Про затвердження Переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я Фастівської міської ради
- 01.12.2021
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ
Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 01.12.2021 року оприлюднюється проєкт регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я Фастівської міської ради».
Даний проєкт розроблений з метою встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним некомерційним підприємством Фастівської міської ради «Фастівська ЦРЛ».
Проєкт регуляторного акта та відповідний АРВ оприлюднено на офіційному сайті міської ради та її виконавчих органів в розділі «ЕКОНОМІКА / Регуляторна політика / 7. Оприлюднення нових проєктів регуляторних актів для проведення обговорень за участю представників громадськості» (http://fastiv-rada.gov.ua/7-opryliudnennia-novykh-proektiv-rehuliatornykh-aktiv-dlia-provedennia-obhovoren-za-uchastiu-predstavnykiv-hromadskosti/).
Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді від фізичних та юридичних осіб їх об’єднань в місячний термін з дня опублікування проєкту регуляторного акту за адресою:
- пл.Соборна, 1, м.Фастів, 08500, – тел. 04565 6-01-61 (відділ з питань охорони здоров’я), каб.111 – 04565 6-02-14 (відділ звернення громадян), каб. 306 – 04565 6-13-95 (загальний відділ).
01.12.2021 року
Аналіз регуляторного впливу
проєкту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження Переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я
Фастівської міської ради»
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.
Відповідно до п.п.2 п.а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено право виконавчих органів міських рад встановлювати тарифи на платні послуги, що надають комунальні некомерційні підприємства у сфері охорони здоров’я комунальної форми власності.
В умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров’я є платні послуги, які надаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 №1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах».
Розпорядження КМУ від 30.11.2016 №1013-р схвалена концепція реформи фінансування системи охорони здоров’я України. Вона закріплює модель національного солідарного медичного страхування з 100% покриттям громадян. Регулюватиме стосунки між лікарем та пацієнтом створений єдиний національний замовник – Національна служба здоров’я України, який плануватиме та закуповуватиме медичні послуги для громадян, напряму контрактуватиме медичні заклади, оцінюватиме та контролюватиме якість послуг, підтримуватиме електронну систему збору та обміну медичною інформацією тощо. Держава впроваджує поняття гарантованого пакету медичної допомоги. Йдеться про чітко визначений набір медичних послуг та ліків, право на отримання якого матимуть всі без винятку громадяни України. Гарантований пакет медичної допомоги щороку переглядатиметься та публікуватиметься. З 01 квітня 2020 року такий механізм запроваджено на рівні вторинної медичної допомоги.
КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» щорічно укладає з Національною службою здоров’я України договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій і змінив статус розпорядника бюджетних коштів на одержувача бюджетних коштів. Витрати постачальників медичної допомоги на надання медичних послуг та лікарських засобів, які не входять до державного гарантованого пакета медичної допомоги, відшкодовуватимуться пацієнтами в повному обсязі шляхом прямої оплати або через механізм добровільного медичного страхування.
Ціни на послуги, що виходять за межі державного гарантованого пакета медичної допомоги та не покриваються бюджетним фінансуванням, встановлюються постачальниками медичних послуг відповідно до положень Закону України «Про ціни та ціноутворення».
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська ЦРЛ», підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження Переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я Фастівської міської ради», яким тарифи на платні послуги видаються у новій редакції.
Тарифи на платні послуги розроблені ФОП Яцюк М.В. на підставі поданих комунальним некомерційним підприємством Фастівської міської ради «Фастівська ЦРЛ» розрахункових матеріалів відповідно до нормативно-правових актів України з питань ціноутворення. Тарифи на платні медичні послуги формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням і обслуговуванням закладу тощо. Ці тарифи встановлюються без прибутку. Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту рішення.
Проблема – невідповідність тарифів на послуги, які можуть надавати комунальні некомерційні підприємства охорони здоров’я громади, економічно обґрунтованому рівню та неврегульованість платежів в комунальних некомерційних підприємствах.
На даний час КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» надає медичні послуги за тарифами, розрахованими у 2018 році. Базою для визначення вартості медичних послуг були розрахунки фактичних витрат за 2017 рік та планові показники 2018 року. Чинні тарифи не враховують темпи підвищення заробітної плати працівників медичних установ, зростання цін на медикаменти, вироби медичного призначення, реактиви та інші предмети і матеріали, які входять до складу прямих витрат, зростання витрат на оплату комунальних послуг та інших накладних витрат, тощо.
Крім того, було придбане нове сучасне обладнання для закладу і його використання дозволяє розширити асортимент послуг; заходи з оптимізації видатків закладів охорони здоров’я, застосування сучасних технологій обслуговування і новітнього обладнання дозволило зменшити вартість окремих послуг.
Тарифи на платні медичні послуги економічно обґрунтовуються та встановлюються виходячи з фактичних витрат на кожну послугу окремо. Кошти, які будуть отримані від надання платних послуг, будуть використані на заходи, пов’язані з організацією надання послуг, а також для відновлення матеріально-технічної бази закладу.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту рішення:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + | |
Держава | + | |
Суб’єкти господарювання, | + | |
у тому числі суб’єкти малого підприємництва | + |
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження виконавчого органу Фастівської міської ради щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки вартість платних медичних послуг на сьогодні не є економічно обґрунтованою та не відповідає економічній ситуації.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням переліку послуги та сфери їх застосування, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цього підприємства.
ІІ. Цілі регулювання.
Цілями прийняття зазначеного рішення є:
- надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним некомерційним підприємством Фастівської міської ради «Фастівська ЦРЛ»;
- отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, комунальне некомерційне підприємство охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних підприємств при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Забезпечення надання якісних медичних послуг за зверненням громадян без направлення сімейних лікарів та по договору медичного страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.
До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, державні і комунальні лікувально-профілактичні підприємства повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін |
Альтернатива 2 | Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення |
Альтернатива 3 | Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1
Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін |
Відсутні | Не передбачено |
Альтернатива 2
Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення |
Відсутні | Зазначений нормативно-правовий акт не буде відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема, постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 №1548 |
Альтернатива 3
Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
Зміцнення довіри до влади за рахунок прозорих дій;
Реалізація державної політики у сфері ціноутворення та регулювання цін. |
Відсутні |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1
Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін |
Відсутні | Враховуючи, що тарифи не відповідатимуть економічно обґрунтованому рівню витрат, підприємство не зможе забезпечити кваліфікаційний рівень фахівців, поліпшувати необхідний рівень матеріально-технічного забезпечення, так як результат надавати громадянам якісні послуги з діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги |
Альтернатива 2
Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення |
Не передбачено
|
Може привести до негативних соціальних наслідків, зокрема, надмірне зростання вартості цих послуг не дає можливості отримання для більшості населення |
Альтернатива 3
Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
Захист громадян від необґрунтованого зростання розміру плати за послуги, що надаються лікарнею;
Забезпечення громадян якісними послугами за економічно обґрунтованими тарифами, упорядковує інтереси та відносини медичного закладу, громадян та суб’єктів господарювання |
Не передбачено
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць* | – | – | – | – | Х |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків* | – | – | – | – | Х |
* об’єктивно визначити неможливо
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1
Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін |
Відсутні | Погіршення якості медичних послуг; збиткова діяльність закладу охорони здоров’я міста, як суб’єкту господарювання. |
Альтернатива 2
Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення |
Відсутні | Вказане може привести до необґрунтованого завищення розміру плати за послуги, що в свою чергу спричинить їх недоступність для більшості споживачів |
Альтернатива 3
Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
Приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня; забезпечує досягнення цілей державного регулювання; повністю відповідає потребам у вирішенні проблем | Відсутність можливості швидко змінювати розмір плати за послуги, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат, які входять до собівартості послуг, що надає КНП ФМР «Фастівська центральна районна лікарня» |
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | – |
Альтернатива 2 | – |
Альтернатива 3 | – |
Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва об’єктивно визначити не можливо.
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні вище зазначеної проблеми та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству та сприяє покращенню результатів фінансово-господарської діяльності підприємства.
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за 4-бальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1
Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін |
1 | Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. |
Альтернатива 2
Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення |
1 | Не відповідність принципам регуляторної політики; не можливе введення без внесення відповідних змін до законодавчої бази.
Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. |
Альтернатива 3
Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
3 | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті майже повною мірою, разом з тим довготривала процедура затвердження тарифів та відсутність можливості швидко змінювати розмір тарифу, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інші витрати, впливатиме на своєчасне покриття витрат підприємства, які включаються до собівартості послуг. |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін | Відсутні | Збиткова діяльність суб’єкта господарювання | Цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті |
Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення | Відсутні | Необґрунтоване підвищення тарифів, як наслідок надмірна плата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті; не відповідність вимогам чинного законодавства; надмірне зростання вартості послуг та недоступність для більшості населення. |
Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» | Приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня; забезпечує досягнення цілей державного регулювання; повністю відповідає потребам у вирішенні проблем | Відсутні | Цілі регуляторного акта будуть досягнуті майже повною мірою |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Залишення тарифів на платні медичні послуги без змін | Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. | Х |
Відміна державного регулювання тарифів на медичні послуги, тобто залишити формування тарифів у вільному режимі ціноутворення | – не відповідність принципам регуляторної політики;
– не можливе без внесення відповідних змін до законодавчої бази |
Х |
Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає затвердження економічно обґрунтованих тарифів на послуги, які надає КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» | – надання якісних послуг за економічно обґрунтованою вартістю;
– покращення результатів фінансово-господарської діяльності КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
У разі підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, граничний розмір плати за послуги КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» буде переглянутий |
Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан підприємства, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
Таким чином, єдиною дієвою альтернативою є прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються комунальним некомерційним підприємством Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня», в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проектом рішення розширюється перелік платних медичних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня». Ці тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні без прибутку.
Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
Основними складовими собівартості медичних послуг, які надають заклади охорони здоров’я міста, є:
– заробітна плата основного медичного персоналу;
– нарахування на заробітну плату;
– прямі матеріальні витрати та інші прямі витрати (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення, витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
– загальновиробничі витрати.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичних закладів в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг, потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради «Про затвердження переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я Фастівської міської ради», та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб розміщені на офіційному порталі міської ради, http://www.fastiv-rada.gov.ua/ для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Платні послуги дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня» та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням. Введення рішенням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності місцевого населення та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін. На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проект рішення не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм. У разі прийняття регуляторного акта виконавчим комітетом Фастівської міської ради будуть реалізовані повноваження, надані йому постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 №1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать медичному підприємству беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного рішення не потребує додаткових витрат виконавчого органу Фастівської міської ради.
Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акта, наведені в таблиці.
№ | Об’єкт впливу | Витрати | Вигоди |
1 | Держава;
виконавчий орган Фастівської міської ради |
Витрат не зазнає
|
Дотримання вимог діючого законодавства стосовно процедури прийняття регуляторного акта, виконання повноважень щодо державного регулювання цін/тарифів |
2 | Суб’єкт господарювання (КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ») | Відсутність можливості швидко змінювати розмір тарифів за надані послуги у разі зміни економічних умов | Поповнення бюджетних призначень, фінансовий стан підприємства буде покращуватись. Отримані доходи будуть спрямовані на удосконалення матеріально-технічної бази закладу, підвищення рівня заробітної плати працівників закладу охорони здоров’я згідно з урядовими рішеннями та відповідними наказами Міністерства охорони здоров’я України |
3 | Споживачі:
населення; суб’єкти господарювання |
Оплати за отримані послуги за економічно обґрунтованими тарифами | Прозорість, забезпечення стабільного економічно обґрунтованого рівня тарифів, участь у обговоренні проекту регуляторного акта, надання пропозицій та зауважень. |
В цілому, якщо залишити тарифи на зазначені послуги без змін, то підприємство не взмозі буде їх надавати, оскільки не зможе покривати видатки, пов’язані з наданням цих послуг. Отже, населення і суб’єкти господарювання змушені будуть шукати дані послуги в інших закладах охорони здоров’я за межами м.Фастів, що призведе до незручностей та додаткових витрат для отримання цих послуг.
Тест малого підприємництва не проводиться у зв’язку з тим, що об’єктивно визначити кількість суб’єктів господарювання неможливо.
VIІ.Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VIIІ.Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Забезпечення населення медичними послугами високої якості та в достатньому обсязі залежить від адекватності матеріально-технічної бази, професіоналізму та кваліфікації лікарів, компетентності керівників, психологічної готовності населення піклуватися про стан свого здоров’я.
Основними показниками результативності дії регуляторного акту є стабільне функціонування закладу та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.
Показниками результативності запровадження цього регуляторного акта слід вважати:
Показники | 9 міс. 2020 | 2020 рік | 9 міс. 2021 |
Кількість суб’єктів господарювання, на які поширюється дія акта яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги | – | – | – |
Кількість наданих платних послуг | 15 000 | 20 000 | 17 800 |
Надходження до спецфонду від надання платних послуг, тис.грн. | 2905,8 | 4 822,6 | 5 138,0 |
*Розмір коштів та час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта* | – | – | – |
**Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту | 100% | 100% | 100% |
*Розмір коштів та час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта.
Виконання вимог регуляторного акта не потребує від суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких він поширюється додаткових витрат не передбачених законодавством України.
**Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту.
Інформування зацікавлених суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб про рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради буде здійснено шляхом його оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради http://www.fastiv-rada.gov.ua/ у розділі «Регуляторна політика».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Основний метод відстеження результативності – здійснення порівняльного аналізу.
Джерелами отримання інформації для відстеження результативності є:
– звітність Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня» щодо надходження коштів за надання платних медичних послуг;
– використання існуючої законодавчої та правової бази у сфері надання платних послуг.
Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на етапі його підготовки.
Повторне відстеження здійснюватиметься через один рік після набуття чинності регуляторного акту, за результатами якого можливе здійснення порівняння базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки з дня виконання заходів повторного відстеження та з метою подальшого удосконалення рішення виконкому Фастівської міської ради.
Генеральний директор
КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» Андрій ГЕРЦУН
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
проєкту рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
«Про затвердження Переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я
Фастівської міської ради»
Виконавець заходів відстеження – Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня».
Цілі прийняття акта – встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, що надаються КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ», сприяння збільшенню надходжень до спеціального фонду та покращення результатів фінансово-господарської діяльності підприємства.
Строк виконання заходів з відстеження – 15 днів (01.12.21 р. –15.12.21р.)
Тип відстеження заходів – базове.
Заходи які були виконані з відстеження результативності – вивчення чинного законодавства : ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»
Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних та фінансових звітів.
Аналіз отримання значень показників результативності –
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» шляхом аналізу кількості наданих платних послуг та розміру надходжень до спецфонду від надання платних послуг.
Кількісні значення показників результативності
Показники | 9 міс. 2020 | 2020 рік | 9 міс. 2021 |
Кількість суб’єктів господарювання, на які поширюється дія акта яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги | – | – | – |
Кількість наданих платних послуг | 15 000 | 20 000 | 17 800 |
Надходження до спецфонду від надання платних послуг, тис.грн. | 2 905,8 | 4 822,6 | 5 138,0 |
*Розмір коштів та час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта* | – | – | – |
**Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту | 100% | 100% | 100% |
Висновки та рекомендації
Прийняття рішення виконавчим комітетом Фастівської міської ради «Про затвердження Переліку і тарифів на платні медичні послуги комунальних некомерційних підприємств охорони здоров’я Фастівської міської ради» надасть змогу вирішити питання стабільного функціонування підприємства та його достатнє фінансування для забезпечення населення якісними медичними послугами за економічно обґрунтованими тарифами.
Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Генеральний директор
КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» Андрій ГЕРЦУН
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від №
Про затвердження Переліку і тарифів
на платні медичні послуги комунальних
некомерційних підприємств охорони
здоров’я Фастівської міської ради
Розглянувши звернення генерального директора КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ», щодо затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватись Комунальним некомерційним підприємством Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня» та тарифів на них, відповідно до ст. 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160 – IV, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 р.№1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» (із змінами та доповненнями) та керуючись п.п. 2, п. «а», ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив :
- Затвердити Перелік платних медичних послуг, які надаються Комунальним некомерційним підприємством Фастівської міської ради «Фастівська центральна районна лікарня» та тарифів на них (Додаток 1).
- Перелік платних медичних послуг ввести в дію з 01 cічня 2022 року.
- Генеральному директору КНП ФМР “Фастівська ЦРЛ” забезпечити:
3.1. організацію надання платних послуг відповідно до чинного законодавства;
3.2. довести Перелік платних медичних послуг та тарифів на них до відома населення Фастівської міської територіальної громади в засобах масової інформації.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань медицини.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
міської ради
Від ______________ року № ______
ПЕРЕЛІК
платних послуг з медичного обслуговування, які може надавати
Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «ФАСТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»
№ | Код послуги | Найменування послуги | Тариф, грн. |
1 |
Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення
|
||
1.1 | 170 | Аплікація парафінова | 82,70 |
1.2 | 172 | Визначення біодози | 56,70 |
1.3 | 173 | Ультрафіолетове опромінення загальне | 42,20 |
1.4 | 174 | Ультрафіолетове опромінення місцеве | 48,40 |
1.5 | 175 | Лазеротерапія | 60,80 |
1.6 | 176 | Лазеро-магнітотерапія | 69,10 |
1.7 | 177 | Гальванізація | 60,80 |
1.8 | 178 | Електрофорез лікарський | 73,20 |
1.9 | 179 | Електрофорез ванночковий на очі | 51,70 |
1.10 | 180 | Електростимуляція | 93,90 |
1.11 | 182 | Діадинамотерапія | 73,20 |
1.12 | 183 | Д’арсонвалізація місцева | 73,20 |
1.13 | 184 | Індуктотермія | 41,40 |
1.14 | 185 | УВЧ-терапія | 40,10 |
1.15 | 186 | СМВ-терапія | 57,30 |
1.16 | 187 | ДМВ-терапія | 78,00 |
1.17 | 188 | Магнітотерапія (низькочастотна) | 73,20 |
1.18 | 189 | Синусоїдальні модульовані струми (ампліпульстерапія) | 60,80 |
1.19 | 190 | Ультразвук | 62,90 |
1.20 | 191 | Ультрафонофорез | 71,10 |
1.21 | 192 | Інгаляція ультразвукова | 60,80 |
1.22 | 193 | ЛФК для терапевтичних хворих | 55,60 |
1.23 | 194 | ЛФК після хірургічних операцій | 34,90 |
1.24 | 195 | ЛФК для ортопедично-травматологічних хворих | 34,90 |
1.25 | 196 | ЛФК після травм хребта та тазу | 65,90 |
1.26 | 197 | ЛФК для неврологічних хворих (індивідуально) | 65,90 |
1.27 | 198 | ЛФК для неврологічних хворих (груповий) | 93,10 |
1.28 | 199 | Допологова підготовка вагітних | 65,90 |
1.29 | 200 | Коригуюча гімнастика | 34,90 |
1.30 | 201 | Процедура механотерапія | 34,90 |
1.31 | 203 | Масаж голови | 50,50 |
1.32 | 204 | Масаж м’язів обличчя | 50,50 |
1.33 | 205 | Масаж м’язів шиї | 50,50 |
1.34 | 206 | Масаж комірцевої зони | 50,50 |
1.35 | 207 | Масаж шийно-грудного відділу хребта | 50,50 |
1.36 | 208 | Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки | 50,50 |
1.37 | 209 | Масаж верхньої кінцівки | 41,40 |
1.38 | 210 | Масаж плечового суглоба | 44,30 |
1.39 | 211 | Масаж ліктьового суглоба | 44,30 |
1.40 | 212 | Масаж променезап’ясткового суглоба | 44,30 |
1.41 | 213 | Масаж кисті і передпліччя | 44,30 |
1.42 | 214 | Масаж спини (від Vіі шийного до і поперекового хребця) | 71,10 |
1.43 | 215 | Масаж спини (від Vіі шийного хребця до V поперекового хребця) | 71,10 |
1.44 | 216 | Масаж грудної клітки | 71,10 |
1.45 | 217 | Масаж м’язів передньої черевної стінки | 20,70 |
1.46 | 218 | Масаж попереково-крижової ділянки | 50,50 |
1.47 | 219 | Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки | 54,60 |
1.48 | 220 | Масаж ділянки хребта | 64,90 |
1.49 | 221 | Масаж нижньої кінцівки і попереку | 62,90 |
1.50 | 222 | Масаж кульшового суглоба | 50,50 |
1.51 | 223 | Масаж колінного суглоба | 50,50 |
1.52 | 224 | Масаж гомілковоступневого суглоба | 50,50 |
1.53 | 225 | Масаж ступні і гомілки | 50,50 |
1.54 | 226 | Загальний масаж у дітей грудного і ясельного віку | 93,10 |
1.55 | 227 | Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта | 71,10 |
1.56 | 228 | Масаж нижньої кінцівки | 52,50 |
1.57 | 229 | Вакуумний масаж грудної клітки | 52,50 |
1.58 | 230 | Вакуумний масаж ясен | 31,00 |
1.59 | 231 | Вакуумний масаж ділянки хребта | 41,40 |
1.60 | 232 | Масаж грудної клітки (біля ліжка хворого) | 81,50 |
1.61 | 284 | Масаж простати | 65,70 |
2 | Корекція зору за допомогою окулярів та контактних лінз | ||
2.1 | 240 | Підбір окулярів | 174,60 |
2.2 | 241 | Вимірювання очного тиску | 35,90 |
2.3 | 244 | Визначення поля зору | 138,70 |
3 |
Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини
|
||
3.1 | 30 | Клінічний аналіз крові: гемоглобін, лейкоцити, ШОЕ | 58,30 |
3.2 | 31 | Клінічний аналіз сечі | 57,00 |
3.3 | 32 | Клінічний аналіз крові: гемоглобін, лейкоцити, еритроцити, ШОЕ + формула | 90,50 |
3.4 | 33 | Визначення групи крові по системі АВО + Визначення резус-фактора | 120,80 |
3.5 | 34 | Визначення глюкози у сироватці крові | 32,70 |
3.6 | 35 | Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу | 23,80 |
3.7 | 36 | Мазок на флору | 36,10 |
3.8 | 37 | Цитологічне дослідження матеріалу, пофарбованого за Романовським-Гимзе | 46,40 |
3.9 | 38 | Виявлення яєць гельмінтів у калі | 28,80 |
3.10 | 39 | Визначення схованої крові в калі | 18,20 |
3.11 | 40 | Визначення холестерину у сироватці крові | 44,50 |
3.12 | 41 | Визначення кількості тромбоцитів | 36,30 |
3.13 | 42 | Визначення кількості ретикулоцитів | 35,20 |
3.14 | 43 | Визначення активності холінестерази у сироватці крові | 40,10 |
3.15 | 44 | Морфологія еритроцитів: еритроцити з базофільною зернистістю | 39,10 |
3.16 | 45 | Біохімічне дослідження крові №1(повний аналіз): Визначення активності АлАТ у сироватці крові | 30,70 |
3.17 | 46 | Біохімічне дослідження крові №1(повний аналіз): Визначення активності АсАТ у сироватці крові | 30,70 |
3.18 | 47 | Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові | 40,90 |
3.19 | 48 | Визначення білірубіну | 35,70 |
3.20 | 49 | Печінкові проби | 104,40 |
3.21 | 50 | Ниркові проби | 63,90 |
3.22 | 51 | Ревмопроби | 80,20 |
3.23 | 52 | Визначення сечової кислоти крові | 51,30 |
3.24 | 53 | Коагулограма | 73,10 |
3.25 | 54 | Австралійський антиген (HBs Ag) | 41,20 |
3.26 | 55 | RW класичний | 48,70 |
3.27 | 56 | Протромбіновий індекс | 28,20 |
3.28 | 57 | Білкові фракції у сироватці крові | 57,80 |
3.29 | 58 | Загальний білок у сироватці крові | 22,70 |
3.30 | 59 | Час згортання крові | 17,00 |
3.31 | 60 | Діастаза сечі | 29,70 |
3.32 | 61 | Ацетон в сечі | 20,60 |
3.33 | 62 | Спермограмма | 105,10 |
3.34 | 63 | Визначення лужної фосфотази у сироватці крові | 27,00 |
3.35 | 64 | Визначення альфа-амілази у сироватці крові | 26,50 |
3.36 | 65 | Біохімічний аналіз крові (для операції) | 176,20 |
3.37 | 66 | Аналіз крові на альбумін | 21,90 |
3.38 | 67 | Аналіз сечі по Земніцькому | 36,20 |
3.39 | 68 | Аналіз сечі по Нечипоренко | 42,90 |
3.40 | 69 | Аналіз крові на антитіла | 80,00 |
3.41 | 70 | Аналіз крові на гемолізіни | 43,50 |
3.42 | 71 | Аналіз крові на АЧТЧ | 29,30 |
3.43 | 72 | Нейросонографія | 134,80 |
3.44 | 73 | Ехоенцефалографія | 145,60 |
3.45 | 74 | Сонографічне дослідження щитовидної залози | 97,40 |
3.46 | 75 | Сонографічне визначення кількості вільної рідини у плевральних порожнинах | 79,80 |
3.47 | 76 | Сонографічне дослідження молочної залози | 157,50 |
3.48 | 77 | Сонографічне дослідження черевної порожнини і заочеревинного простору | 183,40 |
3.49 | 78 | Сонографічне визначення кількості вільної рідини у черевній порожнині | 63,90 |
3.50 | 79 | Сонографічне дослідження нирок | 120,00 |
3.51 | 80 | Сонографічне дослідження сечового міхуру з визначенням залишкової сечі | 64,90 |
3.52 | 81 | Сонографічне дослідження органів калитки | 112,70 |
3.53 | 82 | УЗ інтравагінальне дослідження жіночих статевих органів | 130,00 |
3.54 | 83 | Сонографічне дослідження матки і яєчників | 129,40 |
3.55 | 84 | Сонографічне дослідження вагітної матки з визначенням терміну вагітності | 162,60 |
3.56 | 85 | Сонографічне дослідження вагітної матки з визначенням стану плаценти | 147,70 |
3.57 | 89 | Сонографічне дослідження м’яких тканин | 76,50 |
3.58 | 90 | Сонографічне дослідження лімфатичних вузлів | 86,50 |
3.59 | 91 | Реоенцефалографія в стані спокою | 173,90 |
3.60 | 92 | Реоенцефалографія з ортопробою | 277,10 |
3.61 | 94 | ЕКГ у положенні стоячи (ортостатична) | 89,40 |
3.62 | 95 | ЕКГ із нітрогліцерином | 126,50 |
3.63 | 96 | ЕКГ із фізичним навантаженням | 103,20 |
3.64 | 97 | ЕКГ із додатковими відведеннями | 108,10 |
3.65 | 98 | Холтеровський моніторинг ЕКГ | 259,60 |
3.66 | 99 | Визначення дихальних об’ємів | 112,70 |
3.67 | 100 | Визначення газообміну спірометром | 24,00 |
3.68 | 101 | Спірографія з фізичним навантаженням | 136,30 |
3.69 | 102 | Спірографія з медикаментозними пробами | 192,90 |
3.70 | 103 | Внутрішньошлункова pH-метрія | 99,50 |
3.71 | 104 | Реографія периферичних судин | 162,40 |
3.72 | 105 | Біопсія шлунка ендоскопічна | 133,60 |
3.73 | 106 | Біопсія товстої кишки ендоскопічна | 391,60 |
3.74 | 107 | Біопсія анального каналу | 180,60 |
3.75 | 108 | ЕКГ спокою з затримкою подиху | 74,10 |
3.76 | 110 | Рентгенографія слинної залози | 106,90 |
3.77 | 111 | Рентгенографія орбіти | 203,20 |
3.78 | 112 | Рентгенографія середнього вуха за Шюлером | 106,90 |
3.79 | 113 | Рентгенографія середнього вуха за Майєром | 106,90 |
3.80 | 114 | Рентгенографія середнього вуха за Стенверсом | 106,90 |
3.81 | 115 | Гайморографія | 86,30 |
3.82 | 116 | Контрастна гайморографія | 141,30 |
3.83 | 117 | Рентгенографія нижньої щелепи | 107,00 |
3.84 | 118 | Рентгенографія верхньої щелепи | 100,10 |
3.85 | 119 | Рентгенографія верхньощелепного комплексу | 110,40 |
3.86 | 120 | Рентгенографія зубів прицільна | 45,20 |
3.87 | 121 | Рентгенографія органів грудної клітки | 96,60 |
3.88 | 122 | Рентгенографія верхівок легень у ЗПЛ і ПЛП | 110,40 |
3.89 | 123 | Флюорографія органів грудної клітки | 37,90 |
3.90 | 124 | Рентгенографія грудної клітки на тлі пневмотораксу | 100,00 |
3.91 | 125 | Рентгендослідження стравохода з контрастом | 209,40 |
3.92 | 126 | Подвійне контрастування стравохода при рентгенографії | 261,00 |
3.93 | 127 | Рентгендослідження шлунка з контрастом | 305,90 |
3.94 | 128 | Рентгендослідження перистальтики шлунка (дипло- і триплографія) | 240,30 |
3.95 | 129 | Рентгендослідження стравохода, шлунка і ДПК із контрастом | 309,20 |
3.96 | 130 | Рентгендослідження дванадцятипалої кишки із контрастом | 267,90 |
3.97 | 131 | Рентгенконтрастне дослідження товстої кишки (іригоскопія) | 384,70 |
3.98 | 132 | Уретерографія | 559,70 |
3.99 | 133 | Цистографія оглядова | 518,40 |
3.100 | 134 | Висхідна контрастна урографія | 611,30 |
3.101 | 135 | Уретероцистографія з подвійним контрастуванням | 559,50 |
3.102 | 136 | Висхідна контрастна цистографія | 570,00 |
3.103 | 137 | Мікційна цистографія | 501,10 |
3.104 | 138 | Висхідна контрастна уретрографія | 484,00 |
3.105 | 139 | Антеградна пієлографія | 542,40 |
3.106 | 140 | Оглядова рентгенографія ділянки малого тазу | 103,40 |
3.107 | 141 | Рентгенографія черепа | 107,00 |
3.108 | 142 | Рентгенографія черепа у латеральній проекції | 72,50 |
3.109 | 143 | Рентгенографія черепа у тангенціальній проекції | 93,10 |
3.110 | 144 | Рентгенографія хребта шийного відділу | 127,60 |
3.111 | 145 | Рентгенографія хребта грудного відділу | 113,80 |
3.112 | 146 | Рентгенографія хребта попереково-крижового відділу | 127,60 |
3.113 | 147 | Рентгенографія куприка | 117,30 |
3.114 | 148 | Рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб шийного відділу | 131,00 |
3.115 | 149 | Рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб грудного відділу | 148,20 |
3.116 | 150 | Рентгенографія пояснично-крижового відділу хребта при максимальному згинанні і розгинанні | 158,40 |
3.117 | 151 | Рентгенографія кісток кисті | 100,10 |
3.118 | 152 | Рентгенографія кісток стопи | 134,50 |
3.119 | 153 | Рентгенографія трубчастих кісток плеча | 134,40 |
3.120 | 154 | Рентгенографія трубчастих кісток передпліччя | 134,40 |
3.121 | 155 | Рентгенографія трубчастих кісток стегна | 134,40 |
3.122 | 156 | Рентгенографія трубчастих кісток гомілки | 134,40 |
3.123 | 157 | Рентгенографія плечового суглоба | 124,10 |
3.124 | 158 | Рентгенографія ліктьового суглоба | 124,10 |
3.125 | 159 | Рентгенографія променезап’ясткового суглоба | 124,10 |
3.126 | 160 | Рентгенографія стегнового суглоба | 106,90 |
3.127 | 161 | Рентгенографія колінного суглоба | 124,10 |
3.128 | 162 | Рентгенографія гомілковостопного суглоба | 124,10 |
3.129 | 163 | Рентгенографія п’яткової кістки | 127,60 |
3.130 | 164 | Рентгенографія ребер | 117,30 |
3.131 | 165 | Рентгенографія ключиці | 103,50 |
3.132 | 166 | Рентгенографія ключиці з обох сторін | 131,00 |
3.133 | 167 | Рентгенографія грудини | 148,20 |
3.134 | 168 | Рентгенівське визначення стану грудинно-ключичного зчленування | 89,80 |
3.135 | 169 | Рентгенівське визначення стану грудинно-ключичного зчленування з обох сторін | 141,30 |
3.136 | 233 | Рентгенографiя зубiв | 72,80 |
3.137 | 234 | Рентгенографія зубiв (радіовізіограф) | 71,20 |
3.138 | 236 | Роздруківка рентгенівського обстеження на термоплівку | 66,20 |
3.139 | 237 | Роздруківка рентгенівського обстеження на фотопапір | 73,90 |
3.140 | 238 | Визначення алкогольного сп’яніння | 75,40 |
3.141 | 239 | Аудіометрія | 101,40 |
3.142 | 245 | Консультація вузьких спеціалістів | 190,50 |
4 |
Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України)
|
||
4.1 | 1 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9401: ХІРУРГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 48 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 281,50 |
4.2 | 2 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9402: ТРАВМАТОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 212,00 |
4.3 | 3 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9403: ТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ № 1 на 60 ЛІЖОК, в т.ч. 20 кардіологічних, 10- психосоматичних (без вартості медикаментів) | 157,50 |
4.4 | 4 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9404: ПЕДІАТРИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 40 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 213,30 |
4.5 | 5 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9405: ГІНЕКОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 152,30 |
4.6 | 6 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9406: НЕВРОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 40 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 273,40 |
4.7 | 7 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9407: ТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ № 2 (смт.Борова) на 30 ліжок (без вартості медикаментів) | 118,50 |
4.8 | 8 | ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ в ЦВ 9501: ПОЛОГОВЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 569,90 |
4.9 | 9 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9801: ГП-ХІРУРГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 48 ЛІЖОК (без вартості харчування) | 171,00 |
4.10 | 10 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9802: ГП-ТРАВМАТОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості харчування) | 120,70 |
4.11 | 11 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9803: ГП-ТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ № 1 на 60 ЛІЖОК, в т.ч. 20 кардіологічних, 10- психосоматичних (без вартості харчування) | 143,10 |
4.12 | 12 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9804: ГП-ПЕДІАТРИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 40 ЛІЖОК (без вартості харчування) | 153,90 |
4.13 | 13 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9805: ГП-ГІНЕКОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості харчування) | 135,80 |
4.14 | 14 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9806: ГП-НЕВРОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 40 ЛІЖОК (без вартості харчування) | 173,30 |
4.15 | 15 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9807: ГП-ТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ № 2 (смт.Борова) на 30 ліжок (без вартості харчування) | 155,90 |
4.16 | 16 | ВАРТІСТЬ ПЕРЕБУВАННЯ (готельні послуги) в ЦВ 9501: ПОЛОГОВЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості харчування) | 569,90 |
4.17 | 17 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 8101: ВІДДІЛЕННЯ АНЕСТЕЗІОЛОГІІ ТА ІНТЕНСИВНОІ ТЕРАПІІ НА 6 ЛІЖОК (без вартості медикаментів ) | 5419,90 |
4.18 | 18 | Повна вартість бюджетного харчування в ЦВ 6201: ХАРЧОБЛОК | 25,40 |
4.19 | 19 | Повна вартість бюджетного харчування в ЦВ 6202: ХАРЧОБЛОК(БОРОВА) | 63,30 |
4.20 | 20 | Повна вартість прийому і виписки хворого в ЦВ 6101: ПРИЙМАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ | 469,20 |
4.21 | 21 | Повна вартість функціонування операційної зали ЦВ 7101: ОПЕРАЦІЙНИЙ БЛОК | 774,30 |
4.22 | 22 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9401: ХІРУРГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 48 ЛІЖОК (без вартості медикаментів) | 477,90 |
4.23 | 23 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9402: ТРАВМАТОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості медикаментів ) | 358,10 |
4.24 | 24 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9403: ТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ № 1 на 60 ЛІЖОК, в т.ч. 20 кардіологічних, 10- психосоматичних (без вартості медикаментів ) | 326,10 |
4.25 | 25 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9404: ПЕДІАТРИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 40 ЛІЖОК (без вартості медикаментів ) | 392,60 |
4.26 | 26 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9405: ГІНЕКОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості медикаментів ) | 313,50 |
4.27 | 27 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9406: НЕВРОЛОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 40 ЛІЖОК (без вартості медикаментів ) | 472,10 |
4.28 | 28 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9407: ТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ № 2 (смт. Борова) на 30 ліжок (без вартості медикаментів) | 337,70 |
4.29 | 29 | ПОВНА ВАРТІСТЬ ЛІКУВАННЯ та ПЕРЕБУВАННЯ в ЦВ 9501: ПОЛОГОВЕ ВІДДІЛЕННЯ НА 30 ЛІЖОК (без вартості медикаментів ) | 1165,20 |
4.30 | 242 | Видалення стороніх тіл з очей | 188,30 |
4.31 | 243 | Промивання сльозових шляхів | 55,70 |
4.32 | 246 | Операція штучного переривання вагітності в амбулаторних умовах (вакуум-аспірація) | 385,60 |
4.33 | 247 | операція штучного переривання вагітності в амбулаторних умовах (медаборт) | 524,30 |
4.34 | 250 | Видалення сірчаного короку | 134,60 |
4.35 | 251 | Продування слухових труб по Політцеру | 43,20 |
4.36 | 252 | Промивання лакун мигдалин | 155,20 |
4.37 | 253 | Вливання ліків в гортань | 87,10 |
4.38 | 254 | Пункція гайморової пазухи | 267,10 |
4.39 | 255 | Вимірювання рівня цукру у крові | 33,80 |
4.40 | 256 | Перев’язка (хірург) | 159,90 |
4.41 | 257 | Ректальний огляд (хірург) | 115,10 |
4.42 | 258 | Зняття швів (хірург) | 58,30 |
4.43 | 259 | Операція (хірург) | 369,10 |
4.44 | 260 | Перев’язка (травматолог) | 180,90 |
4.45 | 261 | Зняття швів (травматолог) | 59,50 |
4.46 | 262 | Операція (травматолог) | 362,50 |
4.47 | 263 | Накладання гипсової пов’язки (передпліччя) | 240,90 |
4.48 | 264 | Накладання дезо-пов’язки | 321,40 |
4.49 | 265 | Накладання гипсової пов’язки (ліктевої суглоб) | 325,80 |
4.50 | 266 | Накладання гипсової пов’язки (пальці кисті) | 240,90 |
4.51 | 267 | Накладання гипсової пов’язки (голеностоп, задня лангета) | 295,00 |
4.52 | 268 | Накладання гипсової у-образної пов’язки( голень) | 295,00 |
4.53 | 269 | Накладання гіпсової пов’язки (коліний суглоб) | 359,10 |
4.54 | 270 | Закрита репозиція перелому | 263,00 |
4.55 | 271 | Швидкий тест на гепатит В | 69,20 |
4.56 | 272 | Швидкий тест на гепатит С | 70,30 |
4.57 | 273 | Швидкий тест на ВІЛ | 173,70 |
4.58 | 274 | Забір крові | 31,20 |
4.59 | 275 | В/м ін’єкція | 30,30 |
4.60 | 276 | В/в ін’єкція | 42,10 |
4.61 | 277 | П/ш ін’єкція | 30,20 |
4.62 | 278 | Введення ВМК | 238,80 |
4.63 | 279 | Видалення ВМК | 133,20 |
4.64 | 280 | Діатермогоагуляція шійки матки | 300,40 |
4.65 | 281 | Видалення кондилом | 182,60 |
4.66 | 285 | Встановлення/заміна катетера | 203,00 |
4.67 | 286 | Цистоскопія | 264,80 |
5 |
Видача копії медичної довідки, витягу з історії хвороби
|
||
5.1 | 248 | Витяг з історії хвороби | 46,80 |
5.2 | 249 | Видача медичної довідки | 38,00 |
6 |
Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів, медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди. попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів, медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди
|
||
6.1 | 1 | Медичний огляд за наказом Мінтрансзв`язку України №240 від 29.10.10 (до 40 років) (для чоловіків) | 417,90 |
6.2 | 2 | Медичний огляд за наказом Мінтрансзв`язку України №240 від 29.10.10 (до 40 років) (для жінок) | 539,20 |
6.3 | 3 | Медичний огляд за наказом Мінтрансзв`язку України №240 від 29.10.10 (після 40 років) (для чоловіків) | 470,50 |
6.4 | 4 | Медичний огляд за наказом Мінтрансзв`язку України №240 від 29.10.10 (після 40 років) (для жінок) | 591,80 |
6.5 | 5 | Медичний огляд за наказом МОЗ України № 280 від 21.05.07 (для чоловіків) | 152,80 |
6.6 | 6 | Медичний огляд за наказом МОЗ України № 280 від 21.05.08 (для жінок) | 274,10 |
6.7 | 7 | Медичний огляд за наказом МОЗ України № 280 від 21.05.07 -піврічний (для чоловіків) | 70,40 |
6.8 | 8 | Медичний огляд за наказом МОЗ України № 280 від 21.05.08 – піврічний (для жінок) | 136,10 |
6.9 | 9 | Медогляд водія (з аналізом на групу крові) за наказом МОЗ України №124/345 від 05.06.01 (для чоловіків) | 535,30 |
6.10 | 10 | Медогляд водія (без аналіза на групу крові) за наказом МОЗ України №124/345 від 05.06.01 (для чоловіків) | 390,30 |
6.11 | 11 | Медогляд на зброю за наказом МОЗ України № 252 від 20.10.99 | 372,40 |
6.12 | 12 | Медогляд про стан здоров`я наказ № 682 від 27.12.99 (для чоловіків) | 373,70 |
6.13 | 13 | Медогляд про стан здоров`я наказ №682 від 27.12.99 (для жінок) | 495,00 |
6.14 | 14 | Медогляд для роботи зі шкідливими умовами наказ №246 від 21.05.07 (для чоловіків) | 292,30 |
6.15 | 15 | Медогляд зі шкідливими умовами наказ №246 від 21.05.07 (для жінок) | 413,60 |
6.16 | 16 | Психіатричний огляд (виписка сертифіката) | 101,90 |
6.17 | 17 | Профілактично-наркологічний огляд (виписка сертифіката) | 156,90 |
6.18 | 18 | Медогляд водія (з аналізом на групу крові) за наказом МОЗ України №124/345 від 05.06.01 (для жінок) | 613,40 |
6.19 | 19 | Медогляд водія (без аналіза на групу крові) за наказом МОЗ України №124/345 від 05.06.01 (для жінок) | 468,40 |
6.20 | 20 | Огляд терапевта, оформлення заключного акту | 34,90 |
6.21 | 21 | Огляд отоларинголога | 18,70 |
6.22 | 22 | Огляд офтальмолога | 22,40 |
6.23 | 23 | Огляд невропатолога | 18,70 |
6.24 | 24 | Огляд хірурга | 14,90 |
6.25 | 25 | Огляд акушера-гінеколога | 18,70 |
6.26 | 26 | Огляд дерматолога | 18,70 |
6.27 | 27 | Огляд стоматолога | 22,40 |
6.28 | 28 | Флюорографія ОГК | 27,60 |
6.29 | 29 | ЕКГ (для профоглядів) | 35,20 |
6.30 | 30 | Функція зовнішнього дихання (для профоглядів) | 32,60 |
6.31 | 31 | Предрейсовий огляд водія | 19,50 |
6.32 | 32 | Аудіометрія (для профоглядів) | 42,50 |
6.33 | 33 | Огляд лікаря профпатолога | 28,00 |
7 |
Терапевтична стоматологія
|
||
7.1 | 1 | Введення парапульпарних штифтів для покращення фіксації композитної пломби | 200,00 |
7.2 | 2 | Вибіркове пришліфовування зубів, усунення травматичної оклюзії | 96,00 |
7.3 | 3 | Видалення постійної пломби | 44,00 |
7.4 | 4 | Видалення тимчасової пломби | 22,00 |
7.5 | 5 | Визначення патологічної рухомості зубів | 22,00 |
7.6 | 6 | Вилучення стороннього тіла із каналу зуба | 389,00 |
7.7 | 7 | Відновлення зруйнованої коронки багатокореневого зуба за допомогою дротяного каркасу, анкерних штифтів, пластмаси, композитного матеріалу | 514,00 |
7.8 | 8 | Відновлення зруйнованої коронки однокореневого зуба за допомогою дротяного каркасу, анкерних штифтів, пластмаси або композитного матеріалу | 380,00 |
7.9 | 9 | Діагностичне використання фарбуючих речовин | 28,00 |
7.10 | 10 | Екстірпація пульпи з одного кореня зуба | 56,00 |
7.11 | 11 | Забезпечення хворого та медичного персоналу засобами індивідуального захисту | 32,00 |
7.12 | 12 | Закриття перфорації каналу зуба або перфорації дна пульпової камери | 93,00 |
7.13 | 13 | Знеболювання аплікаційне | 32,00 |
7.14 | 14 | Знеболювання інфільтраційне | 53,00 |
7.15 | 15 | Зняття зубного каменю, нальоту за допомогою ультразвукового апарата з усіх зубів | 444,00 |
7.16 | 16 | Зняття зубного каменю, нальоту інструментальним способом з усіх зубів | 457,00 |
7.17 | 17 | Зняття м’якого зубного нальоту з усіх зубів | 85,00 |
7.18 | 18 | Інструментальна та медикаментозна обробка одного каналу зуба | 64,00 |
7.19 | 19 | Консультація хворого (запис огляду та порада, дані на прохання лікаря, який лікує, іншим лікарем для спеціальної оцінки стану та подальшого лікування) | 44,00 |
7.20 | 20 | Контроль за гігіеною ротової порожнини | 64,00 |
7.21 | 21 | Лікування гострих форм стоматиту (ОГС, РГС, кандідоз, травматичне ушкодження,тощо) | 99,00 |
7.22 | 22 | Лікування захворювань пародонту: накладання лікувальної пов’язки на ясна та зубоясневі кишені (одне відвідування) | 119,00 |
7.23 | 23 | лікування одного зуба при глибокому карієсі (без накладання пломби) | 177,00 |
7.24 | 24 | Лікування одного зуба при поверхневому і середньому карієсі(без накладання пломби) | 133,00 |
7.25 | 25 | Механічне та хімічне розширення облітерованого каналу зуба | 197,00 |
7.26 | 26 | Навчання правилам гігіени порожнини рота | 45,00 |
7.27 | 27 | Накладання девіталізуючої пасти та пов’язки | 83,00 |
7.28 | 28 | Накладання лікувальної пов”язки при лікуванні карієсу та його ускладненнях | 77,00 |
7.29 | 29 | Накладання кофердаму | 113,00 |
7.30 | 30 | Накладання тимчасової пломби | 34,00 |
7.31 | 31 | Обробка уражених поверхень слизової оболонки, лікувальні пов”язки (одне відвідування) | 95,00 |
7.32 | 32 | Вимірювання довжини каналу | 59,00 |
7.33 | 33 | Пломбування одного каналу коріння зуба пастою, що полімеризується та гутаперчевими штіфтами | 180,00 |
7.34 | 34 | Препарування каріозної порожнини( або трепанація коронки),розкриття рогу пульпової камери | 66,00 |
7.35 | 35 | Проведення професійної гігієни усіх зубів | 296,00 |
7.36 | 36 | Пломбування одного каналу “Ендометазон” | 200,00 |
7.37 | 37 | Розпломбування кореневого каналу зуба, запломбованого пастою, що полімеризується, або цементом | 302,00 |
7.38 | 38 | Усунення дефекту пломби | 49,00 |
7.39 | 39 | Усунення місцевих подразнюючих факторів | 87,00 |
7.40 | 40 | Флюоризація зубів | 72,00 |
7.41 | 41 | Шинування 4 зубів шинуючою стрічкою та світлополімерним матеріалом | 440,00 |
7.42 | 42 | Сріблення поверхні або порожнини зуба | 143,00 |
7.43 | 43 | Альвеолектомія | 95,00 |
7.44 | 44 | Аналіз рентгенограми прицільної | 22,00 |
7.45 | 45 | Закриття фісур одного зуба герметиками | 257,00 |
7.46 | 46 | Пломбування одного каналу кореню зуба пастою на основі гідроксиду кальцію (“Метапекс”) | 276,00 |
7.47 | 47 | Установка скловолоконного штифта | 422,00 |
7.48 | 48 | Закриття фісур одного зуба герметиками | 257,00 |
7.49 | 49 | Пломбування каналу однокореневого зуба при пульпіті та періодонтиті | 227,00 |
7.50 | 50 | Пломбування каналів двокореневого зуба при пульпіті та періодонтиті | 282,00 |
7.51 | 51 | Пломбування каналів трьокореневого зуба при пульпіті та періодонтиті | 353,00 |
7.52 | 52 | Термокоагуляція ясен | 86,00 |
7.53 | 53 | Антисептична вкладка | 83,00 |
7.54 | 54 | Адгезивний місток на 3 одиниці | 637,00 |
7.55 | 79 | Charisma Класік | 240,00 |
7.56 | 80 | Charisma Smart | 225,00 |
7.57 | 81 | Градія дайрект | 341,00 |
7.58 | 82 | Es com | 254,00 |
7.59 | 83 | Spectrum | 329,00 |
7.60 | 84 | ARDE universal | 237,00 |
7.61 | 85 | Ceram X | 298,00 |
7.62 | 86 | Jen – Radiance flow | 244,00 |
7.63 | 87 | Fuiji IX | 274,00 |
7.64 | 88 | Riva CЦ | 104,00 |
7.65 | 89 | Riva ЛС фото | 255,00 |
7.66 | 90 | Ceramfill | 107,00 |
8 |
Хірургічна стоматологія
|
||
8.1 | 55 | Видалення зуба просте (включаючи витрати часу на огляд хворого, заповнення документації) (знеболювання сплачується додатково) | 144,00 |
8.2 | 56 | Видалення зуба складне (включаючи витрати часу на огляд хворого, заповнення документації) (знеболювання сплачується додатково) | 310,00 |
8.3 | 57 | Вправлення гострого вивиху висково-нижньощелепного суглоба | 139,00 |
8.4 | 58 | Вправлення звичного вивиху висково-нижньощелепного суглоба | 44,00 |
8.5 | 59 | Знеболювання аплікаційне | 32,00 |
8.6 | 60 | Знеболювання інфільтраційне | 53,00 |
8.7 | 61 | Знеболювання провідникове | 70,00 |
8.8 | 62 | Зняття швів | 38,00 |
8.9 | 63 | Лікування альвеоліта кюретажем ямки | 183,00 |
8.10 | 64 | Медикаментозне лікування перікоронариту | 95,00 |
8.11 | 65 | Накладання швів на лунку після видалення зуба | 329,00 |
8.12 | 66 | Первинна хірургічна обробка рани | 179,00 |
8.13 | 67 | Первинний огляд хворого (включає запис анамнезу, фізичних обстежень, запланованої програми діагностики та лікування) | 44,00 |
8.14 | 68 | Пластика вуздечки язика | 275,00 |
8.15 | 69 | Повторний огляд амбулаторного хворого (включає запис анамнезу, фізичного обстеження, контролю призначеного лікування) | 44,00 |
8.16 | 70 | Припинення кровотечі після видалення зуба | 129,00 |
8.17 | 71 | Промивання капюшону | 77,00 |
8.18 | 72 | Резекція капюшона | 101,00 |
8.19 | 73 | Розкриття абсцесу, дренування | 119,00 |
8.20 | 74 | Видалення тимчасового зуба | 197,00 |
8.21 | 75 | Накладання швів на рану (травма) | 359,00 |
8.22 | 76 | Надсікання вуздечки язика | 150,00 |
8.23 | 77 | Усунення подразнюючих факторів (екзостози) | 142,00 |
8.24 | 78 | Видалення доброякісних новоутворень порожнини рота(папіломи, фіброми) | 392,00 |
9 |
Дитяча стоматологія
|
||
9.1 | 91 | Відтік (дитяча стом.) | 286,00 |
9.2 | 92 | Лікування пульпіту ампутаційним методом (д.с.) | 488,00 |
9.3 | 93 | Лікування періодонтиту (д.с. ІІ відвід) | 226,00 |
9.4 | 94 | Лікування періодонтиту (д.с. ІІІ відвід) | 200,00 |
9.5 | 95 | Лікування періодонтиту (д.с. IV відвід) | 311,00 |
9.6 | 96 | Зупинка кровотечі | 29,00 |
9.7 | 97 | Хрургічна стоматологія (дитяча) | 123,00 |
9.8 | 98 | Адаптація до крісла стоматолога | 100,00 |
Керуючий справами (секретар) виконавчого
комітету Фастівської міської ради |
Л.О. Тхоржевська | ||
Генеральний директор
КНП ФМР «Фастівська ЦРЛ» |
А. В. Герцун |