Про проведення річної інвентаризації активів та зобов’язань
- 29.09.2021
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 29.09.2021 № 300 од
Про проведення річної інвентаризації
активів та зобов’язань
Для забезпечення достовiрностi даних бухгалтерського облiку та фiнансової звiтностi , у зв’язку з підготовкою до складання та здавання річної фінансової звітності, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. № 996-ХІV (з відповідними змінами та доповненнями ), Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419(з відповідними змінами та доповненнями ), Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014р. №879(з відповідними змінами та доповненнями ), Наказу Міністерства фінансів України від 17.06.15 №572 «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» (з відповідними змінами та доповненнями ) , керуючись п.20 ч.4. ст. 42 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні:
- Розпочати проведення інвентаризації з 01.10.2021р. для необоротних активів, запасів, дебіторської та кредиторської заборгованостей, грошових коштів, матеріальних цінностей, які були передані на відповідальне зберігання Київською обласною державною адміністрацією .
- Створити інвентаризаційну комісію виконавчого комітету Фастівської міської ради в складі:
Голова комісії:
Тхоржевська Л.О. – керуючий справами (секретарь) виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Члени комісії:
Міхеєва О.О. – начальник фінансово-господарського відділу-головний бухгалтер виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Трибель А.Ю.- головний спеціаліст відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Посудієвська Л.М.- головний спеціаліст –бухгалтер фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Калакутська В.Є.- головний спеціаліст -бухгалтер фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Сташкевич А.А.-виконуючий обов’язки начальника відділу ведення Державного реєстру виборців (в частині переданих на відповідальне зберігання Київською обласною державною адміністрацією матеріальних цінностей).
- Інвентаризацію провести у присутності матеріально відповідальних осіб:
Остапчука Ю.В.- начальника відділу господарського забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Долгого С.О.- начальника сектора з питань надзвичайних ситуацій,цивільного захисту населення;
Васильєвої Л.В.-головного спеціаліста –бухгалтера фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради;
Ковальова М.О.- начальника відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- Заборонити проведення інвентаризації в разі відсутності одного з членів інвентаризаційної комісії.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В. Нетяжук