Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2024
- 07.11.2024
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
м. Фастів
Про підсумки роботи щодо
розгляду звернень громадян
у виконавчому комітеті
Фастівської міської ради
за 9 місяців 2024
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів місцевого самоврядування, у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян Сологуб Т. В. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2024», керуючись пп. 1 п. «б» ч. 1 ст. 38 «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
- Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2024» та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома (Додаток).
- Продовжити проведення прямих телефонних зв’язків з населенням Фастівської міської територіальної громади.
- Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці, члени родин військовослужбовців, учасники та ветерани бойових дій, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення бойових дій і тимчасово мешкають у місті Фастів, одинокі матері, діти – сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
- Продовжувати практику обов’язкового надання письмових роз’яснень мотивів відмови в задоволенні необґрунтованих вимог, викладених у зверненнях громадян та порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
- Вживати відповідних дисциплінарних заходів до посадових осіб, винних у несвоєчасному, формальному та упередженому розгляді звернень громадян.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
№ від
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2024 та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видані розпорядження:
- “Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади у 2024 році у виконавчому комітеті Фастівської міської ради» (розпорядження № 19 – од від 16.01.2024 р.);
- «Про перевірку додержання законодавства про звернення громадян в Фастівській міській територіальній громаді, підприємствах, організаціях, установах, структурних підрозділах Фастівської міської ради у 2024 році» (розпорядження № 27 – од від 26.01.2024 р.).
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконавчого комітету Фастівської міської ради та сесії міської ради, а саме:
- «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади» (рішення № 8 від 29.01.2024 р.).
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2023 рік» (рішення № 7 від 29.01.2024 р.).
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І квартал 2024 р.» (рішення № 238 від 15.04.2024 р.).
- «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І півріччя 2024 р.» (рішення № 394 від 15.07.2023 р.)
За 9 місяців 2024 р. проведено 35 особистих прийому громадян міським головою, на яких прийнято 232 громадян.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження 19 – од від 16.01.2024 р. «Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади у 2024 році у виконавчому комітеті Фастівської міської ради».
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За 9 місяців 2024 р. до відділу звернень громадян надійшло 2655 звернень, що на 665 звернень більше в порівнянні з 9 місяців 2023 р.
Вирішено позитивно – 1150;
Дано роз’яснення – 1441;
Звернення, що пересилаються за належністю – 11;
Звернення, що опрацьовуються виконавцями – 64.
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту (щодо надання матеріальної допомоги), листів такого змісту отримано 1151, що на 377 звернень більше ніж у 2023 р.
Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: військовослужбовці та їх родини, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення бойових дій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
За 9 місяців 2024 р. за матеріальною допомогою звернулось 394 мешканців м. Фастів та виплачено –2408500,00 грн. (з них ВПО – 17 громадян, виплачено – 98500 грн.). Військовослужбовців та їх родин, які мешкають у Фастівській міській територіальній громаді звернулося – 337 та виплачено – 5517000,00 грн. матеріальної допомоги.
По Управлінню розвитку територій та благоустрою Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 35 мешканців та виплачено – 180000,00 грн.
По Управлінню регіонального розвитку і житлово – комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівсько-слобідського старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 55 мешканців та виплачено – 256000,00 грн.
За 9 місяців 2024 р. за матеріальною допомогою на поховання звернулось 29 мешканців Фастівської міської територіальної громади та виплачено – 58000,00 грн.
1. |
Кількість звернень, що надійшли
за 9 місяців 2024 р. |
2655 |
2. | Кількість питань порушених у зверненнях громадян | 2655 |
У тому числі питання: | ||
Аграрної політики і земельних відносин | 479 | |
Транспорту і зв’язку | 28 | |
Соціального захисту | 1151 | |
Праці і заробітної плати | 5 | |
Охорони здоров’я | 118 | |
Комунального господарства | 241 | |
Житлової політики | 83 | |
Екологія та природні ресурси | 66 | |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку | 10
|
|
Діяльність місцевих органів виконавчої влади | 0 | |
Сім’ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту | 127 | |
Культура та культурна спадщина, туризм | 10 | |
Освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність | 31 | |
Діяльність органів місцевого самоврядування | 13 | |
Діяльність об’єднань громадян, релігій та міжконфесійні відносини | 0 | |
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини | 8 | |
Інше | 285 |
За 9 місяців 2024 р. на телефон гарячої лінії надійшло 76 звернення громадян.
Електронною поштою – 405 звернень.
Поштою – 32 звернень.
Колективних звернень за 9 місяців 2024 р. надійшло 61 (2999 підписів).
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 74 звернень, а саме до:
- «урядової гарячої лінії» – 257;
- Департаментів – 5;
- Фастівська РВА – 42.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
У виконавчому комітеті Фастівської міської ради існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.
За 9 місяців 2024 р. відділом по роботі із зверненнями громадян опрацьовані 60 заяв від ВПО по наданні гуманітарної допомоги.
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
– виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
– відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно – аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
– відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
– розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
– проведення «телефонних» ліній керівниками виконавчого комітету, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
– функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
– надання консультативної допомоги;
– проведення навчання з працівниками виконавчого комітету, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
– щомісячно на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Леся ТХОРЖЕВСЬКА