Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І квартал 2021 рік
- 15.04.2021
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від №
м. Фастів
Про підсумки роботи щодо
розгляду звернень громадян
у виконавчому комітеті
Фастівської міської ради
за І квартал 2021 рік
Заслухавши інформацію головного спеціаліста відділу по роботі із зверненнями громадян Парієнко І. В. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І квартал 2021р.» та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп. 1 п. «б» ч. 1 ст. 38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:
- Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І квартал 2021 р.» та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома.
- Продовжити проведення прямих телефонних зв’язків з населенням Фастівської міської територіальної громади.
- Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій і тимчасово мешкають у місті Фастів, одинокі матері, діти – сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
- Продовжувати практику обов’язкового надання письмових роз’яснень мотивів відмови в задоволенні необґрунтованих вимог, викладених у зверненнях громадян та порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
- Вживати відповідних дисциплінарних заходів до посадових осіб, винних у несвоєчасному, формальному та упередженому розгляді звернень громадян.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л. О.
Міський голова М. В. Нетяжук
К
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І квартал 2021 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видане рішення виконачого комітету Фастівської міської ради:
- “Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у
бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання
одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської
територіальної громади” (рішення №10 від 15.01.2021 р.).
Видані розпорядження:
- “Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями м. Фастів в 2021 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження № 7 од від 13.01.2021 р.);
- “Про затвердження складу робочої групи виконавчого комітету Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям м. Фастів” (розпорядження № 19 од від 20.01.2021 р.);
- “Про затвердження складу робочої групи Управління регіонального розвитку і житлово – комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям відповідних округів” (розпорядження № 20 од від 20.01.2021 р.)
- “Про затвердження складу робочої групи Управління розвитку територій та благоустрою Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського,Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям відповідних округів” (розпорядження № 21 од від 20.01.2021 р.)
- «Про затвердження Порядку функціонування «гарячої» телефонної лінії у виконавчому комітету Фастівської міської ради (розпорядження № 267 від 11.11.2013 р.)
- «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Фастівській міській раді та її виконавчих органах» (розпорядження № 7 від 02.01.2013 р.)
Відповідно до розпорядження № 54 од від 25.02.2021 р. “Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Фастівської міської ради” роботу посадових та службових осіб зі зверненнями громадян координує керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Затверджене положення про відділ, де працює начальник відділу та головний спеціаліст. Для спеціалістів відділу є окреме приміщення, створені умови для відвідувачів. Обладнаний стенд з інформаційно-довідковими матеріалами. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.15 кожного дня, обідня перерва з 12.00 до 13.00.
План роботи відділу складається на кожен місяць поточного року за погодженням з керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконавчого комітету Фастівської міської ради та сесії міської ради:
На засіданні виконавчого комітету Фастівської міської ради від 15.01.2021 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2020 рік» (рішення № 9 від 15.01.2021 р.).
За рішенням комісії з питань ТЕБ та НС, відповідно до п. 3 протоколу №4 від 16.03.2020 р. «Про запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 та введення обмежувальних заходів на території м. Фастів» було вирішено, що «Підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності скасувати прийом громадян до особливого розпорядження».
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження №7 од від 13.01.2021 р. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади в 2021 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів».
За І квартал 2021 рік телефонні зв’язки з населенням провели:
- Начальник відділу організації надання адміністративних послуг – Наливайко Т. Ф. (21.01.2021 р.);
- Завідувач сектору охорони здоров’я – Костюк І. М. (18.02.2021 р.);
- Заступник міського голови з гуманітарних питань – Швидка Ж. П. (24.03.2021 р.).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За І квартал 2021 р. надійшло 697 звернень громадян, що на 99 звернень менше в порівнянні з 2020 р.
Вирішено позитивно – 233;
Дано роз’яснення – 303;
Звернення, що пересилаються за належністю – 7;
Звернення, що опрацьовуються виконавцями – 154.
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту (щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 295, що на 34 звернення менше ніж у вказаний період 2020 року.
Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
За І квартал 2021 р. за матеріальною допомогою звернулось 120 мешканців м. Фастів та виплачено – 329 000,00 грн.
По Управлінню розвитку територій та благоустрою Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 8 мешканців та виплачено – 30 000,00 грн.
1. | Кількість звернень, що надійшли
за І квартал 2021 р. |
697 |
2. | Кількість питань порушених у зверненнях громадян | 697
|
У тому числі питання: | ||
Аграрної політики і земельних відносин | 74 | |
Транспорту і зв’язку | 23 | |
Соціального захисту | 295 | |
Фінансова, податкова, митна політика | 1 | |
Праці і заробітної плати | 4 | |
Охорони здоров’я | 29 | |
Комунального господарства | 89 | |
Житлової політики | 27 | |
Екологія та природні ресурси | 11 | |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку | 1
|
|
Діяльність органів місцевого самоврядування | 2 | |
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту | 26 | |
Культура та культурна спадщина, туризм | 2 | |
Освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність | 3 | |
Діяльність органів місцевого самоврядування | 2 | |
Інше | 110 |
Колективних звернень за І квартал 2021 рік надійшло 37, питання у таких зверненнях стосувались:
- щодо зрізання небезпечного дерева біля під`їзду житлового будинку за адресою: вул. С. Палія, 7;
- повідомлення про проведення зборів с. Велика Офірна;
- щодо благоустрою с. М. Снітинка;
- щодо відновлення роботи бібліотеки в с. Фастівець;
- щодо дотримання розкладу руху та умов перевезення перевізником по маршруту м. Фастів – с. В. Офірна;
- щодо ремонту каналізаційних труб по вулиці Я. Мудрого, буд. 36 а;
- щодо встановлення пристроїв примусового зниження швидкості “лежачий поліцейський” у смт. Борова та с. Мотовилівка;
- щодо розчищення автомобільної дороги в с. В. Офірна від вул. Шевченка по вул. Чумацький шлях;
- щодо присвоєння почесного звання “Заслужений працівник культури” керівнику театру Косовському Миколі Семеновичу;
- щодо відновлення вуличного освітлення с. М. Снітинка;
- щодо ремонту під`їзду за адресою: вул. Галафеєва, 53;
- щодо ремонту дороги, яка проходить під залізницею повз Прорабське містечко;
- щодо капітальногоремонту дорожнього покриття на ділянці дороги по вулиці Миру;
- щодо незадовільного стану дороги по вул. Правобережна;
- щодо земельної ділянки по вул. Квітнева, 34;
- щодо ремонту каналізаційних мереж та інші звернення.
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 174 звернень, а саме до:
- «урядової гарячої лінії» –
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту;
- питання охорони здоров’я;
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань та з метою підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Фастівської міської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України в адміністративній будівлі виконавчого комітету Фастівської міської ради м. Фастів, пл. Соборна, 1, працює «Гаряча» телефонна лінія; щоденно та цілодобово за телефоном 6-31-00. В період з 8.00 до 17.00 інформація від громадян приймається працівником приймальної виконавчого комітету – головним спеціалістом загального відділу. В період з 17.00 до 8.00 інформація від громадян приймається відповідними черговими або диспетчером виконавчого комітету і о 8.00 передається для реагування відділу по роботі із зверненнями громадян. У вихідні дні чергування здійснюють заступники міського голови та спеціалісти виконавчого комітету відповідно з затвердженим графіком.
Крім того, на всіх підприємствах житлово – комунального господарства створені цілодобові диспетчерські служби:
5-42-58, 5-20-40 та 098-037-05-03 – цілодобові номери телефонів єдиної диспетчерської служби.
Для оперативного інформування населення диспетчери КП «Фастівводоканал», районного підрозділу «Київобленерго», Фастівської філії по експлуатації газового господарства та КП «Фастівтепломережа» зобов’язані повідомляти єдину диспетчерську службу про аварійні ситуації (про планові ремонтні роботи).
Інформація в разі аварійних ситуацій невідкладно передається заступнику міського голови згідно розподілу обов’язків.
За І квартал 2021 р. на телефон гарячої лінії надійшло 20 звернень громадян, а саме: щодо відновлення маршруту №22 “Молочна кухня – Ліцей”; щодо стихійної торгівлі в підземному переході; щодо ліквідації сміттєзвалища в смт. Борова; відновлення роботи радіо; задимленість повітря; щодо низької напруги в мережі електропостачання та інші.
Всі питання, які підняті у зверненнях були вирішені позитивно та надано роз’яснення.
Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах здійснюється через «Телефон довіри» який працює у відділі по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл. Соборна, 1, у робочі дні: понеділок – четвер з 09.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00 години, у п’ятницю з 9.00 до 12.00 та 13.00 до 15.00 години за номером 6-02-14.
Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.
Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Термін розгляду звернень громадян не повинен перевищувати термінам, які визначені чинним законодавством. «Телефон довіри» функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
У виконавчому комітеті Фастівської міської ради існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
– виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
– відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно – аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
– відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
– щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;
– розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
– проведення «телефонних» ліній керівниками виконавчого комітету, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
– функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
– обстеження житлово – побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;
– надання консультативної допомоги;
– у громадських приймальнях виконавчого комітету Фастівської міської ради оновлені інформаційні стенди, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян;
– проведення навчання з працівниками виконавчого комітету, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
– щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Л. О. Тхоржевська