Про внесення змін до рішення Фастівської ради №3-ІІ-VIII від 24.11.2020 року «Про створення Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради»
- 16.12.2020
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 26-ІІІ-VІІІ
від 10.12.2020 року
Про внесення змін до рішення Фастівської ради №3-ІІ-VIII від 24.11.2020 року «Про створення Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів
Фастівської міської ради»
В зв’язку з допущеною технічною помилкою в скороченій назві Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради та керуючись ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни до абз. 3 п. 1.6 Положення про Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради, затвердженого рішенням Фастівської міської ради №3-ІІ-VIII від 24.11.2020 року, «Про створення Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради», а саме, скорочену назву викласти в наступній редакції:
Скорочена назва: «Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР.»
- Затвердити в новій редакції Положення про Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради, що додається.
- Уповноважити керівника юридичної особи здійснити державну реєстрацію змін в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у зв’язку затвердженням нової редакції Положення про Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на Фастівського міського голову та постійну комісію з питань комунальної власності та житлово –комунального господарства і розвитку місцевого самоврядування.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ 26-ІІІ-VІІІ від 10.12. 2020 р.
Положення
про управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради
- Загальні положення
1.1. Управління розвитку територій Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом Фастівської міської ради (далі – Засновник) є підзвітним і підконтрольним раді і підпорядковується виконавчому комітету Фастівської міської ради та міському голові.
1.2. Управління є бюджетною, неприбутковою установою.
1.3. Діяльність та повноваження Управління поширюється на територію визначених старостинських округів, а саме:
– Борівський старостинських округ;
– Оленівський старостинських округ;
– Мотовилівський старостинських округ;
– Мотовилівськослобідський старостинських округ.
На Управління покладаються повноваження із забезпечення на території вищезазначених старостинських округів (надалі – Старостинські округи) державної політики у сфері регіонального розвитку і житлово-комунального господарства, в тому числі координації роботи, пов’язаної з наданням населенню Старостинських округів адміністративних послуг, житлово-комунальних послуг комунальними підприємствами, благоустрою, капітального будівництва, організація робіт та здійснення контролю у сфері поводження з побутовими відходами, організації поховання (перепоховання) померлих і ритуального обслуговування населення, ведення обліку орендованого комунального майна, здійснення в установленому порядку фінансування комунальних підприємств і організацій, контроль за цільовим використанням виділених фінансових ресурсів.
1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про поховання та похоронну справу», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», Житловим Кодексом України, актами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом роботи виконавчих органів Фастівської міської ради та іншими нормативними актами, а також цим Положенням.
1.5. Управління фінансується за рахунок коштів бюджету Фастівської міської територіальної громади. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управління та видатки на його утримання встановлюються Фастівською міською радою.
1.6. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.
Повне найменування: Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради.
Скорочена назва: Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР.
1.7. Місцезнаходження: вул. Миру, буд. 16, смт. Борова, Фастівський район, Київська область, 08520. Юридична адреса: вул. Миру, буд. 16, смт. Борова, Фастівський район, Київська область, 08520.
- Основні завдання Управління
2.1. Забезпечення розвитку території Старостинських округів та реалізація державної політики у сфері регіонального розвитку і житлово-комунального господарства, інфраструктури, комунального майна, транспорту, благоустрою тощо.
2.2. Аналіз стану житлово-комунального господарства, інфраструктури, комунального майна, транспорту та благоустрою Старостинських округів і підготовка пропозицій до проекту міського бюджету щодо фінансування місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою, інженерного захисту та ліквідації наслідків природного характеру тощо;
2.3. Забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства, комунального майна, транспорту та благоустрою;
2.5. Виконання функцій управління у сфері житлово-комунального господарства, комунального майна, транспорту та благоустрою, координація та організаційно-методичне забезпечення діяльності та роботи підприємств житлово-комунального господарства, комунального майна, транспорту та благоустрою;
2.6. Забезпечення належного утримання та експлуатації об’єктів житлово-комунального господарства, комунального майна, транспорту та благоустрою;
2.8. Забезпечення комплексного вирішення питань по організації та проведенню в Старостинських округах будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення;
2.9. Виконання функцій замовника з проектування, будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів житлово-комунального господарства та соціально-культурного призначення, комунального майна, транспорту та благоустрою Старостинських округів;
2.10. Вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства, будівництва, реконструкції, ремонтів об’єктів інфраструктури відповідно до законодавства.
- Основні функції Управління
3.1. Бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, вивчає потреби населення, підприємств, установ, організацій в житлово-комунальних послугах, розробляє пропозиції для поточних і перспективних планів розвитку житлово-комунального господарства Старостинських округів, представляє їх міській раді;
3.2. Організовує виконання державних програм та розроблення і реалізацію місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства, подає пропозиції до проектів місцевих програм соціально-економічного розвитку щодо поліпшення комунального обслуговування населення та благоустрою Старостинських округів, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження;
3.3. Готує пропозиції до проектів міського бюджету щодо фінансування капітального ремонту та реконструкції житлових будинків, програм розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою території Старостинських округів і подає їх на розгляд міської ради;
3.4. Здійснює залучення ресурсів (бюджетних, грантових, інвестиційних) для потреб Старостинських округів;
3.5. Здійснює інвентаризацію та облік об’єктів комунальної власності на території Старостинських округів, здійснює контроль за їх використанням і збереженням.
3.6. Готує пропозиції до переліку комунального майна, яке підлягає оренді та продажу.
3.7. Здійснює контроль за станом благоустрою територій Старостинських округів, озелененням, охороною зелених насаджень і водойм, облаштовує місця відпочинку громадян;
3.8. Організовує та здійснює за рахунок коштів міського бюджету та спонсорських коштів будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання об’єктів комунальної власності, шляхів загального користування, місцевого значення, інженерних споруд та мереж, кладовищ, зелених зон Старостинських округів, пам’ятників та інших об’єктів;
3.9. Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства Старостинських округів в осінньо-зимовий період, проводить моніторинг підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період;
3.10. Здійснює відповідно до законодавства контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою, станом експлуатації та утримання об’єктів комунального господарства;
3.11. Бере участь у реалізації заходів щодо енерго – та ресурсозбереження, запровадження нових нормативних вимог з енергозбереження, контрольних показників теплового захисту та енергопаспортизації будівель, впровадження екологічно безпечних технологій;
3.12. Сприяє впровадженню інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку та здійснення супроводу в їх реалізації;
3.13. Бере участь у реалізації державної політики з питань охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, санітарного стану Старостинських округів, якості питної води, поліпшення технічного і технологічного стану систем водопостачання і водовідведення;
3.14. Укладає договори та угоди з підприємствами, організаціями всіх форм власності, фізичними особами на проектування, будівництво, реконструкцію, ремонти об’єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення, забезпечує та здійснює контроль за їх виконанням;
3.15. Здійснює публічні закупівлі для виконання функцій та завдань діяльності Управління у порядку, визначеному чинним законодавством України.
3.16. Забезпечує ефективне і цільове використання відповідних цільових коштів.
3.17. Здійснює контроль за будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням, відповідності обсягів робіт згідно проектно-кошторисної документації та актів фактично виконаних робіт об’єктів житлово-комунального господарства, соціально-культурного призначення та благоустрою Старостинських округів;
3.18. Забезпечує комплексне вирішення питань по організації та проведенню в Старостинських округах будівництва, реконструкції і ремонту об’єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення;
3.19. Здійснює контроль по забезпеченню населених пунктів водопостачанням, каналізацією, електропостачанням;
3.20. Здійснює заходи по залученню підприємств, організацій, установ будь-яких форм власності для участі у благоустрої населених пунктів, залученню дольових коштів на розвиток потужностей об’єктів комунального господарства;
3.21. Забезпечує в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства та благоустрою;
3.22. Поводить моніторинг стану реалізації державних, галузевих та місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства, а також дебіторсько-кредиторської заборгованості підприємств, що надають житлово-комунальні послуги;
3.23. Здійснює контроль за проведенням земляних робіт на території Старостинських округів.
3.24. Здійснює контроль за ритуальним обслуговуванням населення та збереженням кладовищ і братських могил у належному стані;
3.25. Перевіряє в межах своєї компетенції роботу комунальних підприємств і організацій;
3.26. Приймає участь в розгляді генеральних планів забудови населених пунктів, обстеження земельних ділянок під будівництво об’єктів, встановленні тимчасових споруд;
3.27. Здійснює роботу по благоустрою населених пунктів на підставі договорів та угод укладених з підприємствами, організаціями, фізичними особами;
3.28. Здійснює придбання, закупівлю робіт, послуг, матеріалів, обладнання, механізмів, транспорту, запчастин та іншого інвентарю, відповідно договорів;
3.29. Приймає участь у здійсненні контролю за діяльністю житлово-, дачно-, гаражно-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків та індивідуальних власників;
3.30. Здійснює облік житлового фонду Старостинських округів та контроль за його використанням та контроль за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території Старостинських округів;
3.31 Проводить моніторинг з виявлення безхазяйного майна та контролює процес передачі майна в комунальну власність.
3.32. Розглядає в установленому порядку в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян та вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;
3.33. Інформує населення через засоби масової інформації про програми розвитку житлово-комунального господарства, комунального майна, транспорту та благоустрою Старостинських округів, організовує їх громадське обговорення;
3.34. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;
3.35. Організовує та здійснює проведення, за рахунок коштів міського бюджету та спонсорських коштів, організаційно-масових заходів на території Старостинських округів.
3.36. Готує (бере участь у підготовці) проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.
3.37. Надає адміністративні послуги населенню Старостинських округів.
3.38. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
3.39. Виконує інші функції, передбачені законодавством.
- Управління має право
4.1. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради,
підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
4.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних
підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.3. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими підрозділами міської ради, підприємствами, установами та
організаціями, об’єднаннями громадян та громадянами.
- Майно Управління
5.1. Майно Управління становлять основні та обігові кошти, цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі.
5.2. Джерело формування майна Управління є:
– кошти, що надходять з бюджету міста відповідно до розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету;
– інші надходження, не заборонені чинним законодавством.
- Органи Управління
6.1. Права Засновника Управління реалізовуються Фастівською міською радою в межах повноважень, передбачених чинним законодавством.
6.2. До повноважень Засновника належать:
– визначення основних напрямків діяльності Управління;
– визначення доцільності, порядку відчуження, використання, розпорядження майном та коштами Управління;
– затвердження, внесення змін та доповнень до положення про Управління;
– затвердження структури Управління;
– затвердження за пропозицією міського голови на строк повноважень ради старост відповідних старостинських округів;
– прийняття рішень про припинення діяльності управління територіального розвитку, призначення ліквідаційної комісії та затвердження ліквідаційного балансу;
– інші повноваження, надані чинним законодавством.
6.3. Міський голова :
– призначає за результатами конкурсу та звільняє з посади начальника та працівників Управління (крім старост);
– здійснює постійний контроль за діяльністю Управління.
6.4. Начальник Управління в межах своїх повноважень:
– керує діяльністю Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, законність прийнятих ним рішень;
– подає на затвердження міського голови проект кошторису доходів і видатків, вносить пропозиції щодо граничної чисельності та фонду оплати праці працівників управління;
– затверджує положення про підрозділи Управління, функціональні обов’язки його працівників;
– заохочує та накладає дисциплінарні стягнення на працівників управління;
– розглядає клопотання та вносить пропозиції про нагородження кращих працівників Управління;
– видає в межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання;
– планує роботу управління і аналізує стан її виконання;
– розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Управління;
– без доручення діє від імені Управління, представляє його інтереси в усіх судових установах, та правоохоронних органах, а також в інших державних установах, організаціях, підприємствах усіх форм власності, заключає договори, видає доручення.
- Відповідальність
7.1. Посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність за свою діяльність перед територіальною громадою, державою, юридичними і фізичними особами згідно чинного законодавства.
7.2. Облік та звітність здійснюється Управлінням в порядку, встановленому діючим законодавством України та подається у відповідні органи.
7.3. Про свою роботу Управління звітує перед Засновником, міським головою.
- Реорганізація і ліквідація
8.1. Припинення діяльності Управління здійснюється за рішенням сесії Фастівської міської ради у встановленому законом порядку.
8.2. У разі припинення Управління (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям (установам) Фастівської міської ради відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
8.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться відповідними рішеннями Фастівської міської ради в порядку, встановленому чинним законодавством.
Міський голова М.В. Нетяжук