Про вхід Фастівської міської ради до складу засновників комунального закладу «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області.

  • 01.12.2020

ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00

Р І Ш Е Н Н Я

№  46-ІІ-VІІІ

від  24.11. 2020 року

 

Про вхід Фастівської міської ради до складу засновників комунального закладу «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області

 

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 715-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Київської області», керуючись нормами Цивільного, Господарського кодексів України, законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», рішення Фастівської районної ради «Про вихід зі складу засновників комунального закладу «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області від 19.11.2020 р. № 27-35-VII, ст. 25, 26, абз. 2 ч. 10 Розділу V Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Увійти Фастівській міській раді до складу засновників комунального закладу «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області (08520, Київська область, Фастівський район, сел. Борова, вул. Гагаріна, 10, код ЄДРПОУ 43869238) та прийняти права засновника.
  2. Прийняти безоплатно до комунальної власності Фастівської міської ради комунальний заклад «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області та закріплене за ним майно, права та зобов’язаня відповідно до вимог чинного законодавства.
  3. Змінити повне найменування юридичної особи комунального закладу «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області на комунальний заклад Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» (скорочене найменування юридичної особи: КЗ ФМР «Борівська школа мистецтв») та затвердити нову редакцію статуту (додаток).
  4. Уповноваженим органом управління комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» визначити управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради.
  5. Керівнику комунального закладу Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» провести державну реєстрацію змін установчих документів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.

  

Міський голова                                                                М.В. Нетяжук

 

Додаток

до рішення міської ради

№ 46-ІІ-VIII  від 24.11.2020 р.

 

 

 

СТАТУТ

Комунального закладу Фастівської міської ради

Борівська школа мистецтв

Фастів

2020

 

 

  1. Загальні положення

 

  • Комунальний заклад Фастівської міської ради “Борівська школа мистецтв” є початковим спеціалізованим мистецьким навчальним закладом (далі Заклад), початкової спеціалізованої мистецької освіти, належить до системи позашкільної освіти та є правонаступником комунального закладу «Борівська школа мистецтв» Фастівської районної ради Київської області
  • Заклад заснований на комунальній формі власності, майно закладу належить до власності Фастівської  міської територіальної громади , в особі власника Фастівської міської ради (далі Власник). Заклад у відповідності до частини 2 статті 18 Закону України “Про освіту” має статус державного навчального закладу, а функції оперативного управління здійснює управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі Управління) як орган, уповноважений Власником та Виконком ФМР.
  • Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Міністерства культури і мистецтв України, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про початкові спеціалізовані мистецькі навчальні заклади системи Міністерства культури та інформаційної політики, даним Статутом.
  • Заклад здійснює навчання і виховання громадян у позаурочний та поза навчальний час.
  • Заклад надає державні гарантії естетичного виховання через доступність до надбань вітчизняної і світової культури, готує підґрунтя для занять художньою творчістю, а для найбільш обдарованих учнів – до вибору професії в галузі культури  та мистецтва, освіти.
  • Мова навчання у закладі визначається Конституцією України і відповідним Законом України.

2.Організаційно-правові засади діяльності

  • Комунальний заклад Фастівської міської ради «Борівська школа мистецтв» є юридичною особою, діє на підставі Статуту, затвердженого Власником, має самостійний кошторис, самостійний баланс,  круглу печатку, кутовий штамп, та інші штампи.

 

Повна назва закладу: Комунальний заклад Фастівської міської ради “Борівська школа мистецтв”.

Скорочена назва закладу: КЗ ФМР “Борівська школа мистецтв”.

Адреса закладу: 08520, Київська область, Фастівський район, сел. Борова,                       вул. Гагаріна, 10

 

Державне управління закладом здійснюють:

  • спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади в галузі освіти;
  • інші центральні органи виконавчої влади, у сфері управління яких перебувають мистецькі позашкільні навчальні заклади;
  • орган виконавчої влади при Фастівській міській раді у сфері управління  якого перебувають мистецькі позашкільні навчальні заклади.
    • Створення, реорганізація та ліквідація закладу здійснюється у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, та інших актів чинного законодавства.
    • Заклад проводить навчально-виховну, методичну, культурно-просвітницьку роботу.
    • Основним завданням закладу є :
  • виховання громадян України;
  • вільний розвиток особистості, виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу,  а також інших націй і народів;
  • виховання у учнів поваги до Конституції України, патріотизму, любові до України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності;
  • естетичне виховання дітей та юнацтва – пріоритетний напрямок розвитку культури України;
  • навчання дітей, підлітків, а при потребі й повнолітніх громадян різних видів мистецтва;
  • створення умов для творчого , інтелектуального і духовного розвитку громадян;
  • задоволення потреб у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;
  • пошук та залучення до навчання здібних, обдарованих і талановитих дітей та молоді, розвиток і підтримка їх здібностей, талантів і обдарувань;
  • задоволення духовних та естетичних потреб громадян.
    • З метою виконання завдань, що стоять перед закладом, та забезпечення найбільш сприятливих умов для розвитку інтересів і здібностей учнів можуть створюватися різні відділення ( музичні, художні, хореографічні, театральні, хорові та інші) та (або) відділи (фортепіанний, народних інструментів, струнно-смичкових інструментів, духових та ударних інструментів, струнно – щипкових інструментів, образотворчого мистецтва, декоративно вжиткового мистецтва, скульптури, класичного танцю народного танцю, та інші).
    • Заклад має право створювати різні структурні підрозділи, що працюють на засадах самоокупності.
    • Заклад може мати філії. Рішення про створення філії приймається закладом  після погодження з місцевими органами   виконавчої влади питань про будівництво або надання приміщення, забезпечення фінансування, обладнанням тощо.

 

  • Заклад може входити до складу навчально виховних комплексів, навчально –виховних об’єднань, з дошкільними, загальноосвітніми та іншими навчальними закладами, створювати асоціації та інші організаційні структури, за погодженням з місцевими органами виконавчої влади.
  • Заклад, який має висококваліфіковані кадри, належні матеріально-технічні умови, може організовувати на своїй навчально-виховній базі педагогічної практики студентів вищих мистецьких навчальних закладів.

Для подальшого розвитку інтересів і нахилів учнів, підтримки їх професійних навичок заклад за умови дотримання правил охорони праці й техніки безпеки може організовувати виконання замовлень підприємств, установ та організацій на виготовлення продукції (виконання робіт).

  • Заклад може організовувати роботу своїх структурних підрозділів (класів) у приміщеннях загальноосвітніх, вищих навчальних закладів, підприємств, організацій відповідно до укладених угод  із зазначеними закладами та установами.
  • Заклад проводить методичну роботу, спрямовану на вдосконалення програм, змісту, форм і методів навчання.
  • Відділення, відділи проводять роботу з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямками діяльності. Підвищення кваліфікації можна проводити у формі курсів, семінарів, майстер-класів, відкритих уроків, підготовки лекцій, рефератів і за іншими організаційними формами. Участь педагогічних працівників у заходах підвищення кваліфікації засвідчується керівником закладу і є підставою для проходження атестації.

Заклад може надавати методичну допомогу педагогічним колективам, навчальним закладам регіону, молодіжним, громадським організаціям.

  • Приймання учнів до закладу може здійснюватися протягом навчального року як на без конкурсній основі, так і за конкурсом на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють. До заяви батьків або осіб, які їх замінюють, додається довідка медичного закладу про відсутність протипоказань до занять у закладі та копія свідоцтва про народження.

Порядок і строки проведення вступних іспитів, прослуховувань і вимоги до учнів визначаються педагогічною радою закладу. Зарахування на навчання проводиться наказом керівника закладу.

  • Термін навчання та вік вступників визначаються Статутом закладу відповідно до навчальних планів і програм, Положення про початковий спеціалізований навчальний заклад системи Міністерства культури України.

 

  • Документація закладу, яка регламентує організацію та проведення навчально-виховного процесу, ведеться за зразками, затвердженими Міністерством культури України.
  • Заклад подає статистичні звіти у відповідності до вимог органів державної статистики.

 

  1. Організація навчально-виховного процесу
  • Дата закінчення навчального року, терміни шкільних канікул визначаються керівником закладу згідно із строками, встановленими Міністерством освіти і науки України.

Комплектування груп та інших творчих об’єднань здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом викладача.

У канікулярні, вихідні, святкові та неробочі дні заклад може працювати окремим планом, затвердженим керівником цього закладу.

Заклад створює безпечні умови навчання, виховання та праці.

  • У зонах екологічного лиха місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування може встановлюватися особливий режим роботи закладу, який погоджується з органами державної санітарно-епідеміологічної служби.
  • Заклад працює за річним планом роботи.
  • Навчально-виховний процес у закладі здійснюється за типовими навчальними планами та програмами, затвердженими Міністерством культури України. Заклад може планувати роботу також за навчальними планами та програмами, які складено з урахуваннями вимог Типових навчальних планів, затверджених відповідним місцевим органом виконавчої влади .
  • Експериментальні навчальні плани складаються закладом з урахуванням типового навчального плану.
  • Навчально-виховний процес у закладі здійснюється диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.

Навчально-виховний процес поєднує індивідуальні і колективні форми роботи:

  • індивідуальні та групові заняття, уроки; репетиції;
  • перегляди, вистави, конкурси, фестивалі, олімпіади, концерти, виставки;
  • лекції, бесіди, вікторини, екскурсії;
  • позаурочні заходи, а також інші форми, що передбачені Статутом закладу.
    • Строки проведення контрольних заходів (заліків, контрольних уроків, академічних концертів, іспитів, розгляд випускних робіт, перегляд випускних спектаклів) визначаються відділеннями або (та) відділами закладу за рішенням педагогічної ради.
    • Основною формою навчально-виховної роботи є заняття (урок).

Тривалість одного заняття (уроку) в закладі визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для учнів:

 

  • віком від 5 до 6 років — 30 хвилин;
  • віком від 6 до 7 років — 35 хвилин;
  • старшого віку — 45 хвилин.

 

Короткі перерви між заняттями (уроками) є робочим часом педагогічного працівника.

Кількість, тривалість та послідовність навчальних занять і коротких перерв між заняттями (уроками) визначається розкладами, що затверджуються заступником керівника з навчальної роботи.

  • Відволікання учнів на роботи та заходи, не пов’язані з навчально-виховним процесом, за рахунок навчального часу забороняється, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
  • Середня наповнюваність груп у закладі визначається типовими навчальними планами початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, затвердженими Міністерством культури України.

Групи комплектуються залежно від профілю та можливостей організації навчально-виховного процесу, виходячи із середньої наповнюваності груп. Загальна кількість груп не може перевищувати їх кількості, що визначена розрахунком педагогічних годин.

Нормативом для розрахунку педагогічних годин є навчальні плани закладу.

  • Для оцінювання рівня навчальних досягнень учнів використовується 12-бальна система, що затверджується Міністерством культури України.
  • Річні оцінки рівня навчальних досягнень учнів виставляються викладачем на підставі семестрового оцінювання, з урахуванням оцінок, одержаних під час контрольних заходів. Річні оцінки з предметів, з яких іспити не проводяться, є підсумковими.

Згідно з навчальними планами з предметів, з яких проводяться іспити (випускні роботи), підсумкова оцінка виставляється екзаменаційною комісією (художньою радою) на підставі річних та екзаменаційних оцінок (оцінок за випускні роботи).

Річне оцінювання з предметів навчального плану здійснюється не пізніше ніж за 5 днів до закінчення навчального року.

Підсумкова оцінка може бути змінена рішенням педагогічної ради.

  • Питання, пов’язані із звільненням учнів від здачі іспитів або перенесенням їх строків, вирішуються керівником закладу на підставі подання відділень (відділів) за наявності відповідних документів.
  • Питання щодо переведення учнів до наступного класу, призначення повторних перевідних контрольних заходів у зв’язку з невиконанням програмних вимог, призначення терміну здачі матеріалу з предметів, програмами яких контрольні заходи не передбачені, залишення на повторний рік навчання та виключення із закладу (при умові систематичного невиконання навчальних планів та програм); видачі свідоцтв випускникам вирішуються педагогічною радою та затверджуються наказами керівника закладу.

Повторні перездачі повинні бути завершені, як правило, до 20 вересня наступного навчального року.

  • Випускникам закладу, які в установленому порядку склали випускні іспити (виконали випускні роботи), видається свідоцтво. Зразки свідоцтв затверджуються Міністерством освіти і науки України. Виготовлення свідоцтв для державних і комунальних закладів здійснюється відповідно за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
  • Учням, які хворіли під час випускних іспитів, при умові повного виконання навчальних планів та програм, видається свідоцтво про закінчення закладу на підставі річних оцінок, а для випускників художньої школи (художнього відділення закладу мистецтв) за умови виконання випускної роботи.
  • Учням випускних класів, які не виконали у повному обсязі навчальні плани та програми, видається довідка про навчання в закладі. Для одержання свідоцтва цим учням надається право повторного іспиту (іспитів). Учням художньої школи (художнього відділення закладу мистецтв) в разі невиконання випускної роботи надається право довиконати цю роботу.
  • Учні, які мають високі досягнення (10–12 балів) у вивченні всіх предметів за відповідний навчальний рік, нагороджуються похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».

Рішення про заохочення приймаються педагогічною радою за поданням відділень або відділів.

  • За рішенням керівника закладу виключення учня може проводитися при невнесенні плати за навчання протягом двох місяців, у групах самоокупності — одного місяця відповідно до нормативно-правових актів.
  • Навчально-виховний процес у закладі є вільним від втручання політичних партій, громадських, релігійних організацій.

 

  1. Учасники навчально-виховного процесу
  • Учасниками навчально-виховного процесу в закладі є:
  • учні;
  • директор, заступники директора;
  • викладачі, концертмейстери;
  • бібліотекарі, спеціалісти, залучені до навчально-виховного процесу;
  • батьки або особи, які їх замінюють;
  • представники підприємств, установ та організацій, які беруть участь у навчально-виховному процесі.
    • Учні закладу мають гарантоване державою право на:

 

  • здобуття позашкільної мистецької освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
  • добровільний вибір закладу та навчання певним видам мистецтв;
  • навчання декільком видам мистецтв або на декількох музичних інструментах;
  • безпечні й нешкідливі умови навчання та праці;
  • користування навчальною базою закладу;
  • участь у конкурсах, оглядах, фестивалях, олімпіадах, концертах, виставках тощо;
  • повноцінні за змістом та тривалістю заняття;
  • вільне вираження поглядів, переконань;
  • захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.
    • Учні користуються правом внутрішкільного переведення та переведення до іншого закладу за наявності вільних місць. Переведення здійснюються за наказом керівника.
    • Учні закладу зобов’язані:
  • оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками;
  • підвищувати загальний культурний рівень;
  • дотримуватися морально-етичних норм, бути дисциплінованими;
  • брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;
  • дбайливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;
  • дотримуватися вимог Статуту.
    • Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має вищу педагогічну або іншу фахову освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки в закладі. Педагогічним працівником закладу може бути також народний умілець з високими моральними якостями за умови забезпечення належної результативності навчально-виховного процесу.
    • Педагогічні працівники закладу мають право на:
  • внесення керівництву закладу та органам управління культурою пропозицій щодо поліпшення навчально-виховного процесу, подання на розгляд керівництву закладу та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень до тих, хто порушує правила внутрішнього трудового розпорядку, що діють у закладі;
  • вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;
  • участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів, у заходах, пов’язаних з організацією навчально-виховної роботи;
  • вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з учнями;
  • захист професійної честі, гідності відповідно до законодавства;
  • соціальне та матеріальне заохочення за досягнення вагомих результатів у виконанні покладених на них завдань;
  • об’єднання у професійні спілки, участь в інших об’єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.
    • Педагогічні працівники зобов’язані:
  • виконувати навчальні плани та програми;
  • надавати знання, формувати вміння і навички диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей учнів;
  • сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей учнів відповідно до їх задатків та запитів, а також збереженню здоров’я;
  • здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями морально-етичних норм поведінки, дисциплінарних вимог;
  • дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства; виховувати своєю діяльністю повагу до принципів загальнолюдської моралі;
  • берегти здоров’я учнів, захищати їх інтереси, пропагувати здоровий і спосіб життя;
  • виховувати повагу до батьків, жінки, старших за віком, до народних традицій та звичаїв, духовних і культурних надбань українського народу;
  • виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
  • постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
  • проводити роботу для залучення дітей та юнацтва до занять мистецтвом;
  • вести документацію, пов’язану з виконанням посадових обов’язків (журнали, плани роботи тощо);
  • дотримуватися вимог статуту закладу, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов’язки;
  • брати участь у роботі педагогічної ради, методичних об’єднань, відділень, відділів, нарад, зборів, у заходах, пов’язаних з організацією навчально-виховної роботи;
  • виконувати накази і розпорядження керівників закладу, органів державного управління, до сфери управління яких належить заклад.

 

  • Викладачі, концертмейстери закладу працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого керівником або заступником керівника з навчальної роботи.
  • Педагогічні працівники закладу підлягають атестації, як правило-один раз на п’ять років, відповідно до чинного законодавства.
  • Обсяг педагогічного навантаження працівників закладу встановлюється керівником згідно із законодавством.

Перерозподіл або зміна педагогічного навантаження протягом навчального року здійснюється керівником у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається навчальним планом, у разі зміни кількості учнів, пов’язаної з їх вибуттям чи зарахуванням, інших змін умов праці, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства України про працю.

Оплата праці працівників закладу здійснюється відповідно до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, нормативних документів центральних органів виконавчої влади, до сфери управління яких належить заклад.

  • Не допускається відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків, крім випадків, передбачених законодавством.
  • Батьки учнів та особи, які їх замінюють, мають право:
  • обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування закладу за їх наявності;
  • звертатися до органів управління культурою, керівників закладу та органів громадського самоврядування цього закладу з питань навчання та виховання дітей;
  • брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази закладу;
  • захищати законні інтереси учнів в органах громадського самоврядування закладу та у відповідних державних, судових органах.
  1. Управління
    • Керівництво закладом здійснює директор, яким може бути тільки громадянин України, що має вищу фахову освіту і стаж педагогічної роботи не менш як три роки, успішно пройшов підготовку та атестацію керівних кадрів культури в порядку, встановленому Міністерством культури України.
    • Керівник закладу призначається на посаду та звільняється з посади начальником Управління за погодженням заступника міського голови з гуманітарних питань.
    • Керівник, заступники керівника, педагогічні та інші працівники закладу призначаються на посади та звільняються з посад відповідно до законодавства.
    • Керівник закладу:
  • здійснює керівництво колективом;
  • призначає на посади та звільняє з посад працівників закладу;
  • створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;
  • організовує навчально-виховний процес;
  • забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок учнів;
  • створює належні умови для здобуття учнями початкової спеціальної мистецької освіти;
  • забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
  • розпоряджається в установленому порядку майном і коштами закладу, є розпорядником кредитів;
  • організовує виконання кошторису доходів і видатків закладу, укладає угоди з юридичними та фізичними особами, в установленому порядку відкриває рахунки в установах банків або органах Державного казначейства;
  • установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам закладу відповідно до законодавства;
  • представляє заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і відповідає перед власником за результати діяльності закладу;
  • дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-просвітницьких закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у навчально-виховному процесі;
  • забезпечує право учнів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
  • видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;
  • застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників закладу;
  • затверджує посадові обов’язки працівників закладу.
    • Керівник закладу є головою педагогічної ради — постійно діючого колегіального органу управління закладом.

За відсутності керівника обов’язки голови виконує заступник керівника з навчальної роботи.

Обов’язки секретаря педагогічної ради виконує один з викладачів, який обирається строком на один рік.

  • Педагогічна рада об’єднує педагогічних працівників закладу і створюється з метою розвитку та вдосконалення навчально-виховного процесу, підвищення професійної майстерності та творчого зростання педагогічного колективу.
  • Педагогічна рада закладу:
  • розглядає план навчально-виховної і методичної роботи закладу;
  • обговорює заходи, які забезпечують високий рівень навчально-виховної і методичної роботи;
  • заслуховує та обговорює доповіді, звіти керівника закладу, його заступників, керівників відділень, відділів та окремих викладачів щодо стану навчально-виховної і методичної роботи в закладі;
  • розглядає плани заходів виконання інструктивних, методичних документів, які визначають організацію та зміст навчально-виховної роботи закладу;
  • визначає заходи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, упровадження в навчально-виховний процес досягнень науки та передового пе­дагогічного досвіду;
  • приймає рішення про видачу свідоцтв про закінчення закладу, переведення учнів у наступний клас, залишення на повторний рік навчання, призначення переіспитів, виключення учнів із закладу за погану успішність та порушення правил поведінки, нагородження Похвальними листами;
  • обговорює заходи, пов’язані з проведенням набору учнів, визначає порядок і строки проведення вступних іспитів, прослуховувань, вимоги до вступників;
  • порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників; вирішує інші основні питання навчально-виховної роботи.
    • Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб закладу. Обов’язковим є проведення засідань педагогічної ради на початок та кінець навчального року, а також після кожної навчальної чверті.
    • Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори трудового колективу.
    • Рішенням загальних зборів створюється рада закладу, що діє в період між загальними зборами.

Кількість членів ради закладу визначається загальними зборами трудового колективу.

До складу ради закладу делегуються завідуючі відділеннями, відділами, представники громадських організацій та керівництва закладу.

Засідання ради є правочинним, якщо в ньому бере участь не менш 2/3 її членів. Рішення приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів ради. Рішення ради мають рекомендаційний характер. Засідання ради оформлюються протоколами.

  • У закладі, за рішенням загальних зборів або ради закладу, можуть створюватись і діяти піклувальна рада, учнівський та батьківський комітети, а також комісії, асоціації тощо.
  • Керівник закладу не зобов’язаний виконувати рішення органів громадського самоврядування, якщо вони суперечать чинному законодавству, нормативно-правовим актам України, та даному Статуту.

 

  • За наявності не менше трьох викладачів з одного виду мистецтв (споріднених інструментів) у закладі можуть створюватись відділення, відділи, керівники яких затверджуються наказом директора закладу.

Відділення, відділи сприяють організації навчально-виховного процесу, підвищенню якості викладання, виконавської та педагогічної майстерності, виконанню рішень педагогічної ради, навчальних планів та програм.

 

  1. Фінансово-господарська діяльність

та матеріально-технічна база

  • Фінансово-господарська діяльність закладу провадиться відповідно до законодавства та даного Статуту.
  • Фінансування закладу здійснюється за рахунок коштів відповідних бюджетів та плати за навчання учнів.

Основним джерелом фінансування закладу є кошти відповідних бюджетів.

Бюджетні кошти спрямовуються на виконання обраних закладом навчальних планів у повному обсязі, матеріальні витрати, пов’язані з виховною роботою, підготовку та перепідготовку кадрів, оплату праці, збереження і зміцнення матеріально-технічної бази, соціальний захист та матеріальне стимулювання трудового колективу.

Фінансування закладу може здійснюватися також за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Бюджетне фінансування закладу не може зменшуватися або припинятися у разі наявності у зазначених закладах додаткових джерел фінансування.

Бюджетні асигнування на здійснення діяльності закладу та позабюджетні кошти не підлягають вилученню, крім випадків, передбачених чинним законодавством України, і використовуються виключно за призначенням.

  • Розрахунок годин по закладу складається на плановий контингент учнів, установлений органом виконавчої влади, у відповідності до навчальних планів, за якими працює заклад.

Основою розрахунку фонду заробітної плати є:

  • штатний розпис;
  • середня педагогічна ставка з урахуванням надбавок та підвищень за тарифікацією;
  • кількість педагогічних ставок за розрахунком навчальних годин.
    • Розмір плати за навчання учнів установлюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України та місцевими органами виконавчої влади.
    • Додатковими джерелами формування коштів закладу є:
  • кошти, отримані за надання платних послуг відповідно до переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами;
  • кошти гуманітарної допомоги;
  • добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян;
  • гранти, благодійні внески, добровільні пожертвування фізичних і юридичних осіб, у тому числі іноземних;інші не заборонені законодавством джерела.

Кошти, отримані закладом з додаткових джерел фінансування, використовуються для провадження діяльності, передбаченої даним Статутом.

Розмір оплати за надання платних послуг визначається закладом самостійно, відповідно до Порядку.

Установлення для закладу у будь-якій формі планових завдань з надання платних послуг не дозволяється.

  • Заклад є бюджетною неприбутковою організацією.

Доходи закладу у вигляді коштів, матеріальних цінностей та нематеріальних активів, одержаних закладом від здійснення або на здійснення діяльності, передбаченої даним Статутом, звільняються від оподаткування.

  • Заклад у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право:
  • самостійно розпоряджатися коштами, одержаними від господарської та іншої діяльності відповідно до його статуту;
  • користуватися земельною ділянкою, на якій він розташований;
  • розвивати власну матеріальну базу;
  • списувати з балансу в установленому чинним законодавством порядку необоротні активи, які стали непридатними;
  • володіти, користуватися та розпоряджатися майном відповідно до законодавства, Статуту та за згодою Власника;
  • виконувати інші дії, що не суперечать законодавству та статуту закладу.

Матеріально-технічна база закладу включає приміщення, споруди, обладнання, засоби зв’язку, транспортні засоби, земельну ділянку, рухоме і нерухоме майно, що перебуває у його користуванні.

Для проведення навчально-виховної роботи, закладу надаються в користування культурні та інші заклади безоплатно, або на пільгових умовах.

Порядок надання зазначених об’єктів у користування визначається місцевим органом виконавчої влади та органом місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства України.

  • Майно закладу може вилучатися власником лише за умови подальшого використання цього майна та коштів, отриманих від його реалізації на розвиток позашкільної мистецької освіти в порядку, встановленому чинними актами законодавства України.

 

  • Збитки, завдані закладу внаслідок порушення майнових прав юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.
  • Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності у закладі здійснюється у порядку, визначеному нормативно-правовими актами.
  1. Діяльність у рамках міжнародного співробітництва
  • Заклад за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів, має право проводити міжнародній учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх, культурних програм, проектів, брати участь у міжнародних заходах.
  • Заклад має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з органами управління культурою, освітою, навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн у встановленому законодавством порядку.
  1. Державний контроль за діяльністю
  • Державний контроль за діяльністю закладу здійснюють Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури та інформаційної політики України, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, у сфері управління яких перебуває заклад.
  • Основною формою державного контролю за діяльністю закладу є державна атестація закладу, яка проводиться не рідше ніж один раз на 10 років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
  1. Реорганізація або ліквідація
  • Ліквідація закладу проводиться за рішенням Власника, або за рішенням органу державної влади, який має за законом відповідні повноваження. При реорганізації закладу вся сукупність прав та обов’язків переходить до його правонаступників.
  • Ліквідація закладу здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Питання, не врегульовані чинним законодавством, вирішуються у суді.  Ліквідація вважається завершеною, а заклад таким, що припинив свою діяльність з моменту внесення запису про це до державного реєстру.
  • При реорганізації чи ліквідації закладу його працівникам і особам, які навчаються в ньому, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства України.

 

  Міський    голова                                                     М.В.Нетяжук

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ