Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2022 р.
- 21.10.2022
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
м. Фастів
20.10.2022 р. № 280
Про підсумки роботи щодо
розгляду звернень громадян
у виконавчому комітеті
Фастівської міської ради
за 9 місяців 2022 р.
Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян Сологуб Т. В. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2022 р.», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп. 1 п. «б» ч. 1 ст. 38 «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
- Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2022 р.» та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома (Додаток).
- Продовжити проведення прямих телефонних зв’язків з населенням Фастівської міської територіальної громади.
- Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці, члени родин військовослужбовців, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення бойових дій і тимчасово мешкають у місті Фастів, одинокі матері, діти – сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
- Продовжувати практику обов’язкового надання письмових роз’яснень мотивів відмови в задоволенні необґрунтованих вимог, викладених у зверненнях громадян та порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
- Вживати відповідних дисциплінарних заходів до посадових осіб, винних у несвоєчасному, формальному та упередженому розгляді звернень громадян.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л. О.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Фастівської міської ради
№ ___ від «____» _____ 2022 р.
І Н Ф О Р М А Ц І Я
Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2022 р. та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.
Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.
Видані розпорядження:
- “Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади в 2022 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження № 3 – од від 12.01.2022 р.);
- “Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади у 2022 році у виконавчому комітеті Фастівської міської ради» (розпорядження № 4 – од від 12.01.2022 р.);
- «Про перевірку додержання законодавства про звернення громадян в Фастівській міській територіальній громаді, підприємствах, організаціях, установах у 2022 році» (розпорядження № 5 – од від 12.01.2022 р.);
- «Про внесення змін у додаток до розпорядження від 20.01.2021 р. № 19 од «Про затвердження складу робочої групи виконавчого комітету Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям м. Фастів» (розпорядження № 88 – од від 17.05.2022 р.)
- «Про внесення змін у розпорядження № 19 од від 20.01.2021 р. «Про затвердження складу робочої групи виконавчого комітету Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям м. Фастів» (розпорядження № 197-од від 23.09.2022 р.)
Відповідно до розпорядження № 54 од від 25.02.2021 р. “Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Фастівської міської ради” роботу посадових та службових осіб зі зверненнями громадян координує керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Затверджене положення про відділ, де працює начальник відділу та головний спеціаліст. Прийом громадян здійснюється з 8.00 до 17.15 кожного дня, обідня перерва з 12.00 до 13.00.
План роботи відділу складається на кожен місяць поточного року за погодженням з керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконавчого комітету Фастівської міської ради та сесії міської ради:
На засіданні виконавчого комітету Фастівської міської ради від 13.07.2022 року розглянуто питання «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І півріччя 2022 р.» (рішення № 172 від 13.07.2022 р.).
За 9 місяців 2022 р. проведено 16 особистих прийомів громадян міським головою, на яких прийнято 75 громадян.
Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження № 4- од від 12.01.2022 р. Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади у 2022 році у виконавчому комітеті Фастівської міської ради».
За 9 місяців 2022 рік телефонні зв’язки з населенням провели:
- Начальник центру надання адміністративних послуг – Штефюк Г. І. (20.01.2022 р.);
- Начальник відділу охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради – Костюк І. М. (17.02.2022 р.).
- Начальник управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради – Єриш Н. Л. (21.04.2022 р.).
- Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань медицини – Давиденко О. П. (16.06.2022 р.).
- Начальник служби у справах дітей та сім`ї – Змаженко Л. А.
(21.07.2022 р.).
- Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – Зикова О. Б. (15.09.2022 р.).
Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За 9 місяців 2022 р. надійшло 1388 звернень громадян, що на 936 звернень меньше в порівнянні з 9 місяців 2021 р.
Вирішено позитивно – 541;
Дано роз’яснення – 677;
Звернення, що пересилаються за належністю – 16;
Звернення, що опрацьовуються виконавцями – 154.
Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту (щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 641, що на 199 звернень більше ніж у вказаний період 2021 року.
Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення бойових дій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
За 9 місяців 2022 р. за матеріальною допомогою звернулось 250 мешканців м. Фастів та виплачено – 441 000,00 грн.
По Управлінню розвитку територій та благоустрою Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 39 мешканців та виплачено – 182 000,00 грн.
По Управлінню регіонального розвитку і житлово – комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівсько-слобідського старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 30 мешканців та виплачено – 124 800,00 грн.
За 9 місяців 2022 р. за матеріальною допомогою на поховання звернулось 26 мешканців м. Фастів та виплачено – 52 000,00 грн.
1. |
Кількість звернень, що надійшли
за 9 місяців 2022 р. |
1388 |
2. | Кількість питань порушених у зверненнях громадян | 1388 |
У тому числі питання: | ||
Аграрної політики і земельних відносин | 66 | |
Транспорту і зв’язку | 52 | |
Соціального захисту | 641 | |
Праці і заробітної плати | 8 | |
Охорони здоров’я | 47 | |
Комунального господарства | 173 | |
Житлової політики | 67 | |
Екологія та природні ресурси | 20 | |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку | 3
|
|
Діяльність місцевих органів виконавчої влади | 3 | |
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту | 87 | |
Культура та культурна спадщина, туризм | 2 | |
Освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність | 9 | |
Діяльність органів місцевого самоврядування | 19 | |
Діяльність об’єднань громадян, релігій та міжконфесійні відносини | 0 | |
Інше | 191 |
Колективних звернень за 9 місяців 2022 року надійшло 60, питання у таких зверненнях стосувались:
- щодо перейменування вулиці та провулку Кутузова, Тітова, Суворова;
- щодо законності видобутку піску та гідрологічних робіт, що їх супроводжують, в руслі річки Стугна;
- щодо ремонту підмостки, асфальтування прибудинкової території, заміна вікон у під’їздах будинку №23 по вул. І. Ступака;
- щодо відновлення дорожнього покриття та освітлення по вул.. Січова, с. Велика Снітинка;
- щодо проведення ремонтних робіт з відновлення трубопроводу до будинку №4 по вул. О. Зінченка;
- щодо ремонту ліфта у будинку № 37 по вул. Ярослава Мудрого;
- щодо безпритульних собак, які поводять себе агресивно (с. Мотовилівська Слабідка);
- щодо проведення відсипки та грейдерування дороги по вул. Рибалко;
- щодо торгівлі алкогольними напоями у магазинах міста;
- щодо відновлення транспортного сполучення на маршруті «Оленівка – Білки»;
- щодо подальшого навчання дітей 10, 11 класів у ЗОШ №3;
- щодо перейменування вулиці Суворова;
- щодо подальшого навчання дітей 10, 11 класів у ЗОШ №5;
- щодо зміни графіку руху на міському маршруті №15;
- щодо зрізання дерев на прибудинковій території будинку №3 по вул. І. Мазепи;
- щодо перейменування вулиці О. Кошового;
- щодо перейменування вулиці Гагаріна;
- щодо надання додаткового рейсу на Потіївку в 14.00 годин на маршруті №2;
- щодо взяття пров. Франка за користування водопостачанням на баланс міста;
- щодо технічного та екологічного стану і благоустрою водойм на р. Стугна у межах селища Борова;
- щодо поновлення роботи сервісного центру МВС у м. Фастів;
До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 349 звернень, а саме до:
- «урядової гарячої лінії» – 344;
- до Департаментів – 5.
Питання порушені у зверненнях до вищестоящих організацій стосувались:
- житлових питань;
- земельних питань;
- питання комунального господарства;
- надання матеріальної допомоги;
- питання соціального захисту;
- питання охорони здоров’я;
Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.
З метою оперативного реагування на звернення громадян та вирішення порушених ними питань та з метою підвищення ефективності роботи виконавчого комітету Фастівської міської ради зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України В період з 8.00 до 17.00 інформація від громадян приймається працівником приймальної виконавчого комітету – головним спеціалістом загального відділу. В період з 17.00 до 8.00 інформація від громадян приймається відповідними черговими або диспетчером виконавчого комітету і о 8.00 передається для реагування відділу по роботі із зверненнями громадян. У вихідні дні чергування здійснюють заступники міського голови та спеціалісти виконавчого комітету відповідно з затвердженим графіком.
За 9 місяців 2022 року на телефон гарячої лінії надійшло 65 звернень громадян, а саме: щодо безпритульних собак по вул. Я. Мудрого, б. 38 А; щодо зрізання дерева на кладовищі м-ну Заріччя; щодо перевезення пасажирів пільгових категорій; щодо порушення графіку руху на маршруті «Привокзальна площа – вул. Васильченка»; щодо відновлення вуличного освітлення по вул. Кільцева, вул. Покровська; щодо вивезення сміття з стихійного сміттєзвалища по вул. Правди, б. 1; щодо вивезення обрізаних гілок дерев по вул. Лугова; щодо грейдерування дороги по вулицях: Винниченка, Тургенєва; щодо міських перевезень на маршруті «Привокзальна площа – Унава»; щодо підтоплення стічними водами подвір’я; щодо нарахування за послуги освітлення місць загального користування; щодо обрізки гілок каштанів, які ростуть навколо будинку № 8 по вул. І. Мазепи; щодо перевезення пасажирів пільгових категорій на міських маршрутах та інші.
Всі питання, які підняті у зверненнях були вирішені позитивно та надано роз’яснення.
Надання інформаційних послуг особам, які опинились у складних життєвих обставинах здійснюється через «Телефон довіри» який працює у відділі по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради: м. Фастів, пл. Соборна, 1, у робочі дні: понеділок – п’ятницю з 9.00 до 12.00 та 13.00 до 17.15 години за номером 6-02-14.
Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішується під час телефонної розмови.
Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Термін розгляду звернень громадян не повинен перевищувати термінам, які визначені чинним законодавством. «Телефон довіри» функціонує з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.
У виконавчому комітеті Фастівської міської ради існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.
Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.
З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:
– виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;
– відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно – аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;
– відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради про надходження звернень та виконавчу дисципліну;
– щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;
– розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;
– проведення «телефонних» ліній керівниками виконавчого комітету, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;
– функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;
– обстеження житлово – побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;
– надання консультативної допомоги;
– проведення навчання з працівниками виконавчого комітету, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;
– щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, постійно надається правова допомога громадянам.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Леся ТХОРЖЕВСЬКА