Про внесення доповнень до рішення Фастівської міської ради №4-ХLIX-VII від 07.02.2019 року «Про затвердження Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради до 2025 року»

  • 06.05.2020

                                                                                                     ПРОЕКТ

 

 

 

ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

 

Про внесення доповнень до рішення Фастівської міської ради

№4-ХLIX-VII від 07.02.2019 року «Про затвердження Концепції

 розвитку системи надання адміністративних послуг

 виконавчого комітету Фастівської міської ради

 до 2025 року»

 

 

У зв’язку із залученням Програми «U-LEAD WITH  EUROPE» для розвитку та модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради, відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року №5203-VI (з наступними змінами від 18.05.2017 року №2042-VIІІ), а також керуючись ст.25, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Внести доповнення до рішення Фастівської міської ради №4-ХLIX-VII від 07.02.2019 року «Про затвердження Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради до 2025 року» затвердивши План заходів щодо вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові (додається).

 

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Фастівської міської ради з питань бюджету, економіки та фінансів.

 

Міський голова                                                                        М.В.  Нетяжук

 

 

 

 

      Додаток 2

до Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Фастівської міської ради до 2025 року

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

 

щодо вдосконалення системи надання адміністративних послуг та модернізації

Центру надання адміністративних послуг у місті Фастові

 

№ з/п Найменування заходу Термін виконання

 

Відповідальний за виконання Примітка
1.     Визначити та затвердити посадовий склад ЦНАП як робочого органу. червень – липень

2020 року

Керуючий справами виконкому
2.     Внести зміни до структури та чисельності:

– створити Управління надання адміністративних послуг як відповідальний підрозділ за забезпечення діяльності ЦНАП як постійно діючого робочого органу;

– перерозподілити, за рахунок наявних підрозділів та чисельності, штатну чисельність працівників ЦНАП.

червень – липень

2020 року

Керуючий справами виконкому
3.
  Внести зміни до штатного розпису:

– привести штатний розпис у відповідність зі структурою та чисельністю

– привести найменування посад у відповідність до законодавства.

червень – липень

2020 року

Керуючий справами виконкому  

 

 

 

 

 

4.     Оновити та затвердити Положення про ЦНАП:

– визначити організаційно-правовий статус ЦНАП (робочий орган);

– оновити та затвердити положення про ЦНАП як постійно діючий робочий орган;

– розробити та затвердити положення про структурний підрозділ із забезпечення діяльності ЦНАП (управління надання адміністративних послуг);

– відобразити галузеві повноваження у положенні про структурний підрозділ із забезпечення діяльності ЦНАП у разі введення до його штатного розпису посад СНАП (державні реєстратори, спеціалісти з реєстрації місця проживання).

червень – липень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП
5.     Оновити та затвердити посадові інструкції:

– привести у відповідність до законодавства та відповідно до організаційно-правового статусу ЦНАП.

червень-липень 2020 року Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП     Назви посад і розмір посадових окладів встановити відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 №268.
6.     Оновити та затвердити Регламент ЦНАП:

–   вилучити непрацюючі норми;

– рекомендувати визначити єдиного суб’єкта затвердження ІК та ТК стосовно власних та делегованих повноважень (виконавчий комітет ради)

червень-липень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП
7.    Оновити та затвердити графік роботи ЦНАП:

– привести у відповідність до законодавства (без перерви на обід, один робочий день до 20.00, не менше п’яти днів на тиждень та семи годин на день);

червень-липень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП
8.    Укласти узгоджені рішення (угоди/меморандуми/листи-погодження) з суб’єктами надання адмінпослуг щодо інтеграції послуг у ЦНАП: УСЗН РДА, тер підрозділами ДМС, ПФУ, Держгеокадастру та інші. червень – липень 2020 року

 

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП    Впровадження комплексу заходів для забезпечення надання адмінпослуг.
9.      Оновити та затвердити перелік послуг ЦНАП та забезпечити фактичне надання цих груп послуг у ЦНАП:

a. державна реєстрація актів цивільного стану (рекомендувати Громаді звернутись до територіального органу Мін’юсту щодо розширення переліку послуг ДРАЦС, які надаються через ЦНАП);

b. реєстрація місця проживання;

c. послуги соціального характеру (призначення державних допомог, житлових субсидій тощо);

d. вклейка фото в паспорт (25, 45 років);

e. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;

f. державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;

g. видача відомостей з Державного земельного кадастру;

h. державна реєстрація земельних ділянок;

i. пенсійні адміністративні послуги (ПФУ);

j. «місцеві послуги» (земельні, житлові тощо);

k. видача документів дозвільного характеру;

l. послуги, СНАП які є структурними підрозділами РДА (для спільних ЦНАП);

m. послуги РСЦ МВС;

n. послуги у сфері житлово-комунального господарства.

липень – серпень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП     Провести аналіз Переліку адміністративних послуг, які надаються на теперішній час, визначити доцільність окремих з них, виключити ті, які не є адміністративними послугами.

Назви послуг привести у відповідність до розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523, зі змінами. Врахувати  рекомендований Перелік адмінпослуг, розроблений Програмою “U-LEAD з Європою”.

10.       Оновити та затвердити інформаційні картки (ІК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи:

– оновити та затвердити інформаційні картки для всіх послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми до їх структури та змісту;

– отримати затверджені інформаційні картки від інших СНАП.

Привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми:

– вичерпний перелік документів;

– чіткість визначення строків;

– розміри плати та реквізити для оплати за платні адмінпослуги.

липень – серпень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП
11.
     Оновити та затвердити технологічні

картки (ТК) адмінпослуг, суб’єктами надання яких є місцева рада, її виконавчі органи та посадові особи:

– оновити та затвердити технологічні картки для всіх послуг з переліку з урахуванням рекомендацій Програми;

– отримати затверджені технологічні картки від інших СНАП.

Привести у відповідність до законодавства та з урахуванням рекомендацій Програми:

– наростаючий облік термінів виконання / етапів надання послуг;

– чіткість етапів надання послуг.

липень – серпень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП
12.    Забезпечити доступи до реєстрів відповідним посадовим особам, а саме до:

– Державного земельного кадастру;

– Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

– Реєстру територіальної громади (gromada.dmsu.gov.ua або власне рішення)

серпень – вересень 2020 року Керуючий справами виконкому     Застосування цих реєстрів у щоденній роботі працівників ЦНАП, підвищення оперативності та якості надання адміністративних послуг.
13.     Розробити та підписати меморандум/угоду з РДА

 

липень-серпень 2020 року Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП    У разі створення спільного ЦНАП
14.     Розробити та узгодити з РДА функціональну модель спільного ЦНАП

 

червень-липень 2020 року Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП    У разі створення спільного ЦНАП
15.     ОМС та РДА узгодити/синхронізувати положення, перелік послуг, регламент роботи, графік роботи ЦНАП червень – серпень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП    У разі створення спільного ЦНАП
16.     Співпрацювати із спеціалістами Програми “U-LEAD з Європою” щодо отримання інституційної допомоги.

Визначити потребу у навчанні  посадових осіб для участі у навчальних заходах Програми “U-LEAD з Європою”.

Протягом терміну співпраці згідно з Угодою про партнерство Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП, члени робочої групи з модернізації ЦНАП
17.   Забезпечити навчання адміністраторів ЦНАП, посадових осіб Фастівської міської ради, які залучені до надання адміністративних послуг, шляхом участі в семінарах, тренінгах, тощо. В терміни, визначені для проведення тренінгів Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП      Обов’язкова участь в навчальних заходах, які передбачені Програмою “U-LEAD з Європою”, самоосвіта.

 

18.     Запровадити інструменти для сплати за адміністративні послуги у ЦНАП (платіжний термінал, POS-термінали на робочих місцях). грудень

2020 року

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП       Доцільно надати перевагу встановленню платіжного терміналу, який забезпечить, крім плати адмінпослуг, оплату комунальних послуг, послуг зв’язку, операції з картковими рахунками тощо.
19.      Розмістити на сайті міської ради та забезпечити постійне і своєчасне оновлення  інформації про:

a.     адресу ЦНАПу;

b.    телефони та електронну адресу ЦНАПу та ВРМ (в разі наявності);

c.     порядок надання відповідних адміністративних послуг;

d.    режим доступу до приміщення, в якому здійснюється прийом суб’єктів звернень (графік роботи ЦНАПУ і ВРМ);

e.     наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць паркування;

f.      інформаційних карток.

Первинно – до 30.11.2020

Надалі – по мірі необхідності

Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП, відділ з питань інформаційного забезпечення та по роботі із ЗМІ
20.     Запровадити систему професійної підготовки та підвищення кваліфікації для посадових осіб органу місцевого самоврядування, залучених до надання адміністративних послуг, шляхом:

вивчення актуальних версій НПА з питань надання адміністративних послуг та змін до них;

вивчення методичних та інструктивних матеріалів, розміщених на сайті U-LEAD

та на офіційних сайтах суб’єктів надання адміністративних послуг;

вивчення досвіду роботи інших ЦНАП.

Постійно Керуючий справами виконкому, керівник ЦНАП      Роботу з підвищення кваліфікації організувати шляхом проведення щомісячних занять, до участі в яких залучати всіх посадових осіб органу місцевого самоврядування, які залучені до надання адміністративних послуг. Тематику занять визначати з урахуванням змін до НПА та аналізу проблемних питань, які виникли в процесі практичної роботи.
21.     Здійснювати оновлення інформаційних карток по мірі зміни нормативних документів. Постійно Суб’єкти надання адміністративних послуг
22.    Здійснювати аналіз затребуваності адміністративних послуг. На підставі аналізу вносити зміни до затвердженого Переліку адмінпослуг. Постійно Суб’єкти надання адміністративних послуг
23.    Визначитись з обсягами і джерелами фінансування ЦНАП на наступні роки. Під час підготовки рішення про міський бюджет на наступний рік Керуючий справами виконкому, начальник фінансового органу      При визначені обсягів фінансування враховувати частку фінансування громад, що беруть участь у співробітництві територіальних громад у сфері адміністративних послуг.
24.     Організувати і провести інформаційно-просвітницьку компанію щодо висвітлення діяльності ЦНАП серед населення.

Забезпечити інформування населення громади щодо роботи ЦНАП через сайт громади та соціальні мережі.

За окремим планом протягом року Особи, визначені в Плані, керівник ЦНАП     Роботу організувати на підставі окремого Плану щодо інформування і залучення громадян, затвердженого розпорядженням міського  голови. План скласти на підставі ситуаційного аналізу. Підготовку Плану і складання аналізу здійснити на основі методичних рекомендацій Програми U-LEAD.
25.     Створення ґендерного портрету громади. Забезпечення гендерної рівності та функціонування ЦНАП. 2020 – 2022 року Особи, визначені в Плані, керівник ЦНАП

 

 

Секретар міської ради                                                                                                                                                С.А.Ясінський

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ