Про затвердження плану розвитку Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» на 2023-2025 рр.

  • 26.07.2023

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

Р І Ш Е Н Н Я

25.07.2023                                            м. Фастів                           № 311-ХLV-VІІІ

Про затвердження плану розвитку Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» на 2023-2025 рр.

З метою підвищення рівня медичного обслуговування, впровадження нових підходів щодо організації роботи закладів охорони здоров’я та їх фінансового забезпечення, підвищення ефективності використання коштів, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 31 липня 2020 року № 1742 «Про затвердження Типової форми плану розвитку закладу охорони здоров’я», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити план розвитку Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» на 2023-2025 рр. (додається).
  2. Генеральному директору Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» за результатами виконання плану забезпечити подання звіту Фастівській міській раді щорічно до 1 лютого за формою, визначеною в наказі Міністерства охорони здоров’я України від 31.07.2020 року № 1742 «Про затвердження Типової форми плану розвитку закладу охорони здоров’я».
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань охорони здоров’я, соціального захисту, освіти, культури, спорту, сім’ї та молоді та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань медицини

 

 

Міський голова                                                         Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

Додаток

до  рішення  міської ради

 

 

ПЛАН РОЗВИТКУ

Комунального некомерційного підприємства

Фастівської міської ради

«Фастівська багатопрофільна

лікарня інтенсивного лікування»
на 2023- 2025  роки

2023 рік

І. Загальна частина

Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Лікарня) – є комунальним некомерційним підприємством, що надає спеціалізовану медичну допомогу вторинного рівня, послуги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України про охорону здоров’я та Статутом КНП ФМР «ФБЛІЛ». Лікарня заснована на базі майна Фастівської міської територіальної громади. Власником та органом управління майном КНП ФМР «ФБЛІЛ» є Фастівська міська рада. Підприємство є підпорядкованим, підзвітним і підконтрольним Засновнику.

Основною метою діяльності закладу є надання спеціалізованої медичної допомоги та забезпечення медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством, а також, вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

Перспективними напрямками розвитку лікарні є:

  • медична реабілітація пацієнтів стаціонарно та амбулаторно,
  • розширення послуг хірургії одного дня;
  • розширення та збільщення кількості послуг з паліативної допомоги, відновлення роботи ліжок денного стаціонару;
  • збльшення частки амбулаторної допомоги за рахунок розширення лікарських спеціальностей на амбулаторному прийомі;
  • збільшення кількоскості ендоскопічних досліджень (гістеро-, цисто-, колоно-, гастроскопія);
  • повна автоматизація клінко-діагностичної лаботорії та розширення переліку досліджень;
  • впровадження нових діагностично-лікувальних методик при хірургічних втручаннях.

Пріоритетними напрямками діяльності КНП ФМР «ФБЛІЛ» є:

  • забезпечення доступної та якісної медичної допомоги;
  • підвищення рівня задоволеності пацієнта;
  • покращення матеріально-технічної бази;
  • оптимізація діяльності закладу;
  • інформатизація медичної галузі;
  • впровадження нових сучасних технологій та методів лікування;
  • виконання протиепідемічних заходів  з   метою  попередження інфекційної  захворюваності;
  • наявність постійного запасу медичних препаратів, вакцин та витратних матеріалів;
  • підвищення кваліфікації медичного персоналу шляхом безперервного професійного розвитку;
  • надання медичної допомоги пільговим категоріям населення;
  • розвиток медичної та фізичної реабілітації;
  • забезпечення дотримання медичним персоналом норм лікарської етики та деонтології.

 

Місія, ціності та візія

Місією діяльності Лікарні являється надання якісної та своєчасної допомоги населенню в амбулаторних та стаціонарних умоваз, з орієнтацєю на максимальне задоволення пацієната.

Цінності:

Прагнення надати найкращі можливі медичні послуги пацієнтам.

Надання безпечних медичних послуг.

Кожен пацієнт заслуговує на співчуття і повагу його особистості, незалежно від статі, віку, національності, мови спілкування, раси, добробуту.

Сприйняття пацієнтів і їх сімей як партнерів в процесі лікування, сприяння пацієнтам в прагненні бути поінформованими учасниками в прийнятті рішень, які зачіпають їх здоров’я і благополуччя.

Прагнення до безперервної самоосвіти кожного фахівця, спрямованість кращих знань, можливостей і досвіду на благо пацієнта на основі постійного розвитку.

Універсальність надання медичної допомоги лікарями, заохочення впровадження інноваційних технологій діагностики і лікування, адаптованих для жителів Фастівської громади.

Внесок кожного співробітника в досягнення поставлених завдань (індикаторів), дотримання медичної етики та деонтології, вдосконалення якості медичних послуг.

Повага до гідності та особистості пацієнтів і працівників.

Відповідальність – необхідність, обов’язок відповідати за свої дії.

Постійний самоаналіз і співробітництво, а також створення системи довіри на основі паритету відповідальності і обсягу роботи.

Дотримання принципів чесності і порядності в особистісних і колективних діях.

Візія:  

Доступна, якісна, пацієнтоорієнтовна медична допомога. Якщо лікуватися, то тільки в КНП ФМР «Фастівска БЛІЛ»!!!

Пріоритети розвитку

  1. Стати кластерною, конкурентоспроможною, доступною для населення лікарнею, що здійснює комплексну кваліфіковану медичну допомогу, шляхом впровадження інноваційних технологій і міжнародних стандартів на засадах доказової медицини і досягненнях науки;
  2. Забезпечити широкий спектр якісних медичних послуг, спрямованих на зміцнення здоров’я населення, профілактику, точну діагностику і ефективне лікування захворювань для зміцнення і відновлення здоров’я;
  3. Ефективна адаптація до системи фінансування та нових умов надання медичних послуг в 2023-2025 р.р;
  4. Оптимізація закладу, з метою приведення функціональних потужностей (кадрового потенціалу, технічного оснащення) до рівня зазначених вимог в Київському госпітальному окрузі;
  5. Взаємодія з іншими закладами охорони здоровя з питань консультативно- діагностичної та лікувальної допомоги населенню;
  6. Удосконалення організації управління лікарнею шляхом введення методології менеджменту (управління якістю, аналіз основних ресурсів: кадровий менеджмент, фармацевтичний менеджмент, фінансово-економічний менеджмент);
  7. Забезпечити наявність якісних препаратів, вакцин і витратних матеріалів.
  8. Покращити якість надання медичних послуг в КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ», щоб підвищити попит на медичні послуги для населення Фастівського району.
  9. Розробити комунікаційні стандарти у роботі лікарні: розробити фірмовий стиль закладу; оновити та покращити сайт; налагодити внутрішню комунікацію.
  10. Розшити перелік платних медичних та немедичних послуг.

Цілі, завдання та основні заходи для досягнення загальної мети

  1. Покращення якості та розширення переліку медичних послуг.

1.1.   Забезпечення закладу якісним медичним обслуговуванням шляхом закупівлі сучасної медичної техніки. В результаті значно покращиться діагностика та лікування хворих, зменшиться період лікування та реабілітації хворих, що призведе до значної економії коштів населення та бюджетних коштів.

Лікування сучасним обладнанням дає змогу зменшити кількість виходів на інвалідність, що значно зекономить бюджетні кошти.

1.2.   Зміцнення, розширення та покращення послуг надання медичної допомоги населенню:

–       подальший розвиток малоінвазивних лікувальних методик ендоскопічного напрямку у галузі хірургії та гінекології, збільшення обороту ліжка та зменшення перебування хворого на ліжку;

–       розширення спектру діагностичних послуг (рентгенологічних, ендоскопічних, послуг ультразвукової діагностики тощо);

  • розширення спектру оперативних втручань (комбінована флебоктомія; лазерна абляція варикознорозширених вен; усунення доброякісних новоутворювань шкіри; гемороїдектомія);

– створення умов для впровадження сучасних пренатальних технологій, удосконалення неонатального догляду.

1.3.   Реалізація заходів щодо забезпечення доступності застосування й раціонального використання якісних препаратів, вакцин та витратних матеріалів, своєчасна закупівля лікарських засобів та розхідних матеріалів у межах наявного фінансування.

1.4.   Системний моніторинг змін в медичних протоколах.

1.5.   Створення мотиваційної системи для персоналу (бонуси, надбавки тощо). В основі реалізації стимулюючої функції системи оплати праці створення умов для впровадження повинна бути особиста зацікавленість лікаря у результатах своєї роботи, а тому основну частку заробітної плати доцільно пов’язувати із наявними результатами індивідуальної праці, виходячи з особистих якостей і результатів праці кожного медичного працівника, а додаткова може залежати від кінцевих результатів роботи медичного закладу. Також, з метою усунення інфляційного чинника та стимулювання праці медичних працівників важливо періодично переглядати посадові оклади, в т.ч. із використанням індивідуального підходу

1.6. Удосконаленняя роботи з медичною інформаційною системою в Лікарні.

1.7. Розширення та вдосканалення реабілітаційних послуг в стаціонарних та амбулаторних умовах.

1.8. Підвищення доступності та якості паліативної допомоги.

 

  1. Підвищення рівня задоволення пацієнта

2.1.   Продовження реалізації проекту «Поліклініка без черг» шляхом удосконалення запису пацієнтів в електронну чергу, покращення проінформованості щодо наявних послуг в амбулаторних умовах, що допоможе ефективно використовувати час персоналу і, відповідно, швидше обслуговувати пацієнтів;

2.2.   Покращення навігації в лікарні: встановити вказівники для кожного відділення та важливих адміністративних зон, що зменшить кількість запитів до персоналу лікарні.

2.3.   Комп`ютеризація процесів з метою полегшення доступності до інформації та пришвидшення  надання послуг.

2.4.   Постійне проведення поточних та капітальних ремонтів приміщень, оновлення меблів, постільної білизни, створення одно та двомісних палат підвищеного комфорту (створення комфортних умов перебування хворого).

2.5. Проведення робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу та робіт з реконструкції головного лікувального корпусу з добудовою 2-х поверхового терапевтичного відділення та нового реанімаційного відділення.

  1. Посилення кадрового потенціалу, забезпечення його розвитку та ефективного використання

3.1. Проведення оптимізації чисельності штатних працівників.

3.2. Системне підвищення кваліфікації персоналу, шляхом самопідготовки і самонавчання.

3.3. Працевлаштування фахівців різних спеціаліностей (алерголога, ендокринолога, рентгонолога, епідеміолога, кінічного фармоцевта, ерготерапета, фізичного терапевта), для повної укомплектації штатних одиниць.

3.4. Проведення психологичних трененгів для персоналу, з метою попередження професійного вигорання.

3.5. Створення належних умов праці для персоналу лікарні.

  1. Покращення матеріально-технічної бази закладу, підвищення ефективності використання приміщень та інфраструктури

4.1.   Виконати капітальний ремонт частини приміщень поліклініки, виконати роботи з реконструкції головного лікувального корпусу з добудовою 2 – х поверхового терапевтичного відділення та нового реанімаційного відділення.

4.2.   Постійно проводити заходи щодо благоустрою території, утримувати у належному стані загальний порядок на території лікарні (облагородження території, догляд за зеленими насадженнями тощо)

4.3.   Забезпечити підрозділи сучасним лабораторним, діагностичним та лікувальним обладнанням: ЕОП – типу Сдуга, лапараскопічна стійка з гастроскопом та колоноскоп, кольпоскоп, ректороманоскоп, лазер хірургічний для флебології, УЗД з 4 дачиками -2 шт., ШВЛ-апарати, ШВЛ – дитячий, автоклави ГПД -400, ГК-100, автоматичні біохімічні, гематологічні, імуноферментний аналізатори, коагулометр, аналізатор електролітів та газів крові, обладнання для телемедицини.

4.4.   Провести оптимізацію ліжкового фонду цілодобових стаціонарів, перепрофілювання їх потужностей у відповідність з потребами та відповідним рівнем захворюваності населення.

4.5.   Оптимізувати систему розміщення кабінетів, покращити внутрішню логістику закладу.

4.6. Приміщення що не використовуються передати в оренду, що зменшить витрати по енергоносіям і принесе додатковий дохід лікарні.

4.7.  Оновити кухню, пральню лікарні сучасним обладнанням, застосовувати оптимальні технологічні карти приготування їжі.

4.8   Провести ремонт в приміщенні центрального стерелізаційного віддліенння та оснастити сучасним обладненням для дотримання профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій.

4.9   Завершити встановлення кисневої станції та ємності для зберігання рідкого кисню.

4.7. Завершити енергозберігаючи заходи для зменшення споживання комунальних послуг.

  1. Оптимізація фінансово-економічної діяльності

5.1.   Укладання колективного договору, у якому мають бути чітко визначені трудові та соціально-економічні відносини, що виникають між роботодавцем і працівниками. В тому числі форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат.

Задля забезпечення принципів справедливості і прозорості оплати праці у процесі розробки й укладення колективного договору необхідно передбачити, те, щоб система оплати праці чітко визначала:

а) структуру основної заробітної плати за елементами, з яких вона складається;

б) показники, за якими певним групам та категоріям працівників нараховується заробітна плата;

в) умови, за яких основна заробітна плата працівників може бути підвищена або знижена до рівня, передбаченого законом, із визначенням показників та умов діяльності, за якими це підвищення або зниження може бути застосовано, та розмірів такого підвищення або зниження;

г) показники та умови нарахування додаткової оплати праці: премій, доплат, надбавок або інших заохочувальних та компенсаційних виплат.

5.2.   Здійснити заходи щодо укладання угоди між створення умов для впровадження та Національною службою здоров’я України.

5.3.   Залучення додаткових джерел фінансових надходжень. Додатковими джерелами фінансування можуть бути: благодійна допомога та кошти грантів; кошти добровільного медичного страхування; оплата лікарні за наданні послуги за угодами; надходження за послуги, які надає лікарня поверх нормативів надання безоплатної медичної допомоги; за послуги наданні пацієнтам за їх особистої ініціативи; добровільні внески та пожертви; грошові надходження від надання платних послуг населенню, а також інші джерела, які не заборонені законодавством України. Також додатковим джерелом фінансування може бути дохід від передавання в оренду нерухомого майна та надання платних сервісних послуг пацієнтам (палати покращеного сервісу).

Аналіз діяльності лікарні і реалізація цілей

Аналіз поточної діяльності КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» дозволяє оцінити сильні та слабкі сторони медичного закладу, його можливості та перспективи подальшого розвитку, а також визначити ключові фактори успіху.

Медичний персонал та спектр медичних послуг, що надається.

Станом на 01.04.2023 року пацієнтів фактично обслуговували  586 осіб персоналу, з них лікарів –  113  осіб,   225  – осіб середнього медичного персоналу,      133 особи молодшого медичного персоналу та    246    – інші працівники. Фактична укомплектованість лікарських штатних посад складає 72 %, укомплектованість середнім медичним персоналом  85,3    %.

У КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» станом на 01.04.2021 функціонують :

  • терапевтичне відділення №1 у складі 40,5 штатних посад , у тому числі   4,25 штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 70 ліжок;
  • терапевтичне відділення №2 (смт Борова) у складі 16,25 штатних посад , у тому числі 1,5  штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 25ліжок;
  • хірургічне відділення у складі 43,75 штатних посад , у тому числі 9,5  штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 48 ліжок;
  • травматологічне відділення у складі 24,0 штатних посад , у тому числі   5,75 штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 30 ліжок;
  • пологове відділення у складі 35,75 штатних посад , у тому числі  8,0 штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 30 ліжок;
  • гінекологічне відділення у складі 18,0 штатних посад , у тому числі 1,75 штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 25 ліжок;
  • неврологічне відділення у складі 32,75 штатних посад, у тому числі 6,0  штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 20 ліжок;
  • педіатричне відділення у складі 30,0 штатних посад, у тому числі  6,5 штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 30 ліжок;
  • інфекційне відділення (тимчасово для лікування хворих на СOVID -19) у складі 20,25 штатних посад , у тому числі 9,5  штатних лікарських посад, ліжковий фонд відділення 30 ліжок;
  • відділення анестезіології та інтенсивної терапії у складі 37,25 штатних посад , у тому числі  10,5 ставок лікаря-анестезіолога;
  • приймально – діагностичне відділення невідкладної медичної допомоги у складі 39,0  штатних посад , у тому числі 6,75  штатних лікарських посад.

Амбулаторну допомогу у лікарні забезпечують:

– поліклініка у складі 77,75 штатних посад , у тому числі   25,75   штатних лікарських посад різних профілів;

– жіноча консультація у складі  13,25   штатних посад , у тому числі  6,25  штатні посади лікаря-акушера-гінеколога;

відділення гемодіалізу у складі 14,25  штатних посад , у тому числі  3,0 штатних лікарських посад.

Функціонують діагностичні медичні служби лікарні – відділення функціональної діагностики, клініко-діагностична лабораторія, рентгенологічне відділення.

До складу допоміжних медичних служб лікарні входять: інформаційно – аналітичне відділення, опер блок, відділення трансфузіології, патологоанатомічне відділення, центральне  стерилізаційне відділення, склад внутрішньо лікарняна аптека, реабілітаційне відділення.

На даний час КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» здатна забезпечувати та забезпечує медичну допомогу за усім спектром спеціальностей, що передбачені для надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, а саме: за такими лікарськими спеціальностями як   акушерство і гінекологія, анестезіологія,  дерматовенерологія, дитяча психіатрія, ендокринологія, інфекційні хвороби, кардіологія, лікувальна фізкультура, наркологія, неврологія, неонатологія, ортопедія і травматологія, отоларингологія, офтальмологія, патологічна анатомія, педіатрія,  психіатрія, рентгенологія, стоматологія, дитяча стоматологія, ортопедична стоматологія, терапевтична стоматологія, хірургічна стоматологія, терапія, трансфузіологія, ультразвукова діагностика, урологія, фізіотерапія, хірургія, дитяча хірургія, дитяча урологія, дитяча неврологія, дитяча анестезіологія, профпатологія, нефрологія, фізична та реабілітаційна медицина.

Діагностика стану пацієнта проводиться за такими лікарськими спеціальностями як ендоскопія, клінічна лабораторна діагностика, клінічна біохімія, рентгенологія; ультразвукова діагностика, функціональна діагностика.

В 2022 році серед госпіталізованих  дорослих віком 18 років і старших переважали хвороби системи кровообігу – 29,5%, травми та отруєння – 11,8%, хвороби органів травлення – 11,9%, хвороби сечостатевої системи – 8,6%.

Серед  госпіталізованих  дітей віком до 18 років в 2022 році  переважали хвороби органів дихання – 30,4%, травми та отруєння – 19,7%, хвороби органів травлення – 14,8%, хвороби сечостатевої системи – 6,1%.

Показник  летальності в стаціонарі  за  2022 рік дорівнював  4,84%  (за 2021р. – 5,17%).

Загальний показник післяопераційної летальності у лікарні у 2022 році дорівнював 1,2%,   дещо менше за   попередній рік (2021 р. – 1,9%).

Наявність обладнання

З метою своєчасної діагностики і ефективного лікування функціонують параклінічні служби: відділення функціональної діагностики, клініко-діагностична лабораторія, рентгенологічне відділення.

Структурні підрозділи КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ»  потребують дооснащення сучасною медичною апаратурою і обладнанням, без чого неможливе впровадження високотехнологічних методик діагностики, лікування та дотримання інфекційного контролю, а саме: автоклав ГПД 400, автоклав ГК 100, сухожирові стеріалізатори, автоматичний біхімічний аналізатор, імуноферментний аналізатор, наркозно-дихальні станції, рентгенологічна С-дуга (ЕОП), ендоскопічна стійка, ректороманоскоп, відеокольскоп, лазер для флебології, коогулятори, аналізатор каогулометричний, аналізатор електролітів та газів крові.

Інфраструктура лікарні.

Загальна площа усіх приміщень – 16226,49 м 2 , серед яких стаціонарні відділення – 9473,00 м2; амбулатоно-поліклінічні відділення – 5074,64 м2;  інші плащі (пральня, харчоблок, гаражі для автотранспорту, ЦСО, тощо) – 1678,85 м2. Будівлі з приміщеннями для прийому пацієнтів оснащені пандусами.

ІІ. Програма організаційно-управлінських змін

Заходи з провадження ефективної структури управління

КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ»

№ п/п Заходи Термін виконання
1. Удосконалити офіційний сайт  КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ»  щодо інформування про діяльність закладу, перелік медичних послуг та інше. До кінця 2023
2. Стимулювати медичний персонал до підвищення професійного рівня шляхом самонавчання завдяки доступу до інтернет ресурсів та проходження курсів тематичного удосконалення 2023-2025
3. Використовувати можливості соціальних мереж (фейсбук) для інформування населення про діяльність лікарні та проведення санітарно – освітньої роботи. 2023-2025
4. Співпрацювати з іншими медичними закладами району та області для обміну досвідом, визначення оптимального  маршруту пацієнта та спільного використання кадрового потенціалу і діагностичних можливостей. 2023-2025
5. Зміцнювати матеріально-технічну базу лікарні шляхом проведення поточних ремонтів, придбання діагностичного та лікувального обладнання, а також проведення сервісного обслуговування та ремонту обладнання (за окремо затвердженим планом). 2023-2025
6. Співпрацювати з благодійними фондами, релігійними громадами з подальшою можливістю отримання гуманітарної допомоги у вигляді засобів для догляду,пересування та реабілітації пацієнтів. 2023-2025
7. Продовжувати впровадження заходів з енергоефективності (заміна вікон; утеплення фасадів приміщень; ремонт даху). 2023-2025
8. Впровадити заходи з альтернативного енергопосточання (сонячні батареї). 2023-2025
9. Провести реконструкцію головного лікувального корпусу з добудовою 2-х карпусів для надання медичної допомоги. 2023-2025
10. Реалізувати проєкт «Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» за адресою вул. Льва Толстого, 28 м. Фастів Київської області» До кінця 2023
11. Забезпечити перегляд Колективної угоди, обов’язково визначивши у ній:
форми і системи оплати праці та нормативи навантаження медичних працівників лікарні;
структуру основної заробітної плати за елементами, з яких вона складаються;
показники, за якими певним групам та категоріям працівників нараховується заробітна плата;
умови, за яких основна заробітна плата працівників може бути підвищена або знижена до рівня, передбаченого законом, із визначенням показників та умов діяльності, за яким це підвищення або зниження може бути застосовано, та розмірів такого підвищення або зниження;
показники та умови нарахування додаткової оплати праці: премій, доплат, надбавок або інших заохочувальних та компенсаційних виплат.
До кінця 2023
12. Забезпечити поточний контроль дотримання лікарями вимог стандартів та протоколів надання медичної допомоги у частині строків стаціонарного лікування шляхом вибіркового аналізу 10 % історій хвороб пацієнтів у кожному стаціонарному відділенні лікарні та  подальшим  розглядом на Медичних радах 2023-2025р
13. Забезпечити широке впровадження послуги «Хірургія одного дня». 2023-2025р
14. Забезпечити підвищення обізнаності пацієнтської та лікарської громади з можливостями та перевагами сучасного амбулаторної медичної допомоги у порівнянні із стаціонарними технологіями лікування, популяризацію амбулаторних медичних послуг. 2023-2025р
15. Провести аналіз наявного ліжкового фонду з урахуванням необхідності оптимізації витрат на їх утримання, розглянути скорочення та перепрофілювання ліжок. До кінця 2023
16. Підготувати фахівців, а саме: фізичних терапевтів, ерготерапевтів, алерголога, трансфузіолога, паталогоанатома, рентгенолога, ендокринолога. До кінця 2023
17. Продовжити впровадження надання високоспеціалізованої медичної допомоги – інтервенційної кардіохірургії, шляхом співраці та системного навчання фахівців на базі ДУ «Центр дитячої кардіології та кардіохірургії» МОЗ  України 2023-2024
18. Підготувати фахівців з паліативної допомоги з шляхом проходження курсів з надання паліативної допомоги До кінця 2023
19.  Підготувати та залучити фахівців з фізичної терапії та ерготерапії для надання якісної реабілітаційної допомоги До кінця 2023 року
20. Вжити заходів щодо максимально можливого укомплектування фахівцями наявних у лікарні вакантних штатних посад медичного персоналу, у тому числі тих, що зайняті за рахунок сумісництва. До кінця 2023 року
21. Забезпечити постійне сприяння участі лікарів КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» у програмах безперервного професійного розвитку відповідно до законодавства. Постійно
22. Забезпечити розширення спектру та поліпшення якості медичних послуг на медичне обслуговування у співпраці з НСЗУ за 20 пакетами. До кінця 2023 року
23. Забезпечити збільшення обсягу надання медичної допомоги в межах пакету НСЗУ  «Медична допомога при гострому мозковому інсульті» за рахунок надання високоспеціалізованої нейрохірургічної допомоги в Лікарні. Постійно

Розроблення та впровадження заходів зі зменшення тривалості середнього строку госпіталізації

№ п/п Заходи Термін виконання
1. При плановій госпіталізації пацієнтів забезпечити повне догоспітальне обстеження. 2023-2025р
2. Використовувати доказову медицину та дотримуватись уніфікованих протоколів лікування, що дозволить ефективніше проводити курс лікування. 2023-2025р
3. Впроваджувати ранню реабілітацію при наданні медичних послуг, що дозволить скоротити термін перебування на ліжку. До кінця 2023
4. Широке впровадження малоінвазивних хірургічних методів лікування. 2023-2025
5. Раціональне використання антибактеріальних препаратів з метою зменьщення антибіотикорезистентних штамів, що дозволить досягнути швидкого терапевтичного ефекту. 2023-2025
6. Проводити своєчасне бактеріологічне дослідження біологічного матеріалу, з метою призначення відповідної антибіотикотерапії. 2023-2025
7. Посилити співпрацю з центрами первинної медико-санітарної допомоги з метою попередженняне вчасних направлень та госпіталізації складних терапевтичних випадків. 2023-2025

Розроблення та впровадження заходів із збільшення частки амбулаторної медичної допомоги у структурі медичної допомоги

1. Ініціювати створення Програми мотивації молодих спеціалістів перед Фастівською міською радою з метою збільшення кількості медичних працівників спеціалізованої амбулаторної медичної допомоги.. До кінця 2023 року
2. Відкрити відділення денного стаціонару на 30 ліжок, в тому числі хірургічних – 10 ліжок, соматичних – 20 ліжок. До кінця 2023 року
3. Організувати мобільні бригади спеціалістів для надання лікувально-діагностичної допомоги мешканцям Фастівської громади в старостинських округах. 2023-2025

 

Фінансово-економічна діяльность

До 01.04.2020 КНП ФМР «ФБЛІЛ» було на 100% фінансуванні за рахунок медичної субвенції та місцевого бюджету. Починаючи з 2-го кварталу 2020 року Лікарня перейшла на фінансування до Національної служби здоров’я України (пакети медичних гарантій) та місцевого бюджету (оплата енергоносіїв, та капітальні видатки).

 

 

 

 

 

В 2022 році з НСЗУ підписано договір за 20 пакетами:

Надходження від Національної служби здоров’я України

№ пак. Назва пакету Всього отримано коштів за 2022 рік
3 Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах 19 251 263,35
4 Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій 23 116 812,60
5 Медична допомога при гострому мозковому інсульті 10 835 105,00
7 Медична допомога при пологах 5 857 302,00
9 Профілактика, діагностика, спостереження, лікування та реабілітація пацієнтів в амбулаторних умовах 16 389 149,40
11 Гістероскопія 219 520,00
12 Езофагогастродуоденоскопія 107 321,00
13 Колоноскопія 5 380,00
14 Цистоскопія 56 670,00
16 Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах 8 066 984,00
21 Діагностика, лікування та супровід осіб із вірусом імунодефіциту людини (та підозрою на ВІЛ) 1 054 586,00
22 Лікування осіб із психічними та поведінковими розладами внаслідок вживання опіоїдів із використанням препаратів замісної підтримувальної терапії 854 537,21
23 Стаціонарна паліативна медична допомога дорослим та дітям 266 574,00
31 Стаціонарна медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 13 525 538,47
34 Стоматологічна допомога дорослим та дітям 99 044,76
35 Ведення вагітності в амбулаторних умовах 2 435 004,00
37 Лікування пацієнтів методом перитонеального діалізу в амбулаторних умовах 1 964 156,25
47 Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня 299 794,20
50 Забезпечення збереження кадрового потенціалу для надання медичної допомоги із залученням лікарів інтернів 611 464,00
Всього отримано коштів за 2022 рік: 105 016 206,24

 

Структура надходжень до КНП ФМР «ФБЛІЛ»

грошових коштів та ресурсів за 2022 рік

Всього у тому числі за джерелами фінансування (у тис. грн.)
Програма медичних гарантій Платні послуги, страхові виплати, благодійні внески Місцевий бюджет
135413318,05 105016206,24 8106398,76 22290713,05
100% 77,5% 6,0% 16,5%

За рахунок отриманих коштів було здійснено наступні видатки:

Показники  НСЗУ  Спец. рахунок  Бюджет  Всього за рік
Залишок на початок звітного періоду  2638949,99  291969,85  –  2930 919,84
Надійшло коштів за рік 105016206,24   8106398,76   22290713,05   135413318,05  
Видатки
Оплата праці  99537303,37   6499276,84    3049696,23   109086276,44  
Заробітна плата  82313237,51  281693,75  2362328,03  89957259,29
Нарахування на заробітну плату  17224065,86  1217583,09  687368,20  19129017,15
Предмети та матеріали  663992,31  346245,25  –  1010237,56
Медикаменти та вироби медичного призначення  4606975,64  127598,03  3691835,08  8426408,75
Продукти харчування  413811,22  –  –  413811,22
Оплата послуг (окрім комунальних)  988864,70  461335,85  13500,00  1463700,55
Оплата комунальних послуг:  –      100160,45    14084662,35    14184822,80  
теплопостачання  –  94060,41  9536007,37  9630067,78
водопосточання та водовідведення  –  6100,04  1378125,65  1384225,69
електропосточання  –  2510048,09  2510048,09
природній газ  –  455622,40  455622,40
вивізення сміття  –  204858,84  204858,84
Окремі заходи на реалізацію программ  –  25453,44  2270,00  27723,44
Пільгові пенсії  202505,04  –  –  202505,04
Інші поточні видатки  427702,45  –  427702,45
Капітальні видатки  617604,44  20500,00  1448749,39  2086853,83
ВСЬОГО видатків 107031056,72   8008272,31   22290713,05   137330042,08  
Залишок на кінець звітного періоду  624099,51    390096,30    –      1014195,81  

 

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника

за  2022 рік

 

Найменування  показника Всього Керівники Керівники структурн их підрозділів Лікарі Середній медичний персонал Молодший медичний персонал/пр биральники службових

приміщень

Інші працівни-ки
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в

місяць, грн.

14253,00 38257,00 22550,00 21785,00 15028,00 8615,00 11368,00

У 2023 році КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» укладено договір від 14.02.2023 з НСЗУ за 20 пакетами:

Відповідно до фінансового плану заплановано очікуваний обсяг коштів, спрямований на фінансування КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» за рахунок всіх джерел у 2023 році

Джерело фінансування 2023 рік (всього) у тому числі за кварталами:
І ІІ ІІІ IV
Надходже-ння від НСЗУ 121948470,00 30011620,00 30977670,00 3097762,00 30011620,00
Місцевий бюджет 16240000,00 6636550,00 2401630,00 1801630,00 5400190,00
Платні послуги 13440200,00 3380050,00 3340050,00 3340050,00 3380050,00
Всього: 151628670,00 40028220,00 36719290,00 36119300,00 38791860,00

 

В березні 2023 року відповідно до рішення сесії Фастівської міської ради №73-ХХХ-IV-III-IV-III від 23.03.2023 КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ по програмі «Фінансової підтримки та розвитку комунальних некомерційних підприємств у сфері охорони здоровя Фастівської Міської ради на 2021-2023 роки» додатково виділено кошти на заробітну плату медичним працівникам Лікарні в                              сумі 4 000 000,00 гривень.

Капітальні інвестиції

Для покращення матеріальної бази заплановано наступні будівельні роботи:

  1. Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» за адресою вул. Героїв Чорнобиля, 17 м. Фастів Київської області, загальна вартість проєкта становить 211 000 000,00 грн.;
  2. Реконструкці головного лікувального корпусу з добудовою 2-х корпусів за адресою вул. Героїв Чорнобиля, 17 м. Фастів Київської області» загальна вартість проєкта становить орієнтовна вартість проєкту становить 322 750 000,00 грн.;
  3. Капітальний ремонт частини приміщень поліклініки (блоків Б і В) КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» за адресою вул. Героїв Чорнобиля, 28 м. Фастів Київської області, загальна вартість проєкта становить 4 235 960,00 гривень.

Для покращення якості надання та розширення переліку медичних послуг заплановано придбання наступного обладнання:

  1. Ендоскопічна стійка – 4 899 958,00 грн.;
  2. Електрохірургічний апарат – 398 040,00 грн.;
  3. Кольпоскоп – 132 230,00 грн.;
  4. Апарат високочастотний електрохірургічний – 119 497,00 грн.;
  5. Лазер хірургічний діодний – 480 965,00 грн.;
  6. Нагнітаюча помпа для інфільтрації – 111815,00 грн.;
  7. Ультразвукова система 2 шт. – 2 432 000,00 грн.;
  8. Система ректоскопа – 197 950,00 грн.;
  9. Апарат ШВЛ – 1 725 000,00 грн.;
  10. Напівавтоматичний лабораторний коагулометр – 193 991,00 грн.;
  11. Аналізатор електролітів – 198 485,00 грн.;
  12. ЕОП – типу Сдуга – 2 900 000,00 грн.;
  13. ШВЛ – дитячий,
  14. Автоклав ГПД -400,
  15. Автоклав ГК-100 ,
  16. Автоматичний біохімічний аналізатор – 1 374 400,00 грн.;
  17. Гематологічний аналізатор – 517 400,00 грн.;
  18. Імуноферментний аналізатор – 140 000,00 грн.;
  19. Обладнання для телемедицини орієнтовна вартість 300 000,00 гривень.

Для виконання цілей, завдань необхідно провести капітальні інвестиції, які в свою чергу збільшать надходження в лікарню шляхом укладання нових пакетів з Національною службою здоров’я України, розширять спектр платних послуг.

Джерела коштів для реалізації інвестицій: кошти від НСЗУ, власні кошти підприємства від надання платних медичних послуг, за програмним методом від органу місцевого самоврядування, благодійна допомога, гранди, дарунки тощо.

Основна мета розробки перспективного плану розвитку Лікарні є створення таких умов, щоб у стінах медичного закладу було комфортно як пацієнтам, так і медичним працівникам. В умовах великої конкуренції на ринку медичних послуг слід постійно розвивати і модернізувати лікарню, надавати можливість розвитку працівникам. В умовах стрімкого розвитку лікарні кожен медичний працівник повинен усвідомити, що від його особистого внеску залежить життя та здоров’я пацієнтів та майбутнє всієї лікарні

 

 

 

 

Програма управління якістю надання медичної допомоги

  1. Впровадження критеріїв та індикаторів якості надання медичної допомоги
№ п/п Заходи Термін виконання
1. Визначити індикатори якості медичної допомоги в закладі з урахуванням сучасних економічних умов у розвитку галузі охорони здоров’я (затвердити наказом директора). Протягом  2023 – 2024 року
2. Проводити внутрішній контроль якості надання медичної допомоги на рівні: самоконтролю якості, контролю на рівні завідуючого відділенням, контролю на рівні генерального директора шляхом здійснення експертизи відповідності якості наданої допомоги вимогам державних галузевих стандартів. Систематично
3. Здійснювати моніторинг за визначеними індикаторами якості та приймати відповідні заходи у випадку зниження якості наданих медичних послуг. Систематично
4. Забезпечення щорічного порівняльного аналізу  показників якості медичної допомоги у лікарні:, а саме : показник рівня загальної летальності у стаціонарі, показники лікарняної летальності у розрізі наявних у лікарні профілів ліжок, загальний показник післяопераційної летальності. Постійно
5. Запровадити та регулярно підтримувати практику проведення обов’язкових клінічних конференцій, Медичних рад для аналізу тактики ведення пацієнтів, з розробленням відповідних висновків та рекомендацій для лікарів та медичних сестер . 2023-2025р.
6. З метою поліпшення якості обслуговування пацієнтів, сприяння формуванню у них позитивного досвіду щодо лікарні та підвищення рівня їх задоволеності отримуваними послугами, розробити та впровадити у повсякденне практичне застосування стандарти обслуговування клієнтів Лікарні для різних категорій працівників закладу, зокрема:                                                                                              -алгоритм якісного обслуговування пацієнтів по телефону і зустрічі в медичному закладі для адміністраторів/операторів;
-алгоритми первинного та повторного прийому пацієнтів для лікарів;
– алгоритм  роботи зі скаргами пацієнтів для медичного та технічного персоналу (затвердити окремий план заходів наказом директора)

До кінця 2023 року

 

  1. Розроблення стандартів сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичної допомоги
1. Розробити стандарти сервісного обслуговування
пацієнтів при наданні медичних послуг (затвердити
наказом директора)
До кінця
2023 року
2. Забезпечити умови для сервісного обслуговування пацієнтів при наданні медичних послуг. До кінця 2023 року
3. Здійснити розмежування потоків пацієнтів при планових та ургентних госпіталізаціях . До кінця 2023 року
4. Запровадити систему «Поліклініка без черг», що покращить сервісне обслуговування пацієнтів. До кінця 2023 року
5. Облаштувати палати підвищеної комфортності у травматологічному, гінекологічному відділеннях До кінця 2023 року
6. Забезпечення наявності терміналів для надання платних медичних послуг До кінця 2023 року
7. Покращення навігації в лікарні: встановити вказівники для кожного відділення та важливих адміністративних зон, що зменшить кількість запитів до персоналу лікарні. До кінця 2023 року

План дій з впровадження програми профілактики інфекцій та інфекційного контролю (ПІІК) із зазначенням обчислювальних індикаторів його виконання

  1. Загальна частина.

Внутрішньо лікарняні інфекційні хвороби, пов’язані з наданням медичної допомоги, які поступаються лише серцево-судинним та онкологічним захворюванням, до цього часу залишаються однією з основних причин інвалідності та смертності населення в усьому світі. Високий рівень цієї захворюваності, на думку експертів Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), пов’язаний з ростом стійкості збудників внутрішньо – лікарняних інфекцій до дії протимікробних препаратів (антибіотиків, антисептиків та дезінфектантів), »відсутністю ефективної системи контролю за інфекціями. Ризик захворювання на внутрішньо – лікарняні інфекції поширюються як на пацієнтів так і працівників закладів охорони здоров’я, а також відвідувачів. За даними ВООЗ 1 з 10 пацієнтів інфікується під час надання медичної допомоги; на 30% зменшується кількість інфекцій, що передаються під час надання медичної допомоги за ефективної профілактики. Рівень захворюваності на ці інфекції у розвинених країнах світу досягає до 44%. За визначенням ВООЗ кожний десятий пацієнт інфікується збудниками внутрішньо – лікарняних інфекцій.

Інфекційний контроль відіграє вирішальну роль для підвищення безпеки пацієнтів та профілактики інфекцій, пов’язаних з наданням медичної допомоги (далі ІПНМД). Медичний заклад має високий ризик поширення мікроорганізмів між відвідувачами та медичними працівниками. Запроваджена система інфекційного контролю дасть змогу зробити медичне обслуговування безпечним і доступним, адже допоможе запобігти витратам на лікування ІПНМД, а головне — зберегти життя відвідувачів.

  1. Мета і шляхи її досягнення.

Систему інфекційного контролю розроблено з метою зниження рівня інфекційних захворювань, пов’язаних з наданням медичної допомоги населенню за рахунок вдосконалення комплексу профілактичних та протиепідемічних заходів, а також впровадження ефективної системи епідеміологічного нагляду за внутрішньо-лікарняними інфекціями, покращення забезпеченості лікарні сучасними засобами дезінфекції.

Прийняття ПІІК має на меті забезпечення безпечності медичних послуг, що надаються населенню шляхом дотримання санітарно-епідеміологічних вимог у приміщеннях структурних підрозділів лікарні:

  • забезпечення гарантії безпеки інструментарію при обслуговуванні пацієнтів;
  • забезпечення створення ефективної системи моніторингу поширення внутрішньо-лікарняних інфекційних захворювань;
  • підвищення рівня підготовки фахівців з питань здійснення інфекційного контролю;
  • зміцнення матеріально-технічної бази структурних підрозділів лікарні;
  • дотримання протиепідемічного режиму шляхом забезпечення сучасним обладнанням та засобами дезінфекції;
  • визначення пріоритетних напрямків фінансування та першочергового забезпечення необхідним обладнанням, засобами та реактивами.
  1. Завдання і заходи ПІІК.

У рамках зазначених напрямів передбачено виконання завдань і здійснення заходів, прогнозовані обсяги та джерела фінансування передбачених у міському бюджеті.

  1. Очікувані результати.

Прийняття ПІІК та дотримання заходів із запобігання інфекцій, пов’язаних з наданням медичної допомоги в КНП ФМР ” Фастівська БЛІЛ” дасть можливість знизити рівень захворювань, пов’язаних з цими інфекціями, а також забезпечить безпечність надання медичних послуг.

Виконання ПІІК спрямоване на:

  • впровадження ефективних протиепідемічних заходів в умовах розвитку епідемії ВІЛ/СНІДу, вірусних гепатитів та інших небезпечних інфекцій;
  • впровадження методів та режимів дезінфекції в практику роботи закладу;
  • забезпечення лікарні засобами дезінфекції;
  • підвищення рівня захисту медичного персоналу та відвідувачів.

 

План дій з профілактики інфекцій та інфекційного контролю (ПІІК) та дотримання заходів із запобігання інфекцій, пов’язаних з наданням медичної допомоги в

 КНП ФМР “Фастівська БЛІЛ” на 2023-2025 роки

 

№ п/п Заходи Термін
виконання
Керівник/відповідальна особа Бюджет

(при необхідності)

І Організаційно-методична робота
1 Забезпечити повноцінну роботу відділу інфекційного контролю Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК)
2 Забезпечити виконання медичним персоналом:                                               – наказу Міністерства охорони здоров’я України 11.08.2014 № 552 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил(далі – Правил) «Дезінфекція,
передстерилізаційне очищення (далі – ПСО) та стерилізація медичних виробів в закладах охорони;                                                           – Наказу МОЗ України від 03.08.2021 року №1614 «Порядок впровадження профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я, які надають медичну допомогу в стаціонарних умовах»
Постійно Завідуючі

структурних підрозділів

відсутній
3 Визначити проблемні питання по впровадженню програми з ПІІК ІІІ квартал 2023 року Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) відсутній
4 Визначити групу осіб з достатнім рівнем знань та навичок для адаптації рекомендацій ВООЗ, МОЗ України, ДОЗ КОДА в стандарти операційних процедур (СОП) ІІІ квартал 2023 року Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), медичні директора, головна медична сестра помірний
5 Затвердити СОП з профілактики інфекцій і інфекційного контролю І квартал 2023 року Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), медичні директора, головна медична сестра помірний
6 Визначити відповідальних осіб у структурних підрозділах КНП ФМР “Фастівська БЛІЛ” І квартал 2023 року Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), медичні директора, головна медична сестра помірний
7 Забеспечити медичний персонал відділень засобами індивідуального захисту 2023 – 2025 рік Генеральний директор, головний бухгалтер, керівник ВІК значний
8 Привести у відповідність оснащення палат 2023 – 2025 рік Генеральний директор, головний бухгалтер, керівник ВІК значний
9 Організувати контроль якості виконання процедур відбору, зберігання та транспортування біологічного матеріалу 2023 – 2025 рік Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) помірний
10 Проводити розрахунки потреби дезінфекційних та антисептичних засобах 2023 – 2025 рік Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), Завідуючі відділеннями відсутній
Навчання і підготовка
11 Проведення навчання і контролю рівня знань медичного персоналу щодо питань запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги Згідно
планів
занять
Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) значний
12 Забезпечити проходження періодичних медичних оглядів працівниками закладу Згідно
графіку
медоглядів
Завідуючі відділеннями значний
Моніторинг, оцінка і зворотній зв’язок
13 Розробити та затвердити графік проведення моніторингу і зворотнього зв’язку ІІІ квартал 2023 року Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) помірний
14 Представляти звіти щодо проведених оцінювань та динаміки щоквартально Щоквартально Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) помірний
Комплекс профілактичних та протиепідемічних заходів із запобігання інфекцій, пов’язаних з наданням медичної допомоги
15 Проводити контроль за організацією та проведенням очищення та дезінфекції поверхонь при проведенні поточних та генеральних прибирань відповідно до графіка. Ведення журналів генерального прибирання та облік роботи бактерицидних опромінювачів Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями значний
16 Контролювати дотримання медперсоналом лікарні вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режимів Постійно Завідуючі відділеннями,
керівник відділу інфекційного контролю (ВІК)
 Значний
17 Контролювати проведення збору, зберігання, утилізації використаних витратних матеріалів, біологічних відходів згідно чинних нормативних актів Постійно Завідуючі відділеннями,
керівник відділу інфекційного контролю (ВІК)
 значний
 Навчання і контроль знань медичного персоналу з питань профілактики ВІЛ
18 Проводити диференційований залік перевірки знань медперсоналу з питань інфекційного контролю та заходів із запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги 1 раз на рік Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями відсутній
19 Проводити семінари з питань інфекційного контролю, інфекційної безпеки Згідно плану Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями відсутній
20 Проводити практичні заняття з медперсоналом на робочих місцях з відпрацюванням техніки виконання: Постійно згідно планів занять у структурних підрозділах Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями  відсутній
20.1 Гігієнічної та хірургічної обробки рук медперсоналу
20.2 Правила забору крові у пацієнта для біологічних досліджень
20.3 Процедур і маніпуляцій
21 Проведення роз’яснювальної роботи серед пацієнтів щодо запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями відсутній
Заходи щодо запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної
допомоги у медичного персоналу
22 При прийомі на роботу інформувати медичний персонал про фактори ризику при виконанні своїх професійних обов’язків Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) відсутній
23 Проводити з медперсоналом інструктаж з питань запобігання інфекціям, пов’язаних з наданням медичної допомоги та безпеки праці Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями відсутній
24 Проводити щеплення медперсоналу проти гепатиту В Згідно
календаря
щеплень
Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями значний
25 Кожного пацієнта, незалежно від діагнозу, розглядати як потенційне джерело збудників інфекцій, в тому числі що передаються через кров Постійно Всі
медпрацівни
ки
закладу
вітсутній
26 Використовувати універсальні заходи безпеки при проведенні інвазивних процедур: Постійно Медичний
персонал
значний
26.1 Використовувати індивідуальні засоби захисту (халати, шапочки, гумові рукавички, маски, окуляри, або захисні екрани, взуття, що піддається дезінфекції) під час проведення усіх медичних маніпуляцій, які пов’язані з контактом з кров’ю або іншими біологічними рідинами пацієнтів
26.2 Дотримуватись правил безпеки при роботі, зборі, дезінфекції гострого та ріжучого медичного інструментарію
26.3 Дотримуватись правил і техніки миття та антисептики рук
27 Медперсоналу перед початком роботи одягати робочий чистий одяг/халат або костюм, взуття, що піддається дезінфекції Щоденно Медичний
персонал
 відсутній
28 Будь-яке ушкодження шкіри, слизових оболонок медперсоналу, потрапляння на них біосубстратів пацієнтів кваліфікувати Постійно Медичний
персонал
відсутній
29 У випадку професійної аварії, яка мала місце під час роботи з ВІЛ- інфікованим або біоматеріалом від ВІЛ-інфікованого, проводити екстрену після контактну профілактику згідно з чинними нормативними актами При виникненні аварії Медичний
персонал
значний
30 У всіх структурних підрозділах лікарні вести форму облікової звітності № 108-о «Журнал реєстрації аварій при наданні медичної допомоги ВІЛ- інфікованим та роботі з ВІЛ- інфікованим матеріалом», затверджену наказом МОЗ України від 20Л 1.2013 р. № 955 Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) помірний
 Заходи інфекційного контролю для запобігання захворювання на ГРВІ, грип та COVID -19
Адміністративний контроль
31 Проведення вакцинації проти грипу працівникам закладу Щорічно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) значний
32 Контроль стану здоров’я персоналу з недопущенням до роботи осіб з ознаками грипу, COVID -19 та інших ГРВІ Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) відсутній
33 Запровадження респіраторної гігієни / етикету при кашлі Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) відсутній
34 Керування потоками хворих Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) відсутній
35 Проведення тренінгів з інфекційного контролю Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК) помірний
 

Зменшення кількості потенційних джерел збудника інфекції

36 Мінімізація відвідувань особами, що мають легкий клінічний перебіг і не належать до груп ризику з розвитку ускладнень За період епідемічного підйому захворю-     ваності на ГРВІ, грип та COVID -19 Завідуючі відділеннями  відсутній
37 Припинення планових відвідувань структурних підрозділів лікарні хворими з підозрілими або підтвердженими випадками грипу до того часу, доки вони не перестануть виділяти вірус у довкілля За період епідемічного підйому захворю-     ваності на ГРВІ, грип та COVID -19 Завідуючі відділеннями  відсутній
Технічний контроль
38 Проводити постійну оцінку використання в структурних підрозділах лікарні природної вентиляції та проведення дезінфекції Постійно Завідуючі відділеннями
Засоби індивідуального захисту органів дихання для персоналу закладу
39 Щорічно проводити визначення потреби щодо засобів індивідуального захисту персоналу з метою профілактики грипу та ГРВІ

 

Щорічно Завідуючі відділеннями відсутній
 

Заходи щодо забезпечення матеріально-технічної бази

 

40 Забезпечення контролю за наявністю в закладі дезінфекційних і антисептичних засобів, зареєстрованих в Україні та їх застосування згідно з методичними вказівками (регламентами), затвердженими МОЗ України; дотримання вимог щодо зберігання деззасобів, ведення їх обліку та приготування робочих розчинів дезінфектантів Постійно Адміністрація
КНП ФМР “Фастівська БЛІЛ”
значний
41 Забезпечення контролю за наявністю в закладі обладнанням для здійснення дезінфекції (комплекти для прибирання, ємкості для проведення дезінфекції, бактерицидні опромінювані та ін.) Постійно Керівник відділу інфекційного контролю (ВІК), завідуючі відділеннями значний
42 Забезпечення контролю за наявністю в закладі-засобів професійної гігієни та індивідуального захисту Постійно Завідуючі відділеннями
43 Проведення поточного та капітального ремонтів в структурних підрозділів Згідно планів Генеральний директор значний

 

 

 

Секретар міської ради                                                      Людмила РУДЯК

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ