Про внесення змін до рішення міської ради №5-ІІ-VІІІ від 24.11.2020 р. «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів».

  • 31.12.2020

 

              ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

        08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00

 

Р І Ш Е Н Н Я

№  42 -ІV -VIIІ

від  23.12.2020 року

 

Про внесення змін до рішення  № 5-ІІ-VІІІ від 24.11.2020 року

 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її  виконавчих  органів»

 

Враховуючи пропозицію міського голови Нетяжука М.В., для   формування оптимальної структури виконавчих органів місцевої ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів,  керуючись ст. 25, п.5 ч.1 ст. 26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити структуру та загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів у кількості 207,25 штатних одиниць (додається).
  2. Внести зміни до структури управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради , а саме:
    • ліквідувати:
  • сектор державних соціальних інспекторів (в кількості 2 штатних одиниць);
  • відділ прийому громадян (в кількості 6 штатних одиниць);
  • відділ з питань соціального захисту населення, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи (в кількості 3 штатних одиниць);
  • відділ компенсаційних виплат особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (в кількості 3 штатних одиниць);
  • відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення (в кількості 6 штатних одиниць);
  • сектор нагляду за додержанням вимог законодавства при призначенні і виплаті пенсій (в кількості 2 штатних одиниць).
    • скоротити посади:
  • завідувача сектору державних соціальних інспекторів (в кількості 1 штатної одиниці);
  • державного соціального інспектора – провідного спеціаліста сектору державних соціальних інспекторів (в кількості 1 штатної одиниці);
  • начальника відділу прийому громадян (в кількості 1 штатної одиниці);
  • головного спеціаліста відділу прийому громадян в (кількості 3 штатні одиниці);
  • спеціаліста ІІ категорії відділу прийому громадян (в кількості 1 штатної одиниці);
  • спеціаліста І категорії відділу прийому громадян (в кількості 1 штатної одиниці);
  • заступника начальника управління – начальника відділу з питань соціального захисту населення, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи (в  кількості 1 штатної  одиниці);
  • заступника  начальника управління-начальника  відділу  з питань праці;
  • головного спеціаліста відділу з питань соціального захисту населення, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи (в кількості 2 штатних  одиниць);
  • начальника відділу компенсаційних виплат особам, які постраждали внаслідок  Чорнобильської катастрофи (в кількості 1 штатної  одиниці);
  • головного спеціаліста відділ компенсаційних виплат особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (в кількості 2 штатних одиниць);
  • начальника відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення (в кількості 1 штатної  одиниці);
  • головного спеціаліста відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення (в кількості 4 штатних одиниць);
  • спеціаліста І категорії відділу  персоніфікованого обліку пільгових категорій населення (в кількості 1 штатної одиниці);
  • завідувача сектору нагляду за додержанням вимог законодавства при призначенні і виплаті пенсій (в кількості 1 штатної одиниці);
  • головного спеціаліста сектору нагляду за додержанням вимог законодавства при призначенні і виплаті пенсій (в кількості 1 штатної одиниці).
    • створити:
  • відділ правового забезпечення (в кількості 3 штатних одиниць);
  • відділ нагляду та контролю за призначенням усіх видів допомог, пільг та компенсацій; (в кількості 3 штатних одиниць);
  • відділ документообігу (в кількості 3 штатних одиниць);
    • перейменувати:
  • посаду «перший заступник начальника управління» на назву «заступник начальника управління»;
  • «сектор з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації»  на «відділ з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації»;посаду «завідувач сектору» з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації»  на  назву посади  «начальник відділу» з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації;
  • посаду «головний спеціаліст з питань автоматизованої обробки інформації»  на «головний спеціаліст» відділу  з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації;
  • назву «сектор бухгалтерського обліку» на «відділ бухгалтерського обліку та звітності»;
  • посаду «завідувач сектору бухгалтерського обліку-головний бухгалтер» на «начальник-головний бухгалтер» відділу бухгалтерського обліку та звітності;
  • посаду «спеціаліст І категорії»  відділу виплати на «головний спеціаліст» відділу виплати;
  • назву «сектор у справах ветеранів війни та осіб з інвалідністю» на «відділ  у справах  ветеранів війни, осіб з інвалідністю, осіб постраждалих від наслідків  Чорнобильської катастрофи та внутрішньопереміщених осіб;
  • посади «спеціаліст І категорії» та спеціаліст ІІ категорії» відділу прийняття рішень  на «головний спеціаліст»;
    • Ввести:
  • посаду «головний спеціаліст» у  відділ  бухгалтерського обліку та звітності (в кількості 2 штатні одиниці);
  • посаду «головний спеціаліст» у відділ прийняття рішень (в кількості 2 штатні одиниці);
  • посаду «головний спеціаліст» у відділ виплати (в кількості 1 штатної одиниці);
  • посаду «головний спеціаліст» у   відділ  у справах  ветеранів війни, осіб з інвалідністю, осіб постраждалих від наслідків  Чорнобильської катастрофи та внутрішньопереміщених осіб (в кількості 3 штатні одиниці);
  • посаду начальник відділу  з питань праці.
  1. Ввести посаду «головний спеціаліст» у бюджетний відділ фінансового управління  виконавчого комітету Фастівської міської ради (в кількості 1 штатної одиниці), за рахунок збільшення штатної чисельності.
  2. Ввести посаду «адміністратор» в відділ організації надання адміністра-тивних послуг  Управління надання адміністративних послуг  виконавчого комітету Фастівської міської ради (в кількості 5 штатних одиниць).
  3. Вести посаду «державний реєстратор» у відділ державної  реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців,  прав на нерухоме майно та їх обтяжень  виконавчого комітету Фастівської  міської ради (в кількості 1 штатної одиниці), за рахунок збільшення штатної чисельності.
  4. Скоротити посаду «оператор комп’ютерного набору» управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.
  5. Ввести посаду «головний  спеціаліст» у відділ  по роботі зі школами управління освіти  виконавчого комітету Фастівської міської ради (в кількості 1 штатної одиниці), за рахунок скорочення посади «оператор комп’ютерного набору»  управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.
  6. Внести зміни в структуру управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради , а саме:
    • ввести посаду «головний спеціаліст» (в кількості 5 штатних одиниць), за рахунок збільшення штатної чисельності.
    • ввести посаду «прибиральник службових приміщень» (в кількості 2 штатних одиниць), за рахунок збільшення штатної чисельності.
    • ввести посаду «оператор котельні» (в кількості 1 штатної одиниці), за рахунок збільшення штатної чисельності.
    • створити «Сектор надання адміністративних послуг» в кількості 1

штатної одиниці, а саме – завідувач сектору, за рахунок збільшення штатної чисельності

  1. Внести зміни в структуру Управління  розвитку територій  та  благоустрою  Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького  старостинських округів Фастівської міської ради,  а  саме:
    • ввести посаду «головний спеціаліст» (в кількості 5 штатних одиниць), за рахунок збільшення штатної чисельності.
    • ввести посаду «прибиральник службових приміщень» (в кількості 2,5 штатних одиниць), за рахунок збільшення штатної чисельності.
  2. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Фастівської міської ради передбачити видатки на утримання апарату Фастівської міської ради та її виконавчих органів з урахуванням п.1 даного рішення.
  3. Керівникам структурних підрозділів апарату Фастівської міської ради та її виконавчих органів, яких стосуються зміни подати у встановленому порядку на затвердження положення про структурні підрозділи, внести зміни в існуючі положення та привести посадові інструкції працівників у відповідність до чинного законодавства.

12.У встановленому порядку попередити працівників, яких стосуються зазначені зміни, про їх можливе вивільнення та забезпечити дотримання їх соціально-правових гарантій у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством.

  1. Міському голові затвердити  штатний розпис апарату Фастівської міської ради та її виконавчих органів у відповідності  до прийнятого рішення.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.

 

   Міський  голова                                                                М.В.Нетяжук

структура 2020 отг зміни на 21.12.2020 (3)

 

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ