Про  затвердження нової редакції Статуту Комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» (код ЄДРПОУ 43869238)

  • 28.09.2022

ПРОЄКТ

 

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про  затвердження нової редакції Статуту

Комунального закладу Фастівської міської ради

«Борівська школа мистецтв»

(код ЄДРПОУ 43869238)

З метою приведення Статуту Комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» у відповідність до Законів України «Про позашкільну освіту», «Про освіту», керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити нову редакцію Статуту Комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» (код ЄДРПОУ 43869238) (додаток).
  2. Директору Комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» провести державну реєстрацію нової редакції Статуту
    та змін до відомостей про юридичну особу відповідно до чинного законодавства.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров’я, соціального захисту, освіти, культури, спорту, сім’ї та молоді та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з гуманітарних питань.

 

Міський голова                                                         Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

 

Додаток

до рішення  міської ради

 

 

 

 

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «БОРІВСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ»

(нова редакція)

 

ЄДРПОУ 43869238

 

м.Фастів

2022 р.

 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  1. Статут Комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» (далі – Статут) розроблений відповідно до Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про культуру», Положення про мистецьку школу, затвердженого наказом Міністерства культури України від 09 серпня 2018 року № 686, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 вересня2018 року № 1004/32456  і є документом, який регламентує її діяльність.

 

  1. Комунальний заклад Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» (далі – Заклад) є мистецькою школою, закладом позашкільної освіти сфери культури і здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про культуру», інших законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства культури України, наказів Міністерства освіти і науки України, розпоряджень виконавчого органу Київської обласної ради (Київської обласної державної адміністрації), наказів управління культури Київської обласної державної адміністрації, рішень Фастівської міської ради, виконавчого органу Фастівської міської ради, наказів  управління культури, молоді та туризму Фастівської міської ради.

 

  1. Заклад провадить свою діяльність за такими напрямами позашкільної освіти:
  • художньо-естетичний, що забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та набуття здобувачами практичних навичок, оволодіння знаннями у сфері української та світової культури та мистецтва;
  • мистецький, що забезпечує набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності.
  1. Заклад може організовувати освітній процес за освітніми програмами елементарного, середнього (базового) та/або поглибленого підрівнів початкової мистецької освіти та за загальним мистецьким та/або початковим професійним спрямуваннями. Початкова мистецька освіта може здобуватися одночасно із здобуттям дошкільної, повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, а також незалежно від здобуття рівня освіти. Компетентності, здобуті за освітніми програмами початкової мистецької освіти, можуть враховуватися та визнаватися на відповідному рівні формальної освіти.
  2. Заклад може здійснювати освітню діяльність за освітніми програмами початкової мистецької освіти для осіб з особливими освітніми потребами та інших громадян незалежно від віку відповідно до їхніх потреб і запитів.

 

  1. Мова навчання у закладі визначається Конституцією України і ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

 

  1. Інституційний аудит та громадська акредитація закладу здійснюються на підставах та у порядку, визначених законодавством України.

 

  1. Місцеві органи державної влади та органи місцевого самоврядування забезпечують доступ до початкової мистецької освіти громадян за місцем проживання шляхом відкриття, утримання, матеріально-технічного забезпечення та фінансування закладу, його філій та класів відповідно до освітніх, культурних, духовних потреб та запитів населення.

 

ІІ . ОРГАНІЗАЦІЙНО–ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ

 

  1. Заклад є юридичною особою, діє на підставі статуту, має самостійний кошторис, самостійний баланс та інші атрибути юридичної особи, діє як бюджетна установа, є неприбутковою організацією.

 

  1. Заклад заснований на комунальній власності Фастівської міської територіальної громади і у відповідності до Закону України «Про освіту», має статус бюджетної установи, неприбуткового закладу освіти в сфері культура,  відповідно до ст.ст.1,9,22-23 ЗУ «Про культуру»  входить до базової мережі закладів культури державного рівня.

 

  1. Власником закладу є Фастівська міська територіальна громада (далі – Власник) в особі Фастівської міської ради. Заклад  у своїй діяльності підпорядкований управлінню культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради, як органу, уповноваженому Власником (далі – Орган управління), а також є підзвітний та підконтрольний  управлінню культури Київської обласної державної адміністрації.

 

  1. Повне найменування закладу: Комунальний заклад Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв». Найменування англійською мовою- Borova art school.

Скорочене найменування: КЗ ФМР « БШМ», КЗ ФМР «Борівська  школа мистецтв».

 

  1. Юридична адреса: вул.. Козацької Слави, 10, смт .Борова, Київська область, 08520., Kozaks’ Glory street,10. Urban village of Borova, Kyiv region,08520.

 

  1. Основним видом діяльності закладу є освітня і мистецька діяльність, яка включає організацію, забезпечення та реалізацію мистецько-освітнього процесу з метою формування у здобувачів початкової мистецької освіти компетентностей, передбачених освітньою програмою. Як заклад освіти сфери культури заклад також є середовищем для розвитку творчого мистецького потенціалу громадян, їх художньо-естетичного розвитку. З метою виконання завдань, що стоять перед закладом, та забезпечення найбільш сприятливих умов для розвитку інтересів i здібностей учнів заклад може створювати відділення (музичне, образотворчого мистецтва, хорове, естрадне та інші) та (або) відділи (фортепіанний, хоровий, сольного співу, естрадний, народних інструментів, струнно-смичкових інструментів, струнно-щипкових інструментів, духових та ударних інструментів, теоретичних дисциплін,). які забезпечують надання послуг з початкової мистецької освіти за видами мистецтва або різним фахом та філії.

 

  1. Відокремлені структурні підрозділи створюються з метою наближення місць навчання до громадян за місцем проживання. Відокремлений структурний підрозділ створюється відповідно до рішення керівника Закладу за погодженням із Власником.

 

  1. Основними завданнями Закладу є:
  • надання початкової мистецької освіти;
  • пошук та підтримка обдарованих і талановитих дітей з раннього віку, розвиток їх мистецьких здібностей;
  • організація, забезпечення та провадження освітнього процесу для набуття здобувачами спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, формування у них теоретичних і практичних (у тому числі виконавських) загальних та професійних компетентностей початкового рівня в обраному виді мистецтва;
  • cтворення умов для професійної художньо-творчої самореалізації особистості здобувача початкової мистецької освіти – учня;
  • популяризація академічного та народного мистецтва, долучення до нього широкого кола громадян незалежно від місця проживання, віку та сфери зайнятості;
  • формування потреб громадян у якісному культурному та мистецькому продукті, здобутті додаткових компетентностей у сфері культури, мистецтва, пробудження їх інтересу до творчості, мистецьких практик, спілкування з мистецтвом;
  • здійснення інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами;
  • створення умов для набуття здобувачами первинних професійних навичок і вмінь, необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;
  • виховання громадянина України шляхом вивчення та виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, етносів України, а також інших націй і народів;
  • здійснення творчої мистецької, інформаційної, методичної, організаційної роботи.

 

  1. За наявності не менше трьох викладачів з одного виду мистецтв (споріднених інструментів) у закладі можуть створюватись відділення, відділи, керівники яких затверджуються наказом директора Закладу.

 

  1. Відділення, відділи сприяють організації освітнього процесу, підвищенню якості викладання, виконавської та педагогічної майстерності, виконанню освітніх програм та рішень педагогічної ради. Відділення, відділи проводять роботу з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямами діяльності. Підвищення кваліфікації може проводитись у формі курсів, семінарів, майстер-класів, відкритих уроків, підготовки лекцій, рефератів і за іншими організаційними формами.

 

  1. Заклад може організовувати роботу своїх структурних підрозділів (класів) у приміщеннях загальноосвітніх, вищих навчальних закладів, підприємств, організацій відповідно до укладених угод.

 

  1. Для надання платних послуг заклад має право створювати різні структурні підрозділи, що працюють на засадах самоокупності. Платні додаткові освітні та інші послуги надаються на договірних засадах.

 

  1. Заклад має право:
  • самостійно розробляти та затверджувати освітні програми;
  • здійснювати освітній процес за наскрізними освітніми програмами;
  • реалізовувати академічну, кадрову та фінансову автономію в межах законодавства;
  • реалізовувати освітні та мистецькі проекти;
  • надавати платні додаткові освітні та інші послуги на договірних засадах;
  • брати участь у грантових програмах та проектах;
  • входити до складу освітніх комплексів та інших об’єднань із закладами освіти різних рівнів, освітніх округів за умови збереження статусу юридичної особи та своїх функцій, визначених Статутом Закладу;
  • входити (у тому числі через своїх представників) до асоціацій, інших професійних та громадських об’єднань або створювати такі організації;
  • бути базою для реалізації практичної підготовки педагогічних кадрів закладами фахової передвищої та вищої мистецької освіти відповідно до укладених договорів, а також бути структурним підрозділом закладу спеціалізованої мистецької освіти вищого рівня без статусу юридичної особи;
  • бути базою для проведення заходів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників мистецьких шкіл.

 

  1. Заклад зобов’язаний:
  • надавати здобувачам якісні мистецько-освітні послуги, забезпечувати якість початкової мистецької освіти;
  • виконувати стандарти початкової мистецької освіти, затверджені Мінкультури;
  • створювати умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів в межах освітніх програм, набуття ними відповідних компетентностей;
  • створювати і впроваджувати систему внутрішнього забезпечення якості освіти;
  • дотримуватися вимог законодавства з питань господарської та фінансової діяльності;
  • забезпечувати реалізацію вимог законодавства з питань оплати праці та підвищення кваліфікації педагогічних та інших працівників;
  • здійснювати інші обов’язки, передбачені законодавством.

                                         

ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

 

  1. Управління Закладом в межах повноважень, визначених чинним законодавством України та цим Статутом, здійснюють:
  • засновник (засновники);
  • власник (власники);
  • керівник (директор);
  • колегіальний орган управління (педагогічна рада);
  • колегіальний орган громадського самоврядування (у разі створення);
  • піклувальна рада (у разі створення);
  • інші органи, передбачені Законом України «Про позашкільну освіту» та Статутом Закладу.

 

  1. Права та обов’язки Власника. Власник закладу:
  • затверджує статут закладу та зміни до нього, здійснює контроль за його дотриманням;
  • ініціює проведення аудиту закладу в разі зниження закладом якості освітньої діяльності;
  • забезпечує створення умов для інклюзивної мистецької освіти початкового рівня;
  • забезпечує доступ громадян до початкової мистецької освіти відповідно до їхніх потреб і запитів;
  • забезпечує фінансування діяльності закладу в частині забезпечення якісного і сучасного освітнього процесу та послуг з початкової мистецької освіти, які надаються закладом в межах затверджених освітніх програм;
  • забезпечує розвиток матеріально-технічної бази закладу;
  • забезпечує фінансування підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу у межах, визначених законодавством;
  • компенсує витрати на навчання пільгових категорій громадян відповідно до абзацу третього частини другої статті 26 Закону України «Про позашкільну освіту»;
  • забезпечує соціальний захист здобувачів початкової мистецької освіти, педагогічних працівників та інших працівників закладу;
  • у разі реорганізації чи ліквідації закладу забезпечує здобувачам початкової мистецької освіти можливість продовжити навчання в іншому закладі;
  • приймає, у разі необхідності, рішення щодо створення піклувальної ради закладу та сприяє створенню благодійних фондів;
  • реалізує інші права, передбачені законодавством та Статутом.

 

 

  1. Права та обов’язки Органу управління:
  • затверджує кошторис Закладу, приймає фінансовий звіт Закладу у порядку, визначеному чинним законодавством України;
  • здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю;
  • затверджує план роботи та звіт про виконану роботу Закладом;
  • затверджує графік роботи Закладу та директора Закладу;
  • подає на розгляд та затвердження Власником проекти рішень, що стосуються діяльності Закладу;
  • подає на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради проекти рішень щодо погодження планового контингенту учнів Закладу, установлення пільг по оплаті за навчання учнів та розміру батьківської плати за навчання у Закладі та з інших питань;
  • координує культурно-просвітницьку роботу Закладу з роботою інших комунальних закладів громади;
  • у разі необхідності бере участь у засіданнях педагогічної ради Закладу та загальних зборах трудового колективу.

 

  1. Власник та Орган управління не має права втручатися в діяльність закладу, що здійснюється нею в межах її автономних прав, визначених чинним законодавством України та цим Статутом.

 

  1. Безпосереднє управління Закладом здійснює директор:
  • забезпечує освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу;
  • представляє заклад у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без доручень у межах повноважень, передбачених законодавством України та цим Статутом.

 

  1. Директор Закладу призначається на посаду та звільняється з посади начальником управлінням культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради, у порядку визначеному чинним законодавством України та установчими документами Закладу.

 

  1. Додаткові кваліфікаційні вимоги до директора та порядок його призначення визначаються Законом України «Про позашкільну освіту».

 

  1. Директор в межах наданих йому повноважень:
  • організовує діяльність закладу;
  • вирішує питання фінансово-господарської діяльності;
  • забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
  • забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • укладає договори про надання освітніх та додаткових освітніх послуг із батьками учнів або їх законними представниками, а також особисто із особами, які досягли повноліття;
  • забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю Закладу;
  • здійснює кадрову політику, призначає на посади та звільняє з посад заступників директора, педагогічних та інших працівників, визначає їх функціональні обов’язки, затверджує посадові обов’язки (інструкції) працівників Закладу;
  • затверджує план прийому учнів на відповідний навчальний рік;
  • встановлює розміри плати за навчання в порядку, визначеному чинним законодавством України;
  • видає у межах своїх повноважень накази та розпорядження, контролює їх виконання;
  • сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування Закладу;
  • вводить в дію та забезпечує реалізацію рішень педагогічної ради;
  • встановлює надбавки, доплати, премії, матеріальну допомогу працівникам відповідно до чинного законодавства України;
  • сприяє створенню безпечних умов праці та навчання учасників освітнього процесу;
  • затверджує стратегію (перспективний план) розвитку Закладу та освітні програми, попередньо погоджені педагогічною радою;
  • здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України та цим Статутом.

 

  1. Стимулюючі доплати, надбавки, премії директору Закладу встановлюються наказом начальника управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

  1. Педагогічна рада об’єднує педагогічних працівників Закладу і створюється з метою розвитку та вдосконалення освітнього процесу, підвищення професійної майстерності та творчого зростання педагогічного колективу.

 

  1. Педагогічна рада:
  • планує роботу Закладу;
  • розробляє стратегію (перспективний план) розвитку;
  • схвалює освітню (освітні) програму (програми) та оцінює результативність її (їх) виконання;
  • розглядає питання формування контингенту та схвалює план прийому на поточний навчальний рік, надає на затвердження директору відповідні пропозиції;
  • формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності;
  • заслуховує та обговорює доповіді, звіти керівника Закладу, його заступників, керівників відділень, відділів та окремих педагогічних працівників щодо стану освітнього процесу і методичної роботи в закладі;
  • приймає рішення щодо видачі Свідоцтва про початкову мистецьку освіту, переведення учнів у наступний клас, залишення на повторний рік навчання, призначення перездачі іспитів, виключення учнів із Закладу;
  • обговорює заходи, пов’язані з проведенням набору учнів, визначає порядок i строки проведення вступних іспитів, прослуховувань, вимоги до вступників;
  • розглядає актуальні питання організації та забезпечення освітнього процесу;
  • обговорює питання та визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • ухвалює рішення щодо заохочення та відзначення учасників освітнього процесу;
  • розглядає питання щодо відповідальності учнів, працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту та громадської акредитації закладу;
  • розглядає інші питання, віднесені законом та нормативними актами до її повноважень.

 

  1. Рішення педагогічної ради вводяться в дію наказами директора Закладу.

 

  1. Директор Закладу є головою педагогічної ради. За відсутності директора обов’язки голови педагогічної ради виконує заступник директора з навчально-виховної роботи. Обов’язки секретаря виконує один з педагогічних працівників, який обирається строком на один рік.

 

  1. Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб Закладу.

 

  1. Обов’язковим є проведення засідань педагогічної ради на початку та в кінці навчального року, а також після кожної навчальної чверті.

 

  1. Порядок створення та роботи педагогічної ради визначається статутом Закладу.

 

  1. Піклувальна рада сприяє вирішенню перспективних завдань розвитку Закладу, залученню фінансових (у тому числі додаткових) ресурсів для забезпечення її діяльності з основних напрямів розвитку, здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою, мистецькою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами.

 

  1. Члени піклувальної ради мають право брати участь у роботі колегіальних органів Закладу з правом дорадчого голосу. До складу піклувальної ради не можуть входити здобувачі початкової мистецької освіти та працівники Закладу.

 

  1. Піклувальна рада має право:
  • брати участь у визначенні стратегії (перспективного плану) розвитку Закладу та контролювати її (його) виконання;
  • сприяти залученню додаткових джерел фінансування;
  • аналізувати та оцінювати діяльність Закладу та його директора;
  • контролювати виконання кошторису та/або бюджету Закладу і вносити відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов’язковими для розгляду директором;
  • вносити Власнику Закладу подання про заохочення або розірвання трудового договору з директором з підстав, визначених чинним законодавством України;
  • здійснювати інші права, визначені законодавством та/або Статутом Закладу.

 

  1. Вищим органом громадського самоврядування Закладу є загальні збори колективу.

 

  1. Повноваження, засади формування та діяльності загальних зборів колективу визначаються чинним законодавством України.

 

  1. Загальні збори колективу мають права (повноваження), визначені Законом України «Про позашкільну освіту».

 

  1. Рішенням загальних зборів може створюватися рада Закладу, що діє в період між загальними зборами.

 

  1. Кількість членів ради Закладу визначається загальними зборами трудового колективу.

 

  1. До складу ради Закладу делегуються особи із числа трудового колективу, представників громадських організацій та керівництва Закладу.

 

  1. Засідання ради є правочинним, якщо в ньому бере участь не менше 2/3 її членів. Рішення приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів ради. Рішення ради мають рекомендаційний характер. Засідання ради оформлюються протоколами.

 

  1. Директор Закладу не зобов’язаний виконувати рішення органів громадського самоврядування, якщо вони суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.

 

  1. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

  1. Учасниками освітнього процесу в Закладі є:
  • здобувачі початкової мистецької освіти – учні;
  • директор, заступник директора з навчально-виховної роботи;
  • викладачі, концертмейстери;
  • бібліотекар, спеціалісти, залучені до освітнього процесу;
  • батьки учнів або їхні законні представники;
  • представники підприємств, установ та організацій, які допомагають у провадженні освітнього процесу.

 

  1. Учні Закладу мають гарантоване державою право на:
  • доступ до початкової мистецької освіти відповідно до його запитів, здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
  • індивідуальну освітню траєкторію, яка реалізується, зокрема, через вільний вибір мистецької школи та освітніх програм, що нею пропонуються, видів, форм і темпу здобуття початкової мистецької освіти, методів і засобів навчання;
  • навчання декільком видам мистецтв або на декількох музичних інструментах;
  • якісні освітні послуги, здобуття початкової мистецької освіти за одним або кількома підрівнями та відповідним спрямуванням в межах освітніх програм Закладу;
  • справедливе та об’єктивне оцінювання його результатів навчання та відзначення успіхів у навчанні та мистецькій діяльності;
  • свободу творчості, культурної та мистецької діяльності;
  • безпечні та нешкідливі умови навчання;
  • вільне вираження поглядів, переконань;
  • захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність;
  • користування бібліотекою, навчальною, виробничою, культурною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу та послугами його структурних підрозділів;
  • доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;
  • демонстрування своїх навчальних досягнень на культурно-митецьких заходах, зокрема конкурсах, оглядах, фестивалях, олімпіадах, концертах, виставках, у виставах тощо;
  • участь у громадському самоврядуванні закладу через своїх законних представників;
  • інші необхідні умови для здобуття мистецької освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

 

  1. Учні користуються правом переведення в межах Закладу від викладача до викладача або з фаху на фах (з одної групи до іншої) та переведення до іншого закладу за наявності вільних місць та відповідності програмним вимогам. Переведення здійснюються за наказом директора.

 

  1. Учні закладу зобов’язані:
  • виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягати передбачених нею результатів навчання;
  • поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
  • дбайливо та відповідально ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточення, довкілля, майна Закладу;
  • дотримуватися Статуту, правил внутрішнього розпорядку, а також умов договору про надання освітніх послуг.

 

  1. Учні мають також інші права та обов’язки, передбачені чинним законодавством України.

 

  1. Залучення учнів під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених законодавством України.

 

  1. Педагогічними працівниками закладу є директор, заступники директора з основних напрямів діяльності, викладачі, концертмейстери, методисти (за наявності), інші педагогічні працівники, на яких поширюються умови оплати праці педагогічних працівників.

 

  1. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну або іншу фахову освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки в Закладі.

 

  1. Педагогічні працівники закладу мають право на:
  • академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
  • педагогічну ініціативу;
  • розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;
  • участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, у заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;
  • користування бібліотекою, навчальною, виробничою, культурною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою Закладу та послугами його структурних підрозділів;
  • підвищення кваліфікації, вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ та організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • проходження сертифікації відповідно до чинного законодавства України;
  • доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;
  • відзначення успіхів у своїй професійній діяльності, справедливе та об’єктивне її оцінювання;
  • внесення керівництву Закладу та органам управління пропозицій щодо поліпшення освітнього процесу, подання на розгляд керівництву Закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють у Закладі;
  • захист професійної честі та гідності;
  • індивідуальну освітню, творчу, мистецьку, наукову та іншу діяльність за межами Закладу;
  • об’єднання у професійні спілки, участь в інших об’єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена чинним законодавством України;
  • безпечні і нешкідливі умови праці;
  • відпустку відповідно до чинного законодавства України;
  • матеріальне заохочення за досягнення вагомих здобутків у освітньому процесі, громадській роботі, участь у позашкільних та позакласних заходах, виконання доручень дирекції, та з нагоди державних, профеcійних свят, ювілейних дат тощо на підставі Колективного договору, Положень про преміювання та виплату грошової винагороди, Положення про роботу груп, які працюють на засадах самоокупності тощо;
  • участь у громадському самоврядуванні Закладу;
  • участь у роботі колегіальних органів управління Закладу.

 

  1. Педагогічні працівники зобов’язані:
  • постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;
  • виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених нею результатів навчання;
  • сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я;
  • дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання в освітньому процесі та в мистецькій діяльності;
  • проходити атестацію в порядку визначеному Мінкультури;
  • дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;
  • настановленням й особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
  • формувати в учнів усвідомлення необхідності дотримуватися Конституціїта законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
  • виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;
  • формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
  • захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;
  • проводити роботу для залучення дітей та юнацтва до занять мистецтвом;
  • брати участь у роботі педагогічної ради, методичних об’єднань, відділень, відділів, нарад, зборів, у заходах, пов’язаних з організацією освітнього процесу;
  • додержуватися Статуту та правил внутрішнього розпорядку Закладу, виконувати посадові обов’язки відповідно до посадових інструкцій;
  • виконувати накази і розпорядження директора й заступників директора Закладу, органів державного управління, до сфери управління яких належить Заклад.

 

  1. Педагогічні працівники мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством, колективним та трудовим договором.

 

  1. Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.

 

  1. Загальні вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника мистецької школи визначаються статтею 58 Закону України «Про освіту», частиною першою статті 21 Закону України «Про позашкільну освіту». Специфічні кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників закладу встановлюються законодавством, зокрема (за наявності) професійним стандартом до відповідних посад педагогічних працівників.

 

  1. Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників закладу встановлюється керівником згідно із законодавством і подається на затвердження органу управління, якому підпорядкований заклад.

 

  1. Норма годин на одну тарифну ставку викладача та концертмейстера закладу становить 18 навчальних годин на тиждень.

 

  1. Оплата роботи здійснюється відповідно до обсягу педагогічного навантаження.

 

  1. Відповідно до п. 63 р. IV Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої Наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102, обсяг навчальної та іншої педагогічної роботи, яку може виконувати педагогічний працівник за основним місцем роботи, граничними розмірами не обмежується (із дотриманням норм КЗпП України).

 

  1. Оплата за завідування відділами, відділеннями встановлюються в розмірах, визначених ст. 22 Закону України «Про позашкільну освіту» та постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2007 р. № 643 в розмірі 15 відсотків тарифної ставки.

 

  1. Перерозподіл педагогічного навантаження педагогічного працівника протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається річним навчальним планом, у разі вибуття або зарахування учнів протягом навчального року, а також за письмовою заявою педагогічного працівника з додержанням законодавства України про працю. Перерозподіл педагогічного навантаження педагогічного працівника протягом навчального року здійснюється директором.

 

  1. Викладачі, концертмейстери закладу працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого заступником директора з навчально-виховної роботи або директором Закладу.

 

  1. Права та обов’язки інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, в тому числі адміністративно-технічного персоналу, визначаються законодавством, відповідними договорами та посадовими інструкціями.

 

  1. Права та обов’язки батьків або інших законних представників учнів закладу визначаються статтею 55 Закону України «Про освіту», іншими актами законодавства і договором про надання освітніх послуг (у разі наявності).

 

  1. Батьки учнів або інші їхні законні представники мають право:
  • обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування Закладу за їх наявності;
  • звертатися до органів управління культурою, керівника Закладу, його заступників та органів громадського самоврядування Закладу з питань навчання та виховання дітей;
  • брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази Закладу;
  • захищати законні інтереси учнів в органах громадського самоврядування закладу та у відповідних державних, судових органах.

 

  1. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:
  • виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
  • сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
  • поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
  • дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;
  • формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
  • настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
  • формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
  • виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
  • дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності);
  • сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування);
  • виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

  1. Право вступу до Закладу мають громадяни України. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, вступають до Закладу в порядку, встановленому для громадян України.

 

  1. Зарахування учнів до Закладу може здійснюватися протягом навчального року як на без конкурсній основі, так і за конкурсом на підставі заяви батьків або осіб, що їх замінюють. До заяви додається довідка медичного закладу про відсутність протипоказань до занять у Закладі, копія свідоцтва про народження дитини та копії документів, що підтверджують наявність пільг при оплаті за навчання, визначених законодавством.

 

  1. Порядок i строки проведення вступних іспитів, прослуховувань і вимоги до учнів під час проведення конкурсних іспитів визначаються педагогічною радою. Зарахування на навчання проводиться наказом директора.

 

  1. Заклад проводить прийом на навчання дітей віком від п’яти років, підлітків, дорослих.

 

  1. Документація закладу, яка регламентує організацію та проведення освітнього процесу і адміністративно-господарську діяльність, ведеться за зразками і формами, затвердженими Міністерством культури України відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

  1. Заклад подає статистичні звіти у відповідності до вимог органів державної статистики.

 

  1. Організація освітнього процесу в закладі здійснюється відповідно до плану, який розробляється педагогічною радою та затверджується директором Закладу.

 

  1. План організації освітнього процесу визначає:
  • структуру навчального року,
  • тривалість навчального тижня, уроків, занять, відпочинку між ними,
  • інші форми організації освітнього процесу у межах часу, передбаченого освітньою програмою, з дотриманням вимог частини першої ст. 17 Закону України «Про позашкільну освіту».

 

  1. Навчальний рік у Закладі починається 1 вересня.

 

  1. Дата закінчення навчального року, терміни шкільних канікул визначаються директором закладу згідно із строками, встановленими Міністерством освіти і науки України.

 

  1. Формування контингенту учнів, комплектування навчальних груп та інших творчих об’єднань у закладі здійснюється у період з 01 до 15 вересня, що є робочим часом викладача.

 

  1. У канікулярні, вихідні, святкові та неробочі дні Заклад може працювати за окремим графіком, затвердженим директором.

 

  1. У зонах екологічного лиха місцевими органами влади або органами місцевого самоврядування може встановлюватися особливий режим роботи Закладу відповідно до законодавства.

 

  1. У період епідемій, військового стану, стихійного лиха, тощо заклад може працювати за особливим режимом роботи, встановленим відповідним органом державної та виконавчої влади і затвердженим наказом директора Закладу.

 

  1. Освітній процес в закладі здійснюється диференційовано відповідно до індивідуальних можливостей, запитів, інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їхнього віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я і здійснюється за освітніми програмами.

 

  1. Термін навчання учнів закладу визначається відповідно до Типових освітніх програм та навчальних планів, затверджених Міністерством культури, або створених Закладом.

 

  1. Освітня програма є єдиним комплексом освітніх компонентів, спланованих й організованих закладом з метою досягнення учнями результатів навчання (набуття компетентностей).

 

  1. Освітня програма містить вимоги до учнів, які можуть розпочати навчання за цією програмою, перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність, загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти.

 

  1. Освітня програма розробляється з урахуванням особливостей соціально-економічного розвитку регіону, інтересів учнів, потреб сім’ї, запитів інших закладів освіти, молодіжних і дитячих громадських організацій та має передбачати освітні компоненти для вільного вибору здобувачами освіти.

 

  1. Заклад може здійснювати освітній процес за власними, в тому числі наскрізними освітніми програмами, або типовими освітніми програмами, що затверджуються Міністерством культури. Для осіб з особливими освітніми потребами закладом можуть розроблятися окремі освітні програми за підрівнями початкової мистецької освіти або до освітніх програм, за якими працює заклад, може включатися корекційно-розвитковий складник.

 

  1. На підставі освітньої програми Заклад складає та затверджує річний план роботи, навчальний план та розклад уроків (занять), що конкретизують організацію освітнього процесу.

 

  1. У річному плані роботи визначаються дати початку та завершення навчального року, канікулярні періоди, кількість навчальних тижнів, система організації освітнього процесу (за чвертями, семестрами, півріччями), форми роботи, інші особливості організації навчання в закладі. Перерви між уроками (навчальними заняттями) є робочим часом педагогічного працівника.

 

  1. Розрахунок навчальних годин на кожного учня та загальної кількості годин, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету, здійснюється в межах загального обсягу годин інваріантного та варіативного складників освітньої програми, які є однаково обов’язковими для включення до програми навчання учнів і становлять єдиний комплекс освітніх компонентів, опанування яких забезпечує досягнення нормативних результатів навчання.

 

  1. Групи комплектуються залежно від профілю та можливостей організації освітнього процесу, виходячи із середньої наповнюваності груп. Загальна кількість груп не може перевищувати їх кількості, що визначена розрахунком навчальних годин.

 

  1. Форми роботи, її види, перелік уроків (навчальних занять) й освітньої діяльності, спрямованої на результати навчання здобувачів, види проведення контрольних заходів визначаються змістом початкової мистецької освіти, що розкривається в освітніх програмах закладу та навчальних програмах навчальних дисциплін (предметів).

 

  1. Наповнюваність груп для опанування здобувачами окремих освітніх компонентів визначається освітніми програмами з дотриманням вимог до забезпечення якості початкової мистецької освіти.

 

  1. Освітній процес поєднує індивідуальні і колективні форми роботи:
  • індивідуальні та групові уроки;
  • репетиції;
  • перегляди навчальних робіт, вистави, конкурси, фестивалі, олімпіади, концерти;
  • лекції, бесіди, вікторини, екскурсії;
  • позаурочні та позакласні заходи.

 

  1. Строки проведення контрольних заходів (заліків, контрольних уроків, академічних концертів, іспитів, переглядів навчальних робіт) визначаються відділеннями та відділами закладу.

 

  1. Основною формою роботи є урок. Тривалість одного уроку в закладі визначається освітніми програмами і навчальними планами і становить для учнів:

віком від 5 до 6 років    – 30 хвилин;

віком від 6 до 7 років    – 35 хвилин;

старшого віку                 – 45 хвилин.

 

  1. Кількість, тривалість та послідовність уроків і перерв між ними визначається розкладами, що затверджуються заступником директора з навчально-виховної роботи.

 

  1. Питання внутрішнього переведення учнів закладу, зарахування на освітні програми наступного підрівня початкової мистецької освіти та інші питання, пов’язані із здобуттям початкової мистецької освіти, вирішуються закладом в порядку, визначеному планом організації освітнього процесу.

 

  1. Експериментальні освітні програми складаються закладом з урахуванням типових. Запровадження експериментальних освітніх програм здійснюється відповідно до законодавства України за спільним рішенням Міністерства культури України та Академії педагогічних наук України.

 

  1. Нормативом для розрахунку навчальних годин є робочий навчальний план, створений на підставі освітньої програми, обраної закладом для організації освітнього процесу.

 

  1. У закладі можуть функціонувати методичні об’єднання, що охоплюють учасників навчально-виховного процесу та спеціалістів певного професійного спрямування.

 

  1. Методичні об’єднання створюються у закладі для координації методичної, організаційної та практичної діяльності закладу.

 

  1. Відділення створюються за мистецькими напрямами: музичний, театральний, хоровий, естрадний, тощо.

 

  1. Відділи створюються у разі наявності не менше трьох педагогічних працівників одного спрямування: фортепіано, народних інструментів, струнних або струнно-смичкових інструментів, духових та ударних інструментів, естрадних інструментів, теоретичних дисциплін тощо.

 

  1. Оцінювання досягнутих учнями результатів навчання здійснюється в порядку і за критеріями, визначеними освітньою програмою. Основною формою оцінювання учня є характеристика результатів його навчання та порівняння їх з тими, що містяться у вимогах навчальних програм дисциплін (предметів) на відповідних етапах навчання. Підсумкове оцінювання результатів навчання учнів здійснюється після завершення опанування освітньої програми шляхом виставлення оцінок в балах. Освітньою програмою може бути встановлена інша система оцінювання результатів навчання учнів.

 

  1. Оцінки навчальних досягнень учня за рік виставляються викладачем на підставі семестрового оцінювання з урахуванням оцінок, одержаних під час контрольних заходів. Оцінки за рік з предметів, з яких іспити не проводяться, є підсумковими.

 

  1. Підсумкова оцінка з предметів, з яких проводяться іспити, виставляється екзаменаційною комісією на підставі оцінок за рік та екзаменаційних оцінок.

 

  1. Оцінка за рік з предметів виставляється не пізніше ніж за 5 днів до закінчення навчального року.

 

  1. Оцінка за рік може бути змінена рішенням педагогічної ради.

 

  1. Питання, пов’язані зі звільненням учнів від здачі іспитів або перенесенням їх строків, вирішуються директором Закладу на підставі подання відділень, відділів за наявності відповідних документів.

 

  1. Питання щодо переведення учнів до наступного класу, призначення повторних переводних контрольних заходів у зв’язку з невиконанням програмних вимог освітньої програми, призначення терміну здачі матеріалу з предметів, програмами яких контрольні заходи не передбачені, залишення на повторний рік навчання та виключення із закладу (при умові систематичного невиконання вимог освітньої програми та програми з предмета), видачі свідоцтв випускникам вирішуються педагогічною радою та затверджуються наказами директора Закладу.

 

  1. Повторні перездачі повинні бути завершені, як правило, до 20 вересня наступного навчального року.

 

  1. Учні, які у повному обсязі виконали освітню програму, в установленому порядку склали кваліфікаційні іспити, продемонстрували досягнення передбачених нею навчальних результатів, отримують свідоцтво про початкову мистецьку освіту за формою, затвердженою Міністерством культури. Свідоцтво має містити повне найменування закладу відповідно до статуту, назву освітньої програми, підрівня та спрямування початкової мистецької освіти, загальний обсяг навчальних годин та перелік й обсяг навчальних дисциплін (предметів), отриманих здобувачем під час опанування освітньої програми, та підсумкові оцінки. Свідоцтво підписує директор або особа, яка виконує його обов’язки на дату видачі документа.

 

  1. Виготовлення Свідоцтв здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

 

  1. Учням, які не завершили навчання за освітньою програмою або не продемонстрували досягнення передбачених нею навчальних результатів, за запитом учня або його законного представника директор Закладу може видати довідку про фактичний рівень та обсяг опанування освітньої програми. Для одержання Свідоцтва цим учням надається право повторного іспиту (іспитів) у першому семестрі наступного навчального року.

 

  1. Учням, які хворіли під час випускних іспитів, при умові повного виконання освітньої програми, видається Свідоцтво про закінчення Закладу на підставі річних оцінок.

 

  1. Учні, які мають високі досягнення у вивченні всіх предметів (дисциплін) за поточний навчальний рік, нагороджуються похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».

 

  1. Рішення про заохочення приймається педагогічною радою за поданням відділень або відділів.

 

  1. За рішенням директора закладу виключення учня може проводитися при не внесенні плати за навчання протягом двох місяців.

 

  1. Освітній процес у закладі є вільним від втручання політичних партій, громадських, релігійних організацій.

 

  1. Заклад проводить методичну та організаційну роботу, спрямовану на вдосконалення програм, змісту, форм і методів навчання. Ці завдання виконують методичні об’єднання, інші фахові формування, зокрема школа педагогічного наставництва.

 

  1. Методична робота щороку планується закладом і включає заходи з обміну педагогічним досвідом, вирішення педагогічних проблем, що спрямовані на підвищення якості початкової мистецької освіти.

 

  1. На підставі проведених на базі Закладу заходів з підвищення кваліфікації директор має право видавати педагогічним працівникам, які взяли в них участь, відповідні довідки (сертифікати).

 

  1. Участь педагогічних працівників у заходах підвищення кваліфікації засвідчується керівником Закладу і є підставою для проведення атестації.

 

  1. VI. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЗАКЛАДУ

 

  1. Фінансово-господарська діяльність Закладу проводиться відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

 

  1. Заклад є бюджетною неприбутковою організацією.

 

  1. Фінансування Закладу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, а також за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством України.

 

  1. Бюджетні кошти та кошти, що надійшли із додаткових джерел фінансування спрямовуються на виконання типових навчальних планів, матеріальні витрати, пов’язані з виховною роботою, підготовку та перепідготовку кадрів, оплату праці, збереження і зміцнення матеріально-технічної бази, соціальний захист та матеріальне стимулювання трудового колективу.

 

  1. Додатковими джерелами фінансування закладу є:
  • кошти, одержані за надання додаткових освітніх послуг, за послуги, виконані Закладом на замовлення підприємств, установ, організацій та громадян, від надання в оренду приміщень, обладнання, що не оподатковуються і спрямовуються на соціальні потреби та розвиток мистецької школи;
  • гуманітарна допомога;
  • дотації з місцевих та інших бюджетів;
  • добровільні грошові внески, матеріальні цінності, одержані від підприємств, установ, організацій та окремих громадян.

 

  1. Кошти, отримані за рахунок додаткових джерел фінансування, використовуються Закладом на діяльність, передбачену її Статутом.

 

  1. Розмір та умови здійснення оплати за навчання в Закладі та надання ним додаткових освітніх послуг встановлюються керівником закладу за погодженням з виконавчим комітетом Фастівської міської ради відповідно до чинного законодавства України.

 

  1. Плата за навчання може вноситися в повному обсязі за навчальний рік, за семестр, за місяць.

 

  1. Кошти батьківської плати не підлягають вилученню, крім випадків, передбачених чинним законодавством України, і використовуються виключно за призначенням.

 

  1. Батьківська плата за навчання учнів, кошти за надання платних послуг, кошти, що надходять з інших джерел, перераховуються та зберігаються на рахунку централізованої бухгалтерії органу управління

 

  1. Ведення бухгалтерського обліку Закладу здійснюється централізованою бухгалтерією органу управління.

 

 

  1. Учні Закладу, яким відповідно до Закону України«Про позашкільну освіту» та інших законів надане таке право, здобувають початкову мистецьку освіту безоплатно. Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування компенсують кошти на навчання дітей пільгових категорій у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та мають право встановлювати додаткові пільги з плати за навчання з урахуванням можливостей місцевих бюджетів.

 

  1. Бюджетні асигнування на освіту, позабюджетні кошти та кошти, отримані Закладом як плата за навчання або за надання додаткових освітніх та інших послуг, не можуть бути вилучені в дохід держави або місцевих бюджетів. Зазначені кошти спрямовуються на діяльність, визначену Статутом закладу.

 

  1. У разі одержання коштів з інших джерел бюджетні та галузеві асигнування мистецьких шкіл не зменшуються.

 

  1. Заклад самостійно розпоряджається надходженнями від провадження господарської та іншої діяльності, передбаченої її статутом.

 

  1. Фінансова та податкова звітність Закладу здійснюється через централізовану бухгалтерію відділу культури.

 

  1. Кошти, матеріальні та нематеріальні активи, що надходять до Закладу у вигляді безповоротної фінансової допомоги, інших надходжень, добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, у тому числі нерезидентів, для провадження освітньої, культурної, мистецької діяльності, не вважаються прибутком.

 

  1. Заклад користується майном, земельною ділянкою відповідно до законодавства. Основні фонди, земельні ділянки та інше майно закладу не підлягають вилученню, не можуть бути джерелом погашення податкового боргу.

 

  1. Вимоги до матеріально-технічної бази Закладу в частині забезпечення освітнього процесу визначаються нормативами матеріально-технічного забезпечення, затвердженими Мінкультури.

 

  1. Розрахунок навчальних годин по закладу складається на плановий контингент учнів, установлений рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради, у відповідності до навчальних планів, освітніх програм за якими працює заклад, має відповідати бюджетним асигнуванням.

 

  1. Основою розрахунку фонду заробітної плати є:
  • штатний розпис;
  • середня педагогічна ставка з урахуванням надбавок та підвищень за тарифікацією;
  • кількість педагогічних ставок за розрахунком навчальних годин;
  • грошова винагорода та матеріальна допомога у розмірах, визначених ст. 57 ЗУ «Про освіту» та нормативними актами Кабінету Міністрів України.

 

  1. Заклад у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:
  • розвивати власну матеріальну базу;
  • списувати з балансу в установленому чинним законодавством порядку необоротні активи, які стали непридатними;
  • володіти, користуватися та розпоряджатися майном відповідно до законодавства та цього Статуту;
  • виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та цьому статуту.
  1. Матеріально-технічна база закладу включає приміщення, обладнання, рухоме і нерухоме майно, що перебуває у його користуванні.

 

  1. Збитки, завдані закладу внаслідок порушення майнових прав юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.

 

 

  1. Майно закладу може вилучатися власником лише за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманих від його реалізації на розвиток позашкільної мистецької освіти в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

VII. ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА

 

  1. Заклад має право укладати договори про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки із закладами мистецької освіти, іншими закладами, підприємствами, установами, організаціями іноземних країн, міжнародними підприємствами, установами, організаціями, фондами тощо.

 

  1. Заклад, педагогічні працівники та учні можуть брати участь у реалізації міжнародних, зокрема мистецьких та мистецько-освітніх, проектів і програм. Заклад може залучати гранти міжнародних організацій та фондів відповідно до законодавства.

 

  1. Заклад може залучати іноземних фахівців до проведення майстер-класів та інших форм освітньої і мистецької діяльності.

 

  1. Учні та педагогічні працівники закладу мають право на академічну мобільність, участь у спільних освітніх, мистецько-освітніх та мистецьких програмах з вітчизняними та/або іноземними закладами освіти в Україні та за кордоном.

 

VIII. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ

 

  1. Заклад може припинити свою діяльність за рішенням Власника у випадку його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. Припинення діяльності Закладу може бути здійснене на підставі рішення Власника, у встановленому законодавством України порядку або на підставі рішення суду в порядку та випадках, що передбачені законодавством України. Рішення про припинення діяльності Закладу шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації Власник приймає після проведення громадських обговорень (консультацій) із громадськістю (жителями територіальної громади, на території якої знаходиться заклад). Тільки після схвалення (погодження) громадськістю питання щодо припинення діяльності Закладу шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації Власник може прийняти рішення про припинення діяльності Закладу.

 

  1. Припинення діяльності Закладу здійснюється комісією, яка утворюється Власником.

 

  1. Порядок і строки проведення припинення діяльності Закладу, а також строки прийняття заяв претензій кредиторів визначаються Власником.

 

  1. З моменту призначення комісії з припинення діяльності Закладу до неї переходять повноваження щодо управління Закладом.

 

  1. Комісія з припинення діяльності Закладу складає передавальний акт (розподільчий баланс, ліквідаційний баланс) і подає його на затвердження Власнику.

 

  1. Реорганізація чи ліквідація Закладу вважаються завершеними, а Заклад таким, що припинив свою діяльність з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

 

  1. У разі припинення діяльності Закладу працівникам, які звільняються, гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

 

  1. У разі припинення діяльності Закладу всі активи передаються одному або кільком закладам позашкільної мистецької освіти або зараховуються до доходу бюджету.

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                           Людмила РУДЯК

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ