Про затвердження Положення про відділ організації надання адміністративних послуг Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
- 26.01.2021
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення про відділ організації надання адміністративних послуг Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
У зв’язку із входженням відділу організації надання адміністративних послуг в Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради та змінною назви відділу, діючи у відповідності до законів України «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанови Кабінету Міністрів України від № 118 від 20.02.2013 року «Про затвердження Примірного положення центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), керуючись ст.25, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити положення про відділ організації надання адміністративних послуг Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради ( додаток).
- 2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської
ради
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ організації надання адміністративних послуг Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
- Відділ організації надання адміністративних послуг Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі Відділ) – є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, який утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг на відповідній території.
- Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Відділу приймається відповідним рішенням Фастівської міської ради.
- Відділ у своїй діяльності керується Конституцію України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та іншими законодавчими, нормативно-правовими актами та організаційно-розпорядчими документами за напрямом діяльності, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядчими актами міського голови, положенням про Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради, Колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку у виконавчих органах Фастівської міської ради та цим Положенням .
- Основними завданнями Відділу є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
- Відділ забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Відділ, визначається рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
- У Відділі суб’єктам звернень надається вичерпна інформація і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення, районний відділ управління державної міграційної служби України в Київській області, Управління Держгеокадастру у Київській області, відділ державного архітектурно – будівельного контролю, Управління патрульної поліції у Київській області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України та Управління Держпродспоживслужби в Київській області та Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- У Відділі приймаються від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг відділів державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, ведення єдиного демографічного реєстру населення, районного відділу управління державної міграційної служби України в Київській області, Управління Держгеокадастру у Київській області, відділ державного архітектурно – будівельного контролю, Управління патрульної поліції у Київській області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України та Управління Держпродспоживслужби в Київській області та Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради для здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.
- Приміщення Відділу має бути облаштоване інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
- У роботі Відділу беруть участь:
- Фастівська міська рада та її виконавчі органи (на підставі затвердженого переліку адміністративних послуг);
- територіальні органи виконавчої влади (на підставі укладених угод про співпрацю);
- головне управління Держгеокадастру у Київській області (на підставі укладеної угоди про співробітництво);
- головне управління юстиції у Київській області (на підставі укладеної угоди про співробітництво);
- регіональний сервісний центр МВС в Київській області (на підставі укладеного договору про співпрацю);
- державні реєстратори;
- адміністратори ЦНАП.
- Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги звертається до адміністратора Відділу, яка організовує надання адміністративних послуг.
- Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за процедурою, визначеною Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
- Адміністратор має іменну печатку із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Відділу.
- Основними завданнями адміністратора Відділу є:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
- складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
- розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
- Адміністратор Відділу має право:
- безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
- погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
- інформувати начальника Відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
- посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
- порушувати клопотання перед начальником щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Відділу.
- Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
- Начальник відповідно до завдань, покладених на Відділ:
- здійснює керівництво роботою Відділу;
- організовує діяльність Відділу, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Відділу;
- координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
- планує роботу Відділу;
- сприяє створенню належних умов праці у Відділі;
- розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
- може здійснювати функції адміністратора;
- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та цим Положенням.
- Начальник та адміністратори Відділу несуть відповідальність відповідно до посадових інструкцій.
Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені в суді в порядку, встановленому законом.
- Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
- Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Відділ.
Час прийому суб’єктів звернень у Відділі становить не менше як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є обов’язковим для всіх адміністративних послуг, що надаються через Відділ.
Відділ не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Час прийому суб’єктів звернень у Відділі визначається рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
Міський голова М.В.Нетяжук