Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016 року №1-ХХІI-VII « Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів »
- 09.06.2020
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 28-LХХVІІ-VІІ
від 02.06.2020 року
Про внесення змін до рішення міської ради від 29.12.2016 року №1-ХХІI–VII « Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів »
У зв’язку із залученням програми “U-LEADWITHEUROPE” для розвитку та модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради та з метою вдосконалення і поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, а також приведення у відповідність до норм чинного законодавства керівних документів, керуючись ст. 25, п.5 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни в рішення міської ради №1-ХХІI-VII від 29.12.2016 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», а саме:
1.1. скоротити посаду державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, в кількості 1 одиниці;
1.2. створити управління надання адміністративних послуг;
1.3. створити відділ організації надання адміністративних послуг в кількості 5 од. (начальник відділу – 1 од., адміністратор – 4 од.);
1.4. вести у склад Управління надання адміністративних послуг:
– посаду начальника управління надання адміністративних послуг – 1 од.(за рахунок скорочення посади державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень);
– відділ організації надання адміністративних послуг в кількості 5-х одиниць (начальник відділу – 1 од., адміністратор – 4 од.);
– відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення, в кількості 2-х одиниць (начальник відділу – 1 од., головний спеціаліст – 1 од.);
– відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, в кількості 2-х одиниць (начальник відділу – 1 од., державний реєстратор – 1 од.).
- Затвердити Положення про управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (додаток 1).
3.Фінансовому управлінню передбачити видатки на утримання апарату Фастівської міської ради та її виконавчих органів з урахуванням п.1 даного рішення.
- У встановленому порядку попередити працівників, яких стосуються зазначені зміни, про їх можливе вивільнення та забезпечити дотримання їх соціально-правових гарантій у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством.
- Міському голові привести штатний розпис апарату Фастівської міської ради та її виконавчих органів у відповідність до прийнятого рішення.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
до рішення Фастівської міської ради
№ 28-LXXVII-VII від 02.06. 2020 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
- Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – управління ) є структурним підрозділом, що утворене для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – ЦНАП), і на яке покладаються керівництво та відповідальність за організацію діяльності такого ЦНАП.
- Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації управління приймається Фастівською міською радою (далі – міська рада).
- Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її Виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
- Основні завдання управління:
- здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності ЦНАП;
- керівництво діяльністю ЦНАП;
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
- реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;
- організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру;
- проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;
- здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно- правових актів.
5.Управління має наступну структуру: начальник управління, відділ організації надання адміністративних послуг, відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення, відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
6.Начальники відділів управління відповідальні за роботу, підпорядкованих їм структурних підрозділів та виконують обов’язки відповідно до Положень про відділи і посадових інструкцій.
- Начальники відділів управління розробляють Положення про відділ та посадові інструкції працівників відділу.
- Начальник управління, начальники відділів, адміністратори, державні реєстратори, головні спеціалісти управління призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови в установленому законодавством порядку.
9.Управління очолює начальник управління. Основні завдання начальника управління:
- здійснення керівництво роботою управління, несе персональну відповідальність за організацію його діяльністю;
- організація діяльності ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи управління та ЦНАП;
3) координація діяльності керівників відділів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4) сприяння підвищенню кваліфікації персоналу управління;
5) представлення управління у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;
6) розгляд скарг на діяльність чи бездіяльність начальників відділів, адміністраторів, державних реєстраторів та інших працівників управління;
- організація інформаційного забезпечення роботи управління, роботи із засобами масової інформації, визначення змісту та часу проведення інформаційних заходів;
- сприяння створенню належних умов праці в управлінні та ЦНАП, внесення пропозицій міському голові та міській раді щодо матеріально- технічного забезпечення управління та ЦНАП, внесення пропозицій міському голові щодо преміювання працівників управління;
9) організація та контроль виконання в управлінні Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень міської ради та її Виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
10) може здійснювати функції адміністратора;
11) виконання інших повноваженнь згідно з актами законодавства та Положення про ЦНАП;
12) бере участь у роботі грантових Програм та проектів, спрямованих на модернізацію ЦНАП;
13) планування роботи управління, подання пропозицій до перспективних і поточних планів роботи міському голові;
14) розроблення Положення про управління, погодження Положення про відділи та посадових інструкцій працівників управління, у разі потреби – змін і доповнень до зазначених документів, подання їх на затвердження в установленому порядку;
15) забезпечення планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників управління;
16) виконання визначених цим Положенням та посадовою інструкцією та інших повноважень, що затверджується міським головою;
- Завдання, права та відповідальність працівників управління визначаються відповідно до законодавства, цим Положенням та у посадових інструкціях.
Секретар міської ради С.А. Ясінський