Про  проведення у 2019 році I(міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”)

  • 26.04.2019
    ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

Від  25.04.2019 р.                                                                                            № 131од

м. Фастів

 

 

Про  проведення

у 2019 році I(міського) етапу

Всеукраїнської дитячо-юнацької

військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”)

 

Відповідно до Указу Президента України від 12 червня  2015 року №334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді» Положення  про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну  гру  «Сокіл» («Джура»), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2018 року №845 на виконання розпорядження голови Київської  обласної державної адміністрації від 06 лютого 2019 року №52 «Про утворення обласного штабу з організації та проведення у Київській області  у 2018/2019 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), на виконання розпорядження міського голови від 13.02.2019 №54-од  «Про утворення міського штабу з організації та проведення у 2018-2019 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)» , Програми підтримки та розвитку молоді «Молодь Фастова» на 2016-2020 роки затвердженої рішенням міської ради від 22.12.2016 № 9-XXІІ- VІІ та  з метою національно-патріотичного виховання учнівської молоді на засадах козацько-лицарських традицій, формування у неї активної  громадської позиції та готовності до захисту Батьківщини, об’єднання зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадськості для проведення на високому організаційному рівні Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»):

 

  1. Організувати та провести І міський етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гру «Сокіл» («Джура») 24-26 травня 2019 року в м. Фастові (Казнівський ліс) .
  2. Затвердити Умови проведення І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (далі Гра «Сокіл» («Джура») (додаток 1)
  3. Затвердити склад суддівської колегії І (міського) етапу Гри «Сокіл» («Джура») (додаток 2).
  4. Затвердити програму проведення І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької  військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – 2019 (Додаток3)
  5. Затвердити заходи щодо проведення І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – 2019 (Додаток4)
  6. Відповідальним структурним підрозділам видати накази щодо залучення спеціалістів до проведення Гри «Сокіл» «Джура» та компенсації залученим працівникам за роботу у вихідні дні.
  7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань Давиденко О.П.

 

Міський голова                                                                                 М.В. Нетяжук

 

 

 

Додаток 1

до розпорядження

№131од      від 25.04.2019

Умови

проведення у 2018/2019 навчальному році І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

  1. Загальні положення
  2. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») (далі — Гра) є системною формою національно-патріотичного виховання дітей та молоді, важливим засобом громадянської освіти, формування національно-патріотичної свідомості відповідно до ціннісних орієнтирів та індикаторів ефективності Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016—2020 роки, затвердженої Указом Президента України від 13 жовтня 2015 р. № 580.
  3. Гра проводиться з метою виховання громадян-патріотів, захисників державної незалежності та територіальної цілісності України як високоморальних особистостей, які плекають українські традиції, духовні цінності, володіють відповідними знаннями, вміннями та навичками, здатні реалізувати свій потенціал в умовах сучасного суспільства.
  4. Мета Гри реалізовується шляхом створення та розвитку національно-патріотичних осередків самовиховання дітей та молоді у закладах загальної середньої та позашкільної освіти, громадських об’єднаннях і молодіжних центрах у тісній співпраці з громадськістю, зокрема студентським та учнівським самоврядуванням.
  5. Основні завдання Гри:
  • виховання дітей та молоді в дусі відданості принципам державної незалежності і соборності Україні та Українському народу через плекання національних військово-патріотичних історичних традицій та створення умов для дієвого плекання українських суспільно-державницьких цінностей: національної самосвідомості, ідентичності, самобутності, волі, соборності та гідності Українського народу; здобуття молоддю первинних загальновійськових і спеціальних компетентностей, у тому числі за окремими напрямами: «Джура- Оборонець», «Джура-Десантник», «Джура-Прикордонник», «Джура-Гвардієць», «Джура-Поліцейський» тощо, необхідних для відстоювання державної незалежності та територіальної цілісності України, захисту державного кордону, підтримання безпеки та правопорядку в країні;
  • організація змістовного дозвілля; запровадження найкращих практик та методик самовиховання як однієї з ключових форм самоврядування молоді;
  • активізація процесу формування та закріплення навичок активного громадянства, основ самоврядування в учнівських та студентських колективах;
  • популяризація серед учнівської та студентської молоді здорового способу життя, активного відпочинку та життя в природі; розвиток навичок мандрівництва (туризму), орієнтування та таборування;
  • зміцнення міжрегіональних зв’язків та дружби дітей та молоді, навичок успішної взаємодії з однолітками з інших регіонів України, молоддю діаспори (закордонних українців);
  • заохочення дітей та молоді до вивчення історії боротьби за державну незалежність та територіальну цілісність України, формування шанобливого ставлення до жертв комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні через дослідження архівів тощо;
  • забезпечення прозорості та створення позитивного іміджу процесу національно-патріотичного виховання в осередках самовиховання дітей та молоді Гри через інформування про їх діяльність в засобах масової інформації та в Інтернеті, через освітні веб-сайти та на сторінках у соціальних мережах;
  • сприяння поширенню застосування дітьми та молоддю української мови, проводячи нею всі заходи включно з міжособистісним спілкуванням учасників у межах Гри.
  1. Кодекс лицарської честі учасника Гри:
  • підготовлений і безкорисливий;
  • чесний;
  • дисциплінований;
  • активний і підприємливий;
  • відважний;
  • витривалий;
  • врівноважений;
  • точний;
  • здоровий;
  • обережний.
  1. Формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості у дітей та молоді здійснюється на прикладах героїчної боротьби Українського народу за самовизначення і творення власної держави, ідеалів свободи, соборності та державності, успадкованих, зокрема, від княжої доби, українських козаків, Українських січових стрільців, армій Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки, учасників антибільшовицьких селянських повстань, загонів Карпатської Січі, Української повстанської армії, українців-повстанців у сталінських концтаборах, учасників дисидентського руху в Україні, мужності та героїзму учасників революційних подій в Україні 2004, 2013—2014 років, учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил в Донецькій та Луганській областях, із активним залученням до цього процесу громадянського суспільства.
  2. Учасники
    • До участі у І міському етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») допускаються по одному рою (команді) від ЗЗСО.
    • Рій складається із учасників віком 14 -17 років.
    • Склад рою – 10 осіб: 8 учнів (не менше 2-х осіб протилежної статі), керівник та заступник керівника рою.
    • Керівник та заступник керівника рою призначаються наказом по ЗЗСО. На керівника та заступника керівника рою покладається відповідальність за збереження життя та здоров’я учнів в дорозі та під час проведення заходу. Керівник та заступник керівника рою можуть залучатися до суддівства змагань та конкурсів за рішенням головної суддівської колегії.
    • Для участі у І міському етапі гри рій повинен підготувати:
  • атрибутику рою (назва, емблема, ройовий клич–девіз);
  • прапорець встановленої форми;
  • форму–однострій.

Для участі у спортивних та польових змаганнях і конкурсах слід

використовувати спеціальний (спортивний) одяг.

 

  1. Темін і місце проведення

 

Урочисте відкриття І міського етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») відбудеться 24 травня 2019 року о 9.00 (біля палацу культури), далі в казнівському лісі.

                                                                 4.Керівництво

Загальне керівництво І міського етапу Гри здійснює міський штаб та управління освіти  виконавчого комітету Фастівської міської ради.

Безпосередня підготовка та проведення І міського етапу гри покладається на управління освіти та  КЗ ФМР Центр інноваційних освітніх технологій.

 

                                            5.Програма

Під час І міського етапу  Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») будуть проведені наступні змагання та конкурси:

Творчо – мистецький звіт «ВАТРА»

Бере участь весь рій 8 чол. І лише рій презентує «Ватру» (за участь виховника, дорослих – штраф – 0,1 бал від кожного члена журі)

 

Час на виконання завдання – до 7 хв. (дотримання регламенту обов’язкове, штраф: за кожні зайві 20 секунд – 0,1 бал від кожного члена журі)

 

Це представлення рою, мистецька композиція. Учасники можуть  використовується музичний супровід (акомпонемент або фонограма (+, − ), а також певний реквізит). Можна використовувати «Співаник українського лицаря»

 

Рекомендується у змісті виступу розкривати теми Української революції 1917-1921, українського козацтва, сучасної історії (в т.ч. Революції Гідності, захисту від агресії РФ в Криму та на Сході України), видатних особистостей визвольних змагань за українську соборну державність. Можливе поєднання з місцевим матеріалом (герої Фастова і Фастівщини)

 

Задля виховання взаємоповаги, під час виступу рою, інші рої є глядачами!

 

Перемагає рій, який в сумі набирає найбільше балів. Оцінка виставляється від 0 до 10 за такими критеріями:

 

1.Час виконання  до 7 хв.                                                                 (0-2 бали)
2. Зовнішній вигляд рою (cпільна концепція, що відповідає

назві рою)(0-10 балів)

3. Відповідність змісту виступу тематиці гри «Джура», (0-10 балів)

Розкриття теми Української революції 1917-1921, українського козацтва, сучасної історії (в т.ч. Революції Гідності, захисту від агресії РФ в Криму та на Сході України), видатних особистостей визвольних змагань за українську соборну державність тощо.

4. Виконавча майстерність та артистизм:(0-10 балів)
  • виразність та грамотність мовлення виконавців
  • якість та доцільність використання жестів, наявність танцювальних елементів
  • організованість, злагодженість та координація учасників під час виступу
  • артистизм, передача емоцій та почуттів під час виконання поетичного чи музичного твору ,використання музичного супроводу (живе виконання, використання фонограми «мінус»)
5. Наявність інформації про рій та представлення відзнак: назва, девіз, прапор тощо  (підкреслюючи регіональні особливості)(0-10 балів)
6. Творчий підхід, винахідливість, нестандартність виконання: (0-10 балів)
  • використання спеціального реквізиту
  • гра учасників на музичних інструментах
  • активна робота з  глядачами
  • інше

Апеляційні заяви за підсумками конкурсу не подаються.

Умови конкурсу «Відун»

 

Гра «Відун» інтелектуальні змагання з історії України за тематичними розділами

(конкурс на знання історії України у форматі тестів)

Метою конкурсу є перевірка рівня сформованості історичної компетентності учасників конкурсу.

Зміст завдань за тематичними розділами відповідає навчальним програмам з історії України для 6-11 класів та змісту рекомендованої літератури (список літератури додається).

  1. Тематичні розділи:
  2. Козацькі переможні походи та гетьмани
  3. Фортифікаційні укріплення та замки України
  4. Українська революція
  5. Україна в роки Другої світової війни
  6. Новітня історія України
  7. У конкурсі беруть участь 4 учасники.
  8. Час виконання завдання – 60 хвилин.
  9. Гра проводиться за принципом тестових завдань з використанням запитань за тематичними розділами з різними рівнями складності:
  • 20 завдань з вибором однієї правильної відповіді;
  • 10 завдань на встановлення відповідності;
  • 5 завдань на встановлення правильної хронологічної послідовності;
  • 5 завдань з короткою відповіддю множинного вибору.
  1. Під час виконання завдань команді забороняється використовувати будь яку допоміжну літературу та засоби зв’язку (мобільні телефони, смартфони, планшети тощо).
  2. На початку змагання команда отримує запечатаний конверт із тестовими завданнями. Члени команди відповідають на запитання заповнюючи поле відповіді. (Виправлення повинні бути чіткими та зрозумілими, не викликати

сумнівів.) Після завершення роботи, команда кладе виконане завдання у конверт і поверлає суддівській колегії.

  1. Оцінювання конкурсу:
  • 20 завдань з вибором однієї правильної відповіді (по 4 завдання з кожного тематичного розділу) – кожна правильна відповідь 1 бал; максимальна оцінка 20 балів;
  • 10 завдань на встановлення відповідності (по 2 завдання з кожного тематичного розділу) – кожна правильно встановлена відповідність 1 бал, кожне правильно виконане завдання – 5 балів; максимальна оцінка – 50балів,
  • 5 завдань на встановлення правильної хронологічної послідовності (по 1 завданню з кожного тематичного розділу) – кожне правильно виконане завдання – 10 балів, максимальна оцінка 50 балів (завдання вважається виконаним при встановленні всієї хронологічної послідовності, часткове виконання не зараховується та не оцінюється);
  • 5 завдань з короткою відповіддю множинного вибору (по 1 завданню з кожного тематичного розділу) – кожне правильно виконане завдання – 5 балів, максимальна оцінка 25 балів (завдання вважається виконаним при встановленні всіх необхідних складових, часткове виконання оцінюється в 1 бал за кожний правильно названий елемент відповіді).
  1. Критерії оцінювання: сума балів набраних за відповіді на запитання. Максимальна кількість балів – 145. При рівності балів враховуватиметься час виконання завдання.

 

Завдання інтелектуальної гри «Відун» – 2019

(зразок)

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді

 

І. Козацькі переможні походи та гетьмани

  1. Український шляхтич, гетьман, який власним коштом розпочав будівництво фортеці на острові Мала Хортиця, яка вважається прототипом Запорозької Січі

 

  1. Дмитро «Байда» Вишневенький;
  2. Іван Виговський;
  3. Самійло Кішка
  4. Богдан Хмельницький

Список рекомендованої літератури для підготовки до конкурсу «Відун»

  1. Алексеев Ю. М., Кульчицький С. В., СлюсаренкоА. Г. Україна на зламі історичних епох. — К., 2000..
  2. Алексеев Ю. М., Вертечем А. Г., Даниленко В. М. Історія України. — К., 2003.
  3. Аркас М. М. Історія України-Руси. — К., 1990..
  4. Багалій Д. І. Нариси Історії України. — К., 1994..
  5. Баран В., КозакД., Терпиловський Р. Походження слов’ян. — К., 1991..
  6. Баран В. Україна після Сталіна: Нарис історії 1953-1985 рр. — Львів, 1992.
  7. Брайчевський М. Конспект історії України. — К., 1993..
  8. Великий українець: матеріали з життя та діяльності М. Грушевського. — К„ 1992..
  9. Верига В. Нариси з історії України (кінець XVIII — початок XX ст.). — Львів, 1996.
  10. Гісем О.В. Історія України. Довідник + тести. – м.Кам’янець- Подільський, 2012. 612 с.
  11. Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації. ХІХ-ХХ ст.. – К., 1996.
  12. Гуржій О.І., Смолій В.А. та ін.. Історія України. Нове бачення: в 2-х т. – К„ 1996.
  13. Коваль М.В., Кульчицький С.В., Курносое Ю.О. Історія України. – К., 1992.
  14. Муковський І.Т., Лисенко О.Є. Звитяга і жертовність. Українці на фронтах Другої світової війни. – К., 1997.
  15. Полонська Василенко Н. Історія України: у 2-х т. -К., 1995.
  16. Попович М. Нарис історії культури України. – К., 1998.
  17. Реєнт О. Українська революція. – К., 1996.
  18. Солдатенко В.Ф. Українська революція. Історичний нарис. – К., 1999.
  19. Субтельний О. Україна: історія. – К., 1993.
  20. Трофимович В. Україна в роки II світової війни (1939-1945).-Львів, 1995.
  21. Турченко Ф. Новітня історія України. – К., 1995.
  22. Яворницький Д. Історія запорозьких козаків. – К., 1999.
  23. Яковенко Н. Нариси історії України з найдавніших часів до кінця XVШШ ст..-К., 1997.

 

КОНКУРС «ВПОРЯД»

Порядок виконання.

Вихід рою на місце виконання.

Рій підходить до вихідного місця. Ройовий подає команду:

«РІЙ, ЗБІРКА. За мною в ДВОРЯД ШИКУЙСЬ.

РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО, ходом – РУШ!».

Першим рухається ройовий. За ним на дистанції двох кроків іде хорунжий(прапороносець) з прапором (урочисте положення прапору) і весь рій в дворяд(тобто колона по двоє).

Після виходу на визначене місце ройовий подає команди, які виконує разомз роєм:

«Рій НА МІСЦІ. СТІЙ.

Ліво-(право-) РУЧ.

Ройовий робить два кроки вперед і повертається ліворуч, щоб бачити весьрій.

Ройовий подає команду:

«РІЙ. До правого РІВНЯЙСЬ. СТРУНКО! Наша назва (рій проголошуєназву), наше гасло(рій проголошує гасло)».

«До середини ГЛЯНЬ!» ‒ ройовий підходить до головного судді конкурсута доповідає про готовність рою:

«Пане суддя! Рій(назва)до участі в конкурсі Впоряд готовий! Ройовий

(називає своє ім’я та прізвище)». Ройовий крокує навскіс праворуч і стає білясудді зліва.

Суддя подає команду: «СПОЧИНЬ!».

Ройовий дублює команду: «Спо-ЧИНЬ!» (стати вільно, виставити лівуногу вперед під 45 градусів так, щоб п’ятка лівої ноги знаходилася на прямійлінії з носком правої ноги; вага тіла переходить на праву ногу. Руки вільноопущені вздовж тулуба). Хорунжий самостійно ставить прапор до стопи івипрямляє руку з прапором навскіс вправо.

Ройовий повертається на своє місце і командує:

«Рій. РОЗХІД».

Шикування в однолаву.

Ройовий підходить до встановленого місця шикування і подає команду длязбору:

«Рій – ЗБІРКА». (За цією командою джури бігом збираються до ройового).

Ройовий подає команду: «Рій, в однолаву –ШИКУЙСЬ».

(Подавши команду, ройовий приймає поставу «струнко» і рукою вказуєлінію для шикування. Як тільки перший член рою став на лінію, то ройовийробить два кроки вперед і повертається обличчям у бік чолової лініїшикування).

Ройовий подає команду: «До правого РІВНЯЙСЬ».

(За цією командою усі, крім правофлангового прапороносця (хорунжого),повертають голови праворуч(праве вухо вище від лівого, підборіддя трохипідняте) вирівнюючись. Під час вирівнювання джури можуть трохипересуватися вперед, назад або в той чи інший бік).

Після закінчення вирівнювання рою подається команда: «СТРУНКО!»

Ройовий завершує виконання вправи командою: «Спо-ЧИНЬ».

Повороти на місці (праворуч, ліворуч, обернись)

«Рій!» (всі джури приймають рівну поставу)

Ройовий подає двічі команди (в довільному порядку):

«Право-РУЧ,

ліво-РУЧ,

обер-НИСЬ»

Ройовий подає команди: «До правого – РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО!»

Ройовий завершує виконання прийому командою: «Спо-ЧИНЬ».

Перешикування рою з однолави в дволаву та навпаки

Ройовий подає команду: «Рій, до двох – відлі-ЧИ».

(Відлік починається з правого флангу: кожний джура, швидко повертаючиголову до джури, який стоїть ліворуч від нього, називає свій номер і швидкоставить голову прямо. Крайній лівого флангу голову не повертає, робить кроквперед і доповідає «Відлік завершено» та крокує назад).

Ройовий подає команду: «Рій, у дволаву – ШИКУЙСЬ».

(За виконавчою командою другі номери роблять лівою ногою крок назад, неприставляючи правої ноги, крок праворуч, щоб стати ззаду за першиминомерами, й приставляють ліву ногу).

Ройовий подає команду: «Рій, вправо зім-КНИСЬ». (За виконавчоюкомандою всі джури, за винятком того, до якого призначене змикання,повертаються в бік змикання, після чого пришвидшеним півкроком підходятьна встановлений для зімкненого строю проміжок і в міру підходу самостійнозупиняються та повертаються ліворуч. Ройовий подає команди: «До правогоРІВНЯЙСЬ. СТРУНКО!»

Ройовий завершує виконання прийому командою: «Спо-ЧИНЬ».

«Рій. Вліво (за необхідністю визначається кількість кроків, в випадку незазначення робиться проміжок в один крок) розім-КНИСЬ». (За виконавчоюкомандою всі джури, за винятком того, від якого здійснюється розмикання,повертаються в зазначений бік, рівночасно з постановкою ноги повертаютьголову до фронту строю і йдуть пришвидшеним півкроком, дивлячись черезплече на того, хто йде ззаду, і не відриваючись від нього; після зупинки того,хто йде ззаду, кожен робить ще стільки кроків, скільки було зазначено вкоманді або один крок, й повертається праворуч).

Ройовий подає команду: «Рій, в однолаву –ШИКУЙСЬ». (За виконавчоюкомандою другі номери роблять лівою ногою крок вліво, не приставляючиправої ноги, крок вперед й приставляють ліву ногу).

Ройовий подає команди: «До правого РІВНЯЙСЬ. СТРУНКО!»

Ройовий завершує виконання прийому командою: «Спо-ЧИНЬ».

Крок на місці

Ройовий подає команду: «Рій, До правого РІВНЯЙСЬ. СТРУНКО. Намісці ходом-РУШ». (За виконавчою командою всі джури крокують на місці).

Ройовий подає команду: «Рій – СТІЙ». (За виконавчою командою, щоподається під ліву ногу, всі джури приставляють праву ногу і зупиняють крокна місці – зупинка на два кроки).

Ройовий завершує виконання прийому командою: «Спо-ЧИНЬ».

Перешикування в колону по двоє

Ройовий подає команду: «Рій. У дволаву –ШИКУЙСЬ».

Ройовий подає команду: «Рій, Право-РУЧ. Зім-КНИСЬ». (За виконавчоюкомандою всі джури, повертаються праворуч, після чого пришвидшенимпівкроком підходять на встановлену дистанцію шикування в ряд. Ройовий іхорунжий роблять півкрок навкіс вправо, щоб зайняти місце посередині колон).

Ройовий робить ще крок вперед, повертається до рою і подає команди:«РІЙ, РІВНЯЙСЬ. СТРУНКО!».

Проходження урочистим ходом з виконанням військового вітання під

час руху.

Рій в дворяд знаходиться на вихідній позиції, хорунжий з прапорцем роюстоїть перед роєм в позиції для руху урочистим ходом, ройовий стоїть передхорунжим).

Ройовий розвертається спиною до рою і подає команду:

«РІЙ, ходом – РУШ!». (Рій починає рух у встановленому напрямку).

При наближенні рою до судді на відстань не менше 20 кроків ройовий подаєкоманду:

«СТРУНКО». (Рій переходить від похідного кроку на урочистий).

При наближенні рою до судді на відстань не менше 10 кроків ройовийповертає голову вправо (в напрямку до судді) і подає команду:

«Рій, вправо – ГЛЯНЬ!».(За командою ройовий прикладає праву руку доголовного убору, хорунжий і права колона рою тримає голову прямо, а ліваколона повертає голову праворуч).

Після проходження рою повз судді ройовий подає команду: :

«Рій – ВІЛЬНО!». (За командою ройовий опускає праву руку, ліва колонарою повертає голову прямо, рухається далі по колу плаца).

Проходження з виконанням маршової пісні

За визначенням ройового він подає команду (під ліву ногу):

«Рій, пісню заспі-ВАЙ»(рій починає виконувати маршову пісню).

Після проходження рою повз судді ройовий подає команду:

«Рій – ВІЛЬНО!».(За командою рій припиняє співати пісню і крокує на

вихідну позицію).

Конкурс «ПЕРЕТЯГУВАННЯ ЛИНВИ»

 необов’язковий

У змаганнях бере участь дві команди: 6 (не менше 1 учасника протилежної статі, 1 учасник – запасний), відповідно жеребкування. Заміна може бути здійснена перед початком наступної спроби. Один учасник може керувати діями роюіз-за меж майданчика.

Линва стандартна. Окружність – 30-35 мм; довжина – не менше 30 м; кінці – обметані.Учасник змагань називається – «пулер».

На  линві  позначається  середина (центральний маркер) та дві маркувальні стрічки з обох боків на відстані одного метра від центрального маркера для першого пулера рою. Позначки різного кольору.

На  майданчику для змагання позначається поперечна центральна  лінія (під  центральним маркером  на  линві). На відстані трьох метрів від центральної з обох боків позначається фінішна лінія.

Кожен рійбереться  за  свою  половину  линви. Пулери   стоять  по  обидві  сторони  линви через  одного (перший – ліворуч від линви, другий – праворуч і т.д.). Пулери,  що  стоять  ліворуч,  закріпляють  линву  під  правим  ліктем,  ті, що стоять праворуч – під лівим ліктем, щосили  утримуючи  линву  двома  руками.

Допускається одностороннє розташування пулерів. Линва в такому випадку повинна розташовуватися з правої сторони пулера і бути між тілом та верхньою частиною передпліччя.

Рій самвизначає тактику розміщення пулерів. Допускається зміна тактичної побудови у різних спробах.

Жодний із пулерів не може робити захват ближче до центру, ніж крайня маркувальна стрічка. Перший до центру пулер має здійснити захват якомога ближче до крайньої маркувальної стрічки.

Не допускається ніяких вузлів або петель на линві, також не дозволяється чіпляти линву навколо будь-якої частини тіла. Пересічення линви через самого пулера вважається петлею.

На старті тяги центральний маркер на линві має бути поєднано із центральною лінією на поверхні майданчика.

Змагання судять три судді. Два бокові – супроводжують рій тязі, один – головний.

За командою головного судді (за свистком) роїперетягують линву на свою сторону.

Кожен  пулер під  час  тяги  тримає  линву  двома  руками  простим  захватом так, щоб долоні  обох  рук  були направлені  вверх. Будь-який  інший  захват,  що  може  заважати  вільному  руху  линви, є  порушенням. Стопи  ніг мають  бути  попереду  колін, пулери мають  зберігати  таку  позицію  протягом  усього  часу тяги.

Взуття – берці (високі черевики). Бутси – забороняються!

Кінцевий пулер називається «якірним». Линва має проходити вздовж правої сторони тіла, діагонально через спину та через ліве плече, ззаду наперед. Залишки линви проходять під передпліччям лівої руки та звисають назад або вбік. Якірний робить такий самий захват обома руками (долонями вверх), руки витягнуті вперед, стопи ніг попереду колін.

При виявленні порушення суддя зупиняє боротьбу. Головний суддя робить зауваження при падінні когось із учасників («сидінні») (пулер доторкається землі іншою частиною тіла, крім ніг) та моментальному не  поверненні у висхідне положення, гальмуванні тяги («ступор»), не бажанні вести активну боротьбу («тяга без боротьби»), при пропусканні линви через руки (неконтрольований рух линви), неодноразовому сидінні та продовження боротьби в тязі («гребля») роюробиться зауваження. Після трьох зауважень рій дискваліфікується і їй зараховується поразка. Забороняється робити будь-які упори на землі (виямки, бортики) для ніг.

Боротьба припиняється за сигналом головного судді: «Стоп» (може дублюватися свистком).

Роїзмагаються у трьох спробах. Між спробами роїміняються майданчиками. Відпочинок між спробами не більше трьох хвилин.

Перемагає у спробі рій,  яка  перетягне середній маркер линви за  фінішну лінію на своїй стороні майданчика.

У змаганнях перемагає рій, що вигравдві спроби із трьох. Якщо рій виграв дві спроби підряд, третя спроба не проводиться.

 

КОНКУРС  ЗВІТІВ  «ДОБРЕ ДІЛО»

(про виконання завдань відповідно ідейним принципам лицарства)

І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

Звіт складається у письмовій формі.Загальний обсяг звіту не повинен перевищувати 15 сторінок, в тому числі текстової частини – 10 сторінок.

Звіт повинен бути друкованим та на електронних носіях (документ Microsoft Word, шрифт Times New Roman – 14 pt, інтервал – 1,5), мати формат аркуша А-4 і пронумерованим разом з додатками. Нумерація наскрізна і повна.

ІІ. ЗМІСТ  ТА  СТУКТУРНІ  ЕЛЕМЕНТИ  ЗВІТУ.

  1. Звіт повинен мати такі структурні елементи:

– титульна сторінка;

– анотація;

– довідкові відомості (сторінка 2) ;

– фотографії;

– опис «Доброго діла»;

– додатки, що демонструють суспільну значимість Доброго діла;

– підсумки, висновки, рекомендації.

  1. Текстова частина повинна носити діловий характер. Опис та розповідь процікаві події та учасників може мати нарисовий характер.
  2. Титульна сторінка.

На титульній сторінці дається назва регіону, повна назвазакладу освіти чи організації, де рій був паспортизований, загальна назва Доброго діла (заходу), місце, термін проведення, прізвище, ім’я, по батькові виховника, його посада, домашня адреса, контактний телефон, E-mail за формою:

_________________________________

(область, м. Київ)

_________________________________

(навчальний заклад, організація, що паспортизували рій)

З В І Т

про Добре діло (проведений захід)___________________

Загальна тема:____________________________________

Здійснене (проведений)_____________________________

(місце)

з _______ до _____________  року

Виховник_______________________

(прізвище, ім’я, по батькові, посада)

Адреса виховника, контактний телефон,

E-mail: _______________________

  1. Анотація.

В анотації у стислій формі викладається головна суть та ідея доброго діла (проведеного заходу). Обсяг – до 0,5 сторінки.

  1. Зміст.

У змісті вказуються назви всіх розділів, підрозділів та елементів звіту, номер сторінки, з якої вони починаються.

  1. Довідкові відомості про:

– місце та адресну спрямованість;

– час та тривалість;

– особливі умови проведення;

– список рою, де вказати прізвище, ім’я, по батькові, навчальний заклад, клас;

– назва навчального закладу чи організації, завдання яких виконував рій, короткий зміст завдання.

  1. Фотографії.

Фотографії у звіті повинні розкривати місце, час, мету даного Доброго діла, проведеного заходу, відображати зміст та конкретну участь кожного учасника.

Фотографії повинні мати підписи об’єктів, описи виконуваних дій, містити пояснення, мати нумерацію.

У звіті фотографії розміщуються у хронологічному порядку в місцях, де на них є посилання.

Розмір фотографій від 13Х18 см до А-4.

  1. Опис Доброго діла (заходу).

– обґрунтування вибору;

– матеріали про виконану роботу, бажано у формі нарису, що докладно розкриває тему.

  1. Додатки.

– висвітлення у ЗМІ;

– рішення місцевих органів влади, суспільний резонанс.

  1. Підсумки, висновки, рекомендації.

Розділ повинен відмітити найбільш характерні особливості саме цього Доброго діла (заходу).

Розділ містить короткий підсумок роботи, висновки, рекомендації.

Якщо під час виконання Доброго діла (проведення заходу) та за їх підсумками відзнятий відеофільм (кліп) тощо, вказати його постійне місцезнаходження, можливість перегляду, умови виготовлення відеокопії.

 

Підбиття підсумків конкурсу здійснюється методом експертної оцінки. Апеляції не приймаються.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗВІТУ

 

Критерій оцінювання Оціночні бали
Наявність друкованого та електронного варіантів звіту 0-5
Дотримання вимог щодо обсягу та оформлення звіту 0-5
Наявність усіх необхідних структурних елементів звіту 0-5
Оформлення титульної сторінки 0-5
Анотація (стислий виклад суті та головної ідеї здійсненої справи) 0-5
Довідкові відомості 0-5
Якість фотоматеріалів та відеоматеріалу, відповідність змісту та розмірів фото Умовам написання звіту «Добре діло» 0-10
Відповідність змісту «Доброго діла» основним ідейним принципам лицарства; обгрунтування вибору здійсненої справи 0-30
Наявність у додатках інформації про висвітлення результатів справи у ЗМІ, рішення місцевих органів влади, суспільний резонанс тощо 0-20
Наявність конкретних висновків та рекомендацій 0-10
ВСЬОГО БАЛІВ 100

 

ВИМОГИ ДО ПРЕЗЕНТАЦІЇ-ЗАХИСТУ ЗВІТУ «ДОБРЕ ДІЛО»

На виступ доповідачам відводиться до 7 хвилин. Доповідачі можуть використовувати будь-який вид наочності: фотографії, графіки, діаграми, відеофільми, аудіозаписи, електронні презентації, інший фактичний матеріал. Виклад матеріалу має бути чітким та логічним. Після захисту – дискусія до 2 хвилин, яка включає відповіді на питання журі та учасників заходу.

Презентацію звіту «Добре діло» проводить довільна кількість учасників рою.

Критерії оцінювання презентації-захисту звіту «ДОБРЕ ДІЛО»

 

1.      Відповідність змісту «Доброго діла» основним ідейним принципам лицарства. Обгрунтування вибору здійсненої справи 0-5
2.      Висвітлення результатів справи у ЗМІ, поширення інформації серед населення, рішення місцевих органів влади, суспільний резонанс тощо 0-10
3.      Мовлення учасників та культура спілкування 0-5
– грамотність;  
– дикція та вимова;  
– відповідність інтонації, темпу мовлення тематиці та змісту звіту;  
– легкість та самостійність учасників у відтворенні матеріалу.  
4.      Пізнавальна насиченість, ступінь об’єктивності у висвітленні теми, посилання на джерела 0-5
5.      Оригінальні, творчі знахідки учасників для передачі інформації, утримання та активізації уваги слухачів 0-5
  1. Тривалість виступу
0-5
7.      Якість презентації та іншого виду наочності, використаних учасниками 0-5
– якість зображення у презентації (тест, фото та ілюстративний матеріал);  
– доцільність та  якість аудіо записів, музичного супроводу.  
Максимальна сума 40 балів

 

            Бали отримані роєм за звіт та презентацію-захист додаються. Перемагає рій з більшою сумою балів. При однаковій кількості балів – вище місце посідає рій, що має більше балів за звіт, а не за презентацію.

 

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО‒ТВОРЧЕ ЗМАГАННЯ «ПЛАСТУН»

(за методикою квестів)

Комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра з використанням методик квестів.

Умови проведення та критерії оцінювання конкурсу визначаються організаторами в залежності від місця проведення та обраної тематики.

З умовами проведення та тематикою завдань,  критеріями  оцінювання учасники конкурсу будуть ознайомлені не пізніше ніж за день до початку конкурсу.

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ГРИ.

Старт команд з інтервалом 20 хвилин. Час проведення гри буде оголошено СК напередодні змагань. Контрольний час гри – 1,5 години. Команда, яка не вклалась в контрольний час в загальному рейтингу не отримує жодного балу.

Команда проходить весь ланцюжок точок (відповідно до нумерації від 1 до 7 в довільному порядку) і повинна виконати всі завдання, які нанесені на контрольних точках. Місце фінішу та старту на даному етапі співпадає. На старті команди отримують маршрутний лист-ЛЕГЕНДУ та компас (речі необхідні для виконання етапу). Команда, яка складається з 6 чоловік мінімум одна дівчина, має самостійно знайти контрольні точки  відповідно до легенди та виконати нанесене на контрольній точці завдання. Контрольна точка являє собою прикріплений в певному місті аркуш паперу різного кольору, на якому чітко нанесене завдання для команди. Точка рахується зарахованою якщо завдання в «бігунку» чітко відповідає завданню записаному на контрольній точці.

Під час гри дозволено користуватись порадами прохожих та використовувати певні хитрощі, наприклад використовувати досягнення новітніх інформаційних технологій, тощо.

Команда має право отримувати підказку від СК, про те це коштуватиме команді додатковим часом. Відповідь на питання – 10 хв. додаткового часу,відповідь «так» чи «ні» – 5хвилин. Кожна команда має право на дві підказки.

Невзяття точки -15 хв. штрафу. Неправильне виконання завдання – 10 хв. штрафу.

Під час гри забороняється об’єднуватися з представниками інших команд. Якщо команди будуть помічені що спільно виконують пошук контрольних точок – такі команди дискваліфікуються. Також дискваліфікації можуть піддатись команди за суперечки з СК.

Гра є пішохідною, пересування на будь-якому транспорті ЗАБОРОНЕНО.

Гра проходить на відкритій місцевості (територія лісів, полів, населених пунктів). Лист-ЛЕГЕНДА являє собою певний текст з описом місцевості та місць розташування контрольних точок та підказками як їх можливо знайти        ( кількість кроків, азимут, умовні та природні підказки, тощо).

Визначення ПЕРЕМОЖЦЯ.

Переможцем вважається команда, яка виконала всі завдання та прибула на фініш за найкоротший період часу(час проходження дистанції+штрафний час) і далі по рейтингу відповідно до часу проходження етапу.

Команди, що були дискваліфіковані не отримають за етап жодного балу в загальному рейтингу ДЖУРИ.

 

ЗМАГАННЯ «ТУРИСТСЬКО-СПОРТИВНА СМУГА ПЕРЕШКОД»

Смуга перешкод з використанням козацької легенди.

Змагання проводяться на дистанції, орієнтовна довжина дистанції 500 м, перепад висот до 100 м.

Етапи розміщені в коридорі, промаркованому обмежувальною стрічкою. Всі етапи на початку та кінці обладнані контрольними лініями.

Старт та фініш суміщені.

Стартовий інтервал близько 10 хв., остаточний інтервал вказується за 1 год. до старту першого рою.

Порядок старту визначається жеребкуванням.

Кожен етап буде обладнано згідно схеми та опису дистанції.  З порядком та умовами проходження, штрафами рої будуть ознайомлені напередодні (не менше ніж за 12 год. до старту). Допускається демонстративне, показове (ознайомлювальне) проходження дистанції представниками СК (залученими волонтерами). До змагань рої для ознайомлення та тренувань на смугу перешкод не допускаються.

Склад рою  6 осіб, із них не менше 2-х осіб протилежної статі.7-й учасник рою є «бігунком», несе ройову  картку, слідкує за записами суддівської колегії, йому категорично заборонено втручатися в дії рою.

Рій прибуває на початок дистанції за 10 хв. до старту.

Рій долає етапи за порядком, визначеним СК.

Результат визначається за часом подолання дистанції з урахуванням отриманих штрафів.

Штрафи на дистанції ставляться відповідно до заліку,  визначеному СК, вони є еквівалентними часу (напр. 1 бал. = 30 сек.)

Вище місце займають рої з меншим часовим результатом (час проходження дистанції + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає рій з меншим технічним штрафом. Інші варіанти будуть визначені СК напередодні.

Категорично забороняється перебування керівників або представників рою в межах дистанції позначених обмежувальною стрічкою. У разі порушення цього правила, рій буде дискваліфіковано.

Можливі перешкоди та етапи:

  1. Маятник.
  2. Подолання заболоченої місцевості по жердинах.
  3. Подолання заболоченої місцевості по купинах.
  4. Переправа через річку (яр) по колоді.
  5. Підйом – траверс – спуск по схилу.
  6. Переправа через річку вбрід.
  7. Рух по-пластунськи ділянкою з обмеженою висотою («підлаз»).
  8. Рух на фініш гусячим кроком
  9. В смугу перешкод можуть бути включені козацькі завдання – «Сюрпризи» (наприклад, стрільба із саморобного лука, визволення полоненого тощо), як один із етапів смуги перешкод.

Конкурс  «СТРІЛЬБА з пневматичної зброї»

Бере участь 3 особи, з них – 1 особа протилежної статі.

Час на виконання завдання необмежений.

Виконання стрільб з пневматичної гвинтівки.

Положення – лежачи з упору.

Мішеней – 2 (пристрілочна – П, залікова – З) (мішень може бути одна, яка після пристрілочних пострілів буде відмаркована).

Пострілів – 8 (3–прістрілочні, 5–залікових).

Стрільба по мішені №6 або №8 для пневматичного пістолета на дистанції 10 метрів. Залік підводиться за двома кращими результатами – хлопця та дівчини. Перемагає рій, який в сумі набирає найбільше балів. Кращі стрільці – юнак та дівчина – нагороджуються грамотами.

Критерії оцінювання конкурсу «Стрільба з пневматичної зброї»:

Кількість балів (влучень), набраних представниками команди (при однаковій кількості влучень перевага надається команді, яка має більше влучень в середину мішені).

Правила безпеки під час стрільби

Категорично забороняється:

  1. Знаходячись поза лінією вогню, готуватися до стрільби і прицілюватися у людей, мішені або інші предмети, незалежно від того, заряджена зброя чи ні;
  2. Стріляти з несправної чи не приведеної до нормального бою зброї;
  3. Передавати зброю будь-кому. Виносити заряджену зброю з лінії вогню;
  4. Стріляти не в свою мішень, або не за своїм напрямком стрільби;
  5. Залишати зброю на лінії вогню заряджену або з закритим затвором;
  6. Стріляти чи заряджати зброю на лінії вогню без команди керівника стрільби;
  7. Спрямовувати зброю на лінії вогню у правий, лівий бік або назад від напрямку стрільби;
  8. Стріляти по предметам, які не мають відношення до виконання вправи (рами, троси, лампочки, прапорці, номери щитів тощо).

Стрілець повинен:

  1. Негайно припинити стрільбу, якщо в зоні стрільби з’явилися люди, тварини, техніка або інші предмети;
  2. Якщо в ході стрільби виникла затримка (осічка, не виходження патрону в канал ствола, не викидання кулі з каналу ствола) – звертатися до керівника стрільби голосом «Перший затримка!»;
  3. Оглядати зброю до і після стрільби, до і після занять;
  4. Після закінчення стрільби обов’язково зібрати невикористані патрони та здати їх судді.Особовий склад, неознайомлений із заходами безпеки, до стрільбиНЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ.

 

Конкурс «ТАБОРУВАННЯ»

Бере участь весь рій, у тому числі і керівники.Учасники (і діти і керівники) постійно мають носити бейджики.

Проводиться оцінка побуту, чистоти, розміщення, дотримання санітарно-гігієнічних норм, стан спорядження, особистих речей, посуду, дотримання вимог наказу штабу ІІ (обласного) етапу гри «Джура» «Про техніку безпеки та вимоги ІІ (обласного) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)тощо. Оцінювання біваку (таборування) відбувається відповідно до вимог Статуту Збройних сил України, санітарно-гігієнічних вимог та загальних вимог до туристського біваку.Обов’язкові атрибути табору –хоругва, емблема, назва,біля яких повинно бути організоване денне чергування.

Огляди біваку проводяться таборовою старшиною та організаторами гри систематично протягом усіх днів перебування.

Час оглядутаборів –за поточнимграфіком козацької старшини, якийпопередньо не оприлюднюється.

Комендант та судді у будь-який момент можуть підійти до порушника дисципліни і вимагати від нього вказати назву рою та своє ім’я ( учасник повинен мати бейджик).

Роям виставляються штрафні бали, які віднімаються від стартових 120 балів.Переможець визначається за найбільшою сумою балів.

КРИТЕРІЇ КОНКУРСУ «ТАБОРУВАННЯ»

 

Критерій Штрафні бали

(віднімаються)

чистота (дотримання порядку в наметах та на території розміщення табору) 0-20 балів
постановка табору (чітке огородження території, облаштування місць для  потреб умивання, сміття) 0-5 балів
дотримання режиму та розпорядку дня  ( порушення  режиму участі рою у змаганнях; порушення  нічного режиму з 23.00 до 06.00, об’єм та швидкість збору на вечірню та ранкову збірку, переміщення по території, поведінка у їдальні) 0-15 балів
Відсутність порушень серед керівників та дітей щодо тютюнопаління та вживання алкоголю 0-10 балів
Гігієна зберігання харчових продуктів, особистих речей та посуду 0-30 балів
Наявність пакетів для сміття та своєчасність йогоприбирання; у тому числі і на місцях загального користування (доріжки між місцями розташування роїв) 0-10 бали
Дотримання техніки безпеки у таборі (пожежної та побутової) 0-5 балів
Дотримання вимог культури спілкування (забороняються лайка та нецензурні висловлювання як у побуті, так і під час змагань) 0-10 балів

 

втрата під час денного чергування обов’язкових атрибутів (хоругва, емблема тощо) 0-15 балів

Суддівська колегія оцінювання конкурсу «Бівак» має право тимчасово вилучити символіку рою з табору,  якщо поруч з табором відсутнє денне чергування. Символіка рою повертається на вечірній збірці роїв за виконання певних  завдань, що призначаються суддівською колегією даного конкурсу.

Результати оцінювання конкурсу «Бівак» розміщуються щовечора з вказівкою недоліків таборувань.

Підсумкова оцінка конкурсу «Бівак» проводиться після зняття наметового містечка до урочистого закриття заходу (враховується чистота місця).

Оформлення та декорування табору не впливає  на оцінювання конкурсу «Бівак».

Переможець визначається за найменшою сумою штрафних балів.

УМОВИ проведення змагання «РЯТІВНИК»

 

Змагання складається із трьох етапів: теоретичного, практичного та швидкісного. Всі засоби, необхідні для проходження змагання, роям надають організатори.

 

Кількість учасників – 6 осіб, із них не менше 2-х осіб протилежної статі.

 

Для проходження практичного та швидкісного етапів один із учасників, який визначається роєм, виконує роль умовно потерпілого.Будь-які дії «потерпілого», що полегшують виконання завдання іншим учасниками, заборонені.

Теоретичний і практичний етапи мають фіксований час виконання завдання.

 

Теоретичний етап

 

Час виконання — 3 хвилини.

Рій отримує картку і починає виконання завдань за командою судді «СТАРТ». Після закінчення контрольного часу, що сигналізується командою судді «СТОП», виконання завдання припиняється, картка – здається.

 

Завдання складається з 10 тестових запитань, що мають лише одну правильну відповідь. За кожну неправильну відповідь нараховується штраф –1 бал. Виправлення,закреслення та сторонні позначки не допускаються – літера, під якою зазначено правильну відповідь – обводиться.

Зміст запитань стосується: принципи надання першої допомоги, .відновне положення, серцево-легенева реанімація, порушення прохідності дихальних шляхів, кровотеча, рани, травми опорно-рухового апарату, травми голови і хребта, опіки та обмороження, невідкладні стани (інсульт, серцевий напад, непритомність, судоми), отруєння, транспортування постраждалих.

 

Практичний етап

 

Час виконання – 6 хвилин.

Суддя пояснює порядок виконання практично; частини, після чого дає команду «СТАРТ». Після закінчення контрольного часу, що сигналізується командою судді «СТОП», виконання завдання припиняється.

Завдання викладено на картці і містить опис ситуації з потерпілим

Можливі завдання: (з використанням манекену чи умовно потерпілого): штучна вентиляція легень, непрямий масаж серця, відновне(стабільне) положення, накладання пов’язок на голову, передпліччя, ліктьовий, плечовий, колінний, гомілковостопний суглоби, накладання джгута на стегно, зупинка кровотечі з підручних засобів.

Штрафи накладаються:

  • неправильний порядок дій –10  балів;
  • неправильне виконання дії –1 бал кожну помилку;
  • умовно «потерпілий» надає допомогу рою – 3 бали їй кожну дію;
  • неповністю надана інформація при виклику ЕМД «103» – 3 бали;
  • не було здійснено виклику бригади ЕМД «103» – 5 балів;
  • хаотичні дії команди –5 балів.

 

Після виконання практичного завдання суддя оголошує учасникам помилки пі кількість штрафів. 1 помилка (бал) -1 штраф

Маніпуляції, які не виконуються на умовно потерпілому;

  1. Серцево-легенева реанімація
  2. Прямий тиск на рану, тільки його імітація

Приклад практичного етапу:

Перед вами лежить «потерпілий» без ознак критичної кровотечі З’ясуйте стан «потерпілого» та надайте йому допомогу.

 

Швидкісний етап

Виконується на швидкість, без обмеження часу.

Умовно «потерпілий» лягає на стандартні ноші, його подальші дії заборонені. Один із учасників виконує роль командира («супроводжуючого»), який здійснює постійний контроль за станом умовно «потерпілого» та контролює процес транспортування (знаходиться біля голови потерпілого). За командою судді «СТАРТ» учасник піднімають ноші і починають транспортування потерпілого по дистанції, долаючи перешкоди.

Перелік можливих перешкод: болото, «змійка», розтяжка, міна,коридор з обмеженою висотою,спуск,підйом.

При перетині лінії «ФІНІШ» останнім учасником рою фіксується час проходження швидкісного етапу.

Кожну помилку суддя сигналізує підняттям руки та заносить результати у протокол.

Штрафи:

  • заступ обмежувальної лінії – 1 бал;
  • рух поза обмежувальною лінією –10 балів;
  • падіння учасника – 3 бали;
  • торкання умовно потерпілим рельєфу або поверхні вода будь-якою частиною тіла при транспортуванні на ношах – 1 бал;
  • потерпілий надає допомогу рою – 3 бали;
  • невірні дії командира («супроводжуючого») – 3 бали;
  • неправильне положення потерпілого під час транспортування – 3 бали;
  • не проходження елементу перешкоди –1 бал;
  • не подолання перешкоди –10 балів;
  • хаотичні дії команди – 5 балів.

Підведення підсумків

Переможець визначається за найменшим часом одержаним під час змагань (час проходження швидкісного етапу + часовий еквівалент отриманих штрафних балів (1 бал = 10 секунд). При рівності показників перемагає рій, який отримав менше штрафів під час виконання завдань практичного туру, при рівності цих показників перемагає рій, який отримав менше штрафів під час виконання завдань теоретичного туру.

Матеріали та джерела для підготовки до «Рятівника»:

  1. Основи медичних знань ,А.А. Гудима, К.О. Пашко, Ш. Герасимів, М.М. Фука.
  2. Основи медичних знань, Я.В. Коденко
  3. Довідник з першої допомоги Товариства Червоного Хреста України
  4. Домедична допомога. Серцево-легенева реанімація (алгоритми та маніпуляції), Крилюк В.О., Кузьмін В.Ю., Кузьмінський І.В. та Ін.
  5. Домедична допомога. Травма (алгоритми та маніпуляції), Крилюк В.О., Кузьмін В.Ю., Кузьмінський І.В. та ін.
  6. Рекомендації по проведенню реанімаційних заходів Європейської Ради Реанімації від 2015 р.

                                         6.Документація та терміни її подання

 

  • Заявка про участь у І міському етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-спортивної гри «Сокіл» («Джура») надається до 15  травня 2019 року до Центру інноваційних освітніх технологій.
  • До таборової старшини в день проведення гри подаються наступні документи:
  • наказ загальноосвітнього навчального закладу про направлення рою (команди) на І (міський)  етап гри, призначення керівників, відповідальних за життя і здоров’я дітей під час гри (з мокрою печаткою);
  • заявка на участь у грі «Сокіл» («Джура») за встановленою формою згідно зразка (додається), завірена директором ЗЗСО;

 

                                            7.Підведення підсумків

  • Місце рою (команди) визначається за сумою здобутих місць на кожному етапі змагань .кількістю здобутих призових місць на різних етапах змагань. Перемагає той рій сума місць якого найменша. При однаковій кількості перевага надається рою з найбільшою кількістю призових місць.
  • Апеляції щодо об’єктивності результатів розглядає апеляційна комісія в присутності суддів та керівника рою. Апеляція подається у письмовому вигляді за підписом керівника рою не пізніше, ніж за тридцять хвилин після закінчення виду змагань.Рішення апеляційної комісії є остаточним та оскарженню не підлягає.
  • Переможці І міського етапу гри стають учасниками ІІ (обласного) етапу.

 

                                    8.Нагородження переможців

 

Нагородження роїв-переможців здійснюються  за кожен етап, конкурсу та по загальному підсумку.

 

Керуючий справами                                                               Л.О.Тхоржевська

 

Додаток 3

до розпорядження

№131од      Від 25.04.2019

Програма проведення

І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької

військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – 2019

 

24травня
9.00 – 9.30 Урочисте відкриття І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – 2019
9.30 – 11.00 Жеребкування команд. Конкурс строю та пісні «Впоряд»

 

11.10 – 11.30 Урочиста хода
11.30 – 13.00 Заїзд та розміщення команд. Облаштування наметового табору.
13.00 – 13.30 Обід
14.00-15.30 Проведення конкурсів:

Інтелектуальна гра-вікторина «Відун»

«Таборування» – перевірка організації табору

 

15.30-18.00 Продовження конкурсів відповідно жеребкування

Конкурс «Бівак» І частина

Майстер клас:  збирання-розбирання автомату

18.00-19.00 Вечеря
19.00-23.00 Зустріч біля вогнища

Дискотека

20.30-21.00 Засідання головної суддівської колегії та керівників роїв
23.00-7.00 Нічна тиша
  25 травня
7.00 Побудка (підйом)
7.15-8.00 Ранкова руханка
8.00-9.00 Сніданок
9.00-13.00 Вранішнє коло (збірка) для козацької старшини та учасників роїв: відкриття дня

Конкурси:

–          з надання першої долікарської допомоги «Рятівник»

–         «Смуга перешкод»

–           стрільба з пневматичної зброї;

 

13.30-14.30 Обід
14.30-16.00 Продовження конкурсів

Засідання головної суддівської колегії та вихователів роїв

18.00-19.00 Вечеря
19.00-20.00 Творчо-мистецький звіт роїв «Ватра»
20.00-23.00 Творчі виступи гостей

Ватра вогнище (дискотека)

23.00-7.00 Нічна тиша
  26травня
7.00 Побудка (підйом)
7.15-8.00 Ранкова руханка
8.00-9.00 Сніданок
9.00-13.30 Продовження конкурсів: «Пластун», «Таборування» «Бівак» «Армреслінг»
13.30-14.00 Кокурс «Перетягування линви»
13.30-14.30 Обід. Засідання головної суддівської колегії
15.00 Урочисте закриття заходу. Нагородження переможців. Роз’їзд роїв –

учасників заходу.

Керуючий справами                                                                                   Л.О. Тхоржевська

 

Додаток 4

до розпорядження

№131од      від 25.04.2019

 

Заходи щодо  проведення І (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької  військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – 2019

№з/п Захід Відповідальний
1. Провести засідання міського штабу Давиденко О.П.

Короленко М.М.

2. Організувати проведення майстер-класів Дзюба В.П.

Войтенко О.Л.

3. Облаштування наметового табору Скиданенко А.В.

Єриш Н.Л.

4. Організація роботи судівської колегії

 

Войтенко А.Л.
5. Організація постійного медичного супроводу Костюк І.М.
6. Забезпечення охорони та безпеки дітей учасників заходу Тягун О.М.

М’ячиков С.П.

7. Забезпечення матеріально-технічними засобами:

–         Звукова апаратура

–         Туристично-господарське знаряддя

–         Військове спорядження

–         Пальне

–         Інші предмети та матеріали

 

Безкровна І.В.

Скиданенко А.В.

Прокопенко М.М.

Єриш Н.Л.

8. Організація урочистого відкриття та закриття Єриш Н.Л.

Безкровна І.В.

9. Довезення команд до місця проведення Єриш Н.Л.
10. Організація та забезпечення харчування:

–         Члени команди (10 учнів від закладу)

–         Супроводжуючі (по 1 особі від закладу)

–         Члени суддівської колегії

–         Члени штабу Гри «Джура»

Єриш Н.Л.

Безкровна І.В.

11. Організація нагородження (грамоти, медалі, кубки, подарунки) Єриш Н.Л.

Безкровна І.В.

12. Організація  звукового  супроводу та вечірньої молодіжної дискотеки

 

Безкровна І.В.
13. Організувати та забезпечити виступ професійних артистів під час проведення Гри «Джура» Безкровна І.В.
14. Забезпечити перевезення звукової апаратури Безкровна І.В.

Єриш Н.Л.

15. Забезпечення питною та технічною водою Скиданенко А.В.
16. Висвітлення в ЗМІ та офіційному сайті міської ради хід та результати проведення Гри Авксентюк Т.В.
17. Витрати, пов’язані з організацією і проведенням I (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”), оплатити за рахунок коштів, виділених управлінню освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради по КЕКВ 2282 Єриш Н.Л.
18. Витрати, пов’язані з організацією і проведенням I (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри “Сокіл” (“Джура”), оплатити за рахунок коштів, виділених управлінню культури, молоді та туризму виконавчого комітету  Фастівської міської ради по КЕКВ 2282 КПКВК 1013133  

Безкровна  І.В.

 

 

Керуючий справами                                                                         Л.О. Тхоржевська

 

Додаток 2

до розпорядження

№131од      від 25.04.2019

 

 

Склад

головної суддівської колегії І (міського) етапу

Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Головний суддя Войтенко Андрій Леонідович
Заступник судді Сіляк Вадим Володимирович
Секретар Дятел Микола Васильович
Впоряд
  1. Шаповал Андрій Вікторович
  2. Абрамов Андрій Валерійович
  3. Тягун Олександр Миколайович
Змагання «Рятівник»
  1. Шаповал Андрій Вікторович
  2. Комісаренко-Шаповал Олена Андріївна
  3. Конончук Максим Анатолійович
  4. Улятовський Олександр Миколайович
Туристсько-спортивна смуга перешкод
  1. Горкуценко Василь Вікторович
  2. Курмаз Віктор Іванович
  3. Заграничний Олександр Петрович
Гра «Пластун»
  1. Горкуценко Василь Вікторович
  2. Курмаз  Віктор Іванович
  3. Заграничний Олександр Петрович
Конкурс біваків (таборування)
  1. Машляківський Ярослав Анатолійович
  2. Горкуценко Василь Вікторович
  3. Олійник Ігор Вікторович
  4. Скиданенко Андрій Володимирович
  5. Давиденко Олена Павлівна
Силове змагання «Перетягування линви»
  1. Дейнега Ростислав Ростиславович
  2. Шаповал Андрій Вікторович

 

Гра «Відун»
  1. Бондаренко Галина Богданівна
  2. Древецький Анатолій Анатолійович
  3. Ковальчук Галина Григорівна
Стрільба
  1. Хрещенюк Вячеслав
  2. Цисар Микола Омелянович

3.    Малецький Олександр Ігорович

 

Армспорт
  1. Нищімний Анатолій
  2. Малецький Олександр Ігорович
  3. Герасименко Володимир Юрійович
Ватра «У колі друзів»
  1. Короленко Марія Миколаївна
  2. Шилова Юлія Анатоліївна
  3. Безкровна Ірина Володимирівна
Конкурс звітів «Добре діло»
  1. Зуєнко Оксана Володимирівна
  2. Дзюба Тетяна Анатоліївна
  3. Шапошник Наталія Віталіївна

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ