Про суб’єкта реєстрації та уповноважених осіб для ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг

  • 03.05.2023

 

 

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

м. Фастів

26.04.2023                                                                                                                №101-од

 

 

Про суб’єкта реєстрації та

уповноважених осіб для

ведення Реєстру надавачів та

отримувачів соціальних послуг

З метою організації роботи з ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, на виконання ст. 15 Закону України «Про соціальні послуги», Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021р. № 99,керуючись п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

  1. Визначити управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради суб’єктом реєстрації, який забезпечує ведення Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг.
  2. Визначити уповноваженою особою суб’єкта реєстрації:

2.1. ВІТВІЦЬКУ Олену Сергіївну, начальника відділу координації соціальних послуг та роботи з ВПО управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради.

2.2. КРИНИЧНУ Наталію Юріївну, головного спеціаліста відділу координації соціальних послуг та роботи з ВПО управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради.

2.3.  Уповноваженій особі надати право:

– прийняття документів/відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

–   повернення поданих документів на доопрацювання;

– проведення перевірки відповідності вимогам законодавства документів/ відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

–  внесення відомостей про надавача/отримувача соціальних послуг до Реєстру та їх редагування;

– проведення перевірки відповідності вимогам законодавства документів/відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

–   прийняття рішення про надання/відмову у наданні соціальних послуг ;

– прийняття рішення щодо включення до Реєстру/повернення на доопрацювання;

–   захист інформації в Реєстрі.

  1. Визначити реєстраторами – посадовими особами суб’єкта реєстрації :

3.1. БАРНУ Вікторію Петрівну, головного державного соціального інспектора відділу координації соціальних послуг та роботи з ВПО управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради;

3.2. МИРОНЕЦЬ Світлану Василівну, головного державного соціального інспектора відділу координації соціальних послуг та роботи з ВПО управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради;

3.3. Реєстраторам надати право:

– прийняття документів/відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

–  внесення відомостей до Реєстру та їх редагування;

– розгляд документів/відомостей, що подаються для внесення до Реєстру;

– підготовку пропозицій щодо включення до Реєстру/повернення на доопрацювання;

–  захист інформації в Реєстрі.

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з гуманітарних питань Швидку Ж.П.

 

 

Міський голова                                                              Михайло НЕТЯЖУК

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ