичне відстеження результативності буде здійснюватись раз на 3 роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.
При проведенні відстеження результативності даного акта буде проаналізовано дані бухгалтерського і податкового обліку, статистична звітність.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Директор КП ФМР
«Фастівське БТІ» Людмила УШАКОВА
Додаток 1
до Аналізу регуляторного впливу
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
- Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 січня 2025 року по 01 лютого 2025 року.
№ п/п | Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) | Кількість
учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1 | Телефонні консультації | 5 | Доведення до відома власників об’єктів нерухомості обґрунтування необхідності перегляду вартості 1 нормо-години на послуги з технічної інвентаризації, які надає КП ФМР «Фастівське БТІ».
Уточнення інформації щодо витрат суб’єкта господарювання на виконання вимог регулювання |
2 | Робочі зустрічі | 1 | Роз’яснено підприємцям про необхідність затвердження оновлених тарифів на інвентаризацію нерухомого майна |
3 | Особисті зустрічі з окремими суб’єктами малого підприємництва | 2 | При зустрічах було роз’яснено, що запланована зміна тарифів на інвентаризацію нерухомого майна у 2025 році |
- Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 18 (одиниць), у тому числі малого підприємництва – 0 (одиниць) та мікропідприємництва 18 (одиниць);
питома вага фізичних фізичних-осіб підприємців, суб’єктів господарювання малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100% (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
- Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер | Найменування оцінки | У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за п’ять років |
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | ||||
1. | Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) | – | – | – |
2. | Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування | – | – | – |
3. | Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали) | – | – | – |
4. | Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) | – | – | – |
5. | Інші процедури (уточнити) Витрати на оплату послуг БТІ, що виникатимуть у суб’єктів малого підприємництва, у зв’язку з підвищенням вартості 1 нормо-години.
385,03 грн х 30 н/год. (середня тривалість виходячи з факту 2024 року – 1 замовлення на 30 нормо-годин) = 11 550,90 грн. |
11 550,90 | – | 57 754,50 |
6. | Разом, гривень
Формула:(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
11 550,90 | – | 57 754,50 |
7. | Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 18 | – | 18 |
8. | Сумарно, гривень | 207916,20 | – | 1 039 581,00 |
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | ||||
9. | Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм *(зп. 8000 грн. на міс., сер. кільк. роб год. за місяць — 167, вартість 1 год. = 48,00 грн.) |
48,00
(1,0 год.) |
48,00 | 240,00 |
10. | Процедури організації виконання вимог регулювання | – | – | – |
11. | Процедури офіційного звітування | – | – | – |
12. | Процедури щодо забезпечення процесу перевірок | – | – | – |
13. | Інші процедури (уточнити) | – | – | – |
14. | Разом, гривень
Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
48,00 | 48,00 | 240,00 |
15. | Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 18 | 18 | 18 |
16. | Сумарно, гривень | 864,00 | 864,00 | 4 320,00 |
Виконання адміністративних процедур не потребує бюджетних витрат. |
- Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№з/п | Показник | Перший рік регулювання (стартовий) | За п’ять років |
1 | Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн. | 207 916,20 | 1 039 581,00 |
2 | Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | 864,00 | 4 320,00 |
3 | Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання | 208 780,20 | 1 043 901,00 |
4 | Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва | 0 | 0 |
5 | Сумарні витрати на виконання за планового регулювання | 208 780,20 | 1 043 901,00 |
- Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.
На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік та за наступні 5 років) можна припустити, що витрати будуть включені до собівартості послуг, тому зазначене регулювання не потребує розроблення коригуючих заходів.
Витрати на запровадження державного регулювання розраховані за інформацією КП ФМР «Фастівське БТІ».
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Директор КП ФМР
«Фастівське БТІ» Людмила УШАКОВА
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту
проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»»
Виконавець заходів з відстеження – Комунальне підприємство Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації».
Мета прийняття акту: Проект рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»» розроблено з метою приведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства; стабілізації фінансового стану та беззбиткової роботи підприємства; збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів від сплачених підприємством податків та соціальних внесків; можливість модернізації та комп’ютеризації виробництва, економічного розвитку підприємства; поліпшення умов роботи виробничого персоналу підприємства та соціально-матеріального забезпечення.
Строк виконання заходів з відстеження – 5 днів (04.11.24 – 08.11.24 рр.).
Тип відстеження – базове.
Метод одержання результатів відстеження результативності – аналіз статистичних даних.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
№ | Показники результативності | 2022 | 2023 | 2024 |
1 | Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (шт.) | 9 | 19 | 20 |
2 | Кількість замовлень на проведення технічної інвентаризації та виготовлення документації по всім видам землевпорядних робіт, тис. шт. | – | 10,1 | 49,6 |
3 | Обсяг робіт повиготовленню архівних довідок до нотаріуса, тис.грн. | 0,35 | 1,4 | 2,0 |
4 | Надходження від сплати за інвентаризацію нерухомого майна, тис.грн. | 40,7 | 132,5 | 188,7 |
5 | Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язані з виконанням вимог акта (грн./год.)* | – | – | – |
6 | Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та громадян міста з основних положень акту, % | 100 | 100 | 100 |
*Примітка: Суб’єкти господарювання не несли ні часових ні грошових витрат для ознайомлення з положеннями регуляторного акту у 2022-2024 роках, так як попереднє рішення було прийнято ще у 2018 році, і тарифи залишались незмінними протягом 6 років.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Позитивним чином на дію регуляторного акту може вплинути підвищення економічного і соціального розвитку, в тому числі підвищення підприємницької активності населення, розвитку ринку нерухомості.
Негативним фактором впливу є зменшення платоспроможності споживачів послуг, що призведе до зменшення обсягів надання послуг і в кінцевому рахунку до повторного підвищення рівня собівартості послуг.
Впровадження проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про встановлення тарифів на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»» не потребує додаткових витрат та коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, а також не потребує додаткових витрат на здійснення контролю та виконанням даного регуляторного акту.
Після впровадження регуляторного акту очікується отримання своєчасних та якісних послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна та збільшення кількості виконаних замовлень.
Встановлення нових тарифів на послуги технічної інвентаризації дозволить стабілізувати фінансово-господарську діяльність підприємства, що в свою чергу надасть можливість підприємствам зменшити збитки та отримати прибуток, за рахунок чого, буде можливо здійснювати розвиток підприємства, поліпшення якості та кількості послуг, що надаються.
У разі прийняття регуляторного акту, виконавчим комітетом Фастівської міської ради буде встановлено тарифи на інвентаризацію нерухомого майна на рівні економічно обґрунтованих витрат, а це, в свою чергу, матиме позитивний вплив на процес стабілізації цінової ситуації на ринку послуг і сприятиме забезпеченню соціальної захищеності населення.
Ступінь досягнення визначених цілей можливо буде відстежити під час проведення повторного та періодичних відстежень.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Директор КП ФМР
«Фастівське БТІ» Людмила УШАКОВА
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_______________ м.Фастів №_____
Про встановлення тарифів
на інвентаризацію нерухомого майна
для Комунального підприємства
Фастівської міської ради «Фастівське БТІ»
З метою забезпечення належного рівня обслуговування населення та юридичних осіб, якісного та ефективного надання послуг іншим замовникам, забезпечення рентабельної і беззбиткової роботи комунального підприємства «Фастівське бюро технічної інвентаризації», відповідно до ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення», згідно з якою Кабінетом Міністрів України визначені повноваження органів виконавчої влади щодо формування, встановлення та застосування цін; відповідно до «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 488, керуючись п. 2 ст. 28, ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Встановити тариф (вартість одної нормо-години у грн. з ПДВ) на інвентаризацію нерухомого майна для Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастівське БТІ» – 385,03 гривень (згідно додатку).
- Комунальному підприємству Фастівської міської ради «Фастівське бюро технічної інвентаризації» проводити розрахунок вартості всіх виконаних робіт (послуг) у відповідності до встановленого тарифу (вартості 1-ої нормо-години у грн. з ПДВ).
- Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 29.10.2018 року № 499.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
вартості 1-ої норми часу на роботи та послуги, що виконуються
КП ФМР «Фастівське БТІ»
- Середня годинна тарифна ставка виконавця за 2024 рік :
20 148,0 * 12 : 3 : 2 086 = 38,63 де:
*6716,0 – середньомісячна тарифна ставка виконавця ;
3 – кількість основних працівників з відрядною формою оплати праці;
2086 – норма тривалості робочого часу на 2024 рік
- Вартість 1-ої години роботи виробничого персоналу БТІ
(грн./год)
№ | Статті калькуляції
|
Виконавець |
1. | Основна зар.плата | 38,63 |
2. | Додаткова зар. плата (30%) | 11,59 |
Разом | 50,22 | |
3. | Нарахування на зар.плату (22 %) | 11,05 |
4. | Загальногосподарські витрати
(123 406,00 :6 716,00 :3 х 38,63) |
236,61 |
5. | СОБІВАРТІСТЬ | 297,88 |
6. | Прибуток (8,7 %)
(11 987,00 : 6 716,0 : 3 х 38,63) |
22,98 |
7. | ОПТОВА ЦІНА | 320,86 |
8. | ПДВ (20%) | 64,17 |
9. | ВІДПУСКНА ЦІНА з ПДВ | 385,03 |
*(6 716,0 х 3 чол) = 20 148,0
Директор комунального
підприємства «Фастівське
бюро технічної інвентаризації» Людмила УШАКОВА
Керуючий справами виконкому Леся ТХОРЖЕВСЬКА