Про затвердження Положення про Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської радив новій редакції
- 27.01.2021
ПРОЄКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення про Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської радив новій редакції
З метою вдосконалення та поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, а також приведення у відповідність до законів України «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» та до інших норм чинного законодавства України, керуючись ст. 25, п.4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Положення про Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради в новій редакції (додаток).
- Вважати таким, що втратив чинність додаток 1 до рішення Фастівської міської ради № 28-LXXVII-II від 02.06.2020 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів».
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
(нова редакція)
Фастів-2021
- Загальні положення
1.1 Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі Управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Фастівської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги суб’єктам звернення.
1.2. Управління є підконтрольним і підзвітним міській раді, підпорядковується її виконавчому комітету та міському голові.
1.3. Управління безпосередньо підпорядковується керуючому справами відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
1.4. Управління утворюється, реорганізується, ліквідується за рішенням Фастівської міської ради, або в іншому порядку, встановленому законом.
1.5.У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Київської обласної ради, розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
- Мета діяльності Управління
2.1 Основною метою діяльності Управління є створення належних умов для задоволення потреб у сфері надання адміністративних послуг, а також у сфері організації видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру.
- Цілі діяльності Управління
3.1. Забезпечення надання суб’єктам звернення адміністративних послуг та документів дозвільного характеру шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг та дозвільними органами;
3.2. Створення системи надання адміністративних послуг за принципами «єдине вікно» та «прозорий офіс»;
3.3. Здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг.
- Основні завдання Управління
4.1 Реалізація державної політики у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг та ефективної організації видачі документів дозвільного характеру за принципом організації єдності територіальними органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування у найкоротший строк;
4.2. Забезпечення взаємодії виконавчих органів Фастівської міської ради та її структурних підрозділів, а також територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади у сфері надання адміністративних послуг.
4.3. Внесення пропозицій Фастівській міській раді, її виконавчому комітету щодо удосконалення взаємодії виконавчих органів міської ради, місцевих державних органів виконавчої влади у сфері надання адміністративних послуг, спрощення процедур та процесів надання адміністративних послуг, забезпечення необхідного рівня та якості надання адміністративних послуг;
4.4. Здійснення розгляду звернень громадян та прийому громадян з питань надання адміністративних послуг;
4.5.Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру суб’єктам звернень;
4.6. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
4.7. Здійснення контролю за якістю надання адміністративних послуг та дозвільних послуг суб’єктами надання та обгрунтованості відмов у наданні таких послуг;
4.8.Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
4.9. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг;
4.10. Запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі;
4.11. використання сучасних інформаційних технологій з метою доступності замовлення адміністративних послуг в он-лайн режимі;
4.12. Ведення переліку всіх адміністративних послуг;
4.13.Дотримання норм чинного антикорупційного законодавства, уникнення конфліктів інтересів та інших корупційних правопорушень під час взаємодії суб’єктів звернень та адміністративних органів;
5.Повноваження Управління
5.1 При здійснення повноважень Управління зобов’язене:
5.1.1 Забезпечити дотримання прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції України, законодавсті України та інших нормативно-правових актах;
5.1.2. Забезпечити виконання вимог діючого законодавства України щодо конфеденційності персональних даних заявників;
5.1.3. Не допускати у своїй діяльності порушення вимог законодавства України;
5.1.4. Інформувати особисто міського голову у випадках, коли суб’єкти надання адміністративних послуг не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених задач з метою вжиття відповідних заходів.
- Функції Управління
6.1 Організація надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг;
6.1.1 Адміністратор забезпечує:
6.1.1.1. Надання суб’єктам звернення вичерпної інформації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
6.1.1.2. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
6.1.1.3. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг, повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
6.1.1.4. Формування та зберігання справ надання адміністративних послуг;
6.1.1.5. Інформування керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв щодо надання адміністративної послуги;
6.2 Забезпечення у центрі прийому та розгляду заяв суб’єктів господарювання, а також безпосередньо видачу, переоформлення, анулювання документів дозвільного характеру, які видаються відповідними дозвільними органами, видачу дублікатів таких документів.
6.3. Надання суб’єктам звернення вичерпної інформації щодо вимог та порядку реалізації їх прав та законних інтересів в межах повноважень Управління;
6.4 Прийняття та реєстрація звернень громадян та юридичних осіб щодо надання адміністративних послуг, забезпечення суб’єктів звернень бланками заяв/клопотань, надання допомоги при їх заповненні;
6.5. Забезпечення консультативно-роз’яснювальної роботи із суб’єктами звернень з питань надання адміністративних послуг;
6.6.Здійснення контролю за додержанням посадовими особами адміністративних органів термінів розгляду та прийняття рішень щодо предмету звернення/клопотання, дотримання процедур і стандартів надання адміністративних послуг;
6.7.Інформування Фастівської міської ради, її виконавчого комітету та міського голову, суб’єктів надання адміністративних послуг про виявлені порушення термінів розгляду та прийняття рішень щодо предмету звернення/клопотання, дотримання процедур і стандартів надання адміністративних послуг, внесення пропозицій щодо усунення таких порушень та причин їх виникнення;
6.8.Взаємодія із адміністративними органами, іншими підприємствами, установами та організаціями у сфері організації надання, удосконалення та спрощення процедур надання адміністративних послуг;
6.9. Внесення пропозицій міській раді, її виконавчому комітетові та міському голові, щодо удосконалення роботи Департаменту, взаємодії у сфері надання адміністративних послуг, підготовка та внесення на розгляд відповідного органу проектів рішень з вказаних питань;
6.10. Прийняття участі у розробці стандартів адміністративних послуг, інших нормативних актів міської ради та її виконавчого комітету;
6.11. Внесення пропозицій міській раді, міському голові стосовно створення, у разі необхідності, мережі територіальних підрозділів Центру надання адміністративних послуг Фастівської міської ради, з метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг;
6.12.Прийняття участі у роботі дорадчих органів міської ради;
6.13. Забезпечення формування, публікації та підтримки в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції Управління на офіційному сайті Фастівської міської ради;
6.14.Організація проведення засідань, координаційних рад, комітетів та інших заходів з питань, які належать до компетенції Управління;
6.15. Забезпечення розгляду звернень громадян та прийому громадян з питань, що відносяться до компетенції Департаменту за встановленим графіком.
6.16. Виконання інших завдань у сфері надання адміністративних послуг, передбачених чинним законодавством.
- Права Управління
7.1. Управління в ході виконання покладених на нього повноважень має право:
7.1.1. Одержувати в установлену порядку від інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій інформацію, документи, інші матеріали, безоплатні статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань, скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
7.1.2. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг;
7.1.3. Погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;
7.1.4. Вимагати від керівників суб’єктів надання адміністративних послуг вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень термінів розгляду заяв щодо надання адміністративних послуг;
7.1.5. Залучати за узгодженням з керівником виконавчого органу міської ради відповідних спеціалістів для підготовки нормативних і інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться Управлінням відповідно до покладених на нього завдань;
7.1.6. Брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою;
7.1.7. Вивчати в межах своїх повноважень питання дотримання місцевими дозвільними органами термінів розгляду звернень та видачі документів дозвільного характеру, та порядку проходження дозвільних (погоджувальних) процедур, звертатись до керівництва цих органів про вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
7.1.8. Аналізувати звернення громадян та суб’єктів господарювання та вживати заходів щодо оптимізації та спрощення процедур надання адміністративних послуг, започаткування та здійснення підприємницької діяльності;
7.1.9. Створювати за погодженням з іншими виконавчими органами міської ради, органами державної виконавчої влади комісії, робочі групи для вивчення питань, пов’язаних з діяльністю Департаменту, брати участь у їх роботі;
7.1.10. Залучати на договірних засадах підприємства, установи, організації, спеціалістів до участі в розв’язанні проблем удосконалення роботи Департаменту та підпорядкованих підрозділів, в наданні консультацій та участі в проведенні експертиз програм і проектів, з питань, що відносяться до компетенції Управління;
7.1.11. Звертатись до контролюючих та правоохоронних органів щодо надання роз’яснень та консультацій, вжиття заходів до усунення виявлених порушень з питань, що відносяться до компетенції Управління.
- Структура Управління
8.1. Управління очолює начальник управління, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою;
8.2. Керівники структурних підрозділів Управління звільняються та призначаються на посади міським головою за поданням начальника Управління;
8.2 До структури Управління входять:
-Відділ організації надання адміністративних послуг;
-Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення;
-Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
8.3. Посадова інструкція начальника Управління затверджується міським головою;
8.4. Посадові інструкції працівників Управління затверджуються здідно інструкції з діловодства у Фастівській міській раді та її виконавчих органах;
8.5. Положення про Управління та структурні підрозділи Управління затверджуються Фастівською міською радою.
- Повноваженння керівника Управління
9.1. Начальник Управління:
9.1.1 Здійснює керівництво діяльністю Управління;
9.1.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Управління завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
9.1.3 Інформує територіальну громаду міста про виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та про інші
питання відповідно до компетенції;
9.1.4. Інформує територіальну громаду міста про виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та про інші питання відповідно до компетенції;
9.1.5. Вносить пропозиції керівництву міської ради та її виконавчого комітету щодо планування та передбачення коштів у міському бюджеті на виконання повноважень Управління, виконання міських та загальнодержавних програм в частині, що відноситься до повноважень Управління;
9.1.6. Готує подання на розгляд Фастівської міської ради на внесення змін до штатної чисельності та структури Управління;
9.1.7 Визначає кваліфікаційні вимоги до посадових осіб Управління;
9.1.8. Забезпечує організацію діяльності та виконання встановленого обсягу повноважень працівниками Управління, забезпечує організацію роботи Управління та Центру надання адміністративних послуг Фастівської міської ради;
9.1.9. В межах наданих повноважень, за дорученням міського голови, звертається до судових та правоохоронних органів та представляє Управління у відносинах із іншими виконавчими органами міської ради, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями;
9.1.10. Може здійснювати функції та повноваження державного реєстратора;
9.1.11.Здійснює інші повноваження, покладені на нього відповідно до діючого законодавства;
9.1.12. . У випадку відсутності директора Управління його повноваження покладаються на начальника відділу організації надання адміністративних послуг;
10. Відповідальнісь.
10.1 Персональну відповідальність за роботу Управління та виконання покладених на Управління завдань і функцій несе начальник Управління за виключенням діяльності державних реєстраторів під час проведення реєстраційних дій;
10.2. Відповідальність працівників настає у разі невиконання або неналежного виконання обовязків, закріплених за працівниками управління їхніми посадовими інструкціями та цим Положенням;
10.3. Працівники Управління можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та в порядку, передбачених нормами чинного законодавства України.
- Заключні положення
11.1 Ліквідація та реорганізація Управління здійснюється Фастівською міською радою відповідно до вимог чинного законодавства України;
11.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться відповідним рішенням Фастівської міської ради;
11.3. Положення набуває чинності з моменту прийняття рішення Фастівською міською радою.
Міський голова М.В. Нетяжук