Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 15.01.2021 року № 10 «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади»  

  • 08.09.2022

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м. Фастів

 

Про внесення змін до рішення

виконавчого комітету

від 15.01.2021 року № 10 «Про

затвердження Порядку

використання коштів передбачених

у бюджеті Фастівської міської

територіальної громади для надання

одноразової матеріальної допомоги

мешканцям Фастівської міської

територіальної громади»  

 

У зв’язку із зміною переліку довідок, які видаються та завіряються органами самоорганізації населення на території м. Фастів, відповідно до рішення виконавчого комітету від 18.08.2022 р. № 216 «Про затвердження документів для впорядкування діяльності органів самоорганізації населення на території міста Фастів» та зміни переліку документів в Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:

  1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 10 від 15.01.2021 р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади», а саме п. 6 Додатку до рішення викласти в наступній редакції:

«6. Для отримання одноразової матеріальної допомоги до заяви громадяни повинні додати наступні документи:

  • копія паспорта (сторінки 1, 2, приписка);
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
  • довідка про фактичне проживання особи спільно з особами, які мають з нею родинний зв’язок та яка зареєстрована за іншою адресою;
  • довідки про доходи кожного члена сім’ї та власні доходи (пенсія, заробітна плата, соціальні допомоги тощо за останні пів року);
  • копія документа, що підтверджує статус особи (посвідчення ветерана, довідка про встановлення інвалідності тощо);
  • медична довідка про стан здоров’я (зареєстрована та завірена медичним закладом), виписка з історії хвороби;
  • інші документи та довідки, які підтверджують необхідність звернення для отримання матеріальної грошової допомоги;
  • акт обстеження житлово – побутових умов заявника за участю депутата міської ради;
  • банківський рахунок».

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л. О.

 

 

 

Міський голова                                                            Михайло НЕТЯЖУК

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ