Про погодження облікової політики Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій» на 2021 рік
- 26.03.2021
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
“19” __03_ 2021 року №_122_
Про погодження облікової політики
Комунального підприємства
Фастівської міської ради
«Фастів-благоустрій» на
2021 рік
Відповідно до статті 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV, наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження плану рахунків бухгалтерського обліку та Інструкції про його застосування» від 30.11.1999 № 291, пункту 1 розділу ІІ Положення про порядок бухгалтерського обліку окремих активів та операцій підприємств державного, комунального секторів економіки і господарських організацій, які володіють та/або користуються об’єктами державної, комунальної власності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19.12.2006 № 1213, з метою створення Комунальним підприємством Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій» єдиних правил ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, які є обов’язковими для всіх підприємств та гарантують і захищають інтереси користувачів; удосконалення бухгалтерського обліку та фінансової звітності, виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
- Погодити облікову політику Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій», затверджену наказом керівника Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій» від 23.12.2020р. № 94, згідно додатку.
- Керівнику Комунального підприємства Фастівської міської ради «Фастів-благоустрій» створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку відповідно до погодженої облікової політики, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтерської служби підприємства щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
- Дане рішення набирає чинності з моменту його прийняття.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Нетяжука М.В.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток до рішення виконавчого
комітету Фастівської міської ради
від_19.03.2021_№ ___122___
Облікова політика Комунального підприємства Фастівської міської ради
«Фастів-благоустрій»
Загальні відомості про підприємство.
Показник Зміст Код
Підприємство Комунальне підприємства Фастівської 41972303
міської ради
«Фастів-благоустрій»
Організаційно-правова
форма Комунальне підприємство 150
Територія м. Фастів 3211200000
Основні види діяльності Інші види діяльності із прибирання 81.29
Будівництво доріг і автострад 42.11
Електромонтажні роботи 43.21
Проведено держреєстрацію 01.03.2018 року
№ запису в Єдиному державному реєстрі № 1 361 102 0000 002801
Юридична адреса 08500, Київська обл., вул. Нова, 9
Система оподаткування Загальна система оподаткування, №10000001130765
платник ПДВ ІПН
419723010358
І. Встановити такий порядок організації бухгалтерського обліку:
1.1. Ведення бухгалтерського обліку покласти на бухгалтерську службу на чолі з головним бухгалтером.
1.2. Обов’язки головного бухгалтера визначаються посадовою інструкцією, розробленою відповідно до вимог п. 7 ст. 8 Закону № 996-Х!V «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
1.3. Кількісний та посадовий склад бухгалтерської служби визначається штатним розкладом, а обов’язки кожного працівника бухгалтерського підрозділу регламентуються відповідними посадовими інструкціями.
1.4. Забезпечити безперервність відображення операцій, відповідно додатку 1 «Графік документообігу» – достовірну оцінку активів, зобов’язань, капіталу в бухгалтерському обліку. Кінцевим обліковим регістром є оборотно-сальдова відомість. Бухгалтерам
обов’язково проставляти на первинних документах, що відображаються в обліку, відмітку про їх обробку.
1.5. Забезпечити відображення господарських операцій підприємства відповідно до робочого Плану рахунків, наведеного у додатку №2 до цього наказу. За необхідності дозволити головному бухгалтеру своїм розпорядженням вводити додаткові рахунки другого і третього порядку. Облік витрат підприємства вести із застосуванням рахунків класу 9
«Витрати діяльності».
1.6. Затвердити графік подання оперативної, бухгалтерської, податкової, статистичної звітності. (додаток 3).
1.7. Затвердити перелік посадових осіб, які мають право отримувати товарно-матеріальні цінності по довіреності та які використовують бланки суворої звітності у своїй роботі, перелік матеріально-відповідальних осіб. (додаток 4).
1.8. Працівникам усіх підрозділів, відповідальних за оформлення первинних документів, виконувати вимоги головного бухгалтера з дотриманням порядку оформлення і подання первинних документів у термін, передбачений графіком документообігу з зазначенням дати здачі до бухгалтерії.
За порушення вимог до оформлення документів, несвоєчасне складання первинної документації, а також недостовірність відображених у них даних , притягати посадових осіб до дисциплінарної відповідальності.
1.9. Видачу з архіву документації посадовим особам у тимчасове користування здійснювати за письмовим дозволом головного бухгалтера, а стороннім особам, в т.ч. представникам контролюючих органів – з письмового розпорядження директора.
1.10. Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності проводити інвентаризацію активів та зобов’язань відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Мінфіну від 02.09.2014р. №879 перед складанням фінансової звітності, станом на 01 листопада:
- основних засобів;
- нематеріальних активів та інших необоротних активів;
- дебіторської та кредиторської заборгованості і розрахунків;
- грошових коштів та запасів;
- бланків суворої звітності.
У інших випадках зокрема: у разі зміни матеріально-відповідальної особи (додаток 6), у разі розкрадання матеріальних цінностей і грошових коштів та інших, об’єкти і періодичність проведення інвентаризації визначається директором по мірі необхідності. Дату та перелік об’єктів інвентаризації визначаються окремим письмовим розпорядженням (наказом).
Для проведення інвентаризаційної роботи на підприємстві затвердити постійно діючу комісію. Затвердити постійно діючу технічну комісію, до обов’язків якої входить визнання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів (далі – МНМА) та нематеріальних активів, визначення строку їх корисного використання (експлуатації), встановлення ліквідаційної вартості, вибору методу амортизації в момент введення в експлуатацію та протягом подальшого використання (додаток 5).
1.11. Загальну відповідальність за ведення податкового обліку покласти на головного бухгалтера.
1.12. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та головним бухгалтером.
ІІ. Встановити на підприємстві таку облікову політику
2.1. Установити межі суттєвості для відокремлення статей фінзвітності
Баланс – 5 % підсумку балансу;
Звіт про фінансові результати – 5 % суми чистого доходу від реалізації товарів, робіт, послуг;
Звіт про рух грошових коштів – 5% суми чистого руху грошових коштів від операційної діяльності.
Звіт про зміни у власному капітал і- 5% розміру власного капіталу підприємства.
2.2. Одиницею обліку основних засобів та МНМА вважати окремий інвентарний об’єкт. Групування основних засобів та МНМА в аналітичному обліку проводити згідно з
вимогами Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань та господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Мінфіну України від 30.11.99 р. № 291 (далі – Інструкція № 291).
2.3. Вважати матеріальні активи з терміном корисного використання (експлуатації):
більше одного року і первісною вартістю більше 20000,00 грн. – основними засобами, відповідно до визначення критеріїв визначення основних засобів. Об’єкт основних засобів – це: закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього; конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій; відокремлений комплекс конструктивно з’єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс – певну роботу тільки в складі комплексу, а не самостійно; інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється підприємством/установою.
- більше одного року і первісною вартістю менше 20000,00 грн. – малоцінними необоротними матеріальними активами (далі – МНМА),
- менше одного року і первісною вартістю менше 20000,00 грн. – малоцінними швидкозношуваними предметами (МШП).
2.4. Нарахування амортизаційних відрахувань по основних засобах в бухгалтерському обліку та при оподаткуванні здійснювати прямолінійним методом згідно коєффіціентам корисного використання рекомендованими ст.138.3.3 діючого ПКУ та прийнятими комісією по введенню основних засобів на підприємстві.
2.5. Установити такі методи нарахування амортизації в бухгалтерському обліку для:
– основних засобів та інших необоротних матеріальних активів – прямолінійний метод;
– малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) – у розмірі 100% їх вартості при введенні в експлуатацію.
2.6. Ремонти основних засобів, що здійснюються для підтримання об’єктів в робочому стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання відображати як витрати періоду і обліковувати на рахунках витрат діяльності в повному обсязі. Індексацію основних засобів у податковому обліку здійснювати у відповідності до ПКУ,на підставі письмового розпорядження власника.
У бухгалтерському обліку суми витрат, пов’язані з поліпшенням об’єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що призводять до збільшення майбутніх економічних вигод відносити на рахунок 15 «Капітальні інвестиції» з подальшим збільшенням первісної вартості основних засобів після введення в експлуатацію. Характер витрат, пов’язаних з ремонтними роботами та порядок їх списання, визначає своїм рішенням технічна комісія підприємства, яка здійснює свою діяльність згідно з наказом по підприємству.
2.7. Переоцінку балансової вартості основних засобів проводити, якщо їх залишкова вартість суттєво (більше, ніж на 10%) відрізняється від справедливої вартості на дату балансу. Розрахунок, необхідний для переоцінки зазначених активів та відображення її результатів в обліку, складає технічна комісія .
2.8. Одиницею обліку нематеріальних активів вважати окремий об’єкт.
2.9. Установити, що ліквідаційна вартість необоротних активів дорівнює нулю.
2.10. Одиницею бухгалтерського обліку запасів визначити кожне їх найменування.
2.11. Організувати аналітичний облік руху товарно-матеріальних цінностей відповідно
до номенклатурних груп.
2.12. Застосовувати постійну систему оцінки запасів за методом Фіфо (метод оцінки за
первісною вартістю, тобто за собівартістю перших за часом надходження закупок).
2.13. При вибутті запасів оцінку їх здійснювати за методом Фіфо. Транспортно-
заготівельні витрати включаються в собівартість запасів прямим методом.
2.14. При передачі в експлуатацію малоцінних та швидкозношуваних предметів, що використовуються терміном не більше одного року або нормального операційного циклу і обліковуються на рахунку 22 «Малоцінні та швидкозношувані предмети», їх вартість виключати зі складу активів (списувати з балансу) на рахунки обліку витрат. У кількісному виразі облік вести на рахунку 22 «Малоцінні та швидкозношувані предмети». Виключення з реєстра «МШП» здійснювати матеріально-відповідальним особам за місцем експлуатації за актом на списання в момент визначення МШП непридатними до використання.
2.15. Підприємством приймаються рішення щодо визнання запасів, які не принесуть в майбутньому економічної вигоди (неліквідних) та списання їх в бухгалтерському обліку з погодженням у Фастівській міській раді. Запаси знецінені, що визнаються неліквідами, списувати в бухгалтерському обліку на рахунок «Інші витрати операційної діяльності».
2.16. Бухгалтерський облік дебіторської заборгованості за роботи, послуги, продукцію, товари вести окремо по кожному дебітору з урахуванням визнання та оцінки дебіторської заборгованості.
Резерв сумнівних боргів дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги створити за методом застосування коефіцієнта сумнівності, що розраховується у результаті множенням суми залишку дебіторської заборгованості на початок періоду на коефіцієнт сумнівності. Коефіцієнт сумнівності визначати шляхом визначення питомої ваги безнадійних боргів у чистому доході, один раз на рік при складанні річної звітності. Розрахунковим періодом є попередній рік. Облік безнадійної заборгованості вести на рахунку 071 “Списана дебіторська заборгованість”.
2.17. Кредиторську заборгованість, щодо якої минув строк позовної давності, списувати на результати фінансово-господарської діяльності, на підставі наказу директора та актів звірок при складанні річної звітності.
2.18. Визнання, оцінку та облік зобов’язань здійснювати відповідно до П(С)БО 11. Аналітичний облік ведеться окремо за кожним постачальником та підрядником в розрізі кожного договору .
2.19. Заробітну плату нараховувати відповідно до штатного розпису за встановленими окладами та згідно галузевої угоди,контрактів,трудових договорів. Виплату заробітної плати здійснювати двічі на місяць 06 та 21 числа.
2.20. Дохід підприємства складається із доходів від основної та іншої операційної діяльності та визнається відповідно до П(С)БО 15 «Дохід»:
– Дохід основної діяльності формується за рахунок коштів цільового фінансування Фастівської міської ради і обліковуються на рах.71 «Інший операційний дохід».
– Доходи від іншої операційної діяльності включають інші види доходів, які не перелічені у складі доходів від основної діяльності.
2.21. Класифікацію витрат на виконання робіт (послуг) проводити відповідно до вимог
П(С)БО 16 «Витрати» та нормативно-правових актів, що регламентують особливості формування витрат. Установити групування витрат собівартості робіт па послуг по рахунку 94 «Інші витрати операційної діяльності» (додаток 7).
2.22. Положення П(С)БО 17 «Податок на прибуток» використовувати при складанні річної фінансової звітності .
2.23. Оцінку ступеня завершеності операцій (етапів) з надання послуг (виконання робіт) здійснювати шляхом вивчення виконаної роботи, при цьому в бухгалтерському обліку доходи відображати у звітному періоді на підставі акту приймання-здачі наданих послуг (виконаних робіт).
Керуючий справами виконкому
(секретар) виконавчого комітету
Фастівської міської ради Л.О.Тхоржевська
В.о. директора КП ФМР
«Фастів-благоустрій» В.В. Сидоренко
Додаток 1
до облікової політики
Графік документообігу по КП ФМР «Фастів-благоустрій»
№
п/п |
Найменування форм звітності | Відповідальний виконавець за складання та передачу документу | Відповідальний виконавець за прийняття та оброблення документа | Строк передачі
первинних документів до обробки |
Місце зберігання оброблених документів |
1. | Накладні на отримані від постачальників товарно-матеріальні цінності | МВО що проводять закупівлю
ТМЦ
|
головний економіст,
юрист, бухгалтер
|
На протязі 3-х робочих днів з дня отримання ТМЦ | Бухгалтерія
|
2. | Реєстри та накладні на отримання ТМЦ і видатки по підприємству | головний економіст,
бухгалтер |
бухгалтер
|
щомісячно до 10 числа наступного місяця | бухгалтерія |
3. | Акти та відомості на списання ТМЦ | Матеріально-відповідальні особи
|
бухгалтер | щомісячно до 10 числа наступного місяця | Бухгалтерія
|
4. | Подорожні листи | диспетчер,
майстер |
диспетчер | щомісячно до 30 числа звітного періоду | гараж |
5. | Записки про надання відпусток | Інспектор з кадрів | бухгалтер | За 5 днів до початку відпустки, або в разі непередбачених обставин за 1 день | Бухгалтерія |
6. | Табелі робочого часу | Начальники дільниць, або особи що їх заміняють
Механік гаража Інспектор з кадрів.
|
бухгалтер | щомісячно до 12 та 25 числа | Бухгалтерія
|
7. | Лікарняні листи | комісія соцстрах | бухгалтер | Двічі на місяць до 15 та 25 числа звітного періоду | Бухгалтерія
|
8. | Накази по підприємству | Інспектор з кадрів | бухгалтер | Щоденно по мірі складання але не пізніше останнього числа поточного місяця | Бухгалтерія
|
9. | Авансові звіти:
-про відрядження -придбання ТМЦ за готівку |
особи, які були у відрядженні
Матеріально-відповідальні особи |
Бухгалтер
Бухгалтер
|
Не пізніше 3 робочих днів з моменту події
Не пізніше 10 робочих днів |
Бухгалтерія
|
10. | Звіт про розподіл використанної електроенергії | Головний енергетик | Бухгалтер | щомісячно до 02 числа звітного місяця | Бухгалтерія
|
12. | Акти введення в експлуатацію та виведення з експлуатації основних засобів | Технічна комісія :
заступник директора; юрисконсультант; економіст; бухгалтер |
Головний бухгалтер | На протязі 3 робочих днів з моменту події , але не пізніше 30 числа поточного місяця | Бухгалтерія
|
13. | Акти здачі-прийняття отриманих робіт, послуг | Матеріально-від повідальні особи:
|
бухгалтер | щомісячно до 5 числа після звітного періоду | |
Прибуткові та видаткові касові ордери | Бухгалтер | Бухгалтерія |
Додаток 2
до облікової політики
Робочий План рахунків бухгалтерського обліку
активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій
без застосування рахунків 8 класу
Синтетичні рахунки
(рахунки першого порядку) |
Субрахунки
(рахунки другого порядку) |
Сфера
застосування |
||||
Код | Назва | Код | Назва | Підрозділ | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
Клас 1. Необоротні активи
|
||||||
10 | Основні засоби | 103 | Будівлі споруди,передавальні пристрої | Усі види
діяльності |
||
104 | Машини та обладнання | |||||
105 | Транспортні засоби | |||||
106 | Інструменти, прилади та інвентар | |||||
108 | Багаторічні насадження | |||||
109 | Інші основні засоби
|
|||||
11 | Інші необоротні матеріальні активи | 112
|
Малоцінні необоротні матеріальні активи | Усі види діяльності | ||
12 | Нематеріальні активи | 127 | Інші нематеріальні активи | Усі види діяльності | ||
13 | Знос (амортизація) необоротних активів | 131 | Знос основних засобів | Усі види діяльності | ||
132 | Знос інших необоротних матеріальних активів | |||||
133 | Знос нематеріальних активів | |||||
14 | Довгострокові фінансові інвестиції | 141 | Інвестиції пов»язаним сторонам за методом обліку участі в капіталі | Усі види діяльності | ||
15 | Капітальні інвестиції
|
151 | Капітальне будівництво | Усі види діяльності | ||
152 | Придбання (виготовлення) основних засобів | |||||
153 | Придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів | |||||
154 | Придбання (виготовлення ) нематеріальних активів | |||||
Клас 2. Запаси | ||||||
20 | Виробничі запаси | 201 | Сировина й матеріали | Усі види діяльності | ||
203 | Паливо | |||||
205 | Будівельні матеріали | |||||
207 | Запасні частини | |||||
209 | Інші матеріали | |||||
22 | Малоцінні та швидкозношувані предмети | 22 | За видами предметів
|
Усі види діяльності | ||
Клас 3. Кошти, розрахунки та інші активи
|
||||||
30 | Каса | 301 | Каса | Усі види діяльності | ||
31 | Рахунки в банках | 311 | Поточні рахунки в національній валюті
|
1.ДКСУ України
2.ПАТ АБ»Укргазбанк» 3.АТ КБ»Приватбанк» |
Усі види діяльності |
|
313 | Інші рахунки в банку в національній валюті (розподільчий)
|
|||||
36
|
Розрахунки з покупцями та замовниками
|
361 | Розрахунки з покупцями | Усі види діяльності | ||
37 | Розрахунки з різними дебіторами | 372 | Розрахунки з підзвітними особами | Усі види діяльності | ||
375 | Розрахунки за відшкодуванням завданих збитків | |||||
377 | Розрахунки з іншими дебіторами ( в розрізі кожного дебітора) | |||||
378 | Розрахунки з державними цільовими фондами | |||||
38 | Резерв сумнівних боргів
|
38 | Резерв сумнівних боргів
|
|
||
39 | Витрати майбутніх періодів | 39 | Витрати майбутніх періодів |
|
||
Клас 4. Власний капітал та забезпечення зобов’язань
|
||||||
40 | Статутний капітал | 40
402 |
Зареєстрований капітал
Пайовий капітал |
Усі види
діяльності |
||
42 | Додатковий капітал | 422 | Інший вкладений капітал |
Усі види діяльності |
||
424 | Безоплатно одержані необоротні активи | |||||
425 | Інший додатковий капітал | |||||
44 | Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) | 441 | Прибуток (збиток)поточного року | Усі види діяльності | ||
442 | Непокриті збитки минулих років | |||||
46 | Неоплачений капітал | 461 | Неоплачений додатковий капітал | |||
47 | Забезпечення майбутніх виплат | 471 | Резерв відпусток | |||
48 | Цільове фінансування і цільові надходження | 482 | Цільове фінансування | Усі види діяльності | ||
484 | Інші кошти цільового фінансування (ЧАЕС) | |||||
53 | Довгострокові зобов’язання з оренди | 531 | Зобов’язання з фінансової оренди | Усі види діяльності | ||
Клас 6. Поточні зобов’язання
|
||||||
63
|
Розрахунки з постачальниками та підрядниками | 631 | Розрахунки з вітчизняними постачальниками | Усі види діяльності | ||
64 | Розрахунки за податками й платежами | 641 | Розрахунки за податками:
|
6411-Податок на доходи фізичних осіб
6412-Податок на додану вартість 6413-Податок на прибуток
|
Усі види діяльності | |
642 | Розрахунки за обов’язковими платежами | 642- Військовий збір
і профспілкові кошти;
|
||||
643 | Податкові зобов’язання | |||||
644 |
Податковий кредит | |||||
65 | Розрахунки по страхуванню | 651 | Єдиний соціальний внесок
|
Усі види діяльності | ||
66 | Розрахунки з оплати праці | 661 | Розрахунки по оплаті праці | Усі види діяльності | ||
68 | Розрахунки за різними операціями | 6852
6855 |
Розрахунки по лізингу
Розрахунки по виконавчих листах |
Усі види діяльності | ||
69 | Доходи майбутніх періодів
|
69 | Доходи майбутніх періодів | Усі види діяльності | ||
Клас 7. Доходи і результати діяльності
|
||||||
70 | Доходи від реалізації | Усі види діяльності | ||||
703 | Дохід від реалізації робіт і послуг
|
|||||
71 | Інший операційний дохід
|
715 | Одержані штрафи,пені,неустойки | Усі види діяльності | ||
716 | Відшкодування раніше списаних активів
|
|||||
718 | Дохід від безоплатно одержаних оборотних активів | |||||
719
|
Інші доходи від операційної діяльності | |||||
74 | Інші доходи | 745 | Дохід від безоплатно одержаних активів | |||
746 | Інші доходи від звичайної діяльності | |||||
79 | Фінансові результати | 791 | Результат операційної діяльності | Усі види діяльності | ||
793 | Результат іншої звичайної діяльності
|
|||||
Клас 9. Витрати діяльності
|
||||||
94 | Інші витрати операційної діяльності | 944 | Сумнівні та безнадійні борги | Усі види діяльності | ||
97 |
Інші витрати звичайної діяльності | 948 | Визнані штрафи, пені, неустойки | Усі види діяльності
Усі види діяльності |
||
949 | Інші витрати операційної діяльності
|
|||||
97
|
Інші витрати звичайної діяльності
|
976 | Списання необоротних активів | Усі види діяльності
Усі види діяльності |
||
977 | Інші витрати звичайної діяльності | |||||
98 | Податок на прибуток | 981 | Податок на прибуток від звичайної діяльності | Усі види діяльності | ||
Додаток № 3
до облікової політики
ГРАФІК
подання оперативної, бухгалтерської та податкової звітності
№
п/п |
Найменування форм
звітності |
Кому подається | Строк подання | Відповідальний виконавець | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
1. | Фінансова звітність підприємства:
– квартальна – річна |
Управління статистики |
щоквартально, до 25 числа наступного місяця
|
головний бухгалтер
|
||
2. | Декларація з ПДВ | ДПІ | щомісячно, до 20 числа | головний бухгалтер
|
||
3. | Декларація з податку на прибуток | ДПІ | щоквартально,
річна до 28.02 |
головний бухгалтер
|
||
4. | Розрахунок частини чистого прибутку(доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету | ДПІ | щоквартально, до 25 числа | головний бухгалтер | ||
4. | Звіт про суми нарахованої зарплати та нарахованого ЄСВ на загальнообов»язкове державне соціальне страхування (Додаток 4) | ДПІ | щомісячно, до 20 числа | головний бухгалтер | ||
5. | Податковий розрахунок сум доходу,нарахованого а користь фіз.осіб і сум утриманого з них податку (форма 1ДФ) | ДПІ | щоквартально, до 09 числа наступного місяця | головний бухгалтер | ||
6. | Звіт про надходження та використання коштів загального та спеціального фондів (форми 2м,4-3м) | Казначейство України | щоквартально, до 7 числа | бухгалтер | ||
7. | Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма 7м) | Казначейство України | щомісячно, до 7 числа | бухгалтер | ||
8. | Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма 2д, 2м) | Відділ соц.захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС | щоквартально, до 10 числа | бухгалтер | ||
9. | Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма 7д, 7м) | Відділ соц.захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС | щоквартально, до 10 числа | бухгалтер | ||
10. | Звіт про здійснені відрахування та виплати (додаток 9) | Фастівський МРВ ГУ ЮстиціїУкраїни | річна | бухгалтер | ||
11. | Звіт про капітальні інвестиції (форма 2-інвестиції) | Управління статистики | щоквартально, до 25 числа | головний бухгалтер | ||
12. | Звіт про обсяги реалізованих послуг ( форма 1-послуги) | Управління статистики | щоквартально, до 25 числа | головний бухгалтер | ||
13. | Звіт з праці (форма 1-ПВ місячна) | Управління статистики | щомісяця, до 7 числа | бухгалтер | ||
14. | Звіт з праці форма 1-ПВ квартальна) | Управління статистики | щоквартальна до 7 числа | бухгалтер | ||
15. | Структурне обстеження підприємства (форма 1-підприємництво річна) | Управління статистики | щороку, до 28 лютого | головний бухгалтер | ||
16. | Звіт про використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві (форма 1-ІКТ річна) | Управління статистики | щороку, до 10 квітня | бухгалтер | ||
17. | Звіт про наявність і рух необоротних активів, амортизацію та капітальні інвестиції (форма 2-ОЗ ІНВ річна) | Управління статистики | щороку, до 28 лютого | головний бухгалтер | ||
18. | Табелі робочого часу | бухгалтер | щомісячно, до 25 числа | нач. підрозділів
|
||
19. | Лікарняні листи | бухгалтер | по мірі надходження
|
комісія соцстрах | ||
20. | Накази про виплати | бухгалтер | щоденно, але не пізніше 30/31 числа
|
Інспектор з кадрів | ||
21. | Подорожні листи | бухгалтер
|
щомісячно | диспетчер гаража | ||
22. | Авансові звіти:
-про відрядження/ТМЦ |
Бухгалтер
|
2 дні/1 день | підзвітні особи | ||
23. | Звіт про використання
електроенергії |
бухгалтер
|
щомісячно, до 03 числа наступного місяця | головний енергетик | ||
24. | Акти введення в дію та вибуття основних засобів | бухгалтер | на протязі 3 днів з моменту встановлення | матеріально від- повідальні особи | ||
25. | Акти здачі-прийняття робіт, послуг | Бухгалтер
|
на протязі 3 днів з моменту виконання | матеріально-
відповідальні особи |
||
26. | Платіжні документи,роздруківка банку | головний бухгалтер | щоденно
|
бухгалтер | ||
27. | Податкові накладні | Споживачі | щомісячно | головний бухгалтер | ||
28. | Фінансовий план | Фастівська міська рада
|
річний | головний економіст
|
||
* | Скорочення | |||||
Державна податкова служба | ДПІ | |||||
Додаток 4
до облікової політики
Перелік посадових осіб з правом підпису
на розрахункових та розпорядчих документах
Посада | Документи | |
Перший
Підпис
Другий підпис |
Директор (в.о.директора)
Заступник директора
|
Банківські розрахунково-платіжні документи,
Фінансова та бухгалтерська звітність підприємства. Договори на надання послуг. Угоди, акти виконаних робіт з покупцями, рахунки на надання послуг. Технічна документація Довіреність на отримання товарно-матеріальних цінностей. Фінансова, бухгалтерська та статистична звітність. Договори,угоди з постачальниками товарів, робіт,послуг Банківські розрахунково-платіжні документи, що надаються в Управління державного казначейства |
Головний бухгалтер
Бухгалтер
|
Додаток 5
до облікової політики
.
1.Склад інвентаризаційної комісії:
голова комісії: заступник директора;
члени комісії: юрисконсультант ;
економіст;
бухгалтер;
Наказ про створення надається.
- Склад комісії для визначення відновної вартості об’єкта благоустрою:
Голова комісії заступник директора;
члени комісії бухгалтер;
головний спеціаліст відділу ЖКГ
виконавчого комітету Фастівської міської ради;
юрисконсультант.
Наказ про створення надається.
Додаток 6
до облікової політики
С П И С О К
матеріально – відповідальних осіб
КП ФМР «Фастів-благоустрій»
№ п/п | Посада
|
1 | майстер зеленого господарства
|
2 | інженер з ТБ і ОП
|
3 | майстер підрозділу очистки міста
|
4 | головний енергетик
|
5 | Механік
|
Додаток 7
до облікової політики
Групування витрат повної собівартості робіт та послуг
Витрати виробничої собівартості
Прямі матеріальні витрати | |
1 | Прямі матеріали: |
– | паливно-мастильні матеріали та електроенергія, які безпосередньо належать до виготовлення конкретного виду товарів,надання послуг,забезпечення процесу робіт |
– | запасні частини |
– | матеріали,комплектувальні вироби та інші прямі матеріальні витрати, які необхідні для забезпечення процесу робіт, надання послуг |
2 | Прямі витрати на оплату праці: |
– | основна заробітна плата |
– | додаткова заробітна плата |
3 | Інші прямі витрати |
– | відрахування на соціальні заходи |
– | амортизація основних засобів та нематеріальних активів виробничого призначення |
– | транспортні витрати (переміщення матеріалів,інвентарю та робітників) |
– | інші витрати |
Загальногосподарські витрати | |
1 | Витрати на оплату праці(основна та додаткова заробітна плата)апарату управління та іншого загальногосподарського персоналу |
2 | Відрахування на соціальні заходи апарату управління та іншого загальногосподарського персоналу |
3 | Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу, зокрема відрядження, підготовка та перепідготовка кадрів, канцелярські товари, придбання періодичних видань |
4 | Витрати на утримання основних засобів, інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського використання (операційна оренда,страхування майна, ремонт, опалення,освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона, комп’ютерне обслуговування тощо) |
5 | Амортизація нематеріальних активів загальногосподарського використання |
6 | Матеріальні витрати (у т.ч. паливно-мастильні матеріали) |
7 | Витрати на оплату професійних послуг (інформаційно-консультаційні, юридичні, аудиторські, з оцінкою майна тощо) |
8 | Витрати на зв’язок (поштові, телефонні, факс тощо) |
9 | Податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі |
10 | Плата за розрахунково-касове обслуговування та інші послуги банків |
11 | Медичні огляди працівників |
12 | Інші витрати загальногосподарського призначення |
ДОДАТОК 8
до облікової політики
Перелік форм
первинних документів, які використовуються у господарській діяльності.
- Бухгалтерська довідка – (довільна форма)
- Акт на списання товаро-матеріальних цінностей – ( довільна форма)
- Акт на списання МШП – (довільна форма)
- Табель обліку робочого часу – ТФ № П-5 (додається)
- Акт введення в експлуатацію основних засобів – відповідно до наказу
МФУ від 13.09.2016 №818(довільна)
- Акт на списання основних засобів – відповідно наказу МФУ від 13.09.16
- Рахунок – фактура – ( додається)
- Акт виконаних робіт(наданих послуг) – ( додається)
- Подорожній лист вантажного автомобіля та службового легкового автомобіля (додається )
ДОДАТОК 9
до облікової політики
Первинні касові документи
1.Прибутковий касовий ордер ТФ №КО-1
2.Видатковий касовий ордер ТФ №КО-2
3.Платіжна відомість на виплату ( додається)
4.Заявка,реєстр працівників на отримання з/плати через банк (додається)
4.Книга реєстрації прибуткових та видаткових касових ордерів ПФ №КО-3а
5.Касова книга ТФ №КО-4