Про Цілі у сфері якості виконавчих органів Фастівської міської ради на 2025 рік
- 17.03.2025
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київськоїобласті
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
14.03.2025 м.Фастів №46-од
Про Цілі у сфері якості виконавчих органів
Фастівської міської ради на 2025 рік
З метою підвищення ефективності діяльності виконавчих органів Фастівської міської ради, спрямованої на надання якісних послуг, в рамках функціонування системи управління якістю ДСТУ ISO 9001-2015 в Фастівській міській раді та її виконавчих органах , керуючись п. 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Затвердити Цілі у сфері якості виконавчих органів Фастівської міської ради на 2025 рік згідно з додатком.
2.Керівникам виконавчих органів Фастівської міської ради:
2.1.Організувати та забезпечити виконання робіт та завдань спрямованих на досягнення Цілей у сфері якості.
2.2.Надати інформацію Уповноваженому представнику з питань системи управління якістю відповідно до вимог ISO 9001-2015 в Фастівській міській раді та її виконавчих органах – керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету Тхоржевській Л.О. про виконання Цілей у сфері якості до 01.10.2025 р. та до 31.12.2025р.
3.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток 1
до розпорядження міського голови
14.03.2025 № 46-од
ЦІЛІ У СФЕРІ ЯКОСТІ
Виконавчих органів Фастівської міської ради
на 2025 рік
№ | Що потрібно зробити | Які ресурси будуть потрібні | Хто
відповідальний |
Дата
завершення |
Кінцевий результат (періодичність моніторингу
|
Примітки | ||
Дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001
|
||||||||
1. | Функціонування системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015.
|
Персонал | Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О. |
Протягом
2025 року |
Підтвердження Сертифікації виконавчих органів Фастівської міської ради | |||
2. | Проведення навчання внутрішніх аудиторів | Персонал | Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О. |
Липень-вересень
2025 року |
Готовність аудиторів до проведення внутрішніх аудитів | |||
3. | Проведення внутрішніх аудитів відповідно до затвердженої програми | Персонал внутрішніх аудиторів відповідно до програми | Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О. |
Вересень –
Жовтень 2025 року |
Зведений звіт про проведені внутрішні аудити | |||
4. | Внести зміни в документи системи управління якістю відповідно до змін нормативної бази | Персонал | Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
|
Протягом
2025 року |
Актуальні документи системи управління якістю | |||
5. | Провести аналізування системи управління якістю вищим керівництвом | Персонал | Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О. |
Вересень-жовтень
2025 року |
Підведення підсумків ефективності функціонування системи управління якістю | |||
6. | Довести до відома усіх працівників виконавчого комітету міської ради та громадськості міста Цілі у сфері якості на 2025 рік | Трудові ресурси, інформаційні ресурси | Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О. |
Протягом 5 робочих днів після затвердження | Доведення до відома усіх працівників виконавчого комітету міської ради та громадськості міста Цілей у сфері якості на 2025 рік (оприлюднення розпорядження міського голови «Про затвердження Цілей у сфері якості виконавчих органів Фастівської міської ради на 2025 рік» на офіційному вебсайті | |||
Управління надання адміністративних послуг | ||||||||
7. | Оцінка якості надання адміністративних послуг шляхом залишення відгуку про відвідування ЦНАП через QR код | Людський ресурс | Начальник управління надання адміністративних послуг | Впродовж 2025 року | Вдосконалення процесу надання адміністративних послуг | |||
8. | Розширити перелік послуг для військовослужбовців, які надаються Міністерством у справах ветеранів України в Центрі надання адміністративних послуг | Трудові ресурси, інтернет ресурси | Начальник управління надання адміністративних послуг | Впродовж 2025 року | Збільшення кількості послуг та забезпечення підтримки для військовослужбов-ців | |||
9 | Розробити нові технологічні, інформаційні картки послуг (при зміні в законодавчій, нормативно – правовій документації). Забезпечити їх проходження, перевірку, візування через систему електронного документообігу АСКОД | Людські ресурси Нормативно правова документація | Начальник управління надання адміністративних послуг | Впродовж 2025 року | Перевірені, погоджені, підписані технологічні та інформаційні картки з формами заяв, або їх наступні версії в системі АСКОД | |||
10 | Підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП | Інформація про місце та форму проведення навчання | Адміністратори ЦНАП | Впродовж 2025 року | Сертифікат, інший документ про підвищення фахового рівня, кваліфікації, навчання | |||
Відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення
|
||||||||
11 | Наповнити та актуалізувати Реєстр територіальної громади на 90% | Персонал,інформаційні ресурси,техніка | Начальник відділу ведення єдиного демографічного реєстру населення,
старости |
До 31.12.2025 | Швидкість та актуальність наданих громадянам послуг | |||
12 | Періодично проводити навчання старост та спеціалістів старостатів | Персонал,
інформаційні ресурси,техніка |
Начальник відділу ведення єдиного демографічного реєстру населення | До 31.12.2025 | Кваліфіковане та якісне надання усього спектру послуг громадянам | |||
Відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяження
|
||||||||
13 | Навчання та підвищення кваліфікації у сфері державної реєстрації | Спеціалісти відділу | Начальник відділу | Впродовж року | Належна компетенція, кваліфікація працівників | |||
Відділ містобудування та архітектури
|
||||||||
14 | Розробка детального плану території з метою будівництва житлового мікрорайону за адресою: вул. Івана Мазепи, 22 в м. Фастів Київської області | Персонал, ліцензована проектна організація | Начальник відділу містобудування та архітектури | Протягом 2025 року | Затверджений детальний план території | |||
15 |
Розробка програми комплексного відновлення території Фастівської міської територіальної громади | Персонал | Начальник відділу містобудування та архітектури | Протягом 2025 року | Затверджена програма | |||
16 |
Затвердження завдання на розроблення комплексного плану просторового розвитку |
території Фастівської міської територіальної громадиПерсоналНачальник відділу містобудування та архітектуриПротягом 2025 рокуЗатверджене завдання
17
Встановлення програмного забезпечення та функціонування служби містобудівного кадаструОргтехніка, програмне забезпечення, персоналНачальник відділу містобудування та архітектуриПротягом 2025 рокуВведення містобудівного кадастру
18Проведення стратегічної екологічної оцінки проєктів генеральних планів села Вишняки та села Тарасенки Фастівського району Київської областіПерсоналНачальник відділу містобудування та архітектуриПротягом 2025 рокуЗвіти зі стратегічної екологічної оцінки
19Впровадження адресного реєстру на території громадиОргтехніка, програмне забезпечення, персоналНачальник відділу містобудування та архітектуриПротягом 2025 рокуВпроваджений адресний реєстр
Сектор раціонального використання майна20Передача об’єктів комунальної власності в оренду через електронну торгову системуРішення Фастівської міської радиЗавідувач сектору раціонального використання майна.
До 31 грудня
2025 року
Раціональне використання комунального майна, надходження до міського бюджету коштів від оренди майна
Відділ з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ21Забезпечити своєчасне наповнення та оприлюднення наборів відкритих даних на порталі Data.gov.ua
Інформація виконавчих органів,
людські ресурси
Начальник відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ
Протягом 2025 року
Актуальна інформація на порталі
22 Участь у ряді проєктів, які реалізуються в громаді. Зокрема, підготовка проєкту «Школа євроатлантичної інтеграції»Трудові ресурси, громадський секторНачальник відділу з питань інформаційного забезпечення та по роботі зі ЗМІ Начальник управління економіки та міжнародного співробітництваНа період реалізації проєктуНаписання заявки проєкту, зустріч з шведською стороною
23Аналіз колективних договорів на гендерний компонентТрудові ресурсиАвксентюк Тетяна Володимирівна, радниця міського голови з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі на громадських засадах
Протягом 2025 року
Річні звіти про пророблену роботу
Розпорядження міського голови №153 від 07.03.202424Дописи в ЗМІ з інформаційної кампанії з протидії гендерному насильствуТрудові ресурсиАвксентюк Тетяна Володимирівна, радниця міського голови з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі на громадських засадах
Щомісяця впродовж 2025 року
Допис в ЗМІ
Розпорядження міського голови №153 від 07.03.2024
Відділ житлово-комунальноного господарства
25Встановлення газопоршневої когенераційної установки
кошти місцевого бюджету, інші не заборонені джерела фінансування;
працівники виконавчого комітету Фастівської міської ради;
працівники КП «Фастівтепломережа»;
підрядні організації
Начальник відділу житлово-комунального господарства Зоренко О.А.
До 01.06.2025Забезпечення електроенергією та теплом будівлі лікарні та поліклініки, у тому числі в умовах відсутності електроенергії
26Вдосконалення надання послуг із поводження із побутовими відходами
Фінансові
організаційні
Начальник відділу житлово-комунального господарства Зоренко О.А.
До 31.12.2025Зменшення утворень стихійних сміттєзвалищ, збереження чистоти довкілля
27Забезпечення резервними джерелами живленняМіжнарожні донори та грантові кошти, організаційні ресурси
Начальник відділу житлово-комунального господарства Зоренко О.А.
До 31.12.2025Забезпечення електроенергією в умовах відключення електроенергії
28Розроблення Положення про поховання на території Фастівської МТГОрганізаційні
Начальник відділу житлово-комунального господарства Зоренко О.А.
До
01.06.2025
Врегулювання питань щодо поховань на території Фастівської МТГ
Відділ інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення
29Забезпечення введення та оновлення адміністративних Послуг в системі АскодПрацівники відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення
Начальник відділу
Ковальов М.О.
Протягом 2025 рокуПокращення ефективності роботи
30Вдосконалення системи електронного документообігу Аскод для прискорення інформаційного обміну та контролю проходження документівПрацівники відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення
Начальник відділу
Ковальов М.О.
Протягом 2025 рокуПокращення ефективності роботи
Відділ з питань охорони здоров’я
31
Оптимізація мережі АЗПСМ, ФАПів та ФП по населених пунктах Фастівської міської територіальної громади. Забезпечення діяльності відокремлених лікарських амбулаторій у віддалених районах міста та старостинських округахБюджет Фастівської міської територіальної громади, інші джерела фінансування не заборонені законодавством України
Начальник відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради,
КНП ФМР “Фастівський міський Центр ПМСД”
Протягом
2025
року
Мережа та структура, функції закладів охорони здоров’я відповідають потребам населення громади. Доступність населення громади до первинної медичної допомоги
32Забезпечення функціонування відділення невідкладної допомогиБюджет Фастівської міської територіальної громади, інші джерела фінансування не заборонені законодавством України
Відділ з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради, КНП ФМР «Фастівський міський ЦПМСД»
Протягом
2025
року
Підвищення рівня якості та своєчасності надання невідкладної медичної допомоги
Сектор торгівлі та транспорту33Провести інвентаризацію та оптимізацію мережі автобусних маршрутів загального користування та транспортної інфраструктуриСтруктурні підрозділи ВК ФМР та суб’єкти господарювання містаЗавідувач сектору торгівлі та транспортуПротягом рокуРішення ВК ФМРІнформація оприлюднюється на офіційному сайті міської ради34Розробити та затвердити умови організації та проведення конкурсу на право пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування Фастівської міської територіальної громадиСтруктурні підрозділи ВК ФМР та суб’єкти господарювання містаЗавідувач сектору торгівлі та транспортуПротягом рокуРішення ВК ФМРІнформація оприлюднюється на офіційному сайті міської ради35Розробити та затвердити форми Договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом Фастівської міської територіальної громади на міських та приміських автобусних маршрутахСтруктурні підрозділи ВК ФМР та суб’єкти господарювання містаЗавідувач сектору торгівлі та транспортуПротягом рокуРішення ВК ФМРІнформація оприлюднюється на офіційному сайті міської радиУправління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту
36
Співробітництво з грантовими організаціями, подання заявок на участь у відповідних конкурсахПерсонал, інформаційні та технічні ресурси кошти державного бюджету, грантові кошти міжнародних та інших організаційНачальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудитуПротягом 2025року
Проєкт відібрано для реалізації
Укладена угода (договір)
37Прийняти участь в тренінгах, семінарах щодо проектного менеджменту, написання грантових заявок, взаємодії з донорами та інвесторамиПерсонал, інформаційні та технічні ресурсиНачальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудитуПротягом 2025 рокуСертифікат, Свідоцтво, Удосконалення професійних знань, умінь і навиків, підвищення майстерності
38Проведення перевірок та внутрішніх аудитів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організації Фастівської МТГПерсонал, інформаційні та технічні ресурси
Начальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту;
головний спеціаліст з аудиту управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту,
Протягом 2025року
Аудиторський звіт,
Акт перевірки тощо
Юридичне управління
39
Проведення роботи, пов’язаної із підвищенням рівня правових знань посадових осіб виконавчих органів міської ради, сприяння вивченню чинного законодавства, роз’яснення існуючої практики його застосування, проведення консультації з правових питань.
Персонал, інформаційні ресурси
Начальник юридичного управління виконавчого комітету Фастівської міської ради
Скиданенко О. В
Протягом 2025року
Підвищення рівня правових знань посадових осіб виконавчих органів Фастівської міської ради, надання консультацій з правових питань, надання роз’яснень існуючої практики застосування положень чинного законодавства
(постійно)
Відділ з питань енергозбереження, енергоефективності та екології
40Продовження реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні»Консультативна підтримка координаторів GIZ, надання логістичної підтримки для провадження діалогових та інформаційних заходівНачальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екологіїВпродовж 2025 року
1. Розвиток
муніципального енергетичного менеджменту.
2. Зниження використання енергетичних ресурсів та викидів парникових газів у атмосферу в бюджетних будівлях шляхом впровадження енергоефективних заходів
В рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Фастівською міською радою та Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), підписаний 09.02.202141Реалізація демонстраційного проєкту енергоефективної модернізації «Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт»Грантові кошти Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ),співфінансування з бюджету Фастівської міської територіальної громадиНачальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології, підрядні організаціїТОВ «Класика Комфорту», ТОВ «СТРОЙРЕФІР»Впродовж 2025 року
1) зменшення використання теплової енергії для опалення будівлі – 420 Гкал/рік.
2) скорочення викидів СО2 – 33 тонн/рік шляхом заміщення споживання близько 50 тис. тис. м3 природного газу в опалювальний період.
3) створення належних санітарно-гігієнічних та комфортних умов для перебування учнів та працівників навчального закладу
42Розробка Муніципального енергетичного плану Фастівської міської територіальної громади на період до 2030 рокуВихідні дані для складання енергетичних, вартісних та інвестиційних балансівНачальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екологіїЧервень 2025 рокуМЕП формує перелік середньострокових і довгострокових цілей енергетичної політики громади та описує організаційно-фінансовий механізм їх досягнення, відповідає заходам, зазначеним в Національному Плані Дій з енергоефективності на період до 2030 року та Національному плану з Енергії та кліматуРозробляється на підставі Методики розроблення місцевих енергетичних планів затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 21.12.2023 №1163, а також на виконання ст. 6 Закону України «Про енергетичну ефективність» від 02.10.2021 №1818-ІХ43Розробка Плану дій сталого енергетичного розвитку та кліматуФастівської міської територіальної громади до 2050 рокуАналіз викидів СО2 по громаді, Базовий кадастр викидів, оцінка ризиків та вразливості до наслідків зміни кліматуНачальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екологіїСерпень 2025 року
Періодичність моніторингу:
1) Звіт про стан реалізації дій в якісному плані – кожні 2 роки.
2) Моніторинговий кадастр викидів і кількісні результати впроваджених заходів із енергозбереження, виробництва енергії з відновлюваних джерел, скорочення викидів CO2 – кожні 4 роки.
Рішення Фастівської міської ради №10-XVI-VII від 19.08.2016 «Про приєднання міста Фастова Київської області до Європейської ініціативи – (CovenantofMayors) – «Угода мерів»»44Продовження ведення АСЕМ «Київщина енергоефективна» в закладах бюджетної сфериЗдійснення щоденного зняття показників з наявних приладів обліку (лічильників) енергетичних та водних ресурсів у бюджетній будівлі відповідальними особами з подальшим внесенням в АСЕМНачальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології; керівники закладів соціальної інфраструктури; відповідальні особи за збір даних про стан енергоспоживання будівлеюВпродовж 2025 рокуЩоденний моніторинг та щомісячний аналіз результатів споживання паливно-енергетичних ресурсів бюджетними закладами, підготовка енергетичних звітів, проведення аналітики різних періодів по енергоспоживанню
45Видалення аварійних деревУчасть комісій з питань визначення стану зелених насаджень на території населених пунктів Фастівської міської територіаль-ної громадиНачальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екологіїВпродовж 2025 рокуПрийняття рішення виконавчим комітетом Фастівської міської ради про погодження переліку видалення зелених насадженьОбстеження дерев за зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій різних форм власності зі складанням відповідних актівФінансове управління
46
Підготувати проект рішення «Про міський бюджет Фастівської міської територіальної громади на 2026 рік»Інформація структурних підрозділів виконавчого комітету ФМР, ГУ ДПС у Київській областіНачальник фінансового управління
ІУ квартал
2025
року
Рішення міської ради «Про міський бюджет Фастівської міської територіальної громади на 2026 рік»
47
Створення реєстрів та моніторинг платників до бюджету Фастівської МТГ
Програмне забезпеченн Vkursi Pro
Начальник фінансового управлінняПротягом 2025 рокуЗбільшення надходжень до бюджету Фастівської МТГ
Архівний відділ Фастівської міської ради
48
Оцифрування описів з кадрових питань ліквідованих підприємств,установ,органі орган міста ,що зберігаються в відділі
Техніка,персонал
Начальник відділу
Почапська О.В.
До грудня 2025р.Доступність інформації громадянам
49Створення Колекції документів російсько-української війни у Фастівській міській територіальній громадіТехніка,персонал
Начальник відділу
Почапська О.В.
До грудня 2025р.Збереження національної спадщини та доступність інформації громадянам
Загальний відділ50Закупівля та введення нових робочих місць систему «Електронного документообігу « Аскод»» у виконавчих органах міської радиТрудові ресурси,техніка
Начальник загального відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради
Алісєєнко Л.М.
До
31.12.2025р.
Покращення роботи виконавчих органів у сфері діловодства, зменшення частки паперового документообігу, прискорення процесу проходження документа до керівництва та виконавців, зручний доступ до архіву документів, підвищення виконавської дисципліни, якості підготовки управлінських рішень
Відділ сфери обслуговування населення розміщення реклами та захисту прав споживачів51Проведення консультування щодо положення «Порядок погодження місця розміщення та облаштування об’єктів торгівлі, сфери послуг, відпочинку та розваг»ОрганізаційніНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуДотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного трудового законодавства, підвищення рівня відповідальності бізнесу
52Надавати роз’яснення щодо правопорушень правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.Трудові ресурси, представники ГУ Держпродспожив служби, поліціяНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуДотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства в сфері торгівлі, надання послуг, підвищення рівня інформованості населення
53Здійснювати контроль за дотриманням правил торгівлі та наданням якісних послуг .Трудові ресурси, представники ГУ Держпродспожив служби, поліціяНачальник відділу сфери обслуговування населення розміщення реклами та захисту прав споживачівПостійноЗадоволений споживач, мінімізувати скарги в сфері торгівлі та наданні послуг
54Проведення консультування для підприємців міста щодо здійснення підприємницької діяльностіОрганізаційніНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуДотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства в сфері торгівлі, надання послуг, розміщення реклами
55Контроль за виконанням укладених договорів на право розміщення об’єктів зовнішньої рекламиОрганізаційніНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуДотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства
56Обстеження закладів торгівлі та сфери послуг на території Фастівської міської територіальної громадиТрудові ресурси, представники ГУ Держпродспожив службиНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуДотримання суб’єктами господарської діяльності вимог чинного законодавства в сфері торгівлі, надання послуг
57
Проведення рейдів щодо недопущення стихійної торгівлі
Трудові ресурси, представники комунальних підприємств, поліціяНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуНедопущення самовільної стихійної торгівлі. Підвищення рівня захисту прав населення на споживання якісних та безпечних для життя і здоров’я товарів.
58
Моніторинг об’єктів зовнішньої реклами на території Фастівської міської територіальної громадиТрудові ресурси, представники комунальних підприємств, поліціяНачальник відділу сфери обслуговування населення, розміщення реклами та захисту прав споживачівВпродовж рокуВидалення незаконної реклами та гармонійний вигляд міста.
Управління економіки та міжнародного співробітництва59Розробка та затвердження Стратегії розвитку Фастівської міської територіальної громади до 2027 рокуТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокупісля кожного пройденого етапу, передбаченого методикою розробки стратегії
60Забезпечити реалізацію «Програми соціально-економічного та культурного розвитку Фастівської міської територіальної громади на 2025-2027 роки» у 2025 р.Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурси
Заступники міського голови,
виконавчі органи ФМР, комунальні підприємства (заклади) ФМР
31.12.2025щоквартально
61Налагодження нових міжнародних партнерств, укладення угод про співпрацю з містами іноземних країнТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокураз на рік
62Підтримка та розвиток існуючих міжнародних партнерствТрудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокущоквартально
63Укладення договорів щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустроюТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокущомісяця
64Розвиток Індустріального паркуТрудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурсиКеруюча компанія ІП, управління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокудвічі на рік
65Забезпечення реалізації державної регуляторної політики на місцевому рівніТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокуЗвіт щодо здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами Фастівської міської ради
66
Участь у конкурсах та програмах для залучення коштів для реалізації проектів розвитку, відбудови та відновлення Фастівської громадиТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокуЩоквартально
67
Проведення та участь у заходах взаємодії бізнесу, влади, громади (форуми, конференції, семінари, координаційні ради тощо)
Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокуЩоквартально
68
Сприяння отриманню гуманітарної допомоги від міжнародних міст партнерівТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокущомісяця
69
Підготовка документів для відрядження за кордон посадовими особами та звітування про результати відрядження
Трудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокущомісяця
70
Розробка презентаційних матеріалів для представлення громади на міжнародному рівніТрудові ресурси, інформаційні ресурси, фінансові ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокущомісяця
71Розробка та затвердження Стратегії розвитку Фастівської міської територіальної громади до 2027 рокуТрудові ресурси, інформаційні ресурсиУправління економіки та міжнародного співробітництваПротягом рокупісля кожного пройденого етапу, передбаченого методикою розробки стратегії
Сектор житлової політики, квартирного обліку, розподілу житла
та з питань гуртожитків і ОСББ
72Врегулювання механізму ведення квартирного обліку в Фастівській територіальній громадіТрудові ресурси
Завідувач сектору
Рязанов С.П.
Протягом року
Надання якісних послуг громадянам
Управління соціального захисту населення
73
Проведення моніторингу якості надання соціальних послугТрудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населення
Впродовж 2025 року
Покращення якості надання соціальних послуг
74
Визначення потреб в соціальних послугах Фастівської міської територіальної громади
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
Начальник управління соціального захисту населення
Впродовж 2025 року
Покращення якості надання соціальних послуг
75
Аналіз відповідності надавачів соціальних послуг комунального та недержавного секторів встановленим критеріям діяльності надавачів соціальних послугТрудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населенняВпродовж 2025 рокуПокращення якості надання соціальних послуг
76Забезпечення працівників управління комп’ютерною технікою відповідно до поданих пропозицій
Фінансові ресурси
(залучені кошти), трудові ресурси
Начальник управління соціального захисту населенняВпродовж 2025 рокуПідвищення ефективності роботи працівників управління
77
Наповнення реєстру надавачів та отримувачів соціальних послугТрудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населення
Впродовж 2025 року
Забезпечення первинного обліку соціально вразливих верств населення мешканців Фастівської МТГ, накопичення, зберігання та автоматизована обробка інформації, єдиних сучасних стандартів якості обслуговування заявників
78
Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з приводу дотримання вимог трудового законодавства та законодавства з охорони праціТрудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населення
Впродовж 2025 року
Дотримання суб’єктами господарської діяльності вимог трудового законодавства та законодавства з охорони праці
79
Прийняття рішень для призначення усіх видів соціальних допомог, компенсації та інших виплат в установлені чинним законодавством України терміниТрудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населенняВпродовж 2025 рокуОтримання громадянами грошових коштів
80Контроль за правильністю прийнятих рішень призначених соціальних допомог, компенсацій та інших виплат в установлені чинним законодавством України терміниТрудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населенняВпродовж 2025 рокуУникнення помилок при призначенні соціальних допомог, компенсацій та інших виплат
81Виплата призначених усіх видів соціальних допомог, компенсацій та інших виплат в установлені чинним законодавством України терміни
Фінансові ресурси
(кошти державного бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
Начальник управління соціального захисту населенняВпродовж 2025 рокуОтримання громадянами грошових коштів
82Забезпечення дітей з інвалідністю реабілітаційними послугами шляхом укладання договорів та направлення їх до реабілітаційних установ
(Постанова №309 від 27.03.2019)
Фінансові ресурси
(кошти міського бюджету), трудові ресурси, інформаційні ресурси
Начальник управління соціального захисту населення
Впродовж 2025 року
Отримання дітьми з інвалідністю реабілітаційних послуг.
83Здійснення відповідних аходів реагування в частині скасування довідок внутрішньо переміщених осіб з м. Києва та Київської області, які повернулись на постійне місце проживання.Трудові та інформаційні ресурсиНачальник управління соціального захисту населення
Впродовж 2025 року
Актуалізація інформації в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо-переміщених осіб та забезпечення обліку соціально вразливих верств населення мешканців Фастівської МТГ
Відділ з питань раціонального використання земель
84Встановлення меж Фастівської міської територіальної громади Фастівського району Київської областіФінансові,персонал
Начальник відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради
Ярмолюк А.А.
31.12.2025 рокуДержавна реєстрація меж Фастівської міської територіальної громади в Державному земельному кадастрі.
85Нормативна грошова оцінка земель Фастівської міської територіальної громади Фастівського району київської областіФінансові,персонал
Начальник відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради
Ярмолюк А.А.
31.12.2025 року
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про нормативну грошову оцінку земель.
Періодичність проведення нормативної грошової оцінки земель 5-7 років.
86Інвентаризація окремих земельних ділянок комунальної власності в межах містаФінансові,персонал
Начальник відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради
Ярмолюк А.А.
31.12.2025 рокуДержавна реєстрація земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, можливість стягнення недоотриманого доходу місцевого бюджету в розмірі несплаченої орендної плати в судовому порядку із суб’єктів господарювання за земельні ділянки, на які відсутні правовстановлюючі документи
87
Встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг навколо водного об’єкту, а саме, річки Унава, що протікає по території Фастівської міської територіальної громади Фастівського району Київської області із встановленням режимів використання та охорони цих територій.
Бюджет Фастівської МТГ
обласний, державний бюджети та інші джерела не заборонені чинним законодавством
Начальник відділу з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради
Ярмолюк А.А..
31.12.2025 рокуДокументація із землеустрою щодо організації і встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг навколо водного об’єкту.
Відділ по роботі із зверненнями громадян
88Забезпечити своєчасний розгляд звернень громадян, електронних петиційСистема електронного документообігу «Аскод», інтернет ресурси
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
Протягом рокуСвоєчасний розгляд звернень громадян, електронних петиційСистема нагадування про кінцевий термін розгляду звернень, контроль.
89
Проводити прямий телефонний зв’язок з мешканцями Фастівської міської територіальної громади
у 2025 році у виконавчому
комітеті Фастівської міської ради
Інтернет ресурси, телефон
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
Протягом 2025 року
Покращення комунікації влади та громади за допомогою телефонного зв’язку
Вирішуються питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку, якщо питання не можливо відразу вирішити, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.90Звітувати на засіданні виконавчого комітету про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради, дотримання контрольних термінів щодо реалізації завдань та про стан розгляду скарг (1 раз в квартал) згідно Плану роботи відділу по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради на 2025 рік керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008 р. №109/2008
Щоквартальна інформація відділу по роботі із зверненнями громадян
Проєкт рішення
виконавчого комітету «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради»
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
Протягом 2025 рокуРішення виконавчого комітету ФМР «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради» за кварталЩоквартально готується Рішення виконавчого комітету ФМР про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради.91
Проводити перевірку додержання
законодавства про звернення громадян
в Фастівській міській територіальній
громаді, підприємствах, організаціях,
установах, структурних підрозділах Фастівської
міської ради у 2025 році
Система електронного документообігу «Аскод», трудові ресурси, інформаційні ресурси.
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Сологуб Т.В.
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету)-
Тхоржевська Л.О.
Протягом 2025 року
Своєчасне попередження, виявлення та припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про звернення громадян.
Проводяться перевірки додержання
законодавства про звернення громадян відповідно затвердженого графіку.
Відділ управління персоналом
92Проведення практики студентів ВНЗ в виконавчих органах Фастівської міської радиСтуденти ВНЗ,персоналНачальник відділу Андросенко Н.А.Протягом рокуОволодіння студентами сучасними
методами в галузі їх майбутньої професії, формування у них, професійних умінь і навичок для
прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи
93Підвищення кваліфікації кадрівПосадові особи органів місцевого самоврядуванняНачальник відділу Андросенко Н.А.Протягом рокуУдосконалення професійних знань, умінь і навиків, зростання майстерності, професії
Служба у справах дітей та сім’ї
94Створити патронатну сім’ю.
Персонал,фінансові ресурси,
інформаційні
Начальник служби Змаженко Л.А.
До
31.12.2025
Створення патронатної сім’ї
Управління культури, молоді та туризму
95Проведення заходу – Свято обдарованих дітей «Сузір’я талантів» в рамках загальноміського фестивалю «Талант. Освіта. Творчість»Фінансові,персонал
Начальник управління
Яценко Н.А.
травень – червень
2025 р.
Створення умов для творчого та освітнього розвитку обдарованих дітей Фастівської міської територіальної громади
96Проведення Дня молоді (відзначення активної молоді громади)Фінансові,персонал
Начальник управління
Яценко Н.А.
серпень 2025р.Стимулювання молодого покоління для активного розвитку особистості, організація дозвілля молоді
Управління регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради97Створення ритуальної служби та організація похоронної справиАналіз ритуальних служб, що діють на території управління, залучення працівниківГолуб Ілля –
в.о. директора
КП ФМР «Борівський ККП»Травень 2025Забезпечення законності, охорони прав і законних інтересів громадян, збільшення надходжень до бюджету
98Впорядкування та інвентаризація кімнат у гуртожитку, що перебуває на балансі КП ФМР «Борівський ККП»Перевірка приміщення на рахунок вільних кімнат, аналіз договорів на проживання
Голуб Ілля –
в.о. директора
КП ФМР «Борівський ККП»
Червень 2025
Залучення молодих спеціалістів до селища та забезпечення їх житлом.
Забезпечення житлом населення, що опинилось в складних життєвих обставинах, ВПО.
99Введення в експлуатацію каналізаційно-очисних споруд у селищі БороваКоригування проектно-кошторисної документації, визначення обсягів робіт, залучення фінансуванняБелько Світлана – начальник управлінняЖовтень 2025Упередження екологічної катастрофи, запобігання незворотних змін, забезпечення населення якісною питною водою
100Затвердження тарифів на здійснення ярмаркової торгівлі на території старостинських округів управлінняРозробка та обчислення тарифу
Голуб Ілля –
в.о. директора
КП ФМР «Борівський ККП»
Березень 2025Підвищення ефективності та рентабельності, забезпечення належної роботи КП ФМР «Борівський ККП»
101Затвердження додаткових видів діяльності (КВЕД) для КП ФМР «Борівський ККП»Підготовка проекту Рішення Фастівської міської ради
Голуб Ілля –
в.о. директора
КП ФМР «Борівський ККП»
Травень 2025Підвищення ефективності та рентабельності, забезпечення належної роботи КП ФМР «Борівський ККП»
102Ремонт та обладнання приміщення на І поверсі адміністративної будівлі по
вул. Миру, 16 селище БороваБудівельні матеріали, обладнання та інвентар, оргтехнікаБелько Світлана – начальник управлінняСерпень 2025Забезпечення безбар’єрності та доступності до послуг для маломобільних верств населення, створення належних умов для обслуговування ветеранів
103Додатковий перелік послуг сектору надання адміністративних послугНавчання головного спеціаліста Сектору забезпечення якісного сервісу, зручного і швидкого обслуговування суб’єктів звернень та належна організація роботи УправлінняБелько Світлана – начальник управлінняСерпень 2025Забезпечення максимально якісного сервісу, зручного і швидкого обслуговування суб’єктів звернень та належної організації роботи Управління
104Створення ритуальної служби та організація похоронної справиАналіз ритуальних служб, що діють на території управління, залучення працівниківГолуб Ілля –
в.о. директора
КП ФМР «Борівський ККП»Травень 2025
Забезпечення законності, охорони прав і законних інтересів громадян, збільшення надходжень до бюджету
Відділ з питань фізичної культури та спорту
105Проведення заходу – Свято обдарованих дітей на День фізичної культури та спортуФінансові, трудові
Начальник відділу
Скиданенко А.В.
вересень
2025 р.
Створення умов для спортивного розвитку молоді громади
Відділ підтримки Захисників України106
Доповнити та вдосконалити програму Захисників і Захисниць України Фастівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки.
Персонал
Начальник відділу підтримки Захисників України виконавчого комітету Фастівської міської ради Бодун Тетяна Анатоліївна .
квітень 2025 рокуЗабезпечення підтримки для ветеранів війни, Захисників і Захисниць України та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти або захоплені в полон
107Проведення широкої інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань матеріальної, соціальної, юридичної, медичної, психологічної підтримки та державних і місцевих гарантій для військовослужбовців, ветеранів війни, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти та полонених ветеранів війни, Захисників та Захисниць України.Персонал
Відділ підтримки Захисників України виконавчого комітету Фастівської міської ради;
протягом рокуІнформування, надання консультацій та роз’яснень
Управління освіти108Реконструкція Фастівського академічного ліцею №9 Фастівської міської ради Київської області
Кошти Європейського інвестиційного банку та міський бюджет
Начальник управління
Єриш Н.Л.
Протягом
2025 року
Завершення реконструкції Фастівського академічного ліцею №9 Фастівської міської ради
109Будівництво захисних споруд цивільного захисту (укриття) для учасників освітнього процесу: Фастівського ліцею №1 Фастівської міської ради Київської області, Фастівського ліцею №3 Фастівської міської ради Київської областіСубвенція з державного бюджету та міський бюджет
Начальник управління
Єриш Н.Л.
Протягом
2025 року
Завершення будівництва захисних споруд цивільного захисту (укриття) для учасників освітнього процесу: Фастівського ліцею №1, Фастівського ліцею №3
Управління розвитку територій та благоустрою Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради
110
Облаштування Алеї пам’яті на території Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського старостинських округівМатеріали для облаштування: щебінь, цемент, ФЕМ, трудовий ресурсСтарости СОКвітень 2025рокуВшанування загиблих в російсько-українській війні
111Ліквідація стихійних сміттєзвалищ в районі лісуСпецтехніка, паливно-мастильні матеріали, робітники благоустроюСтароста СОТравень 2025рокуЗабезпечення чистоти довкілля, свідоме ставлення населення до
112Додатковий перелік адміністративних послугКомунікація та навчання головного спеціаліста, підключення програмного забезпеченняСтарости та головні спеціалісти СОСерпень 2025рокуЗабезпечення максимально якісного сервісу, зручного і швидкого обслуговування суб’єктів звернень та належної організації роботи Управління
113Налагодження системи поводження з ТПВІнформаційна робота з мешканцями громадиКП «Господар» старости СОГрудень 2025рокузапровадження та пропагування системи сортування відходів; активізація діяльності з укладення договорів на вивезення сміття
114Ремонт вуличного освітленняВизначення обсягів робіт та виготовлення проектно-кошторисної документаціїВ.о.начальника управління Андрій СНІГУРЖовтень 2025року
забезпечення утримання та належного функціонування засобів та обладнання зовнішнього освітлення території
115
Виготовлення проектно-кошторисної документації (проектні, вишукувальні роботи) на об’єкт: “Будівництво поверхневого водовідведення за адресою: вулиця Миру, 123-142а в с. Мала Снітинка Фастівського р-ну Київської області”
Виготовлення проектно-кошторисної документації, залучення фінансуванняВ.о.начальника управління Андрій СНІГУРЛистопад 2025рокустворення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та ін.
116Приведення тарифів з надання комунальних послуг до рівня соціально-обґрунтованих цін та їх затвердженняКалькуляція собівартості комунальних послугКП «Господар»Червень 2025рокуПідвищення ефективності та рентабельності, забезпечення належної роботи КП «Господар»
117Придбання спеціальної техніки: самоскид трактор, навісне обладнання відвал, роторна косарка, розкидач дорожньої суміші і подрібнювач гілля КП «Господар»ФінансовіКП «Господар»
Грудень
2025року
Забезпечення вчасного та якісного надання комунальних послуг на території
118Введення в експлуатацію резервної свердловини водопостачанняФінансові,людськіКП «Господар»Листопад 2025рокуЗабезпечення населення якісною питною водою
Керуючий справами(секретар)
виконавчого комітету Леся ТХОРЖЕВСЬКА