Про створення Комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю при управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради
- 23.08.2022
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
18.08.2022 м. Фастів №217
Про створення Комісії з питань
надання одноразової матеріальної допомоги
непрацюючим малозабезпеченим особам,
особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
при управлінні соціального захисту населення
виконавчого комітету Фастівської міської ради
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 року № 256 «Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей,сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення», керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Створити Комісію з питань надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю при управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської радита затвердити її склад згідно Додатку 1.
- Затвердити Порядок виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю згідно Додатку 2.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з гуманітарних питань Швидку Ж.П.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток 1
до рішення виконкому
№ ___ від
Склад комісії
з питань надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю при управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету
Фастівськоїміської ради
Лукашевич Поліна Анатоліївна – | заступник начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, голова комісії;
|
Цибульська Олена Ігорівна – | начальник відділу у справах ветеранів війни, осіб з
інвалідністю, осіб постраждалих від наслідків Чорнобильської катастрофи та внутрішньо переміщених осіб управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, заступник голови комісії;
|
Циганков Максим Олександрович – | головний спеціаліст відділу у справах ветеранів війни, осіб з інвалідністю, осіб постраждалих
від наслідків Чорнобильської катастрофи та внутрішньо переміщених осіб управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, секретар комісії; |
ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:
Калапац Олена Олексіївна – | начальник відділу виплат управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради; |
Прокопець Сусана Мисаківна – | начальник відділу прийняття рішень управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради; |
Саф`янова Оксана Павлівна – | начальник відділу нагляду та контролю за призначенням усіх
видів допомог управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
|
Болілий Юрій Михайлович – | начальник відділу з питань праці, тимчасово виконуючий обов’язки начальник відділу правового забезпечення управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
|
Барна Вікторія Петрівна – | головний державний соціальний інспектор відділу правового забезпечення управління
соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
|
Рябіч Наталія Станіславівна – | головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради. |
Керуючий справами (секретар) Леся ТХОРЖЕВСЬКА
виконавчого комітету Фастівської
міської ради
Додаток 2
до рішення виконкому
№ ______ від
ПОРЯДОК
виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
- Цим Порядком визначається механізм виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю (далі – допомога).
- Допомога на території Фастівської міської територіальної громади надається управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- Допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та/або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”і “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
Розмір пенсії та державної соціальної допомоги на місяць визначається з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством.
- Непрацюючим малозабезпеченим особам допомога надається на підставі особистої заяви, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – на підставі особистої заяви або заяви одного з батьків, опікуна чи піклувальника (законного представника).
Заяви з необхідними документами для отримання допомоги приймаються посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження управлінню соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міськоїради.
- Для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи додають до заяви копії:
– паспорта;
– пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги;
– реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті).
Для отримання допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один із батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) додають до заяви копії:
– паспорта та/або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (у разі потреби – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);
– реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті);
– висновку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності.
Копії документів, поданих для отримання допомоги, засвідчуються посадовими особами центру надання адміністративних послуг, до якого надійшла заява про надання допомоги.
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, при опрацюванні заяв про надання допомоги, використовує інформацію про розмір пенсії та державної соціальної допомоги, що виплачується особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю і непрацюючим малозабезпеченим особам, які звернулися за наданням допомоги, з урахуванням даних автоматизованої системи обробки документів щодо призначення та виплати пенсій, центрального сховища баз даних Мінсоцполітики або даних, зазначених у довідках, виданих органами, що виплачують таким особам пенсії та/або державну соціальну допомогу.
6.Допомога надається управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської радиодин раз на рік у розмірі 50 відсотків установленого законом на дату звернення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, у межах передбачених у законі про Державний бюджет України на відповідний рік бюджетних призначень для головного розпорядника коштів на виплату допомоги.
Рішення про надання або відмову в наданні допомоги приймається комісією з питань надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю при управлінні соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, та оформляється протоколом за формою, що затверджується Мінсоцполітики, і надсилається центру надання адміністративних послуг, до якого надійшла заява про призначення допомоги (у разі потреби).
- Допомога виплачується на особисті банківські рахунки непрацюючих малозабезпечених осіб, осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю.
Допомога не виплачується у разі смерті непрацюючої малозабезпеченої особи, особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю та припинення інвалідності.
Керуючий справами (секретар) Леся ТХОРЖЕВСЬКА
виконавчого комітету Фастівської
міської ради